03 серпня 2021 року, відповідно до розпорядження міського голови №238-Р від 15.07.2021р. «Про створення  робочої групи з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та наповнення бюджету міста Теплодар» робоча група вийшла на місце розташування 36 потенційних платників в асортименті яких є підакцизні товари, та за підсумками роботи склала Акт . Після детального опрацювання Акту було з’ясовано, що на момент перевірки на робочих місцях знаходилось 45 найманих працівника  та 18 ФОП, з яких 17 не оформлені та не сплачують ПДФО , в результаті  чого,  за 7 місяців поточного року до бюджету громади не надійшло коштів в сумі 77112 грн. Стосовно сплати акцизного податку, то з 30 ФОП які торгують підакцизними товарами сплачують податок тільки 24, а не сплачують 6 платників. З метою проведення роз’яснювальної роботи та з’ясування обставин які призвели до даної ситуації, 12 фізичних осіб були запрошені до Теплодарської міської ради на засідання комісії, але прийшли 4 ФОП та 2 фізичні  особи надіслали письмові пояснення.

Враховуючи вищенаведене, комісія запропонувала, з метою стимулювання роботодавців та працівників до переходу від неформальних до задекларованих трудових відносин  направити Повідомлення до Головного управління Держпраці в Одеській області про порушення законодавства про працю на 4 ФОП. З метою проведення ефективної роботи з наповнення місцевого бюджету,  направити звернення до Податкової інспекції по 6 ФОП з причин  не сплати податків (ПДФО та акцизного), та по 7 ФОП які за реєстровані за межами території Теплодарської міської територіальної громади.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.