АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2021 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року

            За 2021 рік  до виконавчого комітету Теплодарської міської ради загалом надійшло  2411 (2497)  звернень.

            За звітний період до відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 631  звернення.  

Запити щодо надання публічної інформації – 79

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

Звернення депутатів міської ради – 74;

Комунальне господарство – 28;

Земельні відносини – 3;

Будівництво та підприємництво – 3;

інші –  40.

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 42

Через центр надання адміністративних послуг –1585:

земельні питання –  113;

питання сім’ї та молоді –87;

питання архітектури –138;

питання щодо реєстрації місця проживання –862;

соціальний захист населення –385.

– 1565 вирішено позитивно;

– 20 в роботі;

– 0 відмовлено.

            Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання житлової політики – 1069 (417) (щодо надання адресних довідок про адресу, про надання висновків та будівельних паспортів, дозволів на будівництво індивідуальних житлових та садових будинків);
  • питання комунального господарства –350 (345) (питання щодо вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, про благоустрій прибудинкової території).
  • питання земельних відносин – 243 (248) (питання щодо приватизації земельних ділянок, про надання земельних ділянок для садівництва, будівництва, про затвердження проектів землеустрою).

Зменшилась кількість звернень:

  • питання соціального захисту – 537 (1080)  (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок);

            За звітний період до відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету  надійшло 28 (19) колективних звернення:

– у кількості 176 підписів,  про додатковий рейс маршруту Теплодар-Одеса в вечірній час. Звернення було прийнято до уваги та створено додатковий рейс на 22.15. Але за фактичної відсутності пасажирів, рейс буде перенесено за весняно-літній період;

– у кількості 76 підписів до відділу було прийнято заяву щодо ремонту відмостки. Було надано відповідь з роз’ясненнями;

– у кількості 92 підписи надійшло звернення від мешканців щодо продовження аренди магазину. Відповідь було надано вчасно;

– у кількості 26 та 12 підписів надійшло звернення від батьків танцювального колективу щодо надання фінансової допомоги для прийнятті участі  у міжнародному фестивалі. Звернення знаходиться на контролі у керівництва;

– у кількості 54 і 9 підписи мешканці звернулися щодо фінансування проєкту утеплення будинку. Було надано відповідь щодо планування бюджету;

– у кількості  39 підписів, мешканці звернулися щодо заборони розміщення в підвальному приміщенні будинку «Школи мистецтв». Надано роз’яснення;

– у кількості  28 підписів надійшло звернення щодо нанесення дорожньої розмітки. Звернення відпрацьоване;

– у кількості 23 підписи було звернення щодо перегляду затвердженої вартості на харчування в школі. Звернення знаходиться в роботі;

– у кількості 21 підписів надійшла ініціатива щодо підвозу дітей до школи з дачних кооперативів (ініціатива знаходиться в роботі);

– у кількості 21 підпис було отримано звернення щодо надання дозволу на спил дерева-тополі. Відповідь заявники отримали вчасно;

– у кількості 20 і 18 підписів було звернення від громадян щодо розміщення біля будинку дитячого майданчику;

– у кількості 16 підписів жителі звернулися з проханням встановити пам’ятну дошку першобудівнику.

– кількості 13 підписів  було отримано звернення щодо протікання міжпанельних швів. Було надано роз’яснювальну відповідь.

– у кількості 12 підписів, мешканці звернулися щодо подачі теплоенергії. Звернення опрацювали та надали відповідь.

– у кількості 11  підписів мешканці звернулися на предмет огорожі парканом недобудованого будинку. Відповідь була надана в установлений термін.

– у кількості 11і 3 підписів жителі звернулися щодо затоплення квартир. Відповідь була надана вчасно.

– у кількості  9 підписів було звернення шодо ремонту ігрового майданчика.

– у кількості 8 підписів батьки звернулися з проханням закупити шафи в дит.садочок. Кошти було виділено та закуплено меблі.

– у кількості 8 підписів надійшло звернення щодо забезпечення дітей в початкових класах телевізором та проектором. Відповідь було надано.

– у кількості 8 підписів батьки звернулись щодо надання дозволу бути присутніми на випускному дітей в дитячому садочку.

– у кількості 7 підписів надійшла заява-подяка директору ЖЕБП «Наше місто» за допомогу в ремонті будинку.

– у кількості 7 та 5 підписів надійшли звернення щодо спилу аварійного дерева. Заявка була прийнята.

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено 11 (8) особистих прийоми громадян, на яких розглянуто  20 (20)  звернень. Із них задоволено – 4 (3);  роз’яснено –16 (17); відмовлено – 0 (0); у стадії розгляду 0(0).

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Відділом діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи зареєстровані звернення:

– від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп, ветеранів праці 48 (68)  (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО – 14 (35)  (щодо надання, приватизації земельної ділянки, та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            З урядової гарячої лінії надійшло 42 (72) звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: нарахування коштів, надання субсидій, щодо комунального господарства. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за  2021 рік .  на засіданні виконавчого комітету в січні 2022 р.

            Відділом діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та керуючої справами виконавчого комітету.    

Відділ діловодства, контролю, організаційної та кадрової  роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

 

 

Начальник відділу діловодства,

контролю, організаційної та кадрової роботи                                        Ірина БАСКАКОВА