УКРАЇНА
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про затвердження положення
про фінансове управління
З метою врахування змін у законодавстві України , упорядкування взаємовідносин фінансового управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради з некомерційним комунальним підприємством «Теплодарська центральна міська лікарня», для виконання визначених законом власних повноважень виконавчих органів міської ради та делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету та фінансів, керуючись п.6 статті 26, статтями 28 та 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити положення про фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради у новій редакції (додаток додається).
- Визнати таким, що втратило чинність Рішення Теплодарської міської ради від 30.08.2007 року № 307-V “Про затвердження Положення про фінансове управління виконавчого комітету міської ради”.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій та комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності і торгівлі.
Додаток
до проекту рішення Теплодарської міської ради
від “_____” серпня 2020 року
№ ____
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансове управління виконавчого комітету
Теплодарської міської ради
- Фінансове управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області ( далі – Управління ) утворено Теплодарською міською радою, є виконавчим органом міської ради, підзвітним і підконтрольним їй, підпорядкованим міській раді , виконавчому комітету та міському голові, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
- Управління у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, законодавчими і нормативними актами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Державного казначейства України, рішеннями Одеської обласної ради, розпорядженнями Одеської обласної державної адміністрації, рішеннями Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.
- До складу Управління входять:
- відділ фінансування та виконання місцевого бюджету ;
- відділ планування та аналізу доходів місцевого бюджету ;
- відділ обліку та звітності.
- Управління здійснює обробку персональних даних з метою ведення трудових відносин в органах місцевого самоврядування; у сфері управління людськими ресурсами (кадрового діловодства); адміністративно – правових та відносин у сфері державних фінансів, а також підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, внутрішніх документів управління з питань реалізації визначених законодавством і колективним договором прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин та соціального захисту у вигляді особових справ, картотеки особових карток Ф№-П2ДС ”.
- Основними завданнями Управління є:
- Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території міста;
- Складання розрахунків до проекту бюджету міста Теплодар і подання їх на розгляд Теплодарської міської ради;
- Підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міста;
- Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
- Здійснення, в межах своєї компетенції, контролю за дотриманням некомерційними та неприбутковими підприємствами комунальної власності, установами, організаціями, що фінансуються з міського бюджету, бюджетного законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених міською радою;
- Здійснення загальної організації та управління виконанням місцевого бюджету, координація діяльності учасників процесу з питань виконання бюджету.
6.Управління відповідно до покладених на нього завдань:
- Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
- Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
- Проводить, на будь-якому етапі, складання і розгляд проекту бюджету міста Теплодар, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості й ефективності використання бюджетних коштів.
- Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту бюджету міста Теплодар, перед поданням його на розгляд виконавчому комітету Теплодарської міської ради .
- Бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів міста, аналізує соціально-економічні показники розвитку міста та враховує їх під час складання міського бюджету.
- Організовує роботу, пов’язану зі складанням проекту бюджету міста Теплодар, встановлює порядок і строки подання бюджетними установами та організаціями матеріалів для підготовки проекту міського бюджету, складає проект бюджету на відповідний рік, подає його до виконавчого комітету міської ради для наступного розгляду та затвердження міською радою.
- Забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету- встановленим бюджетним призначенням.
- Здійснює, у процесі виконання міського бюджету за доходами прогнозування та проводить, аналіз доходів бюджету міста Теплодар.
- Організовує роботу щодо виконання бюджету міста Теплодар всіма структурними підрозділами виконавчого комітету Теплодарської міської ради, а також разом з Державною податковою службою України (ДПС України) та відділенням Державного казначейства контролює надходження доходів до зведеного бюджету міста та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів.
- Зводить показники міського бюджету, та передає їх у встановлені строки до Департаменту фінансів ООДА. Забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює, у межах своєї компетенції, контроль за дотриманням бюджетного законодавства.
- Складає розпис доходів і видатків міського бюджету, забезпечує його виконання, готує пропозиції, щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень та здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки міського бюджету з державним бюджетом.
- Приймає рішення щодо доцільності внесення змін у планові призначення бюджету міста на відповідний фінансовий рік та проводить моніторинг внесених змін.
- Готує звіти про стан виконання бюджету міста Теплодар за кожний звітний період, інформує виконавчий комітет міської ради та подає на затвердження Теплодарській міській раді.
- Розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету.
- Проводить разом з органами Державної податкової служби України аналіз стану надходження доходів до міського бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг.
- Спільно з відділом соціально-економічного розвитку міста проводить на базі статистичної і фінансової звітності і прогнозних розрахунків аналіз економічного і фінансового стану підприємств, установ і організацій розташованих на відповідній території, тенденцій і динаміки розвитку різних форм власності , готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів.
- Здійснює фінансування головних розпорядників та бюджетних програм пов’язаних з розвитком житлово-комунального господарства, благоустроєм, дорожнім будівництвом, охороною довкілля та громадського порядку , інших заходів передбачених законодавством.
- Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів головними розпорядниками які фінансуються з міського бюджету.
- Готує пропозиції щодо визначення: чисельності штатних одиниць в штатних розписах установ та організацій, які утримуються за рахунок коштів міського бюджету та фонду оплати їх праці і витрат на утримання .
- Розглядає, у межах своєї компетенці, звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
- Готує та подає виконавчому комітету офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду міського бюджету для підготовки пропозицій на розгляд Теплодарської міської ради, щодо внесення змін до бюджету міста Теплодар.
- Здійснює інші функції пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.
7.Управління має право:
- Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради, відділення Державного казначейства , Державної податкової інспекції , підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту міського бюджету, аналізу його виконання.
- У встановленому порядку та в межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні порушення, передбачені ст. 118 Бюджетного кодексу України.
- Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
8. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету та міської ради, установами та організаціями, а також Державною податковою службою Україниу , відділенням Державного казначейства України.
9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою. Начальник управління має заступника, начальника відділу фінансуваннята виконання місцевого бюджету, який за його поданням призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
- Начальник Управління:
- здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступника начальника, керівників його відділів;
- затверджує положення про відділи Управління і посадові обов’язки працівників Управління;
- затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету та тимчасовий розпис на відповідний період;
- погоджує документи головних розпорядників, розпорядників та одержувачів бюджетних коштів якщо цього вимагає чинне законодавство України;
- має право підпису на фінансових документах на здійснення видатків з міського бюджету установам і організаціям, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, у межах затвердженого плану асигнувань;
- забезпечує своєчасність та відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
- призначає на посади і звільняє з посад працівників управління на підставі розпорядження міського голови;
- бере участь у формуванні резерву кадрів;
- видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;
- вирішує питання з керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради щодо створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Управління.
11. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
- Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління в межах виділених асигнувань визначає міський голова.
- Фінансове управління є структурним підрозділом виконавчого комітету ТМР і видатки на утримання управління включені до кошторису виконавчого комітету ТМР, штатні одиниці фінансового управління включені до штатного розпису виконавчого комітету, який затверджує міський голова, або уповноважена ним особа.
14. Управління є юридичною особою, має реєстраційні рахунки в відділенні Державного казначейства м. Теплодар Одеської області, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням. Юридична адреса : 65490, одеська область, місто Теплодар, вулиця Піонерна,7.
15.Управління ліквідується та реорганізується на підставі діючого законодавства України за рішенням Теплодарської міської ради , як засновника .