Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України розроблено і впроваджено з жовтня 2012 року. Уже два роки кожна застрахована особа (тобто кожен працівник), зареєструвавшись на порталі, має змогу щомісяця бачити в своєму „особистому кабінеті” дані із системи персоніфікованого обліку. А там міститься різноманітна соціальна інформація: перелік страхувальників, які подавали щодо громадянина відомості в систему персоніфікованого обліку, сума заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску. Є там і відомості про спеціальний або пільговий стаж (за його наявності). Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього єдиний внесок. І якщо виникають якісь питання, одразу розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік.

Тобто, користування Веб-порталом – це ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.

Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних. Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок (адже по телефону вам не нададуть конфіденційну інформацію). Всі послуги, надані Веб-порталом, абсолютно безкоштовні.

На Веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації:

Спосіб №1.

Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі (Передбачає особисте відвідування органу ПФУ.)

При цьому Вам потрібно виконати наступні кроки:

  1. З’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ Вам необхідно звернутись для оформлення заяви (Перелік органів ПФУ з їх адресами можна переглянути на Веб-порталі ПФУ). Слід враховувати, що реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється на підставі заяви, поданої до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника
  2. Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Ви можете підготувати заяву вдома (форми заяв: для громадянина; для страхувальника можна завантажити з Веб-порталу ПФУ), або звернутися за допомогою щодо її заповнення до фахівців Фонду. Внесені у заяву відомості перевіряються та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
  3. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці “Реєстрація за заявою”. Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
  4. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Спосіб №2.

Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП) (Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).)

Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

  1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;
  2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;
  3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

  1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.
  2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Запрошуємо Вас стати користувачем Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України та особисто відчути всі переваги!!!

  

Малиновське об’єднане управління

Пенсійного фонду України в м.Одесі

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.