Порядок використання бюджетних коштів для фінансової підтримки суб’єктів малого та середнього підприємництва м. Теплодар

Додаток 3  до Програми

Порядок

використання бюджетних коштів для фінансової підтримки суб’єктів малого та середнього підприємництва м. Теплодар

 

І. Загальні положення

  1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів міського бюджету, передбачених на надання фінансової підтримки суб’єктам малого та середнього підприємництва на реалізацію проектів (далі – Порядок), в рамках Програми розвитку малого та середнього підприємництва у м. Теплодар на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Теплодарської міської ради від ____ ________ 2019 року № ____________ (далі – Програма).
  2. Фінансова підтримка суб’єктам малого підприємництва на реалізацію проектів (далі – фінансова підтримка) відповідно до цього Порядку надається на конкурсних засадах (далі – конкурсний відбір) суб’єктам малого та середнього підприємництва, які відповідають критеріям, встановленим частиною 3 статті 55 Господарського кодексу України.

Метою фінансової підтримки є сприяння розвитку малого та середнього підприємництва шляхом створення додаткових можливостей доступу до фінансових ресурсів.

  1. Головним розпорядником коштів міського бюджету та відповідальним виконавцем заходу Програми з надання фінансової підтримки є виконавчий комітет Теплодарської міської ради (далі – Головний розпорядник).

 

ІІ. Умови надання фінансової підтримки

  1. Право на одержання фінансової підтримки мають суб’єкти малого підприємництва, які за сукупністю:
  • зареєстровані та здійснюють діяльність на території міста Теплодар;
  • розробили або реалізують проекти, які мають бути спрямовані на підвищення рівня енергоефективності в місті, збільшення частки енергії, отриманої з відновлюваних джерел та альтернативних видів палива, усунення регіональних диспропорцій у доступі населення насамперед до базових соціальних, комунальних, адміністративних, транспортних, інформаційних та інших послуг, розвитку соціальних сфер міста, зменшення комунальних тарифів та підвищення якості комунальних послуг, запровадження інноваційних методів виробництва та модернізації підприємства.
  1. Право на одержання фінансової підтримки згідно із цим Порядком не мають суб’єкти малого підприємництва, які:
  • є кредитними організаціями, страховими організаціями, інвестиційними фондами, недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами;
  • є нерезидентами України, за винятком випадків, передбачених міжнародними договорами України;
  • здійснюють виробництво та/або реалізацію зброї, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, обмін валют;
  • здійснюють надання в оренду нерухомого майна, що є одним із основних видів діяльності;
  • визнані банкрутами, або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
  • перебувають у стадії припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
  • подали завідомо недостовірні відомості та документи під час звернення за одержанням фінансової підтримки;
  • мають заборгованість перед бюджетом, Пенсійним фондом України, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування або мають прострочену заборгованість з виплати заробітної плати;
  • отримали державну підтримку з порушенням умов її надання або умов щодо цільового використання бюджетних коштів, що доведено в установленому порядку;
  • отримують аналогічну за видами державну підтримку, строк надання якої не закінчився, в тому числі часткову компенсацію відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого підприємництва;
  • отримують державну допомогу, сукупний розмір якої незалежно від її форми та джерел перевищує за будь-який трирічний період суму, еквівалентну 200 тисячам евро, визначену за офіційним валютним курсом, встановленим Національним банком України, що діяв на останній день фінансового року;
  1. Фінансова підтримка надається в межах асигнувань, передбачених в міському бюджеті на відповідний бюджетний рік (далі бюджетні кошти).
  2. Бюджетні кошти перераховуються Фінансовим управлінням Теплодарської міської ради Головному розпоряднику на підставі його заявок згідно із затвердженим планом асигнувань міського бюджету на відповідний бюджетний рік, та на підставі рішень конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору суб’єктів малого і середнього підприємництва на отримання фінансової підтримки з міського бюджету.

