УКРАЇНА
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА
ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Програми
«Освіта міста Теплодар»
на 2025-2027 роки
Відповідно до статей 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організаційного та фінансового забезпечення реалізації державної політики в освітній галузі міста Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму «Освіта міста Теплодар» на 2025-2027 роки (далі-Програма), що додається.
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (Світлана ОДАРИЧ) при формуванні проєкту бюджету передбачати кошти на реалізацію Програми.
- Начальнику відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (Людмила КРАСНОЖОН) забезпечити виконання Програми.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісії: з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, освіти, культури та спорту.
Додаток до проекту рішення
Теплодарської міської ради
П Р О Г Р А М А
«ОСВІТА МІСТА ТЕПЛОДАР»
НА 2025-2027 РОКИ
м.Теплодар – 2024
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Прийняття Програми «Освіта міста Теплодар» на 2025-2027 роки (далі – Програма) зумовлене закінченням терміну дії Програми «Освіти міста Теплодар на 2022-2024 роки», затвердженої рішенням Теплодарської міської ради від 26.11.2022 року № 170-VІІІ та з метою організаційного та фінансового забезпечення реалізації державної політики в освітній галузі міста Теплодар.
Головною метою нової Програми є створення умов для розвитку доступної та якісної системи освіти міста Теплодар, орієнтованої на ринкову економіку, інтеграцію в європейський та світовий освітній простір, забезпечення, високого рівня знань і практичних умінь дітей та учнівської молоді, їх громадянських і моральних якостей відповідно до потреб та запитів суспільства і місцевої громади; забезпечення інноваційного розвитку галузі через підготовку успішних педагогів нової формації; удосконалення системи управлінської діяльності; запровадження цифрової трансформації системи освіти, забезпечення фінансової, академічної, кадрової та організаційної автономії закладів освіти.
Звіт щодо виконання та фінансування основних заходів «Програми розвитку освіти міста Теплодар на 2022-2024 роки» додається.
ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
«ОСВІТА МІСТА ТЕПЛОДАР ЗА 2022-2024 РОКИ»
№ п/п |
Основні заходи |
Витрачено грн. |
|||
2022 рік |
2023 рік |
2024 рік |
|
||
Дошкільна освіта |
|
||||
1 |
Забезпечення участі педагогічних працівників у обласних, районних семінарах, нарадах, круглих столах, Ярмарках педагогічних ідей, науково-практичних конференціях з питань дошкільної освіти |
– |
– |
– |
|
Загальна середня освіта |
|
||||
1. |
Участь педагогічних працівників школи в обласних, районних семінарах, нарадах, змаганнях, круглих столах, конкурсах авторських методичних і навчальних матеріалів, науково-практичних конференціях з питань роботи з обдарованою молоддю та інших педагогічних заходах (відрядження – курси) |
–
|
– |
3000 |
|
2. |
Поповнення матеріально- технічної та навчально-методичної бази, у тому числі придбання бланків грамот, дипломів, медалей, кубків для переможців конкурсів, змагань тощо |
– |
– |
– |
|
3. |
Забезпечення проведення II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Нагородження переможців міського етапу грошовими преміями |
– |
– |
– |
|
4. |
Забезпечення участі переможців II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у ІІІ (обласному) етапі та забезпечення участі призерів ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у IV етапі |
600
|
2100 |
– |
|
5. |
Участь у ІІІ (обласному) етапі Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у м. Одеса |
900 |
– |
– |
|
6. |
Участь учнів школи в обласних, районних учнівських спартакіадах (з легкоатлетичного чотириборства, «Шкіряний м’яч», «Козацький гарт», «Олімпійське лелеченя» та ін.) |
4200 |
– |
– |
|
7. |
Забезпечення оплати послуг з організації підвезення учнів школи до місця проведення зовнішнього незалежного оцінювання |
– |
– |
– |
|
8. |
Забезпечення участі педагогічних працівників школи в I та II турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року», нагородження переможців та учасників |
– |
– |
– |
|
Позашкільна освіта |
|
||||
1. |
Участь педагогічних працівників позашкільних закладів освіти міста в обласних, районних семінарах, семінарах-практикумах, нарадах, змаганнях, круглих столах, конкурсах авторських методичних і навчальних матеріалів, науково-практичних конференціях з питань роботи з обдарованою молоддю тощо |
– |
– |
– |
|
2. |
Проведення І та забезпечення учнів у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України |
– |
– |
– |
|
3. |
