УКРАЇНА
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Проект – РІШЕННЯ
Про роботу управління соціальної політики
виконавчого комітету Теплодарської міської ради
Одеського району Одеської області за 2023 рік
Відповідно до ст.ст.34,52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та заслухавши звіт начальника управління Т.ПОЛЮК про роботу управління соціальної політики виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області за 2023 рік, виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
ВИРІШИВ:
1.Звіт про роботу управління соціальної політики виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області за 2023 рік начальника управління (Т.ПОЛЮК) взяти до відома.
- Начальнику УСП (Т.ПОЛЮК):
– посилити контроль за використанням коштів державного та місцевого бюджетів;
– продовжити роботу з виконання повноважень покладених на управління;
– проводити роз’яснювальну роботу з питань соціального захисту для мешканців громади.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра ЧУЙКА.
Додаток
до рішення
виконавчого комітету
З В І Т
про роботу управління соціальної політики
виконавчого комітету
Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
за 2023 рік
Діяльність управління соціальної політики виконавчого комітету Теплодарської міської ради спрямована на забезпечення реалізації повноважень, визначених Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», «Про статус ветеранів військової служби і ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист», «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму в Україні», «Про поховання та похоронну справу», «Про соціальний захист дітей війни», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Закону України «Про соціальні послуги», а також Указів Президента України та постанов Кабінету Міністрів України в сфері соціального захисту населення.
Основними завданнями Управління є:
– призначення та виплата державних соціальних допомог і компенсацій, адресної грошової допомоги та інших соціальних виплат, установлених законодавством України;
– здійснення заходів спрямованих на поліпшення становища учасників АТО/ ООС, членів їхніх сімей, постраждалих учасників Революції Гідності та членів сімей Героїв Небесної Сотні, ветеранів війни, осіб і дітей з інвалідіністю, громадян похилого віку і надання їм доступної допомоги та сприяння в отриманні ними соціальних послуг;
– реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни в тому числі учасників АТО/ООС, осіб на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
– сприяння у вирішенні питань соціально-економічного розвитку міста в частині, що стосується компетенції управління, шляхом участі в розробленні та виконанні Міської комплексної програми соціальної підтримки населення на 2023-2025 роки «Соціальний захист населення міста».
Для здійснення видатків 2023 року в Управлінні відкрито 27 рахунків в ВДКСУ у місті Теплодарі Одеської області, протягом звітного періоду проведено виплат на загальну суму 18576 тис.грн. Управління є головним розпорядником коштів для здійснення виплат державних соціальних допомог і компенсацій, а також інших виплат населенню. На забезпечення соціальних гарантій громадян спрямовуються кошти державного, обласного і міського бюджетів.
Спеціалістами відділу бухгалтерського обліку та звітності протягом звітного періоду здійснювалась робота щодо забезпечення обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів управління та своєчасного відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом.
Відділом забезпечено своєчасне подання платіжних документів до органу казначейства та відображення в бухгалтерському обліку всіх видів допомог, компенсаційних виплат, видатків, пов’язаних з виконанням міської програми, головним розпорядником яких є управління соціальної політики.
Проведено значну роботу по переведенню бухгалтерського обліку управління відповідно до нових вимог чинного законодавства та запроваджено програмно-цільовий метод складання та виконання місцевих бюджетів. Постійно виконувалася робота щодо розподілу асигнувань згідно з доведеними управлінню сумами кошторисів і планів асигнувань на бюджетний рік.
За звітний період відділом оприлюднювалася інформація про використання публічних коштів на офіційному державному порталі Є-Data, а також забезпечувалося подання річної, місячної та квартальної фінансової та бюджетної звітності в електронному вигляді з використанням АС «Є-Звітність». Щоквартально надавалися звіти до Пенсійного фонду України щодо сплати ЄСВ на користь фізичних осіб (отримувачів різних видів соціальних виплат) через програмне забезпеченняM.E.Doc. Також впроваджено застосування дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».
Своєчасно видавалися накази про затвердження та вносилися зміни до паспортів бюджетних програм по місцевому бюджету окремо за бюджетною програмою.
Відповідно до листів Департаменту соціальної та сімейної політики, вносилися зміни до кошторисів та планів асигнувань протягом звітного періоду.
Облік багатодітних родин
Постійно проводиться моніторинг щодо кількості багатодітних сімей, які проживають у місті. Запроваджено єдиний банк даних багатодітних сімей міста, в яких виховується 3 і більше дітей. Інформація у ньому постійно оновлюється.
Для посилення соціального захисту багатодітних сімей, створення сприятливих умов для належного їх розвитку, пропаганди родинних цінностей та всебічної підтримки таких сімей, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України та Указу Президента України “Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних та малозабезпечених сімей”, проводиться робота щодо надання статусу багатодітної родини тим сім’ям міста, які виховують 3 і більше дітей. Зокрема, протягом поточного року проводилася робота щодо видачі посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей та продовження терміну дії даних посвідчень. За вказаний період присвоєно вперше статус 9 багатодітним сім’ям, видано 18 посвідчень багатодітної родини та 23 посвідчення дітям, продовжено термін дії статусу 34 родинам. На обліку в управлінні станом на 31.12.2023 року перебуває 81 сім’я, в них дітей 263. З грудня 2023 року розпочалося заповнення Реєстру багатодітних родин.
ВИПЛАТА ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ЗА НАЛЕЖНІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЖИЛІ ПРИМІЩЕННЯ
За рахунок коштів субвенції державного бюджету на місцевий бюджет для окремих категорій громадян передбачена грошова компенсація для придбання житла, відповідно до Порядків, затверджених Постановами Кабінету Міністрів від 19.10.2016 № 719, від 18.04.2018 № 280, від 28.03.2018 № 214, від 20.02.2019 № 206. Рішення щодо призначення грошової компенсації приймає комісія щодо розгляду заяв окремих категорій громадян про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, яку очолює перший заступник міського голови. Оновлений склад комісії затверджений розпорядженням міського голови від 10.02.2022 № 23/В-2022.
Протягом звітного періоду відбулося 6 засідань комісії на яких було прийнято рішення щодо перегляду суми грошової компенсації 2 громадянам на 4815,00 тис. грн. з них: ПКМУ № 214 – 1 – особам з інвалідністю з числа учасників бойових дій на території інших держав на суму 1828,3 тис.грн., ПКМУ № 719 – 1 особі з інвалідністю з числа учасників АТО/ООС на суму 2986,7 тис. грн., враховуючи зміни опосередкованої вартості житла тричі здійснено перерахунок призначених грошових компенсацій та у вересні 2023 перераховано на спеціальний рахунок особам з інвалідністю з числа учасників бойових дій на території інших держав.
Потреба в зазначених коштах була сформована та подана до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської облдержадміністрації.
ДЕРЖАВНІ СОЦІАЛЬНІ ДОПОМОГИ І КОМПЕНСАЦІЇ
Протягом 2023 року за рахунок коштів державного бюджету спеціалістами управління забезпечено виплату наступних державних соціальних допомог
Вид виплати |
Виплачено |
|
осіб |
тис.грн. |
|
Призначено допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам |
292 |
5925,00 |
Державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
35 |
89,7 |
Державної допомоги при народженні дитини, з них з застосуванням Є-малятко |
55 |
2443,3 |
Державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
16 |
1202,3 |
Державної допомоги на дітей одиноким матерям |
20 |
215,4 |
Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
45 |
1339,4 |
Державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
63 |
1596,0 |
Тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме |
2 |
34,6 |
Грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним |
17 |
528,5 |
Державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, в тому числі з надбавкою на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
89 |
3142,0 |
Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
58 |
1528,4 |
Тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу |
17 |
327,8 |
Щомісячної допомоги на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку та за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду |
5 |
37,0 |
Грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» |
38 |
259,0 |
Догляд за дитиною до 3-х років «муніципальна няня» |
1 |
4,2 |
Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі |
6 |
69,5 |
Державні соціальні допомоги призначалися на підставі заяв громадян , прийом яких здійснювався працівниками ЦНАП з використанням програмного комплексу «Соціальна громада», через Портал Дія та системи ЄІССС. Заяви для призначення допомоги при народженні дитини приймалися спеціалістами управління через е-послугу та на грошову компенсацію вартості одноразової допомоги «пакунок малюка» в системі «Монетизація» МСП.
На підставі прийнятих документів формувалися особові справи одержувачів допомоги в паперовому та електронному вигляді. Протягом звітного періоду сформовано 121 нову особову справу одержувачів допомоги та по 445 особових справах зроблено перерахунки згідно заяв. Закрито 323 особові справи та 359 особових рахунків у зв’язку з закінченням терміну призначення та виплати, знято з обліку 7 особових справ у зв’язку зі смертю та виїздом одержувачів.
Для отримання відомостей з державного реєстру фізичних осіб платників податків щодо сплати ЄСВ до державної податкової інспекції та Пенсійного фонду було сформовано та направлено запитів на 256 сімей.
Станом на 01.01.2024 року перебуває на обліку 257 внутрішньо переміщених осіб. Внутрішньо переміщені особи постійно мігрують.
Спеціалістами відділу призначено 467 сім’ям державну соціальну допомогу і компенсації. Прийнято рішень щодо відмови в наданні допомоги по 24 особових справах. В особові справи одержувачів допомоги підшиті 547 розпоряджень щодо подовження виплати допомоги у зв’язку з веденням та подовженням воєнного стану в Україні, проведенням масового перерахунку у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму та внесені зміни в особові рахунки.
Спеціалістами відділу забезпечується формування особових справ та ведення особових рахунків одержувачів всіх видів допомог і компенсацій.
Спеціалістами відділу проведена інвентаризації 981 особових справ і 1123 особових рахунків одержувачів усіх видів державної соціальної допомоги. Розбіжностей не виявлено. Видано 26 посвідчень особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства.
Для забезпечення призначення і виплати державної соціальної допомоги використовується програмний комплекс АСОПД (КОМТЕХ), ПК «Соціальна громада» і ЄІССС. Головним спеціалістом два рази в місяць забезпечується нарахування виплат, формування виплатних відомостей, шифрування платіжних доручень, передача електроних відомостей на банки та пошту, друкування виплатних відомостей, резервування та збереження бази даних. Постійно проводиться робота спрямована на підтримання програмного забезпечення в актуальному стані, а саме, встановлюється оновлення, які надходять з ІОЦ Міністерства соціальної політики. Формує щомісячно звіт на ПФУ щодо сплати ЄСВ.
Протягом січня-квітня 2022 року Одеським окружним адміністративним судом розглянуто та задоволено 8 заяв учасників бойових дій щодо виплати разової грошової допомоги до 5 травня згідно Закону України ”Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” в розмірах мінімальної пенсії за 2021 рік.
З метою забезпечення виконання рішень суду щодо виплати ветеранам війни разової грошової допомоги до 5 травня у розмірах, визначених Законами України у відповідності до «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду у 2021 році», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №902 від 26.08.2021 року, сформований реєстр одержувачів (8 осіб) на загальну суму 77822,00 тис.грн. Але в зв’язку з відсутністю фінансування коштів з державного бюджету на виконання рішень суду станом на 01.01.2024 р. існує заборгованість по рішенням суду.
Протягом 2023 року
за рахунок коштів міського (обласного) бюджету
працівниками управління забезпечено виплату
Вид виплати |
Виплачено |
|
осіб |
тис.грн. |
|
Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
355 |
710,2 |
Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування |
76 |
39,9 |
Кошти в повному обсязі перераховані одержувачам, заборгованість відсутня.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ОСІБ,
ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧАЕС
Особи, які мають статус постраждалого від наслідків аварії на ЧАЕС |
364 |
– І категорії (особи з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС) – II категорії – ІІІ категорії – дітей, з них дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС – дружини (чоловіки) померлих громадян смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
180
106 10 52
16 |
Протягом звітного періоду набули статус постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи одна дружина померлого громадянина, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою та видане відповідне посвідчення.
За 2023 рік на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» було спрямовано з державного бюджету 1641,8 тис.грн. на надання компенсацій та допомог.
№ п/п |
Види компенсацій та допомоги |
осіб |
тис.грн |
1. |
щомісячні виплати компенсації вартості продуктів харчування: |
322 |
1478,8 |
1 категорії |
193 |
||
2 категорії |
108 |
||
2. |
відшкодування щорічної та додаткової відпусток, передбачена статтями 20, 21, 47 Закону (відшкодування підприємствам) |
18 |
116,1 |
3. |
виплати, передбачених статтею 48 Закону: щорічна допомога на оздоровлення; одноразова компенсація за шкоду заподіяну здоров’ю; допомоги на оздоровлення, в разі звільнення з роботи |
303 |
46,9 |
Відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2023 рік» призупинено дію п. 4 ст.20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо санаторно-курортного лікування.
Забезпечення громадян допоміжними засобами реабілітації (технічними та піншими засобами реабілітації та автомобілями на пільгових умовах
За 2023 рік спеціалістом прийнято від 34 осіб з інвалідністю заяви для забезпечення ТЗР з повним пакетом документів для подальшої передачі до Фонду соціального захисту інвалідів в сканованому вигляді через ЦБІ.
Разом з прийомом заяв та документів для забезпечення ТЗР спеціалістом проводиться роз’яснювальна робота щодо ознайомлення з переліком підприємств, які забезпечують ТЗР, каталогом ТЗР, сумісністю технічних засобів і можливістю створення особистого електронного кабінету та видачі код авторизації. Кожна особа з інвалідністю забезпечується інформаційною карткою.
Двічі на рік згідно Порядку виплати та розмірів грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, затвердженого ПКМУ від 14.02.2007 р. №228 (зі змінами) формуються відомості для виплати грошової компенсації. За звітний період виплачено 73 особам з інвалідністю вищевказану компенсацію на суму 39,9 тис.грн, а саме: на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів (21 особи – 9,4 тис.грн) та на транспортне обслуговування (52 особи – 30,5 тис.грн) які виплачені в повному обсязі.
Управлінням ведеться робота щодо перевірки актуальних данних про наявність автотранспортних засобів у осіб з інвалідністю шляхом запитів до Територіального сервісного центру МВС №5146, сформовано 2 запити на 220 осіб. За результатами такого контролю буде повернуто в 2023 році безпідставно отриманих коштів 435,95 грн. до місцевого бюджету.
Головним спеціалістом забезпечується внесення даних до Центрального банку даних осіб з інвалідністю та підтримки його в актуальному стані щодо потреби та забезпеченні осіб з інвалідністю ТЗР, санаторно-курортного лікування, виплати грошових компенсацій, наданні реабілітаційних послуг та дані щодо осіб, визнаних в судовому порядку недієздатними. Протягом звітного періоду до ЦБІ внесено дані щодо 416 осіб.
Надання послуг санаторно-курортного лікування та комплексної реабілітації
Протягом звітного періоду управлінням організовано надання послуг санаторно-курортного лікування пільговим категоріям громадян та виплати їм грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування згідно законодавства.
Пільгова категорія |
осіб |
Джерела фінансування (кошти держ. бюджету)тис.грн. |
-забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю загального захворювання, з дитинства, з них: – загального захворювання, з дитинства; – спинального профілю |
34 4 |
390,3 38,4 |
-призначення та виплата грошової компенсації особам з інвалідністю взамін санаторно-курортної путівки |
5 |
2,8 |
За рахунок державних коштів оздоровлено 5 дітей, які потребували особливої соціальної уваги та підтримки відповідно до Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей” в таборі ДПУ «МДЦ «Артек».
Управлінням укладено 34 трьохсторонніх договорів з закладами оздоровлення України щодо санаторно-курортного лікування осіб різних категорій.
Забезпечено організацію надання послуг комплексної реабілітації дітям з інвалідністю. Укладено 7 двохсторонніх договорів на суму 137,9 тис. грн. для проходження комплексної реабілітації дітей з інвалідністю в реабілітаційних закладах України. Протягом звітного періоду 6 дітей з інвалідністю отримали реабілітаційні послуги.
Міська комплексна програма соціальної підтримки населення на 2023-2025 роки «Соціальний захист населення міста»
Для продовження забезпечення надання додаткових соціальних гарантій мешканцям Теплодарської міської територіальної громади реалізовується Міська комплексна програма соціальної підтримки населення на 2023-2025 роки «Соціальний захист населення міста», затверджена рішенням Теплодарської міської ради від 14.10.2022 №258-VIIІ (зі змінами).
На виконання заходів програми з міського бюджету затверджено 1037,8 тис.грн, з яких протягом звітного періоду спрямовано 656,8 тис.грн. на наступні заходи:
– нарахування та виплата щомісячної компенсації 7 фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги на загальну суму 69,5 тис. грн.;
– фінансова підтримка 2 громадським організаціям на суму 41,6 тис. грн.;
– наданя матеріальної допомоги до Міжнародного Дня ветерана та людини похилого віку 34 особам на загальну суму 20,1 тис.грн.;
– наданя матеріальної допомоги до Міжнародного Дня осіб з інвалідністю 80 особам з інвалідністю 1 групи дітям з інвалідністю на загальну суму 40,0 тис. грн.;
–надання матеріальної допомоги мешканцям міста, які опинились у скрутному становищі внаслідок непередбачуваних обставин 38 особам на загальну суму 38,4 тис. грн.;
– надання щомісячно грошової допомоги 1 дитині з інвалідністю для придбання лікарських засобів та дієтичного харчування на загальну суму 177,1 тис. грн.;
–надання матеріальної допомоги на придбання матеріалів для обслуговування помпи дитині з інвалідністю –31,1 тис. грн.;
– надання щомісячно грошової виплати особам з інвалідністю з хронічною нирковою недостатністю та пересадженими нирками- 12,9 тис.грн.;
– надання пільг на житлово-комунальні послуги воїнам-добровольцям з числа учасників АТО та Почесному громадянину міста 4 особам на загальну суму 37,2 тис. грн.;
– надання пільг на оплату за одноразовий проїзд окремим категоріям громадян на загальну суму 9,5 тис. грн. ;
– виплачена одноразова виплата на поховання деяких категорій осіб згідно чинного законодавства на суму 20,0 тис.грн. 10 особам:
– відшкодування КП «Теплодарсервіс» витрати на поховання загиблих військовослужбовців під час військової агресії російської федерації проти України на загальну суму 18,2 тис. грн.:
– виплата одноразової допомоги представнику членам сім’ї загиблого (захисника, захисниці) під час військової агресії російської федерації проти України на загальну суму 80,0 тис.грн.;
– відшкодування витрат ритуальних послуг у зв’язку з похованням самотніх громадян– 6,7 тис. грн.;
– щоквартальна виплата колишнім політв’язням і репресованим – 1,0 тис. грн.;
– надання щомісячної стипендії особі з інвалідністю внаслідок війни Другої світової війни – 1,5 тис.грн.;
– надання щомісячних стипендій особам з інвалідністю внаслідок війни у Республіці Афганістан та на території інших країн – 45,0 тис. грн.;
– надання щоквартальної стипендії сім’ям загиблих (померлих) військових, які брали участь у бойових діях у Республіці Афганістан –1,0 тис. грн.;
– надання щомісячної стипендії особі з інвалідністю внаслідок, які брали участь у проведенні антитерористичної операції для захисту, незалежності, суверенітету та територіальної цілсності України – 3,0 тис.грн.;
– щорічна виплата до Дня Перемоги від фашистських загарбників особам з інвалідністю внаслідок другої світової війни і жертв нациських переслідувань згідно ст. 6.1-6.3 ЗУ «Про жертви нациських переслідувань» –3,0 тис. грн..
Протягом 2023 року в управління надійшло вхідної кореспонденції -1117, 26 звернень на Урядову гарячу лінію. Управлінням відпрацьована вся вхідна кориспонденція, звернення на Урядову гарячу лінію, та надані щомісячні, квартальні, піврічні та річні звіти до Одеської районої державної (військової) адміністрації, Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної (військової) адміністрації, Національній соціальній севісній службі в Одеській області.
Управлінням організована робота Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області» для запровадження надання соціальних послуг згідно Закону України «Про соціальні послуги» для мешканців Теплодарської міської територіальної громади та спеціалізовануої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
Спеціалісти в звітному році роздавали гуманітарну допомогу отриману територіальною громадою та від благодійників внутрішньо переміщеним особам, особам з інвалідністю, малозабезпеченим сім’ям та іншим мешканцям міста, які цього потребували.
Керуючий справами Тетяна БИКОНОВА