 

III. Основні засади проведення конкурсного відбору

  1. Організацію та проведення конкурсного відбору проектів суб’єктів малого та середнього підприємництва, яким буде надаватись фінансова підтримка в рамках Програми, здійснює конкурсна комісія з проведення конкурсного відбору суб’єктів малого і середнього підприємництва на отримання фінансової підтримки з міського бюджету (далі – конкурсна комісія), яка утворена рішенням Теплодарської міської ради від _______ № ______.
  2. До складу конкурсної комісії можуть входити представники структурних підрозділів Теплодарської міської ради, депутатського корпусу міської ради, інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань суб’єктів господарювання, бізнес-асоціацій (за згодою).

Головою конкурсної комісії є міський голова, заступником голови конкурсної комісії – Голова комісії з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі міської ради, секретарем конкурсної комісії – начальник відділу соціально-економічного розвитку виконавчого комітету міської ради  . У разі відсутності з поважних причин секретаря конкурсної комісії, його функції, на час відсутності, виконує один із членів конкурсної комісії, визначений на її засіданні.

  1. Секретар конкурсної комісії готує оголошення про проведення конкурсного відбору проектів та не пізніше ніж за 30 календарних днів до дня проведення конкурсного відбору оприлюднює оголошення на веб-сайті Теплодарської міської ради.

Оголошення повинно містити відомості про:

  • повне найменування та місцезнаходження Теплодарської міської ради;
  • форму державної фінансової підтримки, для надання якої здійснюється відбір;
  • умови проведення конкурсного відбору;
  • форму заяви про участь у конкурсному відборі;
  • перелік документів, що додаються до заяви;
  • дату, час та місце проведення конкурсного відбору;
  • термін подання заяв із відповідними документами;
  • адресу, за якою приймаються заяви з відповідними документами;
  • контактний номер телефону для отримання довідкової інформації.
  1. Суб’єкти малого підприємництва, які бажають взяти участь у конкурсному відборі (далі – учасники конкурсного відбору), протягом терміну, визначеного в оголошенні для подачі документів, подають секретарю конкурсної комісії такі документи:

1) заяву на участь у конкурсному відборі за формою, визначеною у Розділі VI цього Порядку;

2) бізнес-план з фінансово-економічним обґрунтуванням проекту за формою, визначеною у Розділі VII цього Порядку;

3) календарний план реалізації проекту;

4) довідку про банківські реквізити, видану банківською установою, в якій відкрито розрахунковий рахунок;

5) довідки про відсутність простроченої заборгованості зі сплата податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до фондів загальнообов’язкового соціального страхування, з виплати заробітної плати;

6) заяву довільного характеру про відсутність обмежень, передбачених п. 2 Розділу 2 Порядку.

Кожен претендент може подати заяву на отримання фінансової державної підтримки тільки одного виду, що надається з міського бюджету у вигляді фінансової підтримки/пільгового кредитування або часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого та середнього підприємництва.

Учасники конкурсного відбору забезпечують повноту і достовірність відомостей в наданих до конкурсної комісії документах.

Головний розпорядник забезпечує відповідно до законодавства збереження конфіденційної інформації, отриманої від учасників конкурсного відбору.

  1. Секретар конкурсної комісії забезпечує приймання заяв на участь у конкурсному відборі, перевірку наявності повного пакету документів, передбачених пунктом 4 розділу ІІІ цього Порядку, та реєстрацію заяв у день їх подання в журналі реєстрації учасників конкурсного відбору.

Журнал реєстрації учасників конкурсного відбору прошнуровується, пронумеровується та скріплюється печаткою Головного розпорядника.

Заяви, подані з неповним пакетом документів (не відповідають вимогам пункту 4 розділу ІІІ цього Порядку) не реєструються, та повертаються учасникам конкурсного відбору із зазначенням підстав їх повернення.

У разі усунення виявлених недоліків, учасник конкурсного відбору до закінчення кінцевого строку подання заяви має право подати її повторно.

  1. Прийняття документів завершується за 10 робочих днів до дня проведення конкурсного відбору.

Секретар конкурсної комісії не пізніше ніж за 8 робочих днів до дня проведення конкурсного відбору надсилає документи учасників конкурсного відбору електронною поштою членам конкурсної комісії для ознайомлення та підготовки до засідання конкурсної комісії.

