№591-ПРР від 04.08.2023р. Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області

                                                                                                        УКРАЇНА                                                                                                                      ТЕПЛОДАРСЬКА   МІСЬКА    РАДА 

ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

 

Про затвердження Правил розміщення

зовнішньої реклами на території Теплодарської

міської територіальної громади Одеського району Одеської області

         Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», Закону України «Про рекламу», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області (додаються).
  2. Визнати виконавчий комітет Теплодарської міської ради в особі міського голови/ або особи, яка виконує його обов’язки, Уповноваженою особою Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області з питань укладання та підписання договорів на право тимчасового користування місцем для розміщення рекламних засобів або місцем розміщення зовнішньої реклами на діючих стаціонарних рекламних засобах комунальної власності територіальної громади м.Теплодар.
  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення Теплодарської міської ради Одеської області від 29.12.2014 року № 554 – VI «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області».
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з фінансово – економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

 

                                                                    Додаток 1

                                                                                                                       до рішення Теплодарсьокї міської ради                               

                                                                                                                Одеського району Одеської області

                                                                                                від ___________2023року

                                                                             №___________

         

 

 

ПРАВИЛА

розміщення зовнішньої реклами на території

Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області 

Розділ І.  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади  Одеського району Одеської області (далі–Правила) регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами на території Теплодарської міської  ради, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.

2.1. Ці правила розроблені на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29 грудня 2003 року No 2067, « Про внесення змін до деяких Постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів.

Розділ ІІ. ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ

2.1. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради – виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;

дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклам на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.

вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою;

2.2. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».

Розділ ІІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ РОБОЧОГО ОРГАНУ

3.1. Для здійснення та регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області покладає відповідні функції на Робочий орган, склад якого затверджується розпорядженням міського голови.  Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами Робочим органом можуть залучатися на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами

3.2. До повноважень робочого органу належать:

– розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

– надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування

складних (дахових) рекламних засобів;

– прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

– підготовка проєкту рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні, та щодо демонтажу незаконно розміщеного рекламного засобу;

– видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради;

– ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;

– подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів відомостей про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

– підготовка і подання виконавчому органу ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення.

3.3. Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства з метою реалізації даних Правил

 

Розділ ІV. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ (НАДАННЯ) ДОЗВОЛУ НА

РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

4.1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволу (Додаток 2), виданного згідно з рішенням виконавчого органу ради .

4.2. Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється ідповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері осподарської діяльності» та Закону України «Про адміністративні послуги».

4.3. Видача зазначених дозволів здійснюється безкоштовно.

4.4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за письмовою згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних,

функціонально -планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.

4.5.Для одержання дозволу заявник подає до Робочого органу через  «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (далі -ЦНАП) заяву (Додаток 1), до якої додаються:

– фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), де планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.;

– фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менше 6х9 сантиметрів) розташування рекламного засобу комунальної власності на якому планується розташування  рекламної інформації

4.6. За наявності документів, передбачених пунктом 4.5. цих Правил, відомості про заяву у той же день вносяться Робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться у довільній формі.

4.7. Робочий орган протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.

4.8.Видача дозволу погоджується Робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:

– Мінкультури – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;

– обласною держадміністрацією – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;

– утримувачами інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

– Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією – у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг;

– уповноваженим підрозділом Національної поліції – у разі розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування.

Перелік органів та посадових осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпаним

Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються Робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

Для здійснення погодження Робочий орган не пізніше дня що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзаці першому пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.

За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзаці першому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються Робочому органу.

У разі ненадання вищевказаними органами протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

4.9. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

4.10. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати  одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проєкт відповідного рішення.

4.11. Виконавчий орган ради протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій та проекту відповідного рішення приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

4.12. У рішенні виконавчого органу  про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами зазначається інформація про необхідність укладення розповсюджувачем зовнішньої реклами/користувачем Договору на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах, що знаходиться в комунальній власності або на право розташування рекламних засобів, у 5-денний строк після прийняття вищевказаного рішення.

