ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2020 рік

Центр надання адміністративних послуг Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 105 видів послуг, перелік яких затверджено рішенням Теплодарської міської ради від 18 грудня 2018р. №515-VII.

За суб’єктами надання послуги розподілились наступним чином:

Теплодарська міська рада

та її виконавчий комітет

69

65,7%

Теплодарський міський сектор

Державної міграційної служби

1

1,0%

Відділ у Біляївському районі Головного

управління Держгеокадастру Одеської області

12

11,4%

Головне територіальне управління

юстиції у Одеській  області

16

15,2%

документи дозвільних органів

7

6,7%

 

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради створено і постійно оновлюється розділ «Адміністративні послуги», на якому можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів.

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось близько 6000 суб’єктів звернень. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою електронної пошти та за телефоном.

Протягом  2020 року адміністраторами Центру:

зареєстровано – 2309 звернень, що на 20,2% менше ніж в 2019 році:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

2020 рік

2019 рік

Показник результативності

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради:

2076

2615

-20,6%

–          відділ земельних ресурсів

155

186

 

–          відділ у справах сім’ї та молоді

98

186

 

–          відділ соціально-економічного розвитку

0

2

 

–          відділ архітектури та містобудування

172

183

 

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1080

1360

 

–          ЦНАП:

надання довідок

відомості з Єдиного державного реєстру

 

245

20

 

396

23

 

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

234

205

 

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

72

74

 

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

49

114

-57,0%

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

64

48

+33,3%

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

116

116

Головне управління Держпраці в Одеській області

0

1

Головне управління ДСНС в Одеській області (підрозділ в м.Біляївка)

2

0

Державне агентство водних ресурсів України (сектор у Одеській області)

2

0

Всього:

2309

2894

-20.2%

Зменшення кількості звернень відбулося за рахунок переведення певних послуг в on-line режим, також валику значення мало запровадження з 12 березня 2020 року карантину в зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Таким чином, з 18 по 30 березня адміністраторами Центру було повністю припинено прийом суб’єктів звернень, а з 30 березня до 22 травня 2020 року приймалися звернення в обмеженнями, тобто тільки послуги, які надаються в період карантину.  Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП під час карантину визначено Постановою Кабінету Міністрів України.

За період березень-травень 2020 року було прийнято 323 звернення, що становить 46,9% від звернень прийнятих за аналогічний період 2019 року, кількість яких склала 688 звернень

–  видано – 2347 результатів надання адміністративних послуг, що на 12,8% менше, ніж за протягом 2019 року:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

2020

 рік

2019

 рік

 

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради

 2110

2442

 

–          відділ земельних ресурсів

161

123

 

–          відділ у справах сім’ї та молоді

86

172

 

–          відділ соціально-економічного розвитку

0

2

 

–          відділ архітектури та містобудування

222

119

 

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1075

1346

 

–          ЦНАП:

надання довідок

відомості з Єдиного державного реєстру

 

247

20

 

394

23

 

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

228

189

 

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

71

74

 

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

50

92

 

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

65

45

 

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

118

112

 

Головне управління Держпраці в Одеській області

0

1

 

Головне управління ДСНС в Одеській області (підрозділ в м.Біляївка)

2

0

Державне агентство водних ресурсів України (сектор у Одеській області)

2

0

Всього:

2347

2692

         

 

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг по 21 зверненню, що становить 0,9% від загальної кількості прийнятих звернень. Кількість відмов в 2020році зменшилась на 32,2% в порівнянні з кількістю відмов протягом 2019 року.

Безпосередньо заявниками з різних причин було анульовано 13 звернень.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 No144, в приміщенні Центру здійснюється видача документів, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Чисельність громадян, які користуються послугами «електронного сервісу» постійно збільшується, так через Центр протягом 2020 року кількість таких послуг збільшилася більше ніж в 3 рази і становить 311 послуг, (протягом 2019 року було надано 97).

Адміністративні послуги надаються на безоплатній основі, крім тих, платність яких передбачена законом.

Протягом 2020 року до місцевого бюджету від надання платних  адміністративних послуг надійшло 54799,25грн., що 20% менше ніж в попередньому році.

За видами адміністративних послуг суми адміністративного збору складають:

  • реєстрація речових прав на нерухоме майно – 36890,00грн., сума адміністративного збору збільшилася на 26%, а саме на 7640,00 грн.;
  • державна реєстрація змін до відомостей юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 5670,00грн., сума адміністративного збору зменшилась на 5,1%, а саме на 310,00грн.;
  • реєстрація місця проживання фізичних осіб – 6759,20грн., сума адміністративного збору зменшилась на 10,4%, а саме на 788,80грн.;
  • отримання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 5480,05грн., сума адміністративного збору збільшилася на 9,7%, а саме на 485,05грн.

На рахунки державного бюджету за надання відомостей з державних реєстрів, держателями яких є центральні органи державної виконавчої влади, протягом 2020 року було зараховано 3300,00грн.

З вересня 2018 року сплата адміністративного збору за надання платних адміністративних послуг здійснюється в Центрі за допомогою POS-терміналу ПАТ «ОЩАДБАНК». Протягом 2020 року даною послугою скористалися 324 суб’єкта звернень.

З метою створення сприятливих умов для реалізації прав дитини у 2020 році в Україні стартував експериментальний проєкт під назвою «єМалятко», затверджений Постановою КМУ від 10.07.2019р. №691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини». Комплексна послуга «єМалятко» – перша комплексна послуга за життєвою подією. Завдяки їй батьки новонароджених дітей за однією заявою можуть отримати одночасно до 9 державних послуг від різних органів влади. Адміністратори Центру в жовтні 2020 року отримали доступ до Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія» для надання даної послуги мешканцям нашого міста.

Фактично протягом поточного року діяльність Центру забезпечувало 2 адміністратори, Середня кількість звернень протягом дня становить 20 осіб, навантаження на 1 адміністратора становить в середньому 10 осіб на день.

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям та суб’єктам господарювання навколишніх сіл, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна.

Пріоритетними напрямками розвитку Центру на 2021 рік є:

  • інтеграція максимальної кількості базових послуг в одному місці;
  • запровадження механізму надання адміністративних послуг в електронній формі;
  • покращення та спрощення форми надання інформації про послуги, за рахунок вдосконалення електронного документообігу та смс-інформування заявників про результат надання адміністративної послуги;
  • реалізація заходів з інформування громадськості з питань надання адміністративних послуг, що сприятиме підвищенню рівня обізнаності населення щодо порядку надання адміністративних послуг;
  • покращення якості надання послуг, в частині організації надання супутніх послуг в приміщення Центру (ксерокопіювання, банківські послуги, продаж канцелярських товарів, ламінування, вільна WI-FІ зона);
  • забезпечення комфортних умов для очікування та обслуговування осіб з дітьми (дитяча кімната);

 

 

 

 

 

 

 

В.о.керуючої справами                                                                             Тетяна БИКОНОВА