№75-ПРВ від 29.06.2021р. Про створення Комісії з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Про створення Комісії з питань

забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей,

позбавлених батьківського піклування,

осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар 

         Відповідно до ст. 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування», з метою поступового розв’язання проблеми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, реалізації державної політики захисту житлових та майнових прав, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року №615 „ Деякі питання забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків”

ВИРІШИВ:

  1. Створити Комісію з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар (надалі – Комісія) та затвердити її склад згідно з додатком.
  2. Затвердити положення про Комісію, що додається.
  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради від 20.05.2021 №53/В-2021 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради від 14.07.2020 р. №96/В-2020 «Про створення Комісії з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа у м.Теплодар (зі змінами)».
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.

    Додаток

     

     

     

    Склад

    Комісії з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар                                                                             

    Голова Комісії

    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів та фінансових питань, начальник фінансового управління

    Заступник голови Комісії

    Начальник служби у справах дітей

    Секретар Комісії

    Головний спеціаліст служби у справах дітей

    Члени Комісії

    Начальник управління соціальної політики

    Начальник відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб

    Начальник юридичного відділу

    Начальник відділу архітектури та містобудування, головний архітектор

    Начальник відділу по житлово-комунальному господарству

    Голова постійної депутатської комісія з питань депутатської діяльності, етики, законності та антикорупційної політики, конфлікту інтересів, правопорядку та соціального захисту населення (за згодою)

     

     

     

     

    Керуюча справами                                                            Тетяна БИКОНОВА

     

     

     

     

     

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Рішенням виконавчого комітету

    Теплодарської міської ради

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про Комісію з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар 

    1. Загальні положення

    1.1. Комісія з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар (надалі – Комісія) є робочим органом, що утворюється  виконавчим комітетом Теплодарської міської ради з метою виконання завдань, передбачених Міською програмою забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар на 2019 – 2023 роки, затвердженою рішенням виконкому Теплодарської міськради від 18.12.2018 року     №521-VІІ.

    1.2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Житловим кодексом Української РСР, законами України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затвердженими Постановою Ради міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 (зі змінами), Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. № 615 (далі Порядок та умови), відповідними розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та цим Положенням.

    1.3. Метою роботи Комісії є реалізація функцій і повноважень щодо розподілу бюджетних призначень та вирішення інших питань, пов’язаних із забезпеченням повноцінним житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб та молоді з їх числа та з метою забезпечення громадського контролю і додержання гласності та прозорості.

    1.4. Комісія має право одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, громадських організацій необхідну інформацію з питань, що належать до її компетенції.

    1. Склад та порядок створення Комісії

    2.1. Склад Комісії формується з представників структурних підрозділів виконавчого комітету Теплодарської міської ради, депутатів міської ради  (за згодою).

    2.2. Комісія є постійно діючим є консультативно-дорадчим органом при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради та утворюється у складі голови Комісії, заступника голови Комісії, секретаря Комісії та членів Комісії.

    2.3. У разі персональних змін у складі Комісії новопризначені працівники входять до її складу за посадами.

    2.4. У разі відсутності членів Комісії у зв’язку з відпусткою, хворобою чи з інших поважних причин, у роботі Комісії беруть участь особи, які виконують їх обов’язки.

    2.5. Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради.

    2.6. Члени Комісії   виконують   свої   обов’язки  на  громадських засадах.

    1. Завдання Комісії

    3.1. Визначення потреби в субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4, з урахуванням умов, визначених пунктом 5  Порядку та умов, підготовка відповідних пропозицій з урахуванням пунктів 12 і 14  Порядку та умов, і наявної проектної документації, кількості малих групових будинків та дітей, які перебувають в них, установлених розмірів відповідних виплат;

    3.2. Формування та затвердження загальних списків осіб, які перебувають на квартирному обліку, із зазначенням прізвища, імені, по батькові (за наявності), дати народження особи, дати її взяття на такий облік, інвалідності (у разі встановлення) та орієнтовної потреби в коштах, необхідних для придбання житла;

    3.3. Затвердження списків осіб для виплати грошової компенсації із визначенням окремо щодо кожної особи обсягу такої компенсації. До загального списку не включаються особи, яким було виділено грошову компенсацію за рахунок субвенції у попередньому році;

    3.4. Погодження щодо:

    – житлових об’єктів, які планується придбати для забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, соціальним житлом, житлом для осіб, у тому числі за рахунок грошової компенсації;

    – нового будівництва приміщень для розміщення малих групових будинків, житла для дитячих будинків сімейного типу, капітального ремонту/реконструкції житла для дитячих будинків сімейного типу;

    – розроблення проектної документації на нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків, капітальний ремонт/реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу;

    3.5. Проведення перевірки щодо:

    – наявності в дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;

    – наявності в осіб, старших 23 років, підстав постановки на квартирний облік їх як дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;

    – наявності документів про перебування особи на квартирному обліку;

    – документів, що подаються для придбання житла, передбачених пунктом 11  Порядку та умов;

    – обстеження стану житлового приміщення (будинку, квартири), що придбавається.

