№112/В-2019 Про створення Комісії з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар

12 серпня 2019р.                                                                                    №112/В-2019

 

Про створення Комісії з питань забезпечення житлом

дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,

та осіб з їх числа у місті Теплодар

 

         Відповідно до ст. 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування», з метою поступового розв’язання проблеми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, реалізації державної політики захисту житлових та майнових прав, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 року №616 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2017 року №877”, виконавчий комітет Теплодарської міської ради

ВИРІШИВ:

 

  1. Створити Комісію з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар (надалі – Комісія) та затвердити її склад згідно з додатком.
  2. Затвердити положення про Комісію, що додається.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.

 

Міський голова                                                                  М.В.Жовнір

 Додаток

до рішення

виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

від «12» липня 2019р.

№112/В-2019

 

Склад

Комісії з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених

батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар

 

Голова Комісії

Ковальов Олександр Миколайович

Заступник міського голови, начальник управління освіти, культури та спорту

 

Заступник голови Комісії:

Гріщук Наталія Миколаївна

Начальник служби у справах дітей

 

Секретар Комісії:

Панасюк Віліна В’ячеславівна

В.о. начальника відділу праці

 

Члени Комісії:

Полюк Тетяна Миколаївна

Начальник управління праці та соціального захисту населення

 

Муталєнко Ірина Вікторівна Заступник начальника фінансового управління

 

Баскакова Ірина Павлівна Начальник відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю
Кисницька Ольга Євгеніївна В.о. начальника юридичного відділу

 

Пашевич Надія Анатоліївна Начальник відділу по житлово-комунальному господарству

 

Кізіль Сергій Дмитрович Голова комісії з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі

 

Чуйко Олександр Миколайович Голова комісії з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та у справах дітей

 

 

Керуюча справами                                                                                                О.П.Зорило

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Теплодарської міської ради

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар

 

  1. Загальні положення

1.1. Комісія з питань забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар (надалі – Комісія) є робочим органом, що утворюється  виконавчим комітетом Теплодарської міської ради з метою виконання завдань, передбачених Міською програмою забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб та молоді з їх числа у місті Теплодар на 2019 – 2023 роки, затвердженою рішенням виконкому Теплодарської міськради від 18.12.2018 року     №521-VІІ.

1.2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Житловим кодексом Української РСР, законами України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затвердженими Постановою Ради міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 (зі змінами), відповідними розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та цим Положенням.

1.3. Метою роботи Комісії є реалізація функцій і повноважень щодо розподілу бюджетних призначень та вирішення інших питань, пов’язаних із забезпеченням повноцінним житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб та молоді з їх числа та з метою забезпечення громадського контролю і додержання гласності та прозорості.

1.4. Комісія має право одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, громадських організацій необхідну інформацію з питань, що належать до її компетенції.

  1. Склад та порядок створення Комісії

2.1. Склад Комісії формується з представників структурних підрозділів виконавчого комітету Теплодарської міської ради, депутатів міської ради  (за згодою).

2.2. Комісія є постійно діючим органом при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради та утворюється у складі голови Комісії, заступника голови Комісії, секретаря Комісії та членів Комісії.

2.3. У разі персональних змін у складі Комісії новопризначені працівники входять до її складу за посадами.

2.4. У разі відсутності членів Комісії у зв’язку з відпусткою, хворобою чи з інших поважних причин, у роботі Комісії беруть участь особи, які виконують їх обов’язки.

2.5. Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради.

2.6. Члени Комісії   виконують   свої   обов’язки  на  громадських засадах.

  1. Завдання Комісії

3.1. Формування потреби щодо спрямування субвенції за напрямами і підготовка відповідних пропозицій;

3.2. Визначення переліку житлових об’єктів для забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар.

3.3. Уточнення пропозицій стосовно напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію;

3.4. Перевірка наявності у дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;

3.5. Перевірка наявності документів про перебування дитини на квартирному обліку;

3.6. Перевірка наявності у дитини майнових прав на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п’яти років;

3.7. З’ясування можливості/неможливості вселення дитини у приміщення, що зберігалося за нею;

3.8. Перевірка наявності рецензованого звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), складеного відповідно до Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”;

3.9. Визначення дитини, якій буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

3.10. Під визначенням “житловий об’єкт” розуміється:

– придбання житла на  первинному  ринку  у  житлових будинках, введених в експлуатацію,  та на вторинному ринку,  що перебуває  у власності фізичних, юридичних осіб;

– реконструкція, ремонт, перепланування житлових приміщень, які перебувають у власності територіальних громад, під квартири для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа з подальшою передачею зазначеного житла у власність і для постійного проживання згаданої категорії осіб;

– реконструкція, ремонт, перепланування нежитлових приміщень, які перебувають у власності територіальних громад, державній власності з подальшим наданням цим приміщенням статусу житлових, під квартири для дітей з подальшою передачею зазначеного житла у власність і для постійного проживання згаданої категорії осіб.

