65490, м.Теплодар, вул.Піонерна 7, тел.: (048) 783-10-27, e-mail: teplodar-city@odessa.gov.ua, ispolkom@trada.gov.ua, teplodar-city@trada.gov.ua

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за І півріччя 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року

Виконавчим комітетом Теплодарської міської ради протягом І півріччя 2016 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            За І півріччя 2016 року до виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 1089  звернень (286).

З них:

Через центр надання адміністративних послуг – 520:

майнові питання – 12

земельні питання – 78

питання соціально-економічного розвитку – 1

питання сім’ї та молоді – 48

  • 10 – відмовлено у задоволенні
  • 510 надано роз’яснення

 

Запити щодо надання публічної інформації – 25:

Надано роз’яснення на всі запити.

Звернення депутатів міської ради – 44:

майнові питання – 30

питання будівництва – 7

питання освіти – 4

соціальний захист – 3

екологія та природні ресурси – 1

забезпечення дотримання законності – 5

в роботі – 1

інші -18.

            Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян:

  • питання житлової політики – 267 (83) (приватизація квартир, надання довідок про склад сім’ї);
  • питання земельних відносин – 210 (84) (виділення земельних ділянок для садівництва, для будівництва.)
  • питання комунального господарства – 207 (40) (питання щодо вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, про благоустрій прибудинкової території).
  • питання сім’ї, дітей – 102 (14) (надання путівок до дитячих таборів, стосовно питаннь опікунства, надання посвідчень багатодітних сімей).
  • питання соціального захисту – 52 (26) (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій).

–     питання щодо нападів безпритульних собак на мешканців міста у кількості 8 заяв.

       За звітний період до виконавчого комітету  надійшло 26 (9) колективних звернень, з великою кількістю підписів були звернення:

  • у кількості 67 та 45 підписів звернення стосовно надання населенню безперебійного водопостачання. Заяви знаходяться в роботі
  • у кількості 59 підписів було звернення щодо роботи бара «Діван» в жилому будинку по пр.Енергетиків, 88. Було направлено запити до Чорноморської місцевої прокуратури та Біляївський ВП ГУНП в Одеській області.
  • у кількості 36 підписів мешканці зверталися стосовно поселення ворон в парку біля житлового будинку. Надано відповідь.
  • у кількості 23 підписа заява від батьківського комітету щодо об’єднання двох класів. Надано обгрунтовану відповідь.
  • у кількості 20 підписів щодо надання дозволу на будівництво перегородки між етажами в жилому будинку №7 по пр.Енергетиків. Було прийнято рішення виконавчого комітету про надання дозволу на будівництво.
  • у кількості 19 підписів звернення щодо недопущення будівництва закладів ДпсУ на промплощадці м.Теплодар. Надано роз’яснення.
  • у кількості 13 підписів заява про напади безпритульних тварин. Надано вичерпну відповідь.
  • у кількості 12 підписів заява про жорстоке поводження з безпритульними тваринами.

            Зареєстровані у виконавчому комітеті звернення:

– від пенсіонерів, інвалідів ІІ групи – 25 (21) (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування);

від підприємців – 10 (7) (надання приміщень в оренду, питання стосовно розірвання договору оренди приміщень);

            На особистому прийомі міським головою розглянуто  20 (19) звернень. Із них задоволено – 5 (1); роз’яснено – 14 (17); відмовлено – 1 (1).

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Було 5(3) зверненнь від учасників бойових дій із зони АТО щодо надання земельної ділянки та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги.

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            За звітний період керівництвом Одеської обласної державної адміністрації, згідно графіка у березні був запланований  прийом громадян міста Теплодар за участю заступника голови обласної державної адміністрації з питань інвестицій та розвитку.У квітні заплановано прийом заступником голови обласної державної адміністрації з гуманітарних питань. Дані прийоми не відбулися.

            З урядової гарячої лінії надійшло 46 звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: про реєстрацію за місцем проживання, оплата праці, нарахування коштів, надання субсидій, діяльність посадових осіб. Заявникам було надано роз’яснення.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю і оргроботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 р. на засіданні  виконавчого комітету Теплодарської міської ради у липні місяці.

            Відповідно  до графіку затвердженого розпорядженням міського голови за звітний період проведено  25 «прямих телефонних ліній» за участю керівництва виконавчого комітету Теплодарської міської ради, начальників структурних підрозділів та керівників організацій, підприємств міста, звіти яких друкуються щотижнево в газеті «Теплодарський вісник» та розміщуються на веб-сайті.

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та   керуючої справами виконавчого комітету.    

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює у засобах масової інформації  та на офіційному  веб-сайті  відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

Начальник відділу діловодства,

контролю і організаційної роботи                                                          Л.М.Терзян