    3.6. Приймає рішення щодо обсягу потреби субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4, з урахуванням умов, передбачених пунктом 5  Порядку та умов, протягом 30 днів з дати набрання чинності цими Порядком та умовами. Рішення оформляється протоколом, який складається у двох примірниках, підписується всіма членами місцевої комісії та затверджується органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування (один примірник протоколу надсилається обласній держадміністрації).

    3.7. Формування та використання показників місцевих бюджетів проводиться за напрямами відповідно до розподілу, визначеного регіональною комісією згідно з пунктом 8  Порядку та умов, і за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу.

    1. Порядок роботи Комісії

    4.1. Формою роботи Комісії є її засідання, що скликаються за пропозицією голови Комісії, який веде засідання.

    4.2.  Для прийняття рішень необхідна присутність на засіданні не менше двох третин від загальної кількості членів Комісії.

    4.3. Рішення приймаються простою більшістю голосів і викладаються у протоколі, який підписується всіма членами Комісії та подається виконавчому комітету міської ради для затвердження в установленому законодавством порядку не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня його прийняття.

    4.4. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним.

    4.5. Усі питання, які вирішує Комісія, розглядаються в порядку черговості і в порядку надходження документів до Комісії.

    4.6. На засідання Комісії можуть запрошуватися керівники структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, громадських організацій.

    4.7. Копія рішення виконавчого комітету міської ради надсилається розпоряднику субвенції за місцевими бюджетами вищого рівня.

    1. Організація роботи Комісії

    5.1. Голова Комісії:

    – організовує роботу і проводить засідання Комісії;

    – визначає  функції кожного члена  Комісії;

    – приймає рішення про скликання засідань Комісії;

    – представляє Комісію у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування;

    – за рішенням голови Комісії можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань,  що виникають у  процесі розгляду питань.

    5.2. Заступник голови комісії виконує роботу голови Комісії у разі його відсутності.

    5.3. Секретар Комісії:

    – інформує членів Комісії про місце і час проведення засідань;

    – готує матеріали до засідання Комісії;

    – оформляє протоколи засідань;

    – якщо секретар Комісії відсутній на засіданні, то  голова  Комісії доручає іншому члену Комісії тимчасово  виконувати  функції секретаря;

    – здійснює організаційно-технічне забезпечення діяльності Комісії.

    5.4. Члени  Комісії  мають право:

    – брати участь в усіх  засіданнях  Комісії та  прийнятті рішень;

    – ознайомлюватися з усіма  матеріалами, що підлягають розгляду на засіданнях Комісії;

    – на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань Комісії.

    1. Порядок прийняття рішень

    6.1. Після отримання копії рішення від обласної держадміністрації про розподіл субвенції між місцевими бюджетами за напрямами, передбаченими пунктом 4  Порядку та умов, місцевою комісією для прийняття відповідного рішення подаються відповідні документи.

    6.2. Місцевій комісії подаються особами виключно ті документи, які не перебувають у володінні суб’єктів надання адміністративних послуг або державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, в паперовому вигляді або із застосуванням засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

    6.3. Усі інші документи збираються уповноваженими особами із числа складу місцевої комісії без участі суб’єкта звернення на підставі відомостей, поданих у заяві, зокрема шляхом доступу до інформаційних систем або баз даних інших суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, або через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів відповідно до законодавства.

    6.4. Місцевий розпорядник самостійно перевіряє інформацію щодо наявності/відсутності в особи, яка подає документи для отримання грошової компенсації, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в тому числі на земельну ділянку, на якій розташоване житлове приміщення (у разі наявності).

    1. Забезпечення діяльності Комісії
    2. 1. Організаційне та інші види забезпечення діяльності Комісії здійснює служба у справах дітей.

    7.2. Протоколи засідань направляються  до обласної державної адміністрації, як головному розпоряднику коштів.

    7.3. Основними функціями Комісії є:

    – дотримання вимог чинного законодавства;

    – дотримання принципів соціальної справедливості, гласності та прозорості у своїй роботі.