ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2016 рік

Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради створено рішенням Теплодарської міської ради  від 14.03.2013 №346-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради» відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги», Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», на виконання листа Одеської обласної державної адміністрації від 07.03.2013р. №02/02-15/1301 «Про утворення центрів надання адміністративних послуг».

Свою роботу Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради  розпочав 17.04.2013р.

На кінець 2016 року кількість адміністративних послуг, що надаються через адміністратора ЦНАП, відповідно до рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради з урахуванням змін та доповнень становить 75 послуг, з них послуг:

– Теплодарської міської ради – 42

– Державної міграційної служби – 5

– Державного земельного агентства -14

– Державної реєстраційної служби – 11

– документи дозвільних органів – 3.

Протягом 2016 року адміністраторами прийнято від суб’єктів звернень 3030 заяв, видано 2869 результатів надання адміністративних послуг, з них 83 відмови.

За суб’єктами надання адміністративних послуг прийняті заяви  розділились наступним чином:

  • управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради – 63;
  • виконавчий комітет Теплодарської міської ради – 2046, з них:

– надано довідок про склад сім’ї – 334 (за період з 04.04.2016р. по 01.01.2017р.);

– відділ земельних ресурсів – 222 (переважно звернення стосовно отримання дозволу на відведення у власність земельних ділянок);

– відділ у справах сім’ї та молоді – 132 (переважають звернення стосовно отримання путівок на оздоровлення дітей);

– відділ соціально-економічного розвитку – 5 (дозволи на розміщення зовнішньої реклами);

– відділ архітектури та містобудування – 246 (переважна кількість звернень стосовно погоджень проектів землеустрою);

– відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб (з 04.04.2016р.) – 680 (переважають звернення відносно отримання довідок (про реєстрацію місця проживання та зареєстрованих осіб у приміщенні);

– реєстратор речових прав на нерухоме майно – 337 (з 01.05.2016р.);

– реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 90 (з 01.05.2016р.)

  • міський сектор державної міграційної служби – 367
  • управління Держгеокадастру – 440
  • реєстраційна служба – 114 (за період з 01.01.2016р. по 30.04.2016р.):
  • реєстрація речових прав на нерухоме майно – 56
  • реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 58
  • документи дозвільного характеру – 2.

Адміністративні послуги надаються на безоплатній основі, крім тих, платність яких передбачена законом.

З прийняттям ряду законодавчих актів щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» органам місцевого самоврядування протягом 2016 року надано повноваження в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб (з 04.04.2016р.), державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (з 01.05.2016р.),  державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (з 01.05.2016р.).

         Згідно чинного законодавства ці адміністративні послуги є платними.

Протягом 2016 року до місцевого бюджету від надання платних  адміністративних послуг надійшло 37 538 грн., а саме:

  • 25440,00 грн. – адміністративний збір за реєстрацію речових прав на нерухоме майно;
  • 6980,00грн. – адміністративний збір державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • 5118,00грн. – адміністративний збір від реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради на адміністраторів ЦНАП покладено повноваження щодо складання та розгляду матеріалів про адміністративні правопорушення згідно ст.197,198 Кодексу України про адміністративні правопорушення. За період з 01.06.2016р. по 01.01.2017р. адміністраторами ЦНАП складено та розглянуто 119 матеріалів про адміністративні правопорушення: по 90 – винесено попередження, по 29 – притягнуто до адміністративного стягнення у вигляді штрафу, загальна сума якого складає 1156грн.