3.11. Об’єкти на розгляд Комісії з питань забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у місті Теплодар, подає управління труда та соціального захисту населення. До уваги береться віддаленість об’єкта до інфраструктури, технічний стан квартири/будинку, наявність комунікацій,  вартість об’єкта, висновок про можливість проживання дітей, кількість осіб, для яких купуватиметься об’єкт, та інше.

3.12. Пріоритетність надання житлових приміщень визначається Комісією за принципом:

– перебування дітей на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов;

– дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після завершення   терміну   перебування   у  сім’ї  опікуна/піклувальника,  прийомній сім’ї, дитячому будинку сімейного типу, закладах,  де перебувають діти-сироти, діти,  позбавлені  батьківського піклування;

– особам з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, у разі відсутності житла або неможливості повернення  займаного  раніше жилого  приміщення та яким у поточному році виповнюється 23 роки.

– дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, які перебувають в родинних відносинах.

3.13. Комісія протягом п’яти робочих днів з дати надходження подання розглядає його по суті у присутності дитини/особи та приймає рішення про придбання дитині/особі житла або виплату їй грошової компенсації

3.14. Рішення щодо визначення відповідних об’єктів та заходів приймаються та оформлюються місцевою комісією – до 15 серпня бюджетного року.

  1. Порядок роботи Комісії

4.1. Формою роботи Комісії є її засідання, що скликаються за пропозицією голови Комісії, який веде засідання.

4.2.  Для прийняття рішень необхідна присутність на засіданні не менше двох третин від загальної кількості членів Комісії.

4.3. Рішення приймаються простою більшістю голосів і викладаються у протоколі, який підписується всіма членами Комісії та подається виконавчому комітету міської ради для затвердження в установленому законодавством порядку не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня його прийняття.

4.4. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним.

4.5. Усі питання, які вирішує Комісія, розглядаються в порядку черговості і в порядку надходження документів до Комісії.

4.6. На засідання Комісії можуть запрошуватися керівники структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, громадських організацій.

4.7. Копія рішення виконавчого комітету міської ради надсилається розпоряднику субвенції за місцевими бюджетами вищого рівня.

 

  1. Організація роботи Комісії

5.1. Голова Комісії:

– організовує роботу і проводить засідання Комісії;

– визначає  функції кожного члена  Комісії;

– приймає рішення про скликання засідань Комісії;

– представляє Комісію у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування;

– за рішенням голови Комісії можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань,  що виникають у  процесі розгляду питань.

5.2. Заступник голови комісії виконує роботу голови Комісії у разі його відсутності.

5.3. Секретар Комісії:

– інформує членів Комісії про місце і час проведення засідань;

– готує матеріали до засідання Комісії;

– оформляє протоколи засідань;

– якщо секретар Комісії відсутній на засіданні, то  голова  Комісії доручає іншому члену Комісії тимчасово  виконувати  функції секретаря;

– здійснює організаційно-технічне забезпечення діяльності Комісії.

5.4. Члени  Комісії  мають право:

– брати участь в усіх  засіданнях  Комісії та  прийнятті рішень;

– ознайомлюватися з усіма  матеріалами, що підлягають розгляду на засіданнях Комісії;

– на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань Комісії.

  1. Порядок прийняття рішень

6.1. Управління труда та соціального захисту населення не пізніше ніж через десять робочих днів з дати прийняття заяви з усіма необхідними документами вносить до Комісії подання про придбання дитині житла або виплату їй грошової компенсації.;

6.2. Для розгляду Комісією скеровують:

– правовстановлюючі документи на житловий об’єкт;

– правовстановлюючі документи на земельну ділянку (при наявності);

– технічну документацію, складену відповідним БТІ (на житлові об’єкти, здані в експлуатацію у встановленому законодавством порядку);

– чітку та зрозумілу фотофіксацію житлового об’єкта;

– проектні пропозиції та кошторисну вартість щодо реконструкції, ремонту, перепланування житлових (нежитлових) приміщень;

– інформацію про перебування дітей на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов;

– акт обстеження житлового об’єкта (затверджується головою районної державної адміністрації та головою районної ради), в якому зазначається:

– технічний стан;

– наявність комунікацій;

– вартість об’єкта;

– висновок про можливість проживання дітей;

– рекомендації щодо розгляду на засіданні Комісії.

6.3. Відповідальність за повноту та достовірність наданої інформації несе управління труда та соціального захисту населення.

6.4. Основними функціями Комