№54-ПРВ від 11.03.2020р. Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради

У К Р А Ї Н А

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

«___» _____________20__ р.                                                         №_____/В-2020

 

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті

Теплодарської міської ради

Відповідно до ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.8 Закону України «Про адміністративні послуги» постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року №44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», з метою створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, виконавчий комітет Теплодарської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради:
    • інформаційну картку адміністративної послуги «Реєстрація місця проживання особи» (додаток 1);
    • технологічну картку адміністративної послуги «Реєстрація місця проживання особи» (додаток 2);
    • інформаційну картку адміністративної послуги «Зняття з реєстрації місця проживання особи» (додаток 3);
    • технологічну картку адміністративної послуги Зняття з реєстрації місця проживання особи» (додаток 4).
  2. Адміністраторам Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради забезпечити дотримання затверджених цим рішенням інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг під час надання суб’єктам звернення адміністративних послуг.
  3. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Теплодарської міської ради в підрозділі «Адміністративні послуги».
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Зорило О.П.

 

Додаток 1

до рішення

виконавчого комітету

від «___» _____________20__р.

№ ______/В-2020

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ

(назва адміністративної послуги)

ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради

1

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

65490, Одеська обл., м.Теплодар, вул.Піонерна, буд.7

2

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

понеділок, вівторок, середа, четвер:

8:00 – 17:00

п’ятниця: 8:00 – 16:00

субота, неділя: вихідний

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

тел. (048)783 10 03, (048) 783 10 34

e-mail: teplodar_cnap@ukr.net

веб-сайт:  https://trada.gov.ua/

розділ «Адміністративні послуги»

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016р. №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019р. №691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації пав дитини»

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019р. №1113 Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «check»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ МВС від 16.08.2016р. №816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2016р. за №1241/29371

Наказ МВС від 22.12.2017р. №573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України  за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.01.2018р. за №77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи, законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої у встановленому законом порядку, за встановлено формою

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1) заяву за формами, наведеними відповідно у додатках 67 до Правил реєстрації місця проживання;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання). Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження.

3) квитанцію про сплату адміністративного збору або роздруковану квитанцію з використанням програмного продукту «check» або інформацію (реквізити платежу) про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу)

4) документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, – довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з  додатком 10  (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини відповідно до Порядку надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2019р. № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини», здійснюється виключно на підставі відомостей, отриманих в порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром актів цивільного стану громадян.

Реєстрація місця проживання дитини віком до 14 років в електронній формі здійснюється виключно за умови, що така реєстрація здійснюється за наявним у реєстрі територіальної громади зареєстрованим місцем проживання батьків чи одного з них.

Реєстрація місця проживання дитини віком до 14 років в електронній формі здійснюється виключно на підставі заяви, поданої в електронній формі, без подання інших документів, визначених Правилами реєстрації місця проживання.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами згода батьків на реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років підтверджується їх кваліфікованими електронними підписами або засвідчується кваліфікованим електронним підписом нотаріуса.

Відомості щодо прізвища, імені, по батькові (за наявності) дитини, батьків чи одного з них, номера та серії свідоцтва про народження дитини, зазначені в заяві, перевіряються на відповідність даним Державного реєстру актів цивільного стану громадян через інформаційно-телекомунікаційну систему ДМС.

Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.

10

Порядок та спосіб подання документів

Для отримання адміністративної послуги заявник  звертається до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга платна

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016р. №1774-VIII

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

За реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір:

у разі звернення особи протягом встановленого  Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку (протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання) – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016р. №1774-VIII, мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати на надання адміністративних послуг.

До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12

Строк надання адміністративної послуги

В день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.

У разі здійснення реєстрації місця проживання відповідно до Порядку надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2019р. № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини», адміністративна послуга надається в день подання особою документів або не пізніше наступного робочого дня у разі їх отримання поза робочим часом органу реєстрації.

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє в реєстрації місця проживання, якщо:

·  особа не подала документи або інформацію, необхідні для реєстрації місця проживання (в тому числі, у разі не підтвердження за допомогою програмного продукту «check» інформації про сплату адміністративного збору);

·  у поданих особою документах містяться недостовірні відомості або подані нею документи є недійсними;

·  для реєстрації місця проживання  звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку.

Рішення про відмову приймається в день звернення особи шляхом зазначення у заяві про реєстрацію місця проживання причин відмови. Зазначена заява повертається заявнику.

14

Результат надання адміністративної послуги

Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання.

Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1994 року) – шляхом проставляння в ньому штампа реєстрації місця проживання особи;

у формі картки (зразка 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстр.

У разі не підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру особі видається довідка про реєстрацію місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до центру надання адміністративних послуг для отримання результату надання адміністративної послуги.

Про факт реєстрації місця проживання за заявою, поданою в електронній формі відповідно до Порядку надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2019р. №691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини», орган реєстрації у день внесення відповідної інформації до реєстру територіальної громади надсилає повідомлення заявнику за допомогою електронних засобів комунікації (смс-повідомлення, електронна пошта, інші засоби зв’язку).

16

Примітка

Якщо під час подачі документів буде встановлено, що для реєстрації місця проживання звернулася особа після спливу 30 календарних днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання або подала для реєстрації місця проживання недійсний паспорт громадянина України, працівник центру надання адміністративних послуг складає на неї адміністративний протокол за вчинення правопорушення, визначеного у статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення (санкція – попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Якщо іноземець або особа без громадянства подали для реєстрації місця проживання недійсний документ, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування, іноземця або особу без громадянства направляють до територіального підрозділу ДМС відповідно до території обслуговування для вжиття до них заходів адміністративного впливу або інших заходів, визначених законодавством України.

