Прогноз бюджету міста Теплодар на 2021 та 2022 роки

(ст. 76 Бюджетного кодексу України з урахуванням абзацу третього підпункту 2 пункту 49 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України)

 Пріоритетом державної бюджетної політики на середньострокову перспективу в частині регулювання міжбюджетних відносин є забезпечення самостійності місцевих бюджетів, зміцнення їх фінансової спроможності, підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами на місцевому рівні.

Прогноз бюджету міста Теплодар на 2021 та 2022 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, з урахуванням основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020–2022 роки, затверджених  постановою Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 року № 555 (варіант 1), Методичних рекомендацій щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 29 березня 2019 року № 130, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації, стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери м. Теплодар.

Податково-бюджетна політика у середньостроковій перспективі здійснюватиметься на основі нових положень Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, які передбачатимуть поступове зниження податкового навантаження на суб’єкт господарювання, децентралізацію бюджетних ресурсів в рамках реалізації територіального реформування.

Все це дасть нові можливості для підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів, а також, що дуже важливо, збільшить  відповідальність усіх учасників бюджетного процесу.

Запровадження середньострокового бюджетного планування дасть більше можливостей м. Теплодар  для встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку міста та можливостями бюджету.  Основними завданнями Прогнозу є:

– підвищення показників результативності та ефективності управління бюджетними коштами;

– посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету;

– забезпечення фінансування інвестиційних програм, проектів з урахуванням оцінки їх економічної ефективності.

 

Основні показники бюджету міста Теплодар на 2019-2022 роки наведені у додатку 1 до цього Прогнозу (додається).

Доходи бюджету міста Теплодар на 2019-2022 роки наведені у додатку 2 до цього Прогнозу (додається).

Інформація щодо видатків та надання кредитів бюджету міста Теплодар за функціональною ознакою та за головними розпорядниками бюджетних коштів наведена у додатках 3, 4 до цього Прогнозу (додаються).

Статтею 76 Бюджетного кодексу України з урахуванням абзацу третього підпункту 2 пункту 49 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України встановлено, що прогноз місцевого бюджету на 2021 і 2022 роки включає індикативні прогнозні показники місцевого бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, індикативні прогнозні показники місцевого боргу та гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу, а також індикативні прогнозні показники за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проектів;

прогноз місцевого бюджету на 2021 і 2022 роки подається до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідних місцевих рад разом з проектом рішення про місцевий бюджет на 2020 рік.

 

Враховуючи зазначене, проект рішення Теплодарської міської ради «Про схвалення прогнозу бюджету міста Теплодар на 2021 та 2022 роки» буде подане на затвердження Теплодарської міської радою разом  із проектом  рішення Теплодарської міської ради «Про бюджет міста Теплодар на 2020 рік».

 

Начальник фінансового управління                             С.П. Одарич