АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2016 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року

Виконавчим комітетом Теплодарської міської ради протягом 2016 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

            За 2016 рік до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 581  звернення (559).

 

Запити щодо надання публічної інформації – 137

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

 

Звернення депутатів міської ради – 62:

майнові питання – 40

питання будівництва – 7

питання освіти – 6

соціальний захист – 3

екологія та природні ресурси – 1

забезпечення дотримання законності – 5

 

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 170

 

Через центр надання адміністративних послуг – 1659:

майнові питання – 250

земельні питання – 202

питання соціально-економічного розвитку – 160

питання сім’ї та молоді – 59

питання архітектури – 60

інші – 928

      –     1412  вирішено позитивно

  • 25 відмовлено у задоволенні
  • 222 надано роз’яснення

Загальна кількість зверненнь, які надійшли за звітний період – 3243.

            Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання комунального господарства – 629 (213) (питання щодо вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, про благоустрій прибудинкової території).
  • питання житлової політики –610 (183) (приватизація квартир, надання довідок про склад сім’ї);
  • питання земельних відносин – 460 (239) (виділення земельних ділянок для садівництва, для будівництва.)
  • питання будівництва, економічної політики – 387 (146) ( дозволи на будівництво садівничих будинків, житлових будинків, торгівля)
  • питання соціального захисту – 266 (66) (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок).
  • питання сім’ї, дітей – 184 (146) (надання путівок до дитячих таборів, стосовно питаннь опікунства, надання посвідчень багатодітних сімей).

–     питання щодо нападів безпритульних собак на мешканців міста у кількості 10 заяв.

 

                        За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету  надійшло 40 (42) колективних звернень:

  • у кількості 72 підписи було звернення про допомогу будівельним матеріалом для дитячого майданчика. Виконавчий комітет Теплодарської міської ради надав відповідь щодо взяття на контроль та при наявності фінансування питання буде вирішено;
  • у кількості 66 підписів батьки учнів Теплодарської ЗОШ звернулися стосовно ремонту туалетів у школі, та отримали відповідь щодо виконання ремонтних робіт у 2017 році згідно плану та наявності фінансування;
  • у кількості 67,45, 38 підписів звернення стосовно надання населенню безперебійного водопостачання. Відповідь була надана.
  • у кількості 59 підписів було звернення щодо роботи бара «Діван» в жилому будинку по пр.Енергетиків, 88. Було направлено запити до Чорноморської місцевої прокуратури та Біляївський ВП ГУНП в Одеській області.
  • у кількості 36 підписів мешканці зверталися стосовно поселення галок в парку біля житлового будинку. Надано відповідь.
  • у кількості 32 підписи мешканці звернулися щодо задимлення міста через підпал сміттєзвалища.. Була надана відповідь про вживання заходів та засобів для гасіння займання на полігоні побутових відходів.
  • у кількості 26 підписів було звернення щодо роботи правління ЖБК. Була відповідь з поясненнями прав менканців будинку.
  • у кількості 23 підписи мешканці зверталися щодо благоустрію території ринку
  • у кількості 23 підписи заява від батьківського комітету щодо об’єднання двох класів. Надано обгрунтовану відповідь.
  • у кількості 20 підписів щодо надання дозволу на будівництво перегородки між етажами в жилому будинку №7 по пр.Енергетиків. Було прийнято рішення виконавчого комітету про надання дозволу на будівництво.
  • у кількості 19 підписів звернення щодо недопущення будівництва закладів ДпсУ на промплощадці м.Теплодар. Надано роз’яснення.
  • у кількості 13 підписів заява про напади безпритульних тварин. Надано вичерпну відповідь.
  • у кількості 12 підписів заява про жорстоке поводження з безпритульними тваринами.

 

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому грамадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено 17 особистих прийомів громадян на яких розглянуто  29 (50) звернень. Із них задоволено – 7 (4); роз’яснено – 21 (44); відмовлено – 1 (2).

            Заступниками міського голови проведено 30 особистих прийомів на яких було розглянуто 51 усне звернення громадян. Із них задоволено – 7, роз’яснено – 43, відмовлено – 1.

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

 

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи зареєстровані звернення:

– від пенсіонерів, інвалідів ІІ групи – 88 (63) (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування, про безоплатну рибалку на водосховищі);

– від підприємців – 12 (20) (надання приміщень в оренду, питання стосовно розірвання договору оренди приміщень);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО –  8(16) (щодо надання земельної ділянки та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            За звітний період керівництвом Одеської обласної державної адміністрації, згідно графіка у березні був запланований  прийом громадян міста Теплодар за участю заступника голови обласної державної адміністрації з питань інвестицій та розвитку.У квітні заплановано прийом заступником голови обласної державної адміністрації з гуманітарних питань. Дані прийоми не відбулися через відсутність керівництва та представників Одеської обласної державної адміністрації. У грудні відбувся виїзний прийом заступника директора Департаменту фінансів ОДА, начальника управління з питань державних закупівель, економічного забезпечення. На прийомі було прийнято 9 осіб.

            З урядової гарячої лінії надійшло 170 звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: про реєстрацію за місцем проживання, оплата праці, нарахування коштів, надання субсидій, діяльність посадових осіб.  Велика кількість звернень стосується питання щодо нарахування та виплати субсидій. На прикінці року зросла велика кількість зверненнь стосовно відсутності опалення в будинках. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

            У грудні 2016р. був заслуханий звіт міського голови за 2016 рік про життєдіяльність міста, про складну ситуацію щодо опалювального сезону в осінньо-зимовий період.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю і оргроботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за рік 2016 р. на засіданні  виконавчого комітету Теплодарської міської ради у січні 2017 року.

            Відповідно  до графіку затвердженого розпорядженням міського голови за звітний період проведено 51  «пряму телефонну лінію» за участю керівництва виконавчого комітету Теплодарської міської ради, начальників структурних підрозділів та керівників організацій, підприємств міста, звіти яких друкуються щотижнево в газеті «Теплодарський вісник» та розміщуються на веб-сайті.

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та   керуючої справами виконавчого комітету.    

Відділ діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює у засобах масової інформації  та на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

Начальник відділу діловодства,

контролю і організаційної роботи                                                          Л.М.Терзян