ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2023 рік

Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

У 2023 році Центр надання адміністративних послуг продовжив роботу із вдосконалення та адаптації адміністративних послуг в умовах повномасштабної війни.

Для ЦНАПу центром є людина, її потреби, тому усе підпорядковували для спрощення доступу до послуг, у тому числі в он-лайн режимі, працювали над об’єднанням їх за принципом «життєва ситуація», налагоджували ефективну співпрацю із безпосередніми надавачами послуг.

Найбільшими викликами року стали:

  • звернення внутрішньо переміщених осіб, у яких втрачені документи, пошкоджене чи зруйноване житло внаслідок воєнних дій;
  • нестабільний доступ до державних реєстрів;
  • впровадження законодавчих новацій.

ЦНАП швидко реагує на ці виклики та пристосовує надання послуг відповідно до нових умов.

У цьому допомогло розширення можливостей, які пропонує портал та застосунок Дія:

  • використання шерінгу електронних документів у разі відсутності оригіналу;
  • впровадження послуг із формування витягу про реєстрацію місця проживання, подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене майно та ін.;

Адміністратори надавали консультативну та практичну допомогу відвідувачам в отриманні послуг у застосунку Дія, подачі документів на адміністративні послуги он-лайн та інше.

Варто зазначити, що актуальні відомості, які містяться у реєстрі територіальної громади, дають можливість для громадян в подальшому самостійно отримувати витяг щодо реєстрації місця проживання через мобільний за стосунок «Дія», оскільки ці реєстри взаємопов’язані.

 Станом на 31.12.2023 року перелік послуг, що надаються через ЦНАП нараховує 231 послугу, до їх складу ввійшли адміністративні послуги Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету, а також послуги органів державної виконавчої ради,  надання яких передбачено через Центри надання адміністративних послуг відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р.

З січня 2023 року розпочато здійснення делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження,шлюбу та смерті з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Теплодарській міській територіальній громаді.

Протягом 2023 року зареєстровано та видано:

  • 16 свідоцтв про народження (Комплексна послуга «єМалятко»)
  • 14 свідоцтв про шлюб;
  • 25 свідоцтв про смерть з видачею довідки для отримання допомоги на поховання.

Адміністраторами також надаються усні консультації щодо інших  послуг у сфері реєстрації актів цивільного стану, а саме: «Державна реєстрація зміни імені», «Державна реєстрація внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання», «Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей», «Отримання відомостей з державного реєстру актів цивільного стану»  та інші.

  З березня місяця 2023 року розпочато прийом заяв суб’єктів звернень про призначення субсидії та пільг на житло-комунальні послуги, оскільки  повноваження щодо призначення та виплати субсидій та пільг були передані до територіальних підрозділів Пенсійного Фонду України.

Адміністраторами Центру було прийнято та передано в електронному вигляді  на опрацювання до Пенсійного Фонду 246 заяв суб’єктів звернень (субсидії – 225, пільги – 21).

З липня місяця 2023 року адміністраторами Центру велика увага приділялась запровадженню адміністративних послуг  у сфері будівництва, а саме: надання повідомлень про початок будівельних робіт та реєстрації декларацій про готовність об’єктів до експлуатації.

Так 6 місяців звітного періоду подано 3 повідомлення про початок будівельних робіт та 7 декларацій про готовність об’єктів до експлуатації.

Надання послуг у сфері будівництва через Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва значно спрощує процедуру отримання цих послуги для суб’єктів звернень нашої громади та суміжних населених пунктів.

Протягом 2023 року адміністраторами активно проводилась робота з надання консультацій та опрацювання документів власників житла щодо компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб.

Станом на 31.12.2023 року на території міста Теплодар подають заяви на отримання компенсації витрат 10 власників житла, які прихистили на безоплатній основі 24 внутрішньо переміщених особи. Протягом 2023 року власникам нараховано компенсації в сумі 198144,41 грн. Виплати компенсації витрат власникам житла протягом 2023 року здійснювало Товариство Червоного Хреста.

Загалом протягом 2023 року адміністраторами Центру:

  • прийнято 2197 заяв суб’єктів звернень;
  • видано 2155 результатів надання адміністративних послуг, з них 61 відмов.

Більшість адміністративних послуг надаються на безоплатній основі, крім адміністративних послуг платність яких передбачена чинним законодавством.

Протягом 2023 року загальна сума від сплати адміністративного збору при наданні адміністративних послуг становить 45814,11 грн.

Постійно проводиться робота зі зверненнями громадян, зокрема телефоном, електронною поштою, через соціальні мережі.

 З метою донесення актуальної та важливої інформації щодо адміністративних послуг до мешканців територіальної громади з липня 2022 року функціонує телеграм-канал «ЦНАП м.Теплодар».

Адміністратори Центру постійно проводять роботу над вивченням нормативно-правової бази в сфері надання адміністративних послуг та регулярного розгляду практичних аспектів їх надання.

Незважаючи на рік, який був одним з найважчих за 10 років нашої роботи, адміністраторами Центру додано всі сили, щоб зберегти та вдосконалити сервіс надання адміністративних послуг.

В подальшому плануємо і надалі:

  • здійснювати роботу по забезпеченню можливості переведення окремих послуг в режим он-лайн;
  • залучати мешканців громади до користування е-сервісами;
  • забезпечити прийом відвідувачів представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщенні ЦНАП.

 

 

 

Керуючий справами                                                            Тетяна БИКОНОВА