  1. У разі виявлення під час підготовки до засідання конкурсної комісії невідповідності учасника конкурсного відбору вимогам пункту 1 розділу II цього Порядку або якщо учасник конкурсного відбору підпадає під обмеження, визначені підпунктами 1-11 пункту 2 розділу II цього Порядку, учасник конкурсного відбору не допускається до участі у конкурсному відборі, про що повідомляється секретарем конкурсної комісії не пізніше ніж за два дні до дня проведення конкурсного відбору.

У журналі реєстрації учасників конкурсного відбору робиться запис про недопущення учасника конкурсного відбору до участі у конкурсному відборі.

  1. Секретар конкурсної комісії формує перелік учасників конкурсного відбору, допущених до участі у конкурсному відборі, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради в день, що передує дню проведення конкурсного відбору.
  2. Засідання конкурсної комісії веде голова конкурсної комісії, а у разі його відсутності – заступник голови конкурсної комісії.
  3. Презентацію проектів на засіданні конкурсної комісії здійснюють безпосередньо керівники учасників конкурсного відбору або уповноважені ними особи.
  4. Критеріями визначення переможців конкурсного відбору є:

з/п

Критерії Максимальна оцінка
1 Відповідність проекту пріоритетам, визначеним у пункті 1 розділу ІІ цього Порядку 5
2 Ступінь опрацювання бізнес-плану, наявність всієї необхідної інформації 5 для комплексної оцінки перспектив його реалізації 5
3 Якість опису продукції (товару, послуги) та її конкурентних переваг 5
4 Перспектива пропонованого продукту (послуги) із заявленими характеристиками на ринку 5
5 Кількість обґрунтованих додаткових робочих місць, які планується створити:

–          одне робоче місце – 2 бали

–          два робочих місця – 3 бали

–          три робочих місця – 4 бали

–          п’ять робочих місць – 7 балів

–          більше десяти робочих місць – 15 балів

15
6 Обсяг прибутку, передбачений проектом 5
7 Строк окупності проекту:

–          до одного року – 10 балів

–          від одного до трьох років – 9-7 балів

–          більше трьох років – 6-0 балів

10
8 Рентабельність виробництва (надання послуг), передбачена проектом 5
9 Рівень середньомісячної заробітної плати працівників, передбачений проектом 10
10 Обсяг запланованих надходжень до бюджету від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) 5
11 Ступінь ризиків:

–          мінімальні ризики – 10 балів

–          максимальні ризики – 0 балів

10
12 Обґрунтованість і якість розрахунків в бізнес-плані 5
13 Соціальне значення проекту 10
14 Життєздатність проекту 5
Максимальна оцінка 100

 

Вказані критерії оцінюються у сукупності за сумарною оцінкою по кожному проекту. Оцінка за кожним критерієм здійснюється за бальною системою по кожному проекту членами конкурсної комісії особисто.

У протокольному рішенні конкурсної комісії щодо кожного учасника конкурсного відбору (проекту) вказується середній бал (відношення сумарної оцінки за проектом до кількості присутніх на засіданні членів конкурсної комісії).

  1. Переможцями конкурсного відбору визначаються претенденти, які отримали найвищий бал за результатами оцінки бізнес-проектів, але в будь-якому разі не менше 50 балів. Переможців конкурсного відбору може бути декілька, їх кількість визначається окремо за результатами кожного конкурсного відбору в межах коштів, передбачених в міському бюджеті на надання фінансової підтримки та масштаб бізнес-проектів. Першочергово надається фінансова підтримка для реалізації бізнес-проекту, який набрав найбільшу кількість балів, далі для реалізації бізнес-проекту, який іде другим по кількості балів і так далі.
  2. По кожному переможцю конкурсна комісія визначає розмір та умови падання фінансової підтримки, зобов’язання (календарний план) учасника конкурсного відбору щодо реалізації ним проекту (бізнес-плану), що був поданий на розгляд конкурсної комісії та на реалізацію якого направляються бюджетні кошти, умови повернення учасником конкурсного відбору бюджетних коштів.
  3. Рішення конкурсної комісії приймаються на її засіданнях за участі не менше половини від загального складу комісії відкритим голосуванням простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого на засіданні конкурсної комісії є вирішальним.

Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом засідання конкурсної комісії в день проведення конкурсного відбору, який підписується всіма присутніми па засіданні членами конкурсної комісії та затверджується головою конкурсної комісії.

