Як відомо, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на всій території України з 12 березня до 24 квітня 2020 року запроваджено карантин.
Щоб попередити велике скупчення людей й убезпечити себе від ймовірного зараження, більшість питань, пов’язаних з пенсійним забезпеченням, можна вирішити без особистих візитів до сервісних центрів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Дистанційно можна отримати послуги:
- через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua;
- зателефонувати на номери гарячих ліній, оприлюднені у розділі «Контакти» інформаційної сторінки Головного управління веб-порталу Пенсійного фонду України;
- подати звернення до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області на електронну адресу: upr@od.pfu.gov.ua або поштову адресу: вул. Канатна, 83, м. Одеса, 65012;
- зателефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами: 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71.
Також є можливість доступу до електронних сервісів Фонду з мобільних пристроїв – смартфонів та планшетів. Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu.