АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за І квартал 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року

            За І квартал 2021 року  до виконавчого комітету Теплодарської міської ради загалом надійшло  505(660)  звернень.

            За звітний період до відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 165  звернень.  

Запити щодо надання публічної інформації – 15

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

Звернення депутатів міської ради – 30:

Комунальне господарство – 10;

Земельні відносини – 2;

Будівництво та підприємництво – 2;

Фінансова, податкова, митна політика- 1;

інші –  15.

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 16

Через центр надання адміністративних послуг –340:

земельні питання –  20;

питання сім’ї та молоді –8;

питання архітектури –43;

питання щодо реєстрації місця проживання – 238;

соціальний захист населення – 31.

– 305  вирішено позитивно;

– 35 в роботі. 

            Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання житлової політики – 248 (133) (щодо надання адресних довідок про адресу, про надання висновків та будівельних паспортів, дозволів на будівництво індивідуальних житлових та садових будинків);
  • питання комунального господарства –72 (134) (питання щодо вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, про благоустрій прибудинкової території).
  • питання земельних відносин – 72 (57) (питання щодо приватизації земельних ділянок, про надання земельних ділянок для садівництва, будівництва, про затвердження проектів землеустрою).
  • питання соціального захисту – 69 (274)  (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок);

            За звітний період до відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету  надійшло 2 (4) колективних звернення:

– у кількості 21 підписів надійшла ініціатива щодо підвозу дітей до школи з дачних кооперативів (ініціатива знаходиться в роботі);

– у кількості 12 підписів, мешканці звернулися щодо подачі теплоенергії. Звернення опрацювали та надали відповідь.

– у кількості 9 підписів заявники звернулися щодо виділення коштів на утеплення фасаду будинку. Було направлено відповідь.

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено 3 (2) особистих прийоми громадян, на яких розглянуто  9 (2)  звернення. Із них задоволено 1 (0);  роз’яснено –8 (2); відмовлено – 0 (0); у стадії розгляду 0(0).

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Відділом діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи зареєстровані звернення:

– від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп, ветеранів праці 7 (15)  (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО – 5 (4)  (щодо надання, приватизації земельної ділянки, та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            З урядової гарячої лінії надійшло 16 (17) звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: нарахування коштів, надання субсидій, щодо комунального господарства. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за I квартал 2021 р.  на засіданні апаратної наради в квітні 2021 р.

            Відділом діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та керуючої справами виконавчого комітету.    

Відділ діловодства, контролю, організаційної та кадрової  роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

Начальник відділу діловодства,

контролю, організаційної та кадрової роботи                                                                                             Ірина БАСКАКОВА