 

                 

 

 

Керуюча справами                                          О.П.Зорило 

 

Додаток 2

до рішення

виконавчого комітету

від «___» _____________20__р.

№ ______/В-2020

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ

(назва адміністративної послуги)

№ з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1

2

3

4

5

1

Прийом та перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення замовника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу)

В

в момент звернення

2

Передача пакету документів заявника до відділу реєстрації місця проживання

Адміністратор ЦНАПу

В

не пізніше наступного робочого дня

 

3

Перевірка відповідності поданих документів

Прийняття рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації місця проживання особи

Начальник відділу реєстрації місця проживання

В

1

робочий день

4

Передача вихідного пакету документів адміністратору ЦНАП.

Начальник відділу реєстрації місця проживання

В

не пізніше наступного робочого дня

5

Внесення відомостей у листі-проходження документа про факт здійснення адмінпослуги та повідомлення заявника

Адміністратор ЦНАПу

В

1

робочий день

6

Видача результату надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАПу

В

в момент звернення

 

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; 3 – затверджує.

 

 

Керуюча справами                                          О.П.Зорило 

 

Додаток 3

до рішення

виконавчого комітету

від «___» _____________20__р.

№ ______/В-2020

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ

(назва адміністративної послуги)

ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради

1

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

65490, Одеська обл., м.Теплодар, вул.Піонерна, буд.7

2

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

понеділок, вівторок, середа, четвер:

8:00 – 17:00

п’ятниця: 8:00 – 16:00

субота, неділя: вихідний

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

тел. (048)783 10 03, (048) 783 10 34

e-mail: teplodar_cnap@ukr.net

веб-сайт:  https://trada.gov.ua/

розділ «Адміністративні послуги»

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016р. №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019р. №691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації пав дитини»

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019р. №1113 Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «check»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ МВС від 16.08.2016р. №816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2016р. за №1241/29371

Наказ МВС від 22.12.2017р. №573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України  за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.01.2018р. за №77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи, законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої у встановленому законом порядку, за встановлено формою

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник подає заяву за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання.

У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:

–   рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

–   свідоцтва про смерть;

–   повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

–   інших документів, які свідчать про припинення:

–   підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

–   підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

–   підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припиненням підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

Разом із заявою особа подає:

документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;

квитанцію про сплату адміністративного збору або роздруковану квитанцію з використанням програмного продукту «check» або інформацію (реквізити платежу) про сплату адміністративного збору;

військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Зняття з реєстрації місця проживання з зв’язку з вибуттям особи на постійне проживання за кордон здійснюється на підставі наданого такій особі територіальним органом ДМС або закордонною дипломатичною установою України відповідного повідомлення, зокрема про необхідність зняття з реєстрації місця проживання в Україні, яке особа або її представник подає разом із відповідною заявою.

10

Порядок та спосіб подання документів

Для отримання адміністративної послуги заявник  звертається до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга платна

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016р. №1774-VIII

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

За зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

у разі звернення особи протягом встановленого  Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016р. №1774-VIII, мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати на надання адміністративних послуг.

До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12

Строк надання адміністративної послуги

В день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє в знятті з реєстрації місця проживання, якщо:

·  особа не подала документи або інформацію, необхідні для зняття з реєстрації місця проживання (в тому числі, у разі не підтвердження за допомогою програмного продукту «check» інформації про сплату адміністративного збору);

·  у поданих особою документах містяться недостовірні відомості або подані нею документи є недійсними;

·  для зняття з реєстрації місця проживання  звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку.

Рішення про відмову приймається в день звернення особи шляхом зазначення у заяві про зняття з реєстрації місця проживання причин відмови. Зазначена заява повертається заявнику.

14

Результат надання адміністративної послуги

Відомості про зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання.

Відомості про зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1994 року) – шляхом проставляння в ньому штампа зняття з реєстрації місця проживання особи;

у формі картки (зразка 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстр.

У разі не підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру особі видається довідка про зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до центру надання адміністративних послуг для отримання результату надання адміністративної послуги.

16

Примітка

 

 

                 

 

 

Керуюча справами                                          О.П.Зорило 

 

Додаток 4

до рішення

виконавчого комітету

від «___» _____________20__р.

№ ______/В-2020

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ

(назва адміністративної послуги)

№ з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1

2

3

4

5

1

Прийом та перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення замовника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу)

В

в момент звернення

2

Передача пакету документів заявника до відділу реєстрації місця проживання

Адміністратор ЦНАПу

В

не пізніше наступного робочого дня

 

3

Перевірка відповідності поданих документів

Прийняття рішення про зняття з  реєстрації або про відмову у знятті з  реєстрації місця проживання особи

Начальник відділу реєстрації місця проживання

В

1

робочий день

4

Передача вихідного пакету документів адміністратору ЦНАП.

Начальник відділу реєстрації місця проживання

В

не пізніше наступного робочого дня

5

Внесення відомостей у листі-проходження документа про факт здійснення адмінпослуги та повідомлення заявника

Адміністратор ЦНАПу

В

1

робочий день

6

Видача результату надання адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАПу

В

в момент звернення

 

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; 3 – затверджує.

 

 

 

Керуюча справами                                          О.П.Зорило