№174/В-2019 Про затвердження Порядку оприлюднення публічної інформації, яка отримана та створена в процесі діяльності Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та Теплодарського міського голови в новій редакції

 

21 листопада 2019р.                                                                        №174/В-2019

 

Про затвердження Порядку оприлюднення публічної інформації, яка отримана та створена в процесі діяльності Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та Теплодарського міського голови в новій редакції

 

Відповідно до Конституції України, пункту 5 частини 1 статті 14, статей 16, 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», пункту 4 Указу Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» від 05 травня 2011 року № 547/2011, пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Питання системи обліку публічної інформації»  від 21 листопада 2011 року №1277, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» від 13 липня 2011 року № 740, керуючись статтями 38,52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Теплодарської міської ради ради

ВИРІШИВ:

  1. 1. Затвердити Порядок оприлюднення публічної інформації, яка отримана та створена в процесі діяльності Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та Теплодарського міського голови, а також опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації (додаток 1).
  2. Затвердити Форму запиту на отримання публічної інформації (додаток).
  3. Затвердити Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником яких є Теплодарська міська рада та її виконавчі органи згідно з додатком 2.
  4. Затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником яких є Теплодарська міська рада та її виконавчі органи згідно з додатком 3.
  5. Затвердити Зразок повідомлення про розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником яких є Теплодарська міська рада та її виконавчі органи згідно з додатком 4.
  6. Виконавчим органам, іншим структурним підрозділам міської ради відповідно до компетенції забезпечувати:

– опрацювання, облік та оперативне надання у визначені терміни достовірної, точної та повної інформації за запитами на публічну інформацію, що надходять від фізичних та юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи;

– оперативний контроль за актуальністю інформації, розміщеної на офіційному  сайті міської ради, підготовку та надання відповідальній особі матеріалів для розміщення на офіційному  сайті міської ради та їх оновлення.

  1. Покласти персональну відповідальність за виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», цього рішення, а також за своєчасне надання інформації для офіційного оприлюднення та за запитами на керівників виконавчих органів, керівників структурних підрозділів міської ради.
  2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради від 06 жовтня 2011 року №322/В-11 «Про затвердження Порядку оприлюднення публічної інформації, яка отримана та створена в процесі діяльності Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та Теплодарського міського голови, а також опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації»
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Зорило О.П.

 

Міський голова                                                                            М.В.Жовнір

Додаток 1

                                                                                                          до рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

                                                                                                          від  «21» листопада 2019р.

                                                                                                          № 174/В-2019

 

ПОРЯДОК

оприлюднення публічної інформації, яка отримана та створена в процесі діяльності Теплодарської  міської ради, її виконавчого комітету та Теплодарського міського голови, а також опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації

 

  1. Загальні положення

1.1. Цей порядок розроблено на виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою забезпечення оприлюднення публічної інформації та систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Теплодарська міська рада, її виконавчий комітет  та Теплодарський міський голова.

1.2. Публічна інформація, розпорядником якої є Теплодарська міська рада, її виконавчий комітет  та Теплодарський міський голова – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання Теплодарською міською радою, її виконавчим комітетом та Теплодарським міським головою, передбачених чинним законодавством повноважень.

1.3. Всі запити, що стосуються надання публічної інформації, отриманої або створеної в процесі виконання Теплодарською міською радою, її виконавчого комітету  та Теплодарського міського голови повноважень, передбачених чинним законодавством, підлягають обов’язковій реєстрації у відділі діловодства, контролю та організаційної роботи в електронній системі автоматизації діловодства.

1.4. Запити щодо надання публічної інформації можуть бути подані до Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та Теплодарського міського голови через   відділ діловодства, контролю та оргроботи в письмовій формі, по телефону,  електронною поштою за вибором запитувача, якщо у такій кореспонденції зазначено, що це запит на інформацію.

1.5. Письмові запити, що надійшли на ім’я міського голови, заступників міського голови, окремих посадових осіб передаються до відділу діловодства, контролю та оргроботи та реєструються в електронній системі автоматизації діловодства.

1.6. Особі, яка виявила бажання отримати публічну інформацію на особистому прийомі, надається можливість викласти своє прохання у письмовій формі, шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію. Даний запит підлягає обов’язковій реєстрації в електронній системі автоматизації діловодства в відділі діловодства, контролю та оргроботи.

1.7. Письмові запити щодо надання публічної інформації та запити, що надсилаються електронною поштою або факсом, складаються у довільній формі, але обов’язково мають містити:

П.І.Б. (найменування для юридичної особи) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

1.8. Відсутність у запиті або наявність у неповному обсязі інформації про запитувача, зазначеної у пп.1.7. цього Порядку, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» є підставою для відмови в наданні інформації, про що запитувачу письмово повідомляється у встановлений зазначеним законом термін. Відповідь на запит, надісланий електронною поштою, надсилається запитувачу на вказану електронну адресу або поштою.

1.9. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, яку можна отримати в   відділі діловодства, контролю та оргроботи та на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради.

1.10. Уповноваженим підрозділом з питань надання доступу до публічної інформації (надання публічної інформації) за запитами є   відділ діловодства, контролю та оргроботи.

1.11. У випадку надходження запиту на отримання інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь на який має бути надана не пізніше 48 годин з дня його отримання, вказаний запит негайно перевіряється щодо його обґрунтованості та об’єктивності обставин, викладених у запиті. У разі визначення терміновості запиту необґрунтованою він розглядається у загальному порядку та у відповіді запитувачу окремо зазначаються підстави прийняття такого рішення.

1.12. Відповідальність за достовірність даних та інформації, наведеної у запиті щодо надання публічної інформації, несе запитувач.

1.13. У разі, якщо звернення громадянина серед інших перелічених питань містить питання, яке має ознаки запиту щодо надання публічної інформації або запит на отримання публічної інформації, окрім вимоги щодо надання інформації містить ще й інші питання, то такі звернення (запити) розглядаються у порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».

1.14. Дія даного Порядку не поширюється на запити суб’єктів владних повноважень щодо отримання інформації при здійсненні ними своїх функцій.

1.15. Інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

1.16. У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій  документів обсягом більш як десять сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір фактичних витрат визначається в межах  граничних  норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.

 

  1. Процес отримання запитів щодо надання публічної інформації

2.1. Запити щодо надання публічної інформації приймаються  відділом  діловодства, контролю та оргроботи у робочі дні протягом робочого часу (з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 16:00) в приміщенні Теплодарської міської ради за адресою: Одеська обл., м.Теплодар, вул. Піонерна, буд.7. Запити щодо надання публічної інформації у телефонному режимі, у письмовій чи усній формі, що подаються особисто, не приймаються протягом обідньої перерви (з 12:00 до 13:00).

2.2. Письмові запити щодо надання публічної інформації, надіслані поштою реєструються у   відділі   діловодства, контролю та оргроботи та невідкладно передаються на візування керівництву. Після відповідної візи керівництва запит опрацьовується  відділом діловодства, контролю та оргроботи  разом із залученням відповідних підрозділів.

2.3. Запити щодо надання публічної інформації за допомогою електронної пошти  надсилаються на   електронну адресу: teplodar-city@trada.gov.ua, teplodar-city@odessa.gov.ua.

2.4. У випадку, якщо запит містить суперечливі положення, які не дозволяють однозначно ідентифікувати запит як такий, що підпадає під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації», на будь-якій стадії прийому та реєстрації  такого запиту залучаються працівники юридичного відділу для невідкладного надання правової допомоги в ідентифікації документа.

2.5. Запити щодо надання публічної інформації у телефонному режимі приймаються та оформлюються відділом діловодства контролю та оргроботи.

2.6. Працівники відділу діловодства контролю та оргроботи приймають запит, викладений за телефоном, і на його підставі заповнюють форму запиту щодо надання інформації, із зазначенням усіх реквізитів запиту, передбачених у пп. 1.7. цього Порядку, дати та часу прийняття запиту. В аналогічному порядку здійснюється прийом запиту на отримання публічної інформації, поданий в усній формі.

 

  1. Процес реєстрації та обліку запитів щодо надання публічної інформації

3.1. Реєстрації підлягають усі отримані запити щодо надання публічної інформації. Відсутність повної інформації про запитувача, зазначеної у пп.1.7. цього Порядку, чи інша невідповідність запиту вимогам пп.1.7. цього Порядку, не є підставою для відмови у  реєстрації такого запиту.

3.2. Запити щодо надання публічної інформації отримують реєстраційну дату надходження. Запити щодо надання публічної інформації, які надійшли після закінчення робочого часу, отримують реєстраційну дату надходження наступного робочого дня за фактичним днем надходження.

3.4. Реєстрація та облік запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані Теплодарській міській раді, її виконавчому комітеті та Теплодарському міському голові, здійснюється відділом діловодства, контролю та оргроботи в електронній системі.

3.5. На кожний окремий запит оформлюється відповідна реєстраційна картка в електронній системі, в якій, крім даних, зазначених у пп.1.7. цього Порядку, обов’язково фіксується час реєстрації.

3.6. При реєстрації в електронній системі запити щодо надання публічної інформації  класифікуються за:

3.6.1. статусом запитувача (фізична або юридична особа): громадська організація, ЗМІ, підприємство тощо;

3.6.2. територією знаходження запитувача: райони області, міста обласного значення, інші області тощо;

3.6.3. тематикою запиту;

3.6.4. способом надсилання запиту: письмово, електронною поштою, у телефонному режимі,  подано особисто.

3.7. При реєстрації запити щодо надання публічної інформації, які подані у електронній формі, дублюються на паперових носіях. При отриманні усного запиту чи запиту за телефоном працівники  відділу діловодства, контролю та оргроботи заповнюють форму запиту, яка подається на реєстрацію.

3.8. На прохання заявника, який особисто подав запит щодо надання публічної інформації,  працівники   відділу діловодства, контролю та оргроботи проставляють штамп з реєстраційним номером на другому друкованому екземплярі запиту, який запитувач залишає собі (у разі його стовідсотковій автентичності першому екземпляру запиту).

 

  1. Процес розгляду запитів щодо надання публічної інформації

4.1. Первинний розгляд запитів щодо надання публічної інформації та накладення резолюцій із дорученнями на підготовку проекту відповіді запитувачу здійснює   відділ діловодства, контролю та оргроботи. Резолюцію з дорученням на підготовку проекту відповіді накладає міський голова, а у разі його відсутності один із заступників міського голови.

4.2. Резолюція оформлюється протягом трьох робочих годин з часу реєстрації запиту.

4.3. Після оформлення резолюції запит щодо надання публічної інформації протягом двох годин передається працівникам підрозділу, відповідальному за надання відповіді.

4.4. Структурні підрозділи розглядають запит та готують проект відповіді за підписом міського голови або одного з його заступників, а у разі необхідності, за підписом керівників виконавчих органів ради.

4.5. Проекти відповідей подаються на підпис у двох примірниках. До проекту відповіді, у разі необхідності, додаються копії документів (як до першого, так і до другого примірників).

4.6. Термін підготовки проекту відповіді на запит не може перевищувати трьох робочих днів.

4.7. У разі, якщо запит стосується сфери повноважень декількох структурних підрозділів, відповідальним за підготовку проекту відповіді запитувачу є структурний підрозділ, зазначений першим у резолюції (на нього покладається узагальнення інформації).

4.8. Підготовлений проект відповіді запитувачу передається до   відділу діловодства, контролю та оргроботи для підписання та відправки запитувачу.

4.9. При наданні відповіді запитувачу на електронну адресу лист за підписом міського голови або його заступника, а у разі необхідності, за підписом керівників виконавчих органів ради, та копії документів скануються та відправляються електронною поштою у форматі «PDF».

4.10. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду такого запиту може бути обґрунтовано продовжено до двадцяти робочих днів при погодженні із міським головою або його заступниками.

4.11. У разі продовження терміну розгляду запиту структурний підрозділ, відповідальний за надання відповіді на запит, готує протягом трьох днів проект листа на адресу запитувача про подовження терміну розгляду запиту з обґрунтуванням причин подовження.

4.12. Керівники виконавчих органів ради та їх структурних підрозділів несуть персональну відповідальність за організацію розгляду запитів щодо надання публічної інформації згідно з резолюцією, дотримання термінів їх розгляду у відповідному підрозділі, а також за зміст підготовлених структурним підрозділом проектів відповідей.

 

  1. Процес контролю за дотриманням термінів розгляду запитів щодо надання публічної інформації

5.1.  Відділ діловодства, контролю та оргроботи здійснює контроль за дотриманням термінів розгляду запитів та підготовки проектів відповідей структурними підрозділами.

5.2. У разі порушення термінів підготовки проекту відповіді запитувачу структурним підрозділом, начальник  відділу діловодства, контролю та оргроботи невідкладно інформує міського голову або одного з його заступників, в залежності від функціонального підпорядкування структурного підрозділу, відповідального за надання відповіді, про цей факт для вжиття відповідних заходів.

 

  1. Процес оприлюднення публічної інформації, що була отримана або створена під час виконання Теплодарською міською радою, її виконавчим комітетом та Теплодарським міським головою владних повноважень

6.1.  Доступ до публічної інформації, що перебуває у розпорядженні Теплодарської міської ради, її виконавчих органів та Теплодарського міського голови, забезпечується шляхом її розміщення на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради (trada.gov.ua),  на інформаційних стендах, розміщених в приміщенні Теплодарської міської ради, а також шляхом надання інформації за запитами фізичних та юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи.

6.2. Окремі найбільш важливі для життєдіяльності Теплодарської територіальної громади рішення Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та розпорядження Теплодарського міського голови публікуються в міській газеті «Теплодарський вісник».

6.3. З метою забезпечення доступу до публічної інформації, що перебуває у розпорядженні Теплодарської міської ради, всі рішення Теплодарської міської ради та виконавчого комітету Теплодарської міської ради, окрім тих, в яких міститься конфіденційна, таємна або службова інформація, публікуються на офіційному веб-сайті   Теплодарської міської ради.

6.4. Електронні копії рішень Теплодарської міської ради після їх підписання протягом трьох робочих днів з дня прийняття передаються   відповідальному за розміщення інформації на сайт .

6.5. Електронні копії рішень виконавчого комітету Теплодарської міської ради після їх підписання протягом трьох робочих днів з дня прийняття передаються , відповідальному за розміщення інформації на сайт.

6.6.Відповідальний за розміщення інформації на сайт, протягом двох робочих днів забезпечує публікацію рішень Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради.

6.7. Оприлюднення інформації на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради здійснюється з обов’язковим зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації.

6.8. Проекти рішень Теплодарської  міської ради, її виконавчого комітету, що підлягають обговоренню, оприлюднюються на офіційному  сайті  не пізніш як за двадцять робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

6.9. Електронні копії проектів рішень, що підлягають обговоренню, передаються  спеціалісту, відповідальному за розміщення інформації на сайті, відповідальним за підготовку рішення,  не пізніш ніж за двадцять два робочих дня до дати їх розгляду з метою прийняття.

6.10. Спеціаліст, відповідальний за розміщення інформації на сайт,  здійснює розміщення електронних копій проектів рішень, що підлягають обговоренню, не пізніш як за двадцять робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

6.11. Інформація про діяльність Теплодарської міської ради, її виконавчих органів  та Теплодарського міського голови розміщується на офіційному  сайті   Теплодарської міської  та публікується в міській газеті «Теплодарський вісник». Відповідальним за підготовку, опрацювання, розміщення та оновлення інформації про діяльність органів місцевого самоврядування м. Теплодар на офіційному веб-сайті   є відділ інформаційної політики та  зв’язків з громадкістю.

6.12. Інформація про діяльність Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету, яка надходить від відділу діловодства, контролю та оргроботи до спеціаліста, відповідального за розміщення інформації на сайті та розміщується на офіційному веб-сайті   Теплодарської міської не пізніше двох робочих днів з дати надходження, з обов’язковим зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації.

6.13. Відділ інформаційної політики та зв´язків з громадкістю розміщує на  сайті   Теплодарської міської  не пізніш як за три дні до проведення сесії Теплодарської міської ради в електронному вигляді інформацію про порядок денний сесії із зазначенням запропонованих до прийняття проектів рішень.

6.14.  Відділ діловодства, контролю та оргроботи подає спеціалісту, відповідальному за розміщення інформації на сайті не пізніше як за три дні до проведення засідання виконавчого комітету Теплодарської міської ради в електронному вигляді інформацію про порядок денний засідання із зазначенням запропонованих до прийняття проектів рішень.

6.15.  Спеціаліст, відповідальний за розміщення інформації на сайт,  не пізніш як за два дні до проведення сесії Теплодарської міської ради або засідання виконавчого комітету Теплодарської міської ради розміщує інформацію про порядок денний на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради.

6.16. Інформація про склад та діяльність постійних комісій Теплодарської міської ради, розміщується на офіційному  сайті та публікується в міській газеті «Теплодарський вісник». Відповідальним за підготовку, опрацювання, розміщення і оновлення інформації про склад та діяльність постійних комісій Теплодарської міської ради є секретар Теплодарської міської ради.

6.17. В обов’язковому порядку на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради  розміщується:

6.17.1. інформація про організаційну структуру, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності органів місцевого самоврядування м. Теплодар;

6.17.2. порядок складання, подання запиту на інформацію, зразок запиту, оскарження рішень органів місцевого самоврядування м. Теплодар, дій чи бездіяльності;

6.17.3. інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації;

6.17.4. загальні правила роботи, правила внутрішнього трудового розпорядку;

6.17.5. інформацію про місцезнаходження, поштову та електронну адресу, прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку міського голови та його заступників,   а також керівників структурних підрозділів, розклад роботи та графік прийому громадян;

6.17.6.  перелік і службові номери засобів зв’язку комунальних підприємств, установ та організацій;

6.17.7. звіти щодо задоволення запитів на інформацію.

6.18. Відповідальним за підготовку, опрацювання, розміщення і оновлення інформації, зазначеної в пункті 6.17. Порядку, є   відділ інформаційної політики та зв’язків з громадкістю.

6.19. Виконавчі органи ради (структурні підрозділи) зобов’язані здійснювати підготовку, опрацювання, розміщення і оновлення на офіційному  сайті   Теплодарської міської ради інформації про перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами (підрозділами), форми і зразки документів, правила їх заповнення.

6.20. Виконавчі органи ради (структурні підрозділи) передають в електронному вигляді інформацію про перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами (підрозділами), форми і зразки документів, правила їх заповнення  спеціалісту, відповідальному за розміщення інформації на сайт, який розміщує дану інформацію на офіційному  сайті Теплодарської міської ради.

6.21. Додатково інформація про діяльність Теплодарської міської ради, іі виконавчого комітету та Теплодарського міського голови, зразки форм та бланків, зразок запиту на отримання публічної інформації, інша публічна інформація, розпорядником якої є Теплодарська міська рада, її виконавчий комітет та Теплодарський міський голова,  розміщується на інформаційних стендах в приміщенні Теплодарської  міської ради за адресою: Одеська обл., м. Теплодар, вул. Піонерна, буд. 7.

 

  1. Особливості оприлюднення публічної інформації з обмеженим доступом та розгляду запитів щодо такої інформації

7.1. Публічною інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна інформація, таємна інформація та службова інформація.

7.2. Конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або  юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов.

7.3. Конфіденційна інформація може оприлюднюватись чи надаватись за запитами на отримання публічної інформації лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди – лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

7.4. Таємна інформація – інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається   інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю.

7.5. До службової інформації належить інформація:

7.5.1. що міститься в документах, які становлять внутрішньовідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою  напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій,  процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;

7.5.2. зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.

7.6. Документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється  гриф  «для службового користування». Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

7.7. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, не може бути обмеженим у доступі.

7.8. Інформація з обмеженим доступом (конфіденційна, таємна, службова) має надаватися розпорядником інформації,  якщо він правомірно оприлюднив її раніше.

7.9. Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними  коштами, володіння, користування чи розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів,  умови отримання цих коштів чи майна, прізвища,  імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

7.10. Не належать до інформації з обмеженим доступом декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які:

7.10.1. претендують на зайняття чи займають виборну посаду в органах влади;

7.10.2. обіймають посаду службовця органу місцевого самоврядування першої або другої категорії.

7.11. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

7.12. Питання оприлюднення публічної інформації з обмеженим доступом, а також надання такої інформації за запитами фізичних та юридичних осіб вирішується у кожному випадку окремо.

 

  1. Доступ до інформації про особу

8.1. Кожна особа має право:

8.1.1. знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які  відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони  використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом;

8.1.2. доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається;

8.1.3.вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої інформації про себе,  знищення інформації про себе, збирання, використання чи зберігання якої здійснюється  з  порушенням  вимог закону;

8.1.4. на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та законних інтересів;

8.1.5. на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом.

8.2. Обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і використовується  розпорядниками інформації, має бути максимально обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений законом.

8.3. Розпорядники  інформації,  які  володіють  інформацією про особу, зобов’язані:

8.3.1. надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом;

8.3.2. використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений законом;

8.3.3. вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб;

8.3.4. виправляти неточну та застарілу інформацію про особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується.

8.4. Зберігання інформації про особу не повинно тривати  довше, ніж це необхідно  для досягнення мети, задля якої ця інформація збиралася.

8.5. Відмова особі в доступі до інформації про неї, приховування, незаконне  збирання, використання, зберігання чи поширення інформації можуть бути оскаржені.

  1. Система обліку (реєстр) публічної інформації, що була створена під час виконання владних повноважень органами місцевого самоврядування м. Теплодар та Теплодарським міським головою

9.1. З метою забезпечення збереження, систематизації та доступу до публічної інформації, створеної в процесі діяльності органів місцевого самоврядування м. Теплодар та Теплодарського міського голови, запроваджується система електронного обліку документованої публічної інформації.

9.2. Обов’язковій реєстрації в системі електронного обліку документованої публічної інформації підлягають рішення Теплодарської міської ради, її виконавчого комітету та розпорядження Теплодарського міського голови, договори та угоди, стороною яких є Теплодарська міська рада, її виконавчий комітет чи Теплодарський міський голова, тощо.

9.3. Система електронного обліку документованої публічної інформації має містити:

9.3.1. назву документа;

9.3.2. дату створення документа;

9.3.3. дату надходження документа;

9.3.4. джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);

9.3.5. передбачену законом підставу віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;

9.3.6. строк обмеження доступу до інформації, у разі якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом;

9.3.7. галузь;

9.3.8. ключові слова;

9.3.9 тип, носій (текстовий документ, плівки, відеозаписи, аудіозаписи тощо);

9.3.10. вид (нормативні акти, угоди, рішення,  протоколи,  звіти);

9.3.11. проекти рішень (доповідні  записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);

9.3.12. форму та місце зберігання документа.

9.4. Доступ до систем електронного обліку документованої публічної інформації забезпечується шляхом надання відповідного запиту.

9.5. З метою забезпечення доступу до систем електронного обліку документованої публічної інформації в приміщенні Теплодарської міської ради за адресою: Одеська обл.,  м. Теплодар, вул. Піонерна, буд. 7, створюється окремо облаштоване комп’ютерною технікою робоче місце.

9.6. Спеціаліст, відповідальний за розміщення інформації на сайті забезпечує функціонування системи електронного обліку документованої публічної інформації та вживає заходів щодо недопущення несанкціонованого доступу до систем з метою її знищення чи зміни.

9.7. Доступ до інформації, яка міститься в системі електронного обліку документованої публічної інформації, також забезпечується шляхом публікації рішень Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету на офіційному  веб-сайті  Теплодарської міської ради

9.8. Відділ діловодства, контролю та оргроботи подає спеціалісту, відповідальному за розміщення інформації на сайт протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення електронні реєстри рішень Теплодарської міської ради.

9.9. Виконавчі органи ради (структурні підрозділи), які здійснюють підготовку договорів та угод, стороною яких є Теплодарська міська рада, її виконавчий комітет чи Теплодарський міський голова протягом трьох робочих днів з дня підписання договору та/або угоди подають спеціалісту, відповідальному за розміщення інформації на сайт реєстри договорів та/або угод.

9.10. Після отримання відповідних реєстрів спеціаліст, відповідальний за розміщення інформації на сайті здійснює наповнення системи електронного обліку документованої публічної інформації новими даними.

9.11. Система електронного обліку документованої публічної інформації не може бути віднесена до категорії інформації з обмеженим доступом.

 

 Керуюча справами                                                                                              О.П. Зорило

Додаток

до Порядку доступу до публічної

 інформації у Теплодарській міській раді

ЗАПИТ 
на публічну інформацію, що подається відповідно до
Закону України «Про доступ до публічної інформації»

(рекомендована форма)

Розпорядник інформації:                         Теплодарська міська рада

(виконавчі органи міської ради)

Прізвище, ім’я та по батькові запитувача  
Індекс та поштова адреса за місцем фактичного проживання, адреса електронної пошти, номер засобу зв’язку  
Загальний опис необхідної інформації або/та вид, назва, реквізити чи зміст документа, інформацію щодо якого потрібно отримати  
Відповідь прошу надати
Поштою /Вказується поштова адреса/  
Електронною поштою /Вказується E-mail/  
Засобом факсимільного зв’язку /Вказується номер засобу факсимільного зв’язку/  
В усній формі /Вказується номер засобу зв’язку/  
____________________
(дата подання запиту)
  _____________________
(підпис запитувача)

 

 

         

Керуючий справами                                                                                                  О.П. Зорило

 

Додаток 2

                                                                                                          до рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

                                                                                                          від  «21» листопада 2019р.