4.13. У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган надає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом та передає до ЦНАПу.

4.14. Підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру регулюються Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими є:

– подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу;

– виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;

– негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі дозволу.

4.15. Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.

4.16. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

4.17. Дозвіл  надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

4.18. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу за умови

укладання договору тимчасового користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розташування рекламного засобу.

4.19. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу через ЦНАП фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

РОЗДІЛ V.ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОЗВІЛ

НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ 

5.1. У разі зміни містобудівної документації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, Робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами та надає інформацію про інше рівноцінне місце.

5.2. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва Робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце.

5.3. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

5.4. Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору та цих Правил.

5.5. Плата за надання Робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

Розділ VI. ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕМ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНОГО ЗАСОБУ ТА МІСЦЕМ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ НА ДІЮЧИХ СТАЦІОНАРНИХ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБАХ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДЛИ м. ТЕПЛОДАР 

6.1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів або місцем розміщення реклами на діючому стаціонарному рекламному засобі, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м.Теплодар, встановлюється цими Правилами, а місцем, що перебуває у державній, або приватній власності – на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу.

6.2. У випадку розміщення рекламного засобу складної конфігурації, розрахунок площі, за яку стягується плата, здійснюється у межах описаного прямокутника (зовнішні габарити).

6.3. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

6.4. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів встановлюється в залежності від площі рекламного засобу.

Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

6.4. З дати прийняття виконавчим комітетом Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами розмір плати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності, становить 100 відсотків згідно з формулою, встановленою пунктом 6.5. цих Правил.

6.5. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, розраховується за календарний рік та обчислюється за такою формулою:

С = (Б х S х K) х 12міс.,де:

С – плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за 1 календарний рік, грн.

Б – базовий розмір місячної плати за 1 кв.м площі місця розташування рекламного засобу, який становить 0,5% від мінімальної заробітної плати станом на 01 січня поточного року.

S– загальна площа рекламного засобу, яка розраховується згідно п.6.1 цього Положення.

K – коефіцієнт, який дорівнює кількості рекламних площин і застосовується до розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, для рекламних засобів, які містять в собі дві і більше рекламні площини (двосторонній – К=2, тристоронній –К=3 і т.д.).

6.6. Розмір  плати за місце для розміщення реклами на діючих стаціонарних рекламних засобах (  у т.ч. на неназемному та не даховому), які знаходяться в комунальній власності Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області розраховується за календарний місяць за формулою:

С= Б х S х K, де:

С – плата за розміщення реклами на діючому стаціонарному засобі за місяць;

Б – базовий розмір місячної плати за 1 кв.м., який становить 3% від мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року;

S – загальна площа рекламного засобу, яка дорівнює добутку ширини та висоти площі рекламного засобу.

К – коефіцієнт, який дорівнює кількості зайнятих площин.

6.7.Підставою для нарахування та внесення розповсюджувачем зовнішньої реклами відповідної плати є Договір на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах, що знаходиться в комунальній власності або на право розташування рекламних засобів (Додаток 3).

6.8. Нерозміщення розповсюджувачем зовнішньої реклами рекламного засобу у визначеному дозволом місці або нерозміщення вчасно  реклами на діючому стаціонарному засобі комунальної власності територіальної громади  м.Теплодар не звільняє його від плати за користування місцем розташування рекламного засобу або тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами, на діючих стаціонарних засобах, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Теплодар.

Розділ VII. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТА ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ

7.1. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

– розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки;

-розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

-освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

– фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

– на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

– нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

– у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

7.2. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

– на пішохідних доріжках та алеях;

– у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;

– на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення.

7.3. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.

7.4. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

7.5. Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений цими Правилами, є вичерпним.

7.6. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

7.7. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

7.8.Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

7.9.Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

7.10.Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів та естетичний вигляд  розміщеної на конструкції реклами  несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

7.11.Рекламні засоби забезпечуються розповсюджувачем маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії

Розділ VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЦИХ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇХ ПОРУШЕННЯ

8.1. Контроль за додержанням цих Правил здійснюють Робочий орган, виконавчий орган та інші органи відповідно до законодавства.

8.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами робочий орган, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами/користувача з вимогою усунення порушень у визначений строк.

8.3. У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

8.4. Розповсюджувач зовнішньої реклами/користувач, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

Розділ IX.ВИВІСКИ ТА ТАБЛИЧКИ

9.1. Вивіски чи таблички:

– повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

– не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

– не повинні розміщуватися на будинках або спорудах – об’єктах незавершеного будівництва;

– площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

9.2. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

9.3. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

– припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи – підприємця;

– невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

– порушення благоустрою території.

9.4. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, якими вони були встановлені.

 

 

 

 

                                                   Додаток 1

                                                                                                       до Правил розміщення зовнішньої

                                                                                                          реклами на території Теплодарської

                                                                                                 міської територіальної громади

                                                                                                      Одеського районуОдеської області

                                                                                                Керівнику Робочого органу

                                                                                                  _______________________                                                                                                             

                                                                                                  
____________ р. N ____________

ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Заявник ____________________________________________________________________________
                                   (для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої ________________________________________________________________________________
                                             реклами, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові)

Адреса заявника ____________________________________________________________________________
                                                (для юридичної особи – місцезнаходження, для фізичної особи –
_____________________________________________________________________________
                                                                 місце проживання, паспортні дані)

Ідентифікаційний код юридичної особи
або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________

Телефон (телефакс) _____________________________________________

Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою _____________________________________________________________________________
                                            (повна адреса місця розташування рекламного засобу)

строком на _____________________________________________________________________________
                                                                                 (літерами)

Перелік документів, що додаються ________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Заявник
або уповноважена
ним особа  

 
_________________
(підпис)  

 
_____________________
(ініціали та прізвище) 

М. П. 

 

                                                    Додаток 2

                                                                                                       до Правил розміщення зовнішньої

                                                                                                          реклами на території Теплодарської

                                                                                                  міської територіальної громади

                                                                                                       Одеського районуОдеської області

 ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами

Виданий ____________ р. на підставі рішення______________________________________
                   ( дата видачі)                                              
_________________________________________________________________________________
(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)
____________________________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної
____________________________________________________________________________
особи – прізвище, ім’я та по батькові)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                             (ідентифікаційний код (номер)

Адреса місця розташування рекламного засобу _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу _________________________
____________________________________________________________________________
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)

Фотокартка або комп’ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу

Ескіз з конструктивним
рішенням рекламного засобу  

Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив’язкою місця розташування рекламного засобу 

Відповідальний за топогеодезичне знімання/ Головний архітектор  

_______ __________________ М. П. 
  (підпис)       (ініціали та прізвище) 

Керівник робочого органу

___________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

       

М. П.

Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу

Керівник робочого органу

___________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

М. П.

                                            Додаток 3

                                                                                                       до Правил розміщення зовнішньої

                                                                                                          реклами на території Теплодарської

                                                                                                 міської територіальної громади

                                                                                                     Одеського районуОдеської області

 

 

ДОГОВІР

на право тимчасового користування місцем  розташування рекламного засобу або місцем  розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності територіальної громади м.Теплодар

 

м. Теплодар                                                                                  «_____»___________ 202___р

 

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради ,  в особі міського   голови ЧУЙКА Олександра, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до рішення Теплодарської міської ради  «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області» від _________2023 року №_________ ( далі «Уповноважена особа»), з одного боку, та  _______________________________________ надалі «Користувач», з другого боку, уклали цей Договір про наступне:

  1. Терміни в Договорі

1.1. Терміни, що застосовуються в цьому Договорі, вживаються у значенні відповідно до Закону України «Про рекламу» в редакції Закону від 11.07.2003 р. № 1121-IV, із змінами, Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067  та рішення  Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району             Одеської області  затверджених  рішенням  Теплодарської міської   ради від __________2023 року  № ________ 

  1. Предмет Договору

2.1.  «Уповноважена особа» надає «Користувачу» у тимчасове платне користування місце, для  розташування рекламного засобу або розміщення зовнішньої реклами на стаціонарному рекламному засобі комунальної власності на  термін відповідно до виданого  Дозволу, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами  на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області

2.2. «Користувач» використовує надані місця за цільовим призначенням, забезпечує постійне оновлення реклами, не допускає занедбаного стану рекламного засобу та звільняє у триденний термін місця на яких термін дії дозволів припинений (закінчився).

  1. Права та обов’язки Сторін

3.1. «Уповноважена особа»    має право:

3.1.1. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами, звертатися до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

3.1.2 У разі невиконання цієї вимоги – подавати інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

3.1.3 Розірвати цей договір, у разі неналежного  користування рекламним засобом, допущення випадків тривалого перебування в занедбаному стані.                          

3.1.4. Відмовити «Користувачу» в продовжені строку дії  дозволу у випадках передбачених законодавством України та Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області

3.1.5. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку передбачених чинним законодавством України.

3.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору згідно вимог діючого законодавства.

3.2.  «Уповноважена особа»  зобов’язується: 

3.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволу чи пріоритету «Користувача».

3.2.2. Не втручатися у форму та зміст реклами, якщо вони не суперечать вимогам діючого законодавства.

3.3. «Користувач» має право:

3.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення рекламного засобу або зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної  власності територіальної громади м.Теплодар  відповідно до виданих дозволів.

3.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області.

3.4. «Користувач» зобов’язаний:

3.4.1. Не розміщувати зовнішню рекламу з порушенням вимог Закону України «Про рекламу».

3.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному  стані.

3.4.3. Демонтувати в 3-денний термін зовнішню рекламу, по закінченню терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору.

3.4.4. Вчасно здійснювати оплату за користування місцем розташування рекламного засобу або розміщення реклами на діючому стаціонарному засобі комунальної власності територіальної громади м.теплодар

  1. Форма оплати за користування та порядок розрахунків 

4.1. Плата за користування місцем розміщення рекламного засобу або  зовнішньої реклами на стаціонарних засобах  комунальної власності територіальної громади м.Теплодар,   визначається згідно порядку, затвердженого рішенням Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області» 

4.2.  Річний розмір плати за користування місцем розташування рекламного засобу розраховується за формулою:

С = (Б х S х K) х 12міс.,де:

С – плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за 1 календарний рік, грн.

Б – базовий розмір місячної плати за 1 кв.м площі місця розташування рекламного засобу, який становить 0,5% від мінімальної заробітної плати станом на 01 січня поточного року.

S– загальна площа рекламного засобу

K – коефіцієнт, який дорівнює кількості рекламних площин і застосовується до розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, для рекламних засобів, які містять в собі дві і більше рекламні площини (двосторонній – К=2, тристоронній –К=3 і т.д.).

 та становить_____________________ грн., за________________

Розмір місячної плати за  місце розміщення реклами на стаціонарному засобі комунальної власності територіальної громади м.Теплодар розраховується за формулою:

С= Б х S х K, де:

С – плата за розміщення реклами на діючому стаціонарному засобі за місяць;

Б – базовий розмір місячної плати за 1 кв.м., який становить 3% від мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року;

S – загальна площа рекламного засобу;

К – коефіцієнт, який дорівнює кількості зайнятих площин

та становить____________________грн., за__________________

4.2. «Користувач» перераховує загальну суму плати за місце розташування рекламного засобу або за місце розміщення реклами на діючому стаціонарному засобі комунальної власності територіальної громади м.Теплодар у розмірі 100 % не пізніше 10 днів з дати видачі Дозволу на рахунок виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області код платежу «Інші надходження» та в подальшому щорічно протягом терміну дії Дозволу. 

Реквізити для оплати:

____________________________________

____________________________________

____________________________________

____________________________________

 

  1. Відповідальність Сторін

5.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.

5.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.4.2. цього Договору «Користувач» сплачує на користь виконавчого комітету Теплодарської міської ради пеню в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.

  1. Форс – мажор

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. В разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.

6.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.

6.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані такими компетентними державними органами.

  1. Термін дії Договору 

7.1. Договір набирає чинність з моменту отримання «Користувачем» Дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту його закінчення.

7.2. Заява на пролонгацію договору подається до Теплодарської міської  ради за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.

7.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається Користувачем до уповноваженої особи за місяць для внесення відповідних змін або скасування дозволу.

7.4. Договір достроково припиняє дію:

7.4.1. За взаємною згодою Сторін.

7.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради «Користувачу» відмовлено в наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або дозвіл скасовано рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради.

7.4.3. За рішенням суду.

7.4.4. У випадку невиконання Користувачем зобов’язань, передбачених п.3.4.1.,3.4.2., 3.4.4,  Договору, – за ініціативою виконавчого комітету Теплодарської міської ради.

  1. Заключні положення 

8.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, вони намагатимуться вирішити їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння, спір передається на розгляд до Господарського суду Одеської області.

8.2. У разі переходу однієї із Сторін на іншу систему оподаткування, зобов’язуємося вчасно повідомити про зміни.

8.3. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.

8.4. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.

8.5. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.

 

Терміни дії договору з  ________________року по __________________ року включно та з можливістю подальшого продовження ( за погодженням сторін )

 

  1. Юридичні адреси та реквізити Сторін

 

Виконавчий комітет                                                                             «КОРИСТУВАЧ»

Теплодарської міської ради

 

Код ЄРДПОУ 25041885

65490 м.Теплодар

вул.Піонерна,7                                              

 

Пропозиції

до проєкту рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від 04.08.2023 р. № 591-ПРР «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області» ( відповідно зауважень  Державної регуляторної служби України та з метою приведення проєкту рішення до норм діючого законодавства)

 

Пропонуємо:

  1. Доповнити проєкт рішення положенням щодо набрання актом чинності та його оприлюднення. (п.3)
  2. У положенні проєкту рішення слово «вважати» замінити на «визнати» (п.4.).
  3. Виключити з преамбули проєкту рішення посилання на ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»
  4. Зазначити на проекті Правил гриф затвердження, оформлений відповідно до законодавства.
  5. В абзацах другому та четвертому п.3.2 розділу ІІІ та п. 5.3 розділу V проєкту Правил виключити положення щодо внесення змін до дозволу, продовження строку його дії та встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу.
  6. Виключити з тексту проєкту Правил, у т.ч. у п.3.2. розділу ІІІ положення щодо демонтажу незаконно розміщеного рекламного засобу.
  7. П.4.1 розділу IV проєкту Правил викласти у такій редакції : «Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволу (Додаток 2) та у порядку, встановленого згідно з рішенням Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області».
  8. У п.4.2 розділу IV проєкту Правил виключити слова «та Закону України «про адміністративні послуги».
  9. В абз.5 п.4.8 розділу IV проєкту Правил слово «Укравтодор» замінити на «Агентство відновлення», а з абз.7 виключити слово «посадових».
  10. П.4.15 розділу IV проєкту Правил викласти в наступній редакції : «Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення»
  11. По тексту проєкту рішення та Правил слова «діючій стаціонарний засіб» замінити на слова «спеціальні конструкції, комунальної власності територіальної громади м.Теплодар».
  12. Виключити абз.4 п.7.2 розділу VII проєкту Правил розміщення зовнішньої реклами на території Теплодарської міської територіальної громади Одеського району Одеської області».
  13. Виключити з проєкту Правил положення щодо розміщення реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби (п.7.4 розділу VII проєкту Правил). В свою чергу п. 7.4 розділу VII проєкту Правил читати як: «Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлюється відповідно до вимог діючого законодавства «Про рекламу».
  14. Додати до розділу VII проєкту Правил положення щодо вимог розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування (п.7.9).

 

Головний спеціаліст

відділу соціально-економічного розвитку                                   Ірина НАМАЗОВА