Одним із найбільш зручних і оперативних способів отримання інформації з питань пенсійного забезпечення є надання електронних послуг засобами Веб — порталу Пенсійного фонду України.

Веб – портал надає кожному зареєстрованому користувачу можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до управлінь Фонду.

Тому особи, які стануть користувачами Веб – порталу, зможуть:

отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року;

переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь — який зручний час;

сформувати запити на попередню підготовку документів;

подати скаргу;

записатись на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;

отримати інформацію про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців).

Для того щоб самостійно ознайомитись з особливостями функціонування веб — порталу електронних послуг Пенсійного фонду України слід звернутись на його сторінку в мережі інтернет http://portal.pfu.gov.ua

На Веб- порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації:

 – Подача заяви для реєстрації на Веб – порталі (Необхідно особисте відвідування органу Пенсійного фонду України).

При цьому Вам потрібно виконати наступні кроки:

  • З’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ Вам необхідно звернутись для оформлення заяви.
  • Прийдіть до Пенсійного фонду, маючи при собі паспорт та документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), та оформіть заяву. Фахівці фонду допоможуть Вам у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для реєстрації на Веб- порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
    • Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб – портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці «Реєстрація за заявою». Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
    • Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб- порталу про успішне завершення реєстрації.

 – Он – лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)

(Не потребує особистого відвідування органу Пенсійного фонду України).

Для авторизації за ЕЦП Вам потрібно виконати наступні кроки:

  • На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитись зі списком АЦСК (Акредитований центр сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує Веб- портал ПФУ.
  • Якщо Ви маєте ЕЦП одного з цих АЦСК:
  • виберіть відповідний АЦСК;
  • виберіть файл ключа;
  • введіть пароль ключа.
  • Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з запропонованих АЦСК, Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати ЕЦП. Інформацію щодо отримання ЕЦП Ви можете отримати в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами.
  • Після отримання ЕЦП — оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

 

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.