Звіт

Додаток

до рішення

виконавчого комітету

міської ради

від 13 березня 2025 року

№36/В-2025

  

Звіт за 2024 рік про виконання роботи за програмою інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки “Електронна громада” відділом цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області

  1. ВСТУП

У звіті представлено інформацію про виконані завдання відповідно до програми інформатизації міста Теплодар “Електронна громада” за закладеними напрямами, завданнями та заходами.

Програма була затверджена Теплодарською міською радою з метою забезпечення доступу громадян до електронних послуг, покращення інфраструктури інформаційних технологій та розвитку електронного урядування.

  1. ВИКОНАНІ ЗАХОДИ

1)  Розроблено проект та кошторис з придбання комп’ютерного обладнання для всього апарату міської  ради

2)  Запроваджено процес переходу на ліцензоване програмне забезпечення

– Створено перелік установ і підприємств, котрі мають працювати з ліцензованим програмним забезпеченням,  що в подальшому  забезпечить більш ефективну та безпечну роботу органів місцевого самоврядування.

3)  Забезпечення захисту комп’ютерної техніки

  – Встановлено системи захисту від коливань напруги у приміщенні Теплодарської міської Ради

4)  Розширення локальної мережі

  – Спільно з підприємцями міста Теплодар оновлено та вдосконалено локальну мережу, забезпечено безкоштовні WI-FI зони.

5)  Розвиток системи електронного документообігу

  – Сплановано впровадження системи електронного документообігу, що дозволить перейти на безпаперовий документообіг.

6)  Створення електронних послуг

  – Сплановано запровадження нових електронних сервісів для мешканців на платформі Е-Дем, таких як «Бюджет Участі» та «Відкрите Місто», що сприятиме підвищенню доступності послуг з електронної демократії.

7)  Оснащення ЦНАП

  – Сплановано закуплено обладнання для “Мобільного офісу ЦНАП”, що дозволить надавати послуги на місцях.

8) Участь у семінарах та конференціях

  – Представники міської ради брали участь у семінарах та конференціях, що сприяло обміну досвідом та отриманню нових знань з питань цифрового розвитку та безпечного користування інтеренет-ресурсами.

9) Покращення доступу до інформації

  – Оновлено веб-сайт Теплодарської міської ради, що спрощує доступ до публічної інформації.

  1. ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ

– Збільшено доступ громадян до електронних послуг.

– Підвищено швидкість обробки документів.

– Поліпшено якість інформаційного обслуговування завдяки новим технологіям.                                                   

  1. ПРОБЛЕМИ ТА ВИКЛИКИ

– Необхідність подальшого навчання співробітників у користуванні новими технологіями.

– Застаріла комп’ютерна техніка в більшості підрозділів апарату.

– Низький рівень обізнаності населення щодо нових електронних послуг.

  1. ПЕРСПЕКТИВИ ПОДАЛЬШОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ

Планується продовження роботи над реалізацією програми, зокрема:

– Розширення електронних послуг.

– Підвищення кваліфікації співробітників.

– Активна участь у національних проектах електронного урядування.

  1. ВИСНОВКИ

Процес виконання заходів програми “Електронна громада” у 2024 сприяв значному покращенню інформатизації міста Теплодар, створенню комфортних умов для мешканців та підвищенню ефективності роботи адміністрації.

 

 

 

 

Керуючий справами                                                 Тетяна БИКОНОВА