Нагадуємо, що 1 січня 2020 року розпочався черговий етап подання щорічних декларацій за 2019 рік особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Під час заповнення декларацій важливо враховувати зміни, пов’язані із застосуванням оновленого антикорупційного законодавства. НАЗК на своєму вебсайті постійно доповнює та актуалізує інформацію, яка може стати корисною для заповнення та подання декларації.
Так, на сайті НАЗК розміщені:
📌 роз’яснення щодо заповнення декларацій у 2020 році ▶️ https://bit.ly/2NdMVm4
📌 інформаційна довідка щодо розширення кола суб’єктів декларування ▶️ https://bit.ly/2TcJccm
📌 інформація щодо внесення в декларацію унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі ▶️ https://bit.ly/307VOTC
📌 загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування ▶️ https://bit.ly/36ESx0l
📌відповіді на поширені запитання ▶️ https://bit.ly/2T8yHa0
Суб’єктам декларування необхідно завчасно перевірити актуальність адреси своєї електронної поштової скриньки та чинність кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Перед початком роботи з Реєстром декларацій переконайтеся у наявності усієї необхідної інформації для заповнення декларації.
👉Технічна допомога щодо роботи Реєстру декларацій:
• +38(044)200-06-94 або e-mail: support@nazk.gov.ua.
Графік роботи технічної допомоги:
• понеділок – четвер: з 9.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45
• п’ятниця: з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45
Крім цього, на вебсайті НАЗК діє електронна форма для повідомлень про помилки під час роботи з декларацією «Технічна допомога» ▶️ https://bit.ly/2sUJ3zK