11 листопада, о 9:00 міський голова Олександр Чуйко та перший заступник міського голови Андрій Браславський провели щотижневу апаратну наради.
Хвилиною мовчання присутні віддали шану усім загиблим….
Ключовими темами обговорення стали питання про початок опалювального сезону та заборгованість населення за спожиті комунальні послуги.
За інформацією директора КП «Одеська ТЕЦ-2» опалювальний сезон в Теплодарі був розпочатий 8 листопада та наразі проходить у штатному режимі. Олександр Михайлов зазначив, що відразу після запуску котельні потрібен ще деякий час, щоб тепло дійшло до будинків та рівномірно розподілилося по усім системам опалення. Також потрібен час на прогрів самого будинку (стелі, підлоги, стіни). Зазвичай для цього потрібно від 2 до 4 діб. Прогрів систем проводиться за графіком пуску аби уникнути надлишкового навантаження на систему.
Директор ТОВ ЖЕБП “Наше місто 21” Андрій Сурженко інформував про виконання робіт з розповітрювання системи опалення у підвальних та горищних приміщеннях.
Щодо звернень на пульт диспетчерської служби.
У перші дні опалювального сезону багато мешканців будинків спостерігали, що в деяких квартирах вже є тепло, а в інших ще нема. Це відбувається у зв’язку з тим, що повний запуск системи опалення займає деякий час. Саме з цього питання надходило найбільше звернень до диспетчерської служби. Також були звернення, в яких мешканці зазначали, що в одній кімнаті батареї вже теплі, а в іншій ще холодні. Такі випадки відбуваються через заповітрювання системи та призводить до нерівномірного прогрівання.
Більша частина звернень, яка надходила до диспетчерської служби, вже відпрацьована (42) ремонтними бригадами. На контролі залишилися 18 заявок, за якими техніки продовжують працювати.
Щодо роботи з боржниками.
Основною проблемою в роботі підприємств, які надають житлово-комунальні послуги є заборгованість населення за отримані послуги. Тому, керівництвом міста надано доручення посилити роботу у цьому напрямку.