  1. Секретар конкурсної комісії протягом 3 календарних днів після дня проведення конкурсного відбору оприлюднює остаточні результати конкурсного відбору на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради.

Одночасно з оприлюдненням результатів конкурсного відбору, витяг із протоколу надається (надсилається) секретарем конкурсної комісії кожному учаснику, який брав участь у конкурсному відборі.

  1. Конкурсні відбори можуть бути проведені протягом року неодноразово.

 

  1. Порядок надання фінансової підтримки
  2. Фінансова підтримка надається переможцям конкурсного відбору (далі – отримувачі) на безоплатній та безповоротній (у випадку часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами) та поворотній (у випадку фінансової підтримки або пільгового кредитування) основі.
  3. Загальний розмір фінансової підтримки одному отримувачу за рахунок бюджетних коштів обмежений передбаченим розміром фінансування Програми.
  4. На підставі рішення конкурсної комісії між Головним розпорядником та отримувачем не пізніше ніж на 10 робочий день з дня оприлюднення остаточних результатів конкурсного відбору на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради, укладається угода про фінансову підтримку.

В угоді про фінансову підтримку зазначаються розмір та умови її надання, зобов’язання (календарний план) отримувача щодо реалізації ним проекту (бізнес-плану), що був поданий на розгляд конкурсної комісії та на реалізацію якого направляються бюджетні кошти, умови повернення отримувачем бюджетних коштів у разі отримання поворотної фінансової підтримки або при невиконання умов, передбачених угодою.

  1. Кошти відповідно до угоди про фінансову підтримку перераховуються отримувачу на його розрахунковий рахунок, відкритий у банківській установі, у розмірі 100 % суми, зазначеної в угоді про фінансову підтримку.
  2. Кошти фінансової підтримки можуть бути використані отримувачем лише у безготівковій формі.
  3. Кошти фінансової підтримки не можуть бути використані отримувачем на:

купівлю/оренду квартир та іншої житлової нерухомості;

купівлю/оренду нежитлової нерухомості;

купівлю вживаного обладнання, в тому числі вживаних автомобілів;

навчання, перепідготовку, та підвищення кваліфікації;

отримання ліцензій та. дозволів у разі, якщо цього потребує окремий вид підприємницької діяльності;

придбання малоцінних та швидкозношувальних предметів;

відшкодування витрат на відрядження, рекламу, створення сайтів;

заставу, депозит, сплату комісій банківської установи, кредитні та будь-які інші зобов’язання;

купівлю речей особистого вжитку.

  1. Протягом 15-ти календарних днів з дня укладення угоди про фінансову підтримку, але не раніше дня отримання необхідної суми коштів від Фінансового управління Теплодарської міської ради, Головний розпорядник перераховує кошти на розрахунковий рахунок отримувача.
  2. Отримувач, не пізніше ніж у двомісячний строк після дня перерахування йому Головним розпорядником коштів, подає Головному розпоряднику, звіт про цільове використання бюджетних коштів з наданням копій підтверджуючих документів (в тому числі виписку банківської установи про рух коштів відносно витрат).
  3. Отримувач має використати кошти, отримані на реалізацію проекту, протягом одного року від дня отримання фінансової підтримки. Днем отримання фінансової підтримки вважається день надходження коштів на розрахунковий рахунок отримувача.
  4. Усі витрати мають бути здійснені отримувачем не раніше дати підписання угоди про фінансову підтримку.
  5. Фінансування видатків на фінансову підтримку отримувачам, які не отримають фінансову підтримку протягом поточного року, здійснюється у наступному році.