                                                                                                          № 174/В-2019  

 

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання

або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є Теплодарська

міська рада та її виконавчі органи

 

  1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Теплодарською міською радою (далі – міська рада) та її виконавчими органами за запитами на інформацію.
  2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли міська рада та її виконавчі органи є належними розпорядниками інформації.
  3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

особі у разі надання інформації про неї;

якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

щодо інформації, що становить суспільний інтерес.

  1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з одинадцятої  сторінки, відповідно до розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є міська рада та її виконавчі органи, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради.
  2. Виконавець, визначений в резолюції запиту у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів для підготовки відповіді на запит на публічну інформацію обсягом більш як 10 сторінок не пізніше наступного робочого дня з дати отримання запиту подає до відділу обліку та фінансів виконавчого комітету міської ради повідомлення про розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є міська рада та її виконавчі органи за формою, затвердженою рішенням виконавчого комітету (далі Повідомлення).
  3. На підставі отриманого Повідомлення відділу обліку та фінансів виконавчого комітету міської ради протягом одного робочого дня виписує рахунок на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є міська рада та її виконавчі органи і передає його відповідальному виконавцю, визначеного в резолюції запиту та у якого знаходиться запитувана інформація для направлення запитувачеві інформації разом з повідомленням про продовження строку розгляду запиту, установленого законом.
  4. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі у спосіб, зручний для запитувача інформації.
  5. Не пізніше наступного дня після надходження коштів від запитувача інформації на розрахунковий рахунок міської ради відділу обліку та фінансів виконавчого комітету міської ради передає виконавцю запиту, у якому знаходиться запитувана інформація, відомості про оплату фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію.
  6. Запитувані документи надаються запитувачу протягом трьох робочих днів після підтвердження факту повної оплати рахунка.
  7. У разі повної або часткової відмови запитувача від оплати рахунка, наданої письмово, йому надається відповідь про відмову у наданні документів за його запитом. Проект такої відповіді готує виконавець, визначений керівництвом сільської ради, у якому знаходиться запитувана інформація.

 

Керуюча справами виконкому                                                        О.П.Зорило

Додаток 3

                                                                                                          до рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

                                                                                                          від  «21» листопада 2019р.

                                                                                                          № 174/В-2019

 

РОЗМІР 
фактичних витрат на копіювання або друк копій
документів, що надаються за запитами на публічну

інформацію, розпорядником яких є Теплодарська міська рада та

її виконавчі органи

Послуга, що надається Витрати
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

 

_______ Примітки: 1. Вартість виготовлення однієї сторінки розраховується, виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленого на дату копіювання та друку документів.
2. Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій (друк) документів обсягом понад 10 сторінок, запитувач відшкодовує фактичні витрати на копіювання та друк у затверджених розмірах, починаючи з одинадцятої сторінки включно.
3. У разі надання особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк документів не стягується.
4. У разі надання за зверненням запитувача інформації в електронній формі така інформація надається безкоштовно незалежно від її обсягу.

 

Керуюча справами                                                                                                     О.П. Зорило

Додаток 4

                                                                                                          до рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

                                                                                                          від  «21» листопада 2019р.

                                                                                                          № 174/В-2019

 

ПОВІДОМЛЕННЯ 
про розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником яких є Теплодарська міська рада та її виконавчі органи

 З метою виконання запиту, надісланого листом______________________ від___________№ ___________ щодо __________________________________, просимо відшкодувати такі витрати:

Найменування Вартість виготовлення однієї сторінки, грн Кількість сторінок, од. Всього до сплати, грн
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію      
Всього до сплати ________________________________________________

за такими реквізитами:

отримувач: виконавчий комітет Теплодарської міської ради;

ЄДРПОУ:

р/р ____________________________ ГУДКСУ в Одеській області;

МФО: _________________________

У призначенні платежу вказати: Відшкодування фактичних витрат на копіювання (друк) інформації згідно із запитом від _____________
№ ___________ відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Інформація надається після надання копії платіжного доручення про оплату.

Виконавець _______________ __________________________________
  (підпис) (посада (П.І.Б.))

 

Керуюча справами                                                                                                     О.П. Зорило