121-ПРВ від 27.10.2021р. Про надання ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, статусу дитини-сироти

УКРАЇНА

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

Про надання ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, статусу дитини-сироти

           Відповідно до підпункту 4 пункту «б» частини першої статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  статтям 5,  11 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», статтею 56 Цивільного кодексу України, пунктами 22, 23 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України  від 24.09.2008 р. № 866, розглянувши подання служби у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від 27.10.2021 року, виконавчий комітет Теплодарської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Надати статус дитини-сироти ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження (свідоцтво про народження серія І-ЖД №ХХХХ, видане відділом реєстрації актів цивільного стану Теплодарського міського управління юстиції Одеської області, актовий запис №ХХ від ХХ.ХХ.ХХ року).

     Мати дитини, ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХХХ року народження, померла ХХ.ХХ.ХХ року (свідоцтво про смерть серія І-ЖД №ХХХХ, видане відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), актовий запис №ХХХХ від ХХ.ХХ.ХХ року).

     Відомості про батька дитини вказані відповідно до частини першої статті 135 Сімейного Кодексу України (довідка відділу реєстрації актів цивільного стану Теплодарського міського управління юстиції Одеської області із зазначенням відомостей про батька відповідно до части першої статті 135 Сімейного кодексу України від 07.10.2004 року №ХХ).

     Дитина тимчасово влаштована в сім’ю рідної бабусі ХХХХХХ. 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.