Забезпечення щорічного літнього оздоровлення дітей в літньому таборі відпочинку, у тому числі харчування у літньому таборі відпочинку |
– |
– |
– |
|
4. |
Заходи з оздоровлення дітей в літньому таборі відпочинку (екскурсії, поїздки до м.Одеса та ін.) |
– |
– |
– |
|
5. |
Проведення міських та участь учнів та вихованців у обласних, районних очних, очно-заочних, заочних конкурсах, зльотах, клнкурсах-захистах, турнірах, фестивалях, змаганнях, конференціях, еспедиціях, акціях, літніх наметових таборах, зборах тощо, забезпечення участі призерів у Всеукраїнських та міжнародних етапах відповідних масових заходів |
– |
– |
– |
|
Соціальний захист та матеріальне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
|
|
||||
|
Одноразова виплата дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування
|
5430 |
5430 |
5430 |
|
Інклюзивна освіта |
|
||||
|
Забезпечення оплати праці з нарахуванням на заробітну плату за проведення (надання) корекційно-розвиткових занять (послуг) з учнями (вихованцями) в інклюзивних класах (групах) у закладах освіти |
– |
– |
– |
|
|
Всього |
11130 |
7530 |
8430 |
|
Разом за 2022-2024 роки витрачено |
27090 |
І. Загальні положення
Програма «Освіта міста Теплодар на 2025-2027 роки» (далі – Програма) спрямована на реалізацію пріоритетних цілей, визначених Державною стратегією регіонального розвитку на 2021—2027 роки, Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років. Нормативно-правовою основою Програми є: Конституція України; Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення функціонування української мови як державної», «Про Національну програму інформатизації»; Укази Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування розвитку освіти в Україні», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні».
У мережу закладів освіти міста Теплодар входять:
– Теплодарський ліцей ім. О.П. Медведкова Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
– Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Веселка» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
– Теплодарський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2 «Сонечко» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
– Теплодарський будинок дитячої та юнацької творчості Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
– Теплодарська дитячо-юнацька спортивна школа Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
– Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
Загальна спрямованість модернізації освіти полягає у необхідності забезпечення її відповідності європейським стандартам, потребам сучасного життя країни та регіону, цілеспрямованій орієнтації на задоволення запитів жителів міста Теплодар щодо якісної та доступної освіти.
В умовах високого динамізму розвитку науки та освіти, стрімкого оновлення системи знань на перший план виступають завдання перегляду змісту, форм і методів навчання, орієнтації освіти на особистість учня, запровадження нових технологій навчання, які забезпечували б високу якість освітніх знань і навичок.
Програма визначає стратегічні пріоритети розвитку освіти міста, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогічну спільноту до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства, держави, громади на засадах європейських вимірів якості освіти.
Провідна ідея Програми – це сталий розвиток неперервної якісної освіти через:
- оптимальність використання ресурсів;
- комфортні умови усіх учасників освітнього процесу;
– стійкий розвиток освітньо-виховних моделей та учасників освітнього процесу.
Виходячи з вищезазначеного, Програма спрямована на забезпечення особистісного розвитку суб’єктів освітнього процесу, модернізацію змісту, методів, форм навчання і виховання, системи контролю і оцінювання, прийняття управлінських рішень.
ІІ. Мета Програми
Створення умов для розвитку доступної та якісної системи освіти міста Теплодар, орієнтованої на ринкову економіку, інтеграцію в європейський та світовий освітній простір, забезпечення, високого рівня знань і практичних умінь дітей та учнівської молоді, їх громадянських і моральних якостей відповідно до потреб та запитів суспільства і місцевої громади; забезпечення інноваційного розвитку галузі через підготовку успішних педагогів нової української школи; удосконалення системи управлінської діяльності; запровадження цифрової трансформації системи освіти, забезпечення фінансової, академічної, кадрової та організаційної автономії закладів освіти.
ІІІ. Пріоритетні завдання та заходи Програми
Завдання і заходи щодо виконання Програми спрямовані на створення рівних умов і можливостей для здобуття дітьми та учнівською молоддю повноцінної освіти, особистісного розвитку і творчої самореалізації.
Виконання програми планується шляхом здійснення заходів (додаток 3) у наступних напрямках :
- ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
- ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА
- ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА
- СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
- ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
Основними завданнями Програми є:
- прискорення модернізації та оптимізації освітньої галузі, результатом якої стане досягнення сучасної якості освіти, згідно запитам суспільства та соціально-економічним умовам;
- забезпечення високої якості навчання і виховання шляхом впровадження новітніх педагогічних та інформаційних технологій, поглиблення інтеграції освіти, підвищення кваліфікації, компетентності та відповідальності педагогічних кадрів;
- оснащення дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних закладів освіти сучасними засобами навчання, впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій;
– посилення соціального захисту дітей шляхом забезпечення медичного нагляду, укомплектування закладів освіти практичними психологами, соціальними педагогами та логопедами, організації безкоштовного харчування учнів пільгового контингенту;
– забезпечення соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
– продовження створення умов для отримання освіти дітьми з особливими освітніми потребами шляхом розширення практики інклюзивного навчання;
- пріоритетна підтримка лідерів освітніх інновацій, стимулювання педагогічних колективів, що здійснюють експериментальну роботу з упровадження інноваційних технологій навчання;
- приведення матеріально-технічної бази та навчального оснащення освітніх закладів до сучасних стандартів організації освітнього середовища;
- підвищення соціального статусу обдарованої молоді та її наставників;
- забезпечення гармонійного розвитку і функціонування української мови в освітньому процесі;
- реалізація ідей державно-громадського управління освітою;
- забезпечення скоординованої діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, закладів освіти, громадських організацій щодо реалізації програмних заходів;
- підвищення престижності педагогічної професії, підтримка творчих педагогів та педагогічних колективів;
- модернізація навчального обладнання кабінетів природничо-математичних дисциплін, майстерень, спортивних залів, оновити фонди навчальної, методичної, художньої, науково-популярної, довідникової літератури.
ІV. Очікувані результати виконання Програми:
4.1 Головні результативні показники виконання поставлених завдань, ефективність Програми:
– створення цілісного освітнього середовища, яке надасть широкі можливості кожному учневі реалізувати власні освітні потреби;
– впровадження в освітній процес профільного навчання, як економічно доцільної форми підготовки молоді до майбутнього життя;
– створення умов для використання новітніх технологій та вивільнення творчої складової в діяльності педагога;
– охоплення дошкільною освітою не менше 90% дітей, стовідсоткове охоплення дітей 5-річного віку;
– стовідсоткове охоплення всеобучем дітей шкільного віку;
– забезпечення закладів освіти навчально-комп’ютерними комплексами, оргтехнікою та мультимедійною технікою згідно з нормативними вимогами;
– охоплення позашкільною освітою на рівні не менше 50% від загальної кількості учнів;
– стовідсоткове безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгового контингенту;
– стовідсоткове забезпечення педагогічними кадрами закладів освіти.
4.2. Виконання Програми дасть змогу:
– забезпечити позитивні системні зрушення в реформуванні освітньої галузі міста Теплодар, високий ґатунок освітніх послуг та достатній рівень освітніх досягнень учнів, їх громадянських і моральних якостей;
– привести матеріально-технічну та навчальну базу закладів освіти у відповідність до сучасних стандартів організації освітнього середовища;
– впровадити в практику роботи закладів освіти сучасні педагогічні технології, завершити їх комп’ютеризацію та забезпечити доступ до світових інформаційних мереж, створити умови для самоосвіти учнівської молоді, дистанційного навчання;
– впровадити дієві механізми стимулювання обдарованої молоді, творчих педагогів;
– підвищити соціальний статус педагогічних працівників, створити умови для безперервного підвищення їх професійної компетентності;
– залучити батьків, громадські організації до активної участі в процесі реформування освітньої галузі.
- V. Фінансове забезпечення Програми
Фінансове забезпечення Програми реалізується за рахунок коштів місцевого бюджету та інших, які не заборонені чинним законодавством. Обсяг програми визначається щороку, відповідно до прийнятого міського бюджету, виходячи з реальних можливостей міського бюджету та завдань Програми.
Передбачається залучення коштів недержавних організацій, комерційних та інших структур, фізичних осіб, які беруть участь у реалізації Програми, на добровільній основі.
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги видатків (усього), грн |
Місцевий бюджет міста Теплодар |
408290 грн. |
- VI. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Організація виконання Програми покладається на відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, який розробляє заходи щодо її виконання.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту щороку здійснює аналіз виконання Програми, результати якого щороку заслуховуються на сесіях Теплодарської міської ради.
Внесення змін до Програми здійснюється рішеннями Теплодарської міської ради за обгрунтованим поданням відділу освіти, культури, молоді та спорту.
Контроль за станом реалізації Програми здійснюють постійні депутатські комісії з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та у справах дітей та з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.
Додаток 1 до проекту рішення ТМР
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
«ОСВІТА МІСТА ТЕПЛОДАР» НА 2025 – 2027 РОКИ
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області |
2. |
Законодавча база, дата, номер і назва документа про розроблення Програми, нормативні документи: |
Закони України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145 – XII, «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 р. № 463 – IX, «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. №2628 – ІІІ (із змінами), «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 р. №1841 – ІІІ (із змінами), «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402 – ІІІ (із змінами), з урахуванням Концептуальних засад реформування середньої школи «Нова українська школа». |
3. |
Розробник Програми: |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області. |
4. |
Відповідальний виконавець Програми: |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області. |
5. |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області |
6. |
Учасники Програми: |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, співвиконавці – заклади освіти міста. |
7. |
Термін реалізації Програми: |
з 2025 по 2027 рік включно |
8. |
Перелік бюджетів, задіяних у реалізації Програми |
Місцевий бюджет, інші не заборонені законодавством джерела |
9. |
Загальний орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
408290 грн. |
10. |
Джерела фінансування Програми |
Місцевий бюджет, інші не заборонені законодавством джерела фінансування |
Додаток 2 до проекту рішення ТМР
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ПРОГРАМИ «ОСВІТА МІСТА ТЕПЛОДАР» НА 2025 – 2027 РОКИ
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
Етапи виконання програми |
Усього витрат на виконання програми (тис. грн.) |
||||
І |
ІІ |
ІІІ |
||||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
20___-20___ рр. |
20___-20___ рр. |
||
Обсяг ресурсів, в т.ч. кредиторська заборгованість усього, у тому числі: |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
державний бюджет
|
– |
– |
– |
– |
– |
– |
обласний бюджет
|
– |
– |
– |
– |
– |
– |
міський бюджет (тис. грн.)
|
86,33 |
125,53 |
196,43 |
– |
– |
408,29 |
кошти не бюджетних джерел
|
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Додаток 3 до проекту рішення ТМР
ОСНОВНІ ЗАХОДИ
щодо реалізації ПРОГРАМИ «ОСВІТА МІСТА ТЕПЛОДАР» НА 2025 – 2027 РОКИ
№ з/п |
Назва заходу |
Прогнозовані обсяги фінансування (тис.грн.) |
Джерела фінансування |
Відповідальні виконавці
|
|||||||
Всього |
2025 |
2026 |
2027 |
||||||||
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА |
|||||||||||
1. |
Забезпечення участі педагогічних працівників у обласних, районних семінарах, нарадах, круглих столах, Ярмарках педагогічних ідей, науково-практичних конференціях з питань дошкільної освіти |
3 |
1 |
1 |
1 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ЗДО |
||||
Всього за напрямком “Дошкільна освіта” |
3 |
1 |
1 |
1 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ЗДО |
|||||
ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА |
|||||||||||
1. |
Участь педагогічних працівників школи у обласних, районних семінарах, нарадах, змаганнях, круглих столах, конкурсах авторських методичних і навчальних матеріалів, науково-практичних конференціях з питань роботи з обдарованою молоддю та інших педагогічних заходах. Проходження курсів підвищення кваліфікації при КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради») (відрядження) |
8 |
2 |
3 |
3 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
2. |
Поповнення матеріально-технічної та навчально-методичної бази, у тому числі придбання бланків грамот, дипломів, медалей, кубків для переможців конкурсів, змагань тощо. |
2 |
0,5 |
0,5 |
1 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
3. |
Забезпечення проведення ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Нагородження переможців міського етапу грошовими преміями. |
24 |
8 |
8 |
8 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
4. |
Забезпечення участі переможців ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у ІІІ (обласному) етапі та забезпечення участі призерів ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у ІV етапі. |
6 |
2 |
2 |
2 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
5. |
Участь у ІІІ (обласному) етапі ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2022/2024 навчальних роках, м. Одеса |
3 |
1 |
1 |
1 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
6. |
Участь учнів школи у обласних, районних учнівських спартакіадах (з легкоатлетичного чотириборства, «Шкіряний м’яч», «Козацький гарт», «Олімпійське лелеченя», «Пліч-опліч» та ін.) |
17 |
5 |
6 |
6 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
7. |
Забезпечення оплати послуг з організації підвезення учнів школи до місця проведення зовнішнього незалежного оцінювання |
48 |
15 |
15 |
18 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
8. |
Забезпечення участі педагогічних працівників школи в І та ІІ турі Всеукраїнського конкурсу “Учитель року”, нагородження переможців та учасників. |
15 |
5 |
5 |
5 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
9. |
Забезпечення щорічного літнього відпочинку (оздоровлення) дітей пільгового контингенту, у тому числі харчування у пришкільному таборі відпочинку. |
71 |
21,4 |
23,6 |
26 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
10. |
Заходи в пришкільному таборі відпочинку (екскурсії, поїздки до м.Одеси та ін.) |
9 |
3 |
3 |
3 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей |
||||
ВСЬОГО за напрямком «Загальна середня освіта» |
203 |
62,9 |
67,1 |
73,0 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ТЗЗСО |
|||||
ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА |
|||||||||||
1. |
Участь педагогічних працівників позашкільних закладів освіти міста у обласних, районних семінарах, семінарах-практикумах, нарадах, змаганнях, круглих столах, конкурсах авторських методичних і навчальних матеріалів, науково-практичних конференціях з питань роботи з обдарованою молоддю тощо |
3 |
1 |
1 |
1 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ТБДЮТ |
||||
2. |
Проведення І та забезпечення участі учнів у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України |
3 |
1 |
1 |
1 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ТЗЗСО, ТБДЮТ |
||||
3. |
Проведення міських та участь учнів та вихованців у обласних, районних очних, очно-заочних, заочних конкурсах, зльотах, конкурсах-захистах, турнірах, фестивалях, змаганнях, конференціях, експедиціях, акціях, літніх наметових таборах, зборах тощо, забезпечення участі призерів у Всеукраїнських та міжнародних етапах відповідних масових заходів |
15 |
5 |
5 |
5 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, Ліцей, ТБДЮТ, ТДЮСШ |
||||
ВСЬОГО за напрямком «Позашкільна освіта» |
21 |
7 |
7 |
7 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ТЗЗСО, ТБДЮТ, ТДЮСШ |
|||||
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
|
|||||||||||
1. |
Виплата одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, яким виповнюється 18 років |
16,29 |
5,43 |
5,43 |
5,43 |
місцевий бюджет |
ВОКМС |
||||
ВСЬОГО за напрямком «Соціальний захист та матеріальне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» |
16,29 |
5,43 |
5,43 |
5,43 |
місцевий бюджет |
ВОКМС |
|||||
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА |
|||||||||||
1. |
Забезпечення оплати праці з нарахуванням на заробітну плату за проведення (надання) корекційно-розвиткових занять (послуг) з учнями (вихованцями) в інклюзивних класах (групах) у закладах освіти |
135,0 |
– |
35,0 |
100,0 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ЗАКЛАДИ ОСВІТИ |
||||
2. |
Участь педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» в обласних, районних семінарах, нарадах, круглих столах, конкурсах авторських методичних і навчальних матеріалів, науково-практичних конференціях з питань роботи з дітьми з особливим освітніми потребами. Проходження курсів підвищення кваліфікації (відрядження) |
30,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
місцевий бюджет |
ВОКСМ, ІРЦ
|
||||
ВСЬОГО за напрямком «Інклюзивна освіта»
|
165,0 |
10,0 |
45,0 |
110,0 |
місцевий бюджет |
ВОКМС, ЗАКЛАДИ ОСВІТИ |
|||||
Всього на виконання Програми |
408,29 |
86,33 |
125,53 |
196,43 |
місцевий бюджет, інші не заборонені законодавством джерела |
ВОКМС, ЗАКЛАДИ ОСВІТИ |
|||||