 

  1. Звітність та контроль
  2. Головний розпорядник здійснює постійний контроль за цільовим використанням бюджетних коштів шляхом моніторингу етапів реалізації отримувачами проектів, для реалізації яких вони отримали фінансову підтримку.
  3. Для проведення моніторингу отримувачі, впродовж терміну використання коштів фінансової підтримки та двох років після його закінчення, щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, надають Головному розпоряднику інформацію про цільове використання отриманих бюджетних коштів, результатів реалізації проекту, у тому числі інформацію про обсяги реалізованої продукції (робіт, послуг) та кількість працюючих.
  4. У разі невикористання бюджетних коштів відповідно до пункту 10 розділу IV цього Порядку, отримувач повертає залишки бюджетних коштів протягом п’ятнадцяти календарних днів з дня отримання від Головного розпорядника письмового повідомлення за зазначеними у повідомленні реквізитами.
  5. У разі невиконання отримувачем зобов’язань або призупинення ним реалізації проекту (крім виникнення надзвичайних і невідворотних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, результатом яких є невиконання зобов’язань однією із сторін, що передбачені в угоді), питання щодо припинення надання отримувачу фінансової підтримки вноситься Головним розпорядником на розгляд конкурсної комісії.

У разі визнання конкурсною комісією порушення умов, цілей і порядку використання фінансової підтримки, приймається рішення про припинення надання фінансової підтримки та повернення отримувачем бюджетних коштів Головному розпоряднику із зазначенням терміну повернення.

  1. Головний розпорядник повідомляє отримувача про припинення надання фінансової підтримки та необхідність повернення бюджетних коштів шляхом відправлення відповідного листа та витягу з рішення конкурсної комісії про повернення коштів.

Отримувач повертає бюджетні кошти за реквізитами та в обсягах до відповідних місцевих бюджетах, зазначених у рішенні про повернення коштів, в термін не більше двадцяти календарних днів з дня одержання відповідного листа Головного розпорядника.

  1. У разі, якщо отримувач не повернув бюджетні кошти в терміни, встановлені пунктами 3 та/або 5 розділу V цього Порядку, бюджетні кошти стягуються Головним розпорядником в порядку, передбаченому законодавством.
  2. Організація і здійснення внутрішнього контролю за використанням бюджетних коштів, передбачених на здійснення фінансової підтримки, забезпечується Головним розпорядником відповідно до статті 26 Бюджетного кодексу України та основних засад здійснення внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 року № 1062.
  3. У разі виникнення спірних та інших питань щодо надання фінансової підтримки чи незгоди суб’єкта малого чи середнього підприємництва з рішенням конкурсної комісії, він мас право:

протягом п’яти робочих днів з дня отримання витягу з протоколу звернутись до голови конкурсної комісії з обґрунтованою пропозицією переглянути прийняте рішення щодо нього:

оскаржити рішення конкурсної комісії у встановленому чинним законодавством порядку.

Питання, які не врегульовані цим Порядком, вирішуються відповідно до діючого законодавства У країни.

 

 

  1. VI. Заявка на участь у конкурсі

 

 

ЗАЯВКА

на участь у конкурсному відборі суб’єктів малого і середнього підприємництва на отримання фінансової підтримки з міського бюджету в рамках Програми розвитку малого та середнього підприємництва у м. Теплодар на 2020-2022 роки

 

Прошу допустити _______________________________________________________________

                                            (повна назва суб’єкта малого і середнього підприємництва, у т.ч. ПІБ фізичної особи-підприємця)

 

до участі у конкурсному відборі суб’єктів малого і середнього підприємництва на отримання фінансової підтримки з міського бюджету в рамках Програми розвитку малого та середнього підприємництва у м. Теплодар на 2020-2022 роки для реалізації бізнес-плану:

________________________________________________________________________________(назва бізнес-плану)

Відомості про суб’єкта:

Керівник підприємства (назва посади, П. І.Б.) або фізична особа-підприємець _________________

_______________________________________________________________________________________

Юридична адреса _______________________________________________________________________

Місцезнаходження

Паспорт: серія ____ , номер ______________ , виданий ___________________________________

_________________________________________________________ , дата видачі _____________

Телефон  факс

Е-таі1 ____________________________________________________________________________

Вид діяльності (основний) ___________________________________________________________

Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) ________________________________________________

Банківські реквізити _________________________________________________________________

З вимогами Програми розвитку малого та середнього підприємництва у м. Теплодар на 2020-2022 роки та Порядком використання бюджетних коштів для фінансової підтримки суб’єктів малого та середнього підприємництва м. Теплодар, затвердженого рішенням Теплодарської міської ради від      №       , ознайомлений.

З вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-УІ, ознайомлений та згоден надати відомості про персональні дані на обробку.

