Повідомляємо, що підприємством МКП «Теплодарводоканал» вживаються всі можливі заходи, щодо максимально оперативного реагування на аварійні ситуації та відновлення належного функціонування систем водопостачання та водовідведення.
Разом з цим просимо мешканців міста Теплодар дотримуватися правил користування каналізаційними мережами, а саме: не змивати до системи каналізації папір, нитки, ганчір’я, наповнювач для лотків домашніх тварин,частки будівельного сміття та крупні харчові відходи.
Систематичне порушення правил користування каналізаційною мережею призводить до засмічення та закупорювання трубопроводів, а також викликає часті поломки насосного обладнання та запірної арматури, результатом чого є виникнення аварійних ситуацій. А з настанням осінньо-зимового періоду чисельність аварій може значно збільшитися внаслідок температурних коливань. Що потягне за собою надмірні фінансові витрати на ліквідацію аварій.
Також постійно ведеться робота працівниками Служби обліку та реалізації води фізичним та юридичним особам. А саме прийом показників лічильників води, рознесення квитанцій на оплату послуг та консультативна робота щодо повірки або заміни приладів обліку води.
Також, згідно затвердженого графіку здійснюється контроль якості питної води, що подається населенню з водопровідних мереж та бюветного комплексу. Згідно протоколів дослідження питеної води – «Питна вода відповідає санітарно-гігієнічним вимогам».
Доводимо до мешканців міста інформацію, що МКП «Теплодарводоканал» знаходиться у вкрай скрутному матеріальному положенні, за рахунок того, що частина абонентів систематично порушує договірні відносини з підприємством і систематично не оплачує спожиті послуги з водопостачання та водовідведення. На сьогоднішній день заборгованість населення перед МКП «Теплодарводоканал» складає 2 383 525, 19 грн. З огляду на це підприємством будуть вжиті заходи щодо подачі позовів про стягнення заборгованості в судовому порядку. Тож інформуємо, що для вирішення питання заборгованості абонент може укладати з підприємством договір реструктуризації. Це полегшить абонентові процедуру сплати накопиченої заборгованості та дозволить уникнути судових позовів.