№802-ПРР від 27.05.2020р. Про затвердження Статуту Теплодарської дитячої музичної школи» в новій редакції

УКРАЇНА

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

     ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

 

Про затвердження Статуту Теплодарської

дитячої музичної школи» в новій редакції

 

Відповідно до ст. 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про культуру», Теплодарська міська рада

 

 

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити Статут Теплодарської дитячої музичної школи в новій редакції (додаток додається).

2.Директору Теплодарської дитячої музичної школи здійснити державну реєстрацію Статуту Теплодарської дитячої музичної школи в новій редакції відповідно до чинного законодавства України.

3.Визнати таким, що втратило чинність рішення Теплодарської міської ради Одеської області від 27 лютого 2020 року №683-VII «Про затвердження Статуту Теплодарської дитячої музичної школи в новій редакції».

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на депутатську постійну комісію з питань освіти, охорони здоров´я, культури, спорту та у справах дітей.

 

 

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                       Рішення Теплодарської міської ради

 

                                  С  Т  А  Т  У Т 

      ТЕПЛОДАРСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ МУЗИЧНОЇ

                                      ШКОЛИ

                                   (в новій редакції)

 

 

 

 

 

 

 

м. Теплодар

2020 р.

  1. I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

      1.1 Статут закладу «Теплодарська дитяча музична школа» (далі – Статут) розроблений на підставі Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про культуру», Положення про мистецьку школу, затвердженого наказом Міністерства культури України від 09 серпня 2018 року № 686, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2018 року № 1004/32456, і є документом, який регламентує діяльність закладу «Теплодарська дитяча музична школа»

   Теплодарська дитяча музична школа є початковою ланкою спеціальної мистецької освіти і належить до системи позашкільної освіти, системи Міністерства культури мистецтв України. ТДМШ заснована на комунальній формі власності Теплодарської міської ради.

     1.2.ТДМШ,  як початковий спеціалізований мистецький  навчальний заклад, має статус державного закладу освіти. ТДМШ здійснює навчання громадян у позаурочний і позанавчальний час.

     1.3.ТДМШ  є закладом позашкільної освіти  сфери культури і здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про культуру», інших законів України, актів Президента України, Кабінету міністрів України, наказів Міністерства культури України, рішень засновника музичної школи, у тому числі місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування , прийнятих в межах їх повноважень, визначених законами України, а також «Положення про мистецьку школу (686 від 09 серпня 2018 року; реєстрація 03.09.2018 року за номером №1004(32456) , власного статуту.

      1.4.Мова навчання ТДМШ – українська, яку передбачає законодавство України (Конституція України (254 к/96-ВР).

      1.5.ТДМШ є юридичною особою, що діє на підставі  Статуту затвердженого засновником, не веде самостійного балансу, має реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, має бланки зі своїм найменуванням, кутовий штамп, круглу печатку встановленого зразка та інші реквізити.

    1.6.Заклад має цивільну правоздатність і дієздатність. Самостійно несе відповідальність за своїми цивільними обов’язками може бути позивачем і відповідачем у суді.

    1.7.Місцезнаходження:  65490, вул.Польова,2, м.Теплодар, Одеської області, електрона пошта : teplodar-music@ukr.net, підпорядковується виконавчому комітету Теплодарської міської ради.

    1.8. Повна назва – Теплодарська дитяча музична школа,

        скорочена назва –ТДМШ

    1.9.ТДМШ проводить свою діяльність за такими напрямами позашкільної освіти:

   –  художньо-естетичне, що забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та набуття здобувачами практичних навичок, оволодіння  знаннями у сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва;

   – мистецький, що забезпечує набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі  активної мистецької діяльності.

   1.10.Музична школа може здійснювати  освітню діяльність за освітніми програмами початкової мистецької освіти для осіб з особливими освітніми потребами та інших громадян незалежно від віку відповідно до їхніх потреб і запитів.

   1.11.Заклад є комунальною власністю територіальної громади міста Теплодар  Одеської області.

   1.12.Засновником ТДМШ є Теплодарська міська рада, яка здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне  забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.