 

                                                                   _________________

(підпис, ПІБ)

 

Керівник підприємства

(ініціали та прізвище)

або фізична особа-підприємець  _________________

(підпис)

 

 

Реєстраційний N______________

від “___” ___________  20__ року

  1. VI. Типова форма бізнес-плану

 

БІЗНЕС-ПЛАН

 

__________________________________________________

(назва бізнес-проекту)

 

  1. Загальні відомості.
  • Зазначити: найменування юридичної або фізичної особи-підприємця; дату реєстрації; адресу реєстрації, телефон; вид підприємницької діяльності; систему оподаткування (загальна або спрощена); вартість проекту, грн, в тому числі: сума фінансової підтримки; власний внесок;
  • строк окупності проекту;
  • обсяг прибутку, передбачений проектом; рентабельність виробництва (надання послуг), передбачена проектом;
  • обсяг запланованих надходжень до бюджету від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);
  • кількість робочих місць, одиниць, в тому числі: на дату розробки бізнес-плану; які будуть створені додатково;
  • рівень середньомісячної заробітної плати працівників, передбачений проектом; адресу реалізації проекту.

 

  1. Фінансово-економічні показники роботи суб’єкта підприємницької діяльності за попередній рік та останній звітний період поточного року.
  2. Ціль проекту.
  3. Короткий опис проекту.
  • Загальний опис.
  • Соціальні та екологічні наслідки проекту.
  • Створення нових робочих місць, рівень заробітної плати.

Зазначити організаційну структуру, план персоналу, розподіл функцій, бюджет персоналу. Розрахунок потреби в персоналі за схемою: назва посади, заробітна плата на місяць, дата (місяць) введення робочого місця. При цьому зазначити на яких умовах найматиметься персонал на те чи інше робоче місце (на постійній основі, на умовах сумісництва, на умовах тимчасової зайнятості). Зазначити чітко скільки буде с творено повноцінних робочих місць протягом реалізації бізнес-плану.

 

  1. Юридичні аспекти діяльності.
  • Правова форма здійснення підприємницької діяльності.
  • Форма оподаткування.
  • Облік доходів і витрат.

 

  1. Опис товарів, робіт або послуг.

 

  1. Опис виробництва.

У разі виробництва зазначити структуру виробничих процесів, технології та устаткування, виробничі потужності та планові обсяги виробництва, особливості поставок сировини, транспортування та складування, управління запасами, системи контролю за якістю. Потребу в дозволах та ліцензіях.

У разі надання послуг зазначити план організації надання послуг, технології, обладнання і т.п. Потребу в дозволах та ліцензіях.

  • Виробничі приміщення.
  • Устаткування, обладнання.
  • Джерела постачання сировини, матеріалів і комплектуючих.
  • Собівартість продукції.

 

  1. Маркетингова стратегія.
  • Дослідження цільового ринку, аналіз стану справ в галузі.
  • Потенційні клієнти.
  • Цінова політика.
  • Конкуренти.
  • Ваші конкурентні переваги.
  • Організація збуту продукції.
  • Розрахунок і прогноз оптових і роздрібних цін на вироблену продукцію.
  • Політика просування товарів чи послуг.
  • Організація рекламної кампанії та орієнтовний обсяг витрат на її проведення.

 

  1. Менеджмент.

Організаційна структура.

Штатний розклад.

Ваша освіта і перелік прослуханих курсів або інших видів додаткового навчання, професійний досвід.

 

  1. Енергозберігаючі заходи.

 

  1. Ризики.
  • Аналіз слабких сторін проекту.
  • Ринкові ризики.
  • Зовнішні ризики.
  • Внутрішні або ресурсні ризики.

 

  1. Календарний план реалізації проекту.

 

Кошти цільового фінансування

№ з/п Назва заходу або роботи Одиниця виміру Кількість Ціна, грн. Термін і вартість (грн.) реалізації заходу або роботи

Власний внесок

№ з/п Назва заходу або роботи Одиниця виміру Кількість Ціна, грн. Вартість, грн

 

  1. Виробничий план.

 

  1. Фінансово економічне обґрунтування проекту (фінансові розрахунки, фінансовий план).

 

  1. Підпис керівника.