30 серпня   2021 року, в залі засідань міської ради, під керівництвом  першого заступника міського голови Андрія Маковецького,  відбулась щотижнева апаратна нарада за участю секретаря міської ради, заступників міського голови, начальників відділів  виконавчого комітету Теплодарської міської ради та керівників комунальних підприємств міста.

У ході  проведення наради,  начальники  відділів   виконавчого комітету Теплодарської міської ради та  керівники   комунальних підприємств міста  доповідали   про проведену  ними роботу за минулий тиждень,а саме, Андрій Сурженко, директор ТОВ «ЖЕБП «Наше місто», розповів  про стан встановлення  дорожніх знаків, облаштування зони відпочинку біля водосховища, Петро Цельник, директор  МКП «Теплодарводоканал»  доповів, що підприємство працює в штатному режимі. Андрій Маковецький підняв питання щодо  проектної документації  очисних споруд міста, та наголосив, на прискоренні робіт .  Олександр Михайлов, директор МКП «Одеська ТЕЦ  №2»  доповів, що наразі підприємством продовжуються  роботи з підготовки до опалювального сезону, а також зазначив, що незабаром буде розрахований тариф  на послуги теплопостачання для споживачів міста. Майя Запорожан, директор КНП «ТЦМЛ» Теплодарської міської ради доповіла,   що наразі   лабораторно підтверджених  є 8   випадків  захворювання на коронавірус, спостерігається зростання нових випадків, поряд з цим, в місті доволі низька чисельність  щеплених  людей, та вкотре закликала всіх мешканців міста відповідально поставитися  до вакцинації.

Велику увагу приділили питанню безбар’єрного доступу до всіх об’єктів  міста громадян з обмеженими можливостями, готовність закладів освіти до нового навчального року та необхідності розвитку спорту в місті.

По завершенню апаратної наради,  перший заступник міського голови Андрій Маковецький подякував всім присутнім за участь у нараді, та надав окремі доручення керівникам відділів виконавчого комітету.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.