У зв’язку з запровадженням інклюзивного навчання в Теплодарській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів відділом освіти УОКС, а саме начальником відділу освіти Компанієць О.І. постійно ведеться перевірка стану інклюзивної освіти а створення умов для дітей з особливими освітніми потребами, застосування особистісно орієнтованих методів навчання та урахування індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності учнів.
В школі постійно проводиться інформаційно-просвітницька робота серед батьків щодо формування у їхніх дітей толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами.
Ресурсна кімната Теплодарської ЗОШ була відкрита у вересні 2017 року. Вона має два приміщення(1-19 кВ.м; 2-10 кВ.м). Перше приміщення обладнане для індивідуальних занять дітей з особливими освітніми потребами та роботи їх у малих групах. У дітей є індивідуальні набори для занять з малювання, ручної праці, ігор для логічного мислення, організований простір медіа теки.
Також, ця кімната використовується для індивідуальних занять дітей з логопедом та практичним психологом (за графіком). Кімната обладнана партами зі стільцями, шафою, яка відокремлює простір кімнати, що поліпшує умови занять дітей. Для роботи вчителів та спеціалістів є ноутбук, ксерокс.
Друга кімната обладнана і використовується, як кімната психологічного розвантаження. Тут є м’який мат, два крісла-мішки «груша», балансир, масажні та сенсорні м’ячі, планшет з підсвіткою для пісочної анімації, розвитку ігрової діяльності, формування соціальної поведінки.
Кімнату використовують, як додатковий інструмент, який спрямований на зміцнення психічного й фізичного здоров’я дитини.
Педагоги з інклюзивного навчання постійно працюють над вдосконаленням навчання дітей з особливиими освітніми потребами.
Відділ освіти УОКС