 

 

  1. II.   ОРГАНІЗАЦІЙНО – ПРАВОВІ   ЗАСАДИ   ДІЯЛЬНОСТІ  ЗАКЛАДУ

       2.1.Основними функціями закладу є:

 –  надання початкової мистецької освіти;

 – організація, забезпечення та провадження освітнього процесу для набуття  здобувачами спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, формування у них теоретичних і практичних ( у тому числі виконавських)  загальних та професійних компетентностей  початкового рівня в обраному виді мистецтва;

 –  створення умов для професійної художньо-творчої самореалізації особистості здобувача початкової мистецької освіти;

 – популяризація академічного та народного мистецтва, долучення до нього широкого кола громадян незалежно від місця проживання, віку та сфери зайнятості; 

 – формування потреб громадян у якісному культурному та мистецькому продукті, здобутті додаткових компетентностей  у сфері культури, мистецтва, пробудження їх інтересу до творчості, спілкування з мистецтвом, мистецьких практик;   

–  пошук та підтримка обдарованих і талановитих дітей з раннього віку, розвиток їх мистецьких здібностей;

– здійснення інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами;

– виховання громадянина України  шляхом вивчення та виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, етносів  України, а також інших націй і народів;

     2.2.В ТДМШ можуть створюватися структурні підрозділи, у тому числі відокремлені (відділення, відділи, класи, в тому числі інклюзивні), які забезпечують надання послуг з початкової мистецької освіти за видами мистецтва або  різним фахом, та філії  .

Відокремлений структурний підрозділ  створюється за рішенням керівника закладу, погодженим із Теплодарською міською радою, управлінням освіти культури та спорту. Фінансове , матеріально-технічне та кадрове забезпечення діяльності відокремлених структурних підрозділів здійснюється засновником в тому самому порядку, що  й основного закладу.

     2.3. ТДМШ має право:

 –  самостійно розробляти та затверджувати освітні програми  для забезпечення освітнього процесу;

 – здійснювати освітній процес за наскрізними освітніми програмами ;

 – реалізовувати академічну, кадрову та фінансову автономію в межах законодавства;

–  реалізовувати освітні та мистецькі проекти;

–  надавати платні додаткові освітні та інші послуги на договірних засадах;

–  брати участь у грантових програмах та проектах;

– організовувати роботу своїх структурних підрозділів у приміщеннях інших закладів освіти, підприємств, організацій на підставі укладених договорів;

– здійснювати  іншу діяльність не заборонену законодавством.

     2.4.Теплодарська дитяча музична школа зобов’язана :   

 – надавати здобувачам якісні мистецько-освітні послуги, забезпечувати  якість початкової мистецької освіти;

 – виконувати стандарти початкової мистецької освіти , затверджені Міністерством культури;

 – створювати і впроваджувати систему внутрішнього забезпечення  якості освіти;

 – дотримуватися вимог законодавства з питань господарської та фінансової діяльності ;

 – забезпечувати реалізацію вимог законодавства з питань оплати праці та підвищення кваліфікації педагогічних та інших працівників;

 – здійснювати інші обов’язки, передбачені законодавством;

     2.5.ТДМШ веде службову та навчальну документацію, яка регламентує організацію та провадження освітнього процесу. Службова та навчальна документація ведеться за зразками, затвердженими Міністерством культури України.

    2.6.ТДМШ здійснює обробку персональних даних з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів закладу з питань реалізації визначених законодавством і колективним договором прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин та соціального захисту у вигляді особових справ картотеки особових карток

 Ф. №-П2.

 

               III.   ОРГАНІЗАЦІЯ   ОСВІТНЬОГО  ПРОЦЕСУ  В  ТДМШ

    3.1.Організація освітнього процесу в закладі здійснюється відповідно до плану, який розробляється педагогічною радою та затверджується  директором школи.          План організації освітнього процесу визначає, зокрема, структуру навчального року , тривалість навчального тижня, уроків, занять, відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процесу у межах часу , передбаченого освітньою програмою, з дотримання вимог частини 1 ст.17 Закону України  «Про позашкільну освіту».

              Формування контингенту учнів , комплектування навчальних груп та інших творчих об’єднань у закладі здійснюється у період з 01 до 15 вересня, що є робочим часом викладача.  У канікулярні , вихідні ,святкові та неробочі дні школа може працювати за окремим планом затвердженим її директором.

            У  зонах екологічного лиха  виконавчим комітетом Теплодарської міської ради  може встановлюватися особливий режим роботи школи відповідно до законодавства.

     3.2.Освітній процес  в ДМШ здійснюється за освітніми програмами . Освітня програма є єдиним  комплексом освітніх компонентів , спланованих й організованих музичною школою з метою досягнення учнями результатів навчання (набуття компетентностей).

       Музична школа може здійснювати  освітній процес за власними , в тому числі наскрізними  освітніми програмами ,або типовими освітніми програмами , що затверджуються Мінкультури . Для осіб з особливими освітніми потребами  заклад може розробляти окремі освітні програми за підрівнями початкової мистецької освіти або до освітніх програм, за якими працює музична школа, може включатися корекційно – розвитковий складник.

        Розрахунок навчальних годин на кожного учня та загальної кількості годин, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, здійснюється  в межах загального обсягу годин інваріантного та варіативного складників освітньої програми , конкретизованого навчальному плані.

      3.3.Освітній процес в музичній школі здійснюється диференційовано відповідно до індивідуальних можливостей , запитів , інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.

     3.4.Основною формою навчально виховної роботи в закладі є урок. Тривалість одного заняття (уроку) в ТДМШ  становить для учнів:

– віком від 5-6 років – 30 хв.

– віком від 6-7 років – 35 хв.

– старшого віку – 45 хв.

До підготовчого класу «0» приймаються учні віком від 4 – до 5 років, у межах встановленого планового контингенту.   Керівник закладу  самостійно вирішує питання щодо зарахування учнів до підготовчого «0» класу.

   3.5.Керівник закладу в межах розрахунку годин має право:

– збільшувати або зменшувати кількість годин на вивчення окремих предметів навчального плану з урахуванням специфіки роботи;

– здійснювати перерозподіл годин з предметів , визначених навчальним  планом,   враховуючи регіональні особливості та професійну орієнтацію учнів

  3.6.Перерви між уроками є робочим часом педагогічних працівників.

   Кількість, тривалість та послідовність уроків і перерв між ними , визначається розкладами, що затверджується заступником керівника закладу з навчальної роботи.

   При складанні розкладу занять  (уроків) для учнів з числа дітей 5-6 років, 6-7 років або осіб з особливими потребами рекомендується рівномірно розподіляти  навчальне навантаження кожного/кожної учня/учениці протягом тижня з розрахунку не більше 2-3 занять (уроків) на день.

   Для більш ефективного опанування навчальних дисциплін інваріантного складника проведення індивідуальних занять (уроків)  планується двічі на тиждень  по 0,5 академічної години, якщо навчальне навантаження дисципліни планується обсягом 1 година на тиждень , або 0,75 години, якщо навчальне навантаження з дисципліни планується обсягом 1,5 години на тиждень (0,75=35хв.).   

   3.7.Процедура приймання учнів на навчання до музичної школи, а також їх переведення з інших музичних шкіл, відрахування та поновлення на навчання  визначається законодавством , статутом музичної школи  та планом організації освітнього процесу з урахуванням освітніх програм.

  3.8.Зарахування учнів на навчання за освітньою програмою здійснюється наказом директора на підставі укладеного договору про надання освітніх послуг. У договорі обов’язково зазначаються права і обов’язки сторін, відповідальних сторін за невиконання обов’язків, передбаченим договором, а також розмір та порядок внесення  плати за навчання.

  3.9. Питання внутрішнього переведення учнів у музичні школі , зарахування на освітні програми наступного підрівня початкової мистецької освіти та інші питання, пов’язані із здобуттям початкової мистецької освіти вирішуються мистецькою школою в порядку, визначеному її статутом  та планом  організації освітнього процесу .

  3.10.Оцінювання досягнутих учнями результатів навчання  здійснюється в порядку і за критеріями визначеними освітньою програмою.

  3.11.Учні, які в повному обсязі  виконали освітню програму та продемонстрували досягнення перед бачених нею навчальних результатів, отримають свідоцтво  про початкову мистецьку освіту.

   Учням , які не завершили навчання за освітньою програмою, або не продемонстрували досягнення  передбачених нею навчальних результатів за запитом учня або його законного представника , директор музичної школи може видати довідку про фактичний рівень та обсяг опанування освітньої програми .

  3.12.Музична школа проводить методичну та організаційну роботу  спрямовану на вдосконалення програм , змісту , форм і методів навчання . Щороку музичною школою планується методична робота , що включає заходи з вирішення педагогічних проблем, що спрямовані на підвищення  якості  початкової музичної освіти.   

 

  1. IV. УПРАВЛІННЯ ТЕПЛОДАРСЬКОЮ  ДИТЯЧОЮ МУЗИЧНОЮ 

                                                           ШКОЛОЮ    

    4.1.Управління  дитячою музичною школою в межах повноважень, визначених законодавством та статутом , здійснюють:

Засновник;

керівник (директор);

колегіальний орган управління ( педагогічна рада);

колегіальний орган громадського  самоврядування;

піклувальна рада ( у разі створення) ;

інші органи передбачені  Законом України  «Про позашкільну освіту» або статутом закладу.

    4.2.Права та обов’язки  засновника ТДМШ визначаються ст.25 Закону України «Про освіту», ч.6 ст.10 Закону України «Про позашкільну освіту», Положення про мистецьку школу,  та статутом музичної школи .

Засновник закладу:

–  затверджує статут закладу школи та зміни до нього, здійснює контроль за його дотриманням.

 Орган управління:

– укладає строковий трудовий договір  з керівником закладу, призначеним у порядку встановленому законодавством та статутом музичної школи , та розриває його з під став та у порядку, що визначенні законодавством та статутом  музичної школи;

– затверджує кошторис  та приймає фінансовий звіт музичної школи у випадках та порядку, що визначенні законодавством, здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю музичної школи;

– забезпечує  створення музичної школи умов  для інклюзивної мистецької освіти початкового рівня;

– забезпечує доступ громадян до початкової мистецької освіти відповідно до їх потреб шляхом відкриття музичних шкіл та їх відокремлених структурних підрозділів;

– забезпечує фінансування діяльності музичної школи в частині забезпечення якісного і сучасного освітнього процесу та послуг з початкової мистецької освіти , які надаються музичною школою в межах затверджених освітніх програм;

– забезпечує розвиток матеріально-технічної бази музичної школи;

– компенсує витрати на навчання пільгових категорій  громадян відповідно до абзацу 3 частини 2 ст.26 Закону України «Про позашкільну освіту» (для державних та комунальних музичних шкіл);

      4.3.Безпосередньо  управління музичною школою здійснює її керівник – директор, який забезпечує освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність музичної школи. Директор ДМШ призначається Теплодарською міською радою відповідно до ст.26 Закону України «Про освіту» та статуту, з числа претендентів які вільно володіють державною мовою, мають вищу фахову освіту і стаж педагогічної роботи не менше як 3 роки.

Директор в межах наданих йому повноважень :

– здійснює діяльність музичної школи;

– призначає на посади та звільняє з посад працівників ДМШ;

– створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників ;

– організовує навчально-виховний процес;

– видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження , контролює їх виконання ;

– застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення ;

– затверджує посадові обов’язки працівників ДМШ;

– здійснює інші повноваження, передбачені законом та статутом музичної школи.

   4.4.Педагогічна рада ДМШ виконує наступні функції:

     – планово-прогностичну, мотиваційно-цільову, інформаційно-аналітичну, діагностичну, комунікативну, методичну.

    4.5.Головними завданнями педагогічної ради закладу є:

 – об’єднання зусиль педколективу, спрямоване на підвищення  рівня навчально – виховної роботи;

 – підвищення професійної майстерності та творчого зростання педагогічного  колективу;

 – упровадження у практику досягнень педагогічної науки та передового досвіду.

 – педагогічна рада  ТДМ керується  статутом закладу, Положенням «Про мистецьку школу», чинною нормативно-правовою базою Міністерства освіти і науки України, Міністерство культури України, Кабінету Міністрів України.

   4.6.Директор ТДМШ є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального органу управління. За відсутності керівника, обов’язки голови педагогічної ради виконує заступник керівника з навчальної роботи .Обов’язки секретаря педагогічної ради виконує один з викладачів, який обирається строком на один рік.

4.7. Педагогічна рада закладу:

– розглядає план навчально-виховної і методичної роботи закладу;

– обговорює заходи, які забезпечують високий рівень навчально-виховної і методичної роботи;

– заслуховує та обговорює доповіді , звіти керівника закладу, його заступників, керівників відділень, відділів та окремих викладачів щодо стану навчально-виховної і методичної роботи в закладі;

– розглядає плани заходів виконання інструктивних , методичних документів, які визначають організацію та зміст  навчально-виховної роботи закладу;

– визначає заходи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження в навчально- виховний процес досягнень науки та передового педагогічного досвіду;

– приймає рішення  про видачу свідоцтва про закінчення закладу, переведення учнів у наступний клас, залишення на повторний рік навчання, призначення переіспитів , виключення учнів із закладу, нагородження Похвальними листами;

– обговорює заходи пов’язані з проведенням  набору учнів, визначає порядок і строки  проведення вступних іспитів , прослуховувань, вимоги до вступників;

– порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників;

– вирішує інші основні питання навчально- виховної роботи.

   4.8.Робота педагогічної ради    проводиться відповідно до потреб закладу. Обов’язковим є проведення засідань педагогічної ради на початок та кінець навчального року, а також після кожного навчального семестру.

   4.9.Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори трудового колективу.

   4.10.Рішенням  загальних зборів створюється рада закладу, що діє в період між загальними зборами. Кількість членів ради закладу визначається загальними зборами  трудового колективу. Збори вважаються правочинними , якщо на них присутні не менше двох третин облікового складу працівників.

   4.11.Загальні збори  трудового колективу вирішують такі завдання:

– поєднують і згуртовують колектив для досягнення загальної мети , що постає перед закладом;

– дають можливість – вносити корективи в основні напрями розвитку закладу;

– оперативно мобілізують працівників на вирішення практичних завдань;

– знижують напруженість установлені та розподілі пільг працівникам;

– сприяють створенню сприятливого психологічного мікроклімату в колективі;

 

– дають можливість усім членам колективу одержувати єдину достовірну інформацію безпосередньо від адміністрації;

– знижують можливість виникнення конфліктних ситуацій у колективі;

– розглядають питання  підготовки школи до нового навчального року;

– допомагають організації ремонту шкільного приміщення .

 

 

  1. V.    УЧАСНИКИ  ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

     5.1. Учасниками освітнього процесу  в музичній школі є:

– здобувачі початкової мистецької освіти – учні;

– педагогічні працівники;

– батьки учнів або їх законі представники;

– інші працівники, залучені до провадження  освітнього процесу;

– інші особи, залучені до освітнього процесу у порядку , визначеному статутом музичної школи відповідно до закону.

    5.2.Права та обв’язки учнів визначаються ст.53 Закону України  «Про освіту», ст.20 Закону України «Про позашкільну освіту», Положенням про мистецьку школу за  №1004/32456 від 03.09.2018р., та статутом музичної школи.

      Учень має право на:

– здобуття  початкової мистецької освіти відповідно до  запитів, здібностей, обдарувань , уподобань та інтересів;

– добровільний вибір навчання на будь-якому музичному інструменті;

– навчання на декількох музичних інструментів;

– безпечні й не шкідливі умови навчання;

– участь у конкурсах, оглядах, фестивалях, олімпіадах, концертах, виставках  тощо;

Учень зобов’язаний :

– виконувати вимоги освітньої програми ( індивідуального навчального плану  за його наявності);

– поважати гідність, права, свободи та законі інтереси всіх учасників освітнього процесу , дотримуватися етичних норм;

– дотримуватися статуту, правил внутрішнього розпорядку музичної школи, а також умов договору про надання освітніх послуг.

      5.3.Педагогічними працівниками музичної школи є директор, заступник директора, викладачі, концертмейстери, методисти ( за наявності) інші педагогічні працівники, на яких поширюються умови оплати праці педагогічних працівників.

 

5.4.Педагогічні працівники музичної школи мають право на :

– академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання що відповідають освітній програмі;

– розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій , методів і засобів, насамперед  методик компетентнісного навчання;

– підвищення кваліфікації, вільний вибір освітніх програм , форм навчання , закладів освіти, установ та організацій , інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації  педагогічних працівників;

– проходження сертифікації відповідно до законодавства;

– відпустку відповідно до законодавства;

– участь в громадському самоврядуванні  музичної школи;

– участь у роботі колегіальних органів управління музичної школи.

5.5.Педагогічні працівники зобов’язані:

– постійно підвищувати свій професійний і загально  культурний рівні та педагогічну майстерність;

– виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;

– сприяти розвитку здібностей учнів , формуванню навичок здорового способу життя, дбати  про їхнє фізичне і психічне здоров’я ;

– проходити атестацію в порядку , визначеному Мінкультури;

– формувати в  учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

– виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних , історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України  та навколишнього природного  середовища;

– додержуватися статуту та правил внутрішнього розпорядку музичної школи, виконувати свої посадові обов’язки.  

     Загальні вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічних працівників музичної школи визнаються ст.58 Закону України «Про освіту», ч.1 ст.21 Закону України «Про позашкільну освіту».

    Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників музичної школи встановлюється керівником згідно із законодавством . Оплата роботи здійснюється відповідно до обсягу  педагогічного навантаження.

    Доплати за завідування відділами, відділеннями встановлюються в розмірах, визначених ст. 22 Закону України  «Про позашкільну освіту»  .

    Перерозподіл педагогічного навантаження педагогічного працівника протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається річним навчальним планом , у разі  вибуття або зарахування учнів протягом навчального року , а також за письмовою заявою педагогічного працівника з додержанням  законодавства України про працю. Перерозподіл педагогічного навантаження  педагогічного працівника здійснюється директором .

    5.6.Права та обов’язки  батьків або інших законних представників учнів музичної школи визначаються ст.55 Закону України «Про освіту»,  іншими актами законодавства, статутом закладу і договором про надання освітніх послуг.      

 

  1. VI. ФІНАНСОВО ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ

    6.1.Фінансово господарська діяльність   ДМШ здійснюється  відповідно  до законодавства.

    6.2.Фінансування музичної школи здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, а  також за рахунок додаткових джерел фінансування не заборонених законодавством України для неприбуткових бюджетних установ .

   6.3.Додатковими джерелами  фінансування  музичної школи є:

 – кошти одержані за надання додаткових освітніх послуг, за роботи, виконані музичною школою на замовлення підприємств, установ, організацій та громадян, доходи від реалізації власної продукції, від надання в оренду приміщень, обладнання , що не оподатковуються  і спрямовуються на соціальні потреби  та розвиток музичної школи ;

– гуманітарна допомога;

– дотації з місцевого бюджету;

добровільні грошові внески, матеріальні цінності, одержані від   підприємств, установ, організацій  та окремих громадян.

     Кошти отриманні за рахунок додаткових джерел фінансування, використовуються музичною школою на діяльність, передбачену її  статутом.

   6.4.Розмір та умови оплати навчання в музичній школі та надання нею додаткових освітніх  послуг встановлюються договором відповідно до законодавства. Плата вноситься щомісячно, до 10 числа поточного місяця.

  Музична  школа має право змінювати розмір плати за навчання у порядку, передбаченому договором, не більше одного разу на рік і не більш як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік.

    6.5.Бюджетні асигнування на освіту, включаючи кошти освітніх субвенцій, позабюджетні кошти та кошти, отриманні  музичною школою як плата за навчання  або за надання додаткових освітніх послуг, не можуть бути  вилучені в дохід держави або місцевих бюджетів. Зазначені кошти спрямовуються на діяльність , визначену статутом закладу .

     У разі одержання  коштів з інших джерел бюджетні та галузеві асигнування музичної школи не зменшуються.

     Музична школа самостійно розпоряджається надходженнями від  провадження господарської та іншої діяльності, передбаченої її статутом та «Положенням про мистецьку школу» ( від 03.09.2018р. №686).

     6.6.Кошти, матеріальні та нематеріальні активи , що надходять музичній школі у вигляді безповоротної фінансової допомоги , інших надходжень , добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, у тому числі не резидентів, для провадження освітньої культурної  мистецької діяльності  не вважається прибутком.

    6.7.Теплодарська міська рада та її виконавчий комітет компенсують  кошти на навчання дітей пільгових категорій у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та мають право встановлювати додаткові пільги  з плати за навчання з урахуванням  можливостей місцевих бюджетів.

  6.8.Вимоги до матеріально-технічної бази музичної школи в частині забезпечення  освітнього процесу визначаються нормативами матерільно-технічного забезпечення, затвердженими Мінкультури.

6.9. Музична школа володіє, користується і розпоряджається майном, земельною  ділянкою відповідно до законодавства. Основні фонди, земельні ділянки та інше майно Музичної школи не підлягають вилученню та не можуть бути джерелом погашення податкового боргу.

             VII. ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ В РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО   СПІВРОБІТНИЦТВА

  7.1.Музична школа має право укладати договори про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки із закладами мистецької освіти, іншими закладами підприємствами , установами, організаціями іноземних країн, міжнародними підприємствами, установами, організаціями, фондами, тощо.

 7.2.Музична школа, педагогічні працівники та учні можуть брати участь у реалізації міжнародних, зокрема мистецьких та мистецько – освітніх, проектів і програм. Музична школа може залучати гранти міжнародних організацій та фондів відповідно до законодавства.

  7.3.Музична школа може залучати іноземних фахівців до проведення майстер-класів та інших форм освітньої мистецької діяльності.

  7.4.Учні та педагогічні працівники музичної школи мають право на академічну мобільність, участь у спільних освітніх, мистецько-освітніх та мистецьких програмах з вітчизняними та / або іноземними закладами освіти в Україні та за кордоном. 

 

                    VIII.  РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЧИ ЛІКВІДАЦІЯ  МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ

8.1. Діяльність Теплодарської дитячої музичної школи може бути припинено у випадку її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Припинення діяльності Закладу може бути здійснено на підставі рішення засновника, у встановленому законодавством України порядку або на підставі рішення суду в порядку та випадках, що передбачені законодавством України.

 8.2.  Припинення діяльності Закладу здійснюється комісією з припинення діяльності закладу, яка призначається засновником або органом, що прийняв рішення про його припинення.

8.3. З моменту призначення комісії з припинення діяльності до неї переходять повноваження щодо управління  ТДМШ. Комісія з припинення діяльності закладу складає передавальний акт (розподільчий баланс, ліквідаційний баланс) і подає його на затвердження органу, який прийняв рішення про припинення його діяльності.

8.4. Реорганізація чи ліквідація Закладу вважаються завершеними, а Заклад таким, що припинив свою діяльність з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

8.5. У разі припинення діяльності Закладу працівникам, які звільняються, гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

8.6. У разі припинення діяльності Закладу всі активи передаються одному або кільком закладам позашкільної мистецької освіти або зараховуються до доходу бюджету.

8.7. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо ліквідації, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.

8.8. Строк пред’явлення кредиторами своїх вимог обчислюється з моменту оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті про припинення відповідно до вимог чинного законодавства України.

ІХ. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ

9.1. Державний контроль за діяльністю Закладу здійснюють Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури України, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування у сфері управління яких перебуває Заклад.

  1. ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ ДО СТАТУТУ

10.1. Зміни та доповнення до Статуту затверджуються рішенням Засновника закладу.

10.2. Зміни та доповнення до Статуту набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.