ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ВІДДІЛУ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ВИБОРЦІВ – автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система (база даних), яка містить персональні дані всіх виборців України та призначена для зберігання, обробки цих відомостей та користування ними відповідно до Закону України «Про Державний реєстр виборців».

Повноваження органу ведення Реєстру здійснюють територіальні представництва Центральної виборчої комісії, утворені відповідно до Закону України “Про Центральну виборчу комісію”, які також поширюються на територію міста Теплодар.

Органи ведення Реєстру забезпечують ведення Реєстру в порядку, встановленому Законом України “Про Державний реєстр виборців”.

Відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Теплодарської міської ради утворений на виконання  Закону України «Про державний реєстр виборців» із штатною чисельністю працівників відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. №943 (із змінами від 27 листопада 2019 року). 

У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України «Про державний реєстр виборців», «Про вибори Президента України», «Про вибори народних депутатів України», «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільський, селищних, міських голів», «Про всеукраїнський та місцевий референдуми», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, Указами Президента, Постановами Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії та нормативно-правовими актами керівних органів.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ:

  1. Забезпечення ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування дій, а саме: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру; знищення запису в Реєстрі з підстав та в порядку, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” та прийнятими відповідно до нього актами розпорядника Реєстру; контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру.
  2. Ведення обліку усіх операцій, пов’язаних із змінами бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру.
  3. Забезпечення у взаємодії з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо захисту персональних даних Реєстру у процесі його створення та ведення.
  4. Установлення на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер територіального виборчого округу та номер виборчої дільниці, до яких належить виборець.
  5. Надання на письмову вимогу виборця інформації про його персональні дані, внесені до Реєстру.
  6. Проведення, у разі потреби, перевірки зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві.
  7. Здійснення щомісячного поновлення бази даних Реєстру та уточнення персональних даних Реєстру.
  8. Забезпечення у разі призначення виборів чи референдумів складення, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях відповідно до законодавства.
  9. Надання в установленому порядку статистичної інформації про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру.
  10. Розгляд  запитів та звернень виборців, а також звернень політичних партій у порядку, встановленому Законом України “Про Держаний реєстр виборців”.
  11. Проведення перевірки некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру.
  12. Направлення на виборчу адресу виборця довідку про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру та ведення обліку осіб, яким видана така довідка.
  13. Ведення паспортів виборчих дільниць.
  14. Здійснення інших функції відповідно до законодавства, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

 ПОСИЛАННЯ:

Сайт Центральної виборчої комісії: www.cvk.gov.ua

Сайт Державного реєстру виборців: www.drv.gov.ua