№34-VII Про бюджет міста Теплодар на 2016 рік

24 грудня 2015р.                                                                                №34-VII

 

Про бюджет міста Теплодар

на 2016 рік

 

            Відповідно п.23 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», Теплодарська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити бюджет міста Теплодар на 2016 рік по доходам у сумі  33 689,500 тис. грн., по видаткам 33 689,500тис. грн.
  2. Установити загальний обсяг доходів бюджету на 2015 рік у сумі 33 689,500тис. грн. Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 29 470,500 тис. грн, спеціального фонду бюджету 4219,00 тис. грн, у тому числі бюджету розвитку 3000,00 тис.грн.(додаток1)

3.Затвердити загальний обсяг видатків бюджету міста Теплодар на 2015 рік у сумі 33 689,500 тис. грн у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі  29 470,500 тис.грн.  та видатків спеціального фонду бюджету у сумі 4219,00 тис. грн., за функціональною (додаток 2) та відомчою (додаток 3) структурою бюджету.

  1. Врахувати в місцевому бюджеті обсяг міжбюджетних трансфертів в сумі 13 863,800 тис грн. (додаток 4)
  2. Установити розмір оборотної касової готівки бюджету   у сумі  10,000 тис. грн.
  3. Затвердити обсяг коштів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів місцевого бюджету розвитку в сумі 3 000,00 тис грн.
  4. Установити обсяг резервного фонду бюджету міста Теплодар на 2016 рік у сумі 2,000 тис. грн.
  5. 8. Передбачити фінансування місцевих цільових програм на 2016 рік в обсязі 4667,894  тис. грн., в тому числі за рахунок коштів бюджету розвитку 3 000,000 тис грн (додаток 6).
  6. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду бюджету міста Теплодар на 2016 рік:
  • оплата праці працівників бюджетних установ (2111);
  • нарахування на заробітну плату (2120);
  • придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (2222);
  • забезпечення продуктами харчування (2230);
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв (2270);
  • обслуговування державного боргу (2400);
  • поточні трансферти населенню (2700);
  • поточні трансферти місцевим бюджетам (2600).
  1. Розпорядникам коштів міського бюджету:

10.1 Привести свої витрати у відповідність з бюджетними асигнуваннями, чисельність працівників установ – з визначеним фондом оплати праці, а інші витрати –  у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій.

10.2 Забезпечити утримання чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на преміювання та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.

10.3 Забезпечити при виконанні бюджету у повному обсязі проведення розрахунків на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, за енергоносії та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами у повному обсязі не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків.

10.4  Планувати видатки, пов’язані із стимулюванням працівників будь – якої бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі бюджетними коштами обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, у тому числі видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії, та за умови наявності фінансового ресурсу місцевого бюджету.

10.5 Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, враховуючи обсяги призначень, затверджених головним розпорядникам  бюджетних коштів цим рішенням (додаток 5).

10.6 Забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах затверджених асигнувань, встановлених відповідним головним розпорядникам бюджетних коштів міського бюджету обґрунтованих лімітів енергоспоживання

10.7 Розпорядники коштів міського бюджету мають право брати зобов’язання на здійснення видатків по загальному фонду бюджету тільки в межах відповідних бюджетних призначень, встановлених кошторисами на 2016 рік.

10.8   У разі наявності простроченої заборгованості із заробітної плати, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії, припинити прийняття в межах бюджетних асигнувань бюджетних зобов’язань та здійснення платежів за загальним фондом за іншими заходами, пов’язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім видатків, визначених пунктом 10 цього рішення), до погашення такої заборгованості.

10.9   Забезпечити взяття бюджетних зобов’язань та здійснення видатків за спеціальним фондом міського бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду.

10.10  Передбачити видатки спеціального фонду за рахунок власних надходжень бюджетних установ на погашення заборгованості установи з бюджетних зобов’язань за спеціальним та загальним фондом кошторису, на проведення заходів, пов’язаних з виконанням основних функцій, які не забезпечені (або частково забезпечені ) видатками загального фонду.

10.11 Забезпечити під час укладання угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за кошти державного та місцевого бюджетів встановлення обов’язковою умовою застосування   штрафних санкцій до суб’єктів  господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов’язань. Зарахування коштів, отриманих від сплати таких штрафних санкцій, здійснювати до доходів загального фонду міського бюджету.

  1. Дозволити у разі вичерпання лімітів енергоспоживання за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів здійснювати перерозподіл його бюджетних призначень у межах їх загального обсягу за погодженням з постійною комісією міської ради з питань планування, бюджету та фінансів з подальшим внесенням цього питання на розгляд міської ради.
  2. Для забезпечення фінансовими ресурсами поточних видатків загального та спеціального фондів місцевого бюджету отримувати короткотермінові позички у фінансових установах на термін до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду.
  3. Дозволити за погодженням постійної комісії з фінансового-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі Теплодарської міської ради , в міжсесійний період здійснювати розподіл та перерозподіл  субвенцій та дотацій з Державного та обласного бюджетів України,  з внесенням відповідних змін до розпису доходів і видатків бюджету на 2015 рік, шляхом видання відповідного розпорядження міського голови з подальшим внесенням цього питання на чергову сесію міської ради.Фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської  міської ради (Одарич С.П.) проводити фінансування даних видатків відповідно до зазначених змін.
  4. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської міської ради (Одарич С.П.):

14.1 З метою покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, отримувати короткотермінові позички в відділенні  Держаної казначейської служби України у м. Теплодарі Одеської області на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами.

14.2 Забезпечити  фінансування по захищених статтях видатків у межах наявних ресурсів та фактичних надходжень до міського бюджету  у першочерговому порядку за економічною структурою видатків, згідно затвердженого помісячного розпису загального фонду міського бюджету

14.3  У процесі виконання міського бюджету вносити пропозиції міській раді щодо змін по доходах та видатках у разі настання випадків, передбачених Бюджетним кодексом України.

14.4 Дозволити розміщення тимчасово вільних коштів                  місцевого бюджету на вкладних (депозитних) рахунках в установах банків, порядок розміщення яких визначається Кабінетом Міністрів України.

  1. Доручити фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської міської ради (Одарич С.П.) :

15.1  Вирішувати питання з відділенням Держаної казначейської служби України у м. Теплодарі Одеської області щодо короткотермінових позичок у випадку виникнення в міському бюджеті тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням видатків на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, без нарахування відсотків за користування цими коштами.

15.2 Доручити отримувати у Міністерстві фінансів України середньострокові позики на суми невиконання у відповідному  звітному бюджетному періоді розрахункових обсягів доходів місцевих бюджетів на 2015 рік, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку без нарахування відсотків за користування цими коштами.

  1. Доручити відділу земельних ресурсів виконавчого комітету Теплодарської міської ради (Терновенко Т.Г.) організацію роботи по щомісячному погашенню податкової заборгованості (недоїмки) по платі за землю, та управлінню майна та інвестицій Теплодарської міської ради (Грозний О.А.) організацію роботи по щомісячному погашенню  заборгованості (недоїмки) по платі за  оренду майна,  що перебуває у державній та комунальній власності, що  утворилася на 1 січня 2016 року.
  2. Додатки 1-6 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
  3. Дане рішення набирає чинності в порядку п.5 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та застосовується з 1 січня 2016 року.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

Міський голова                                                               М.В. Жовнір

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

Додаток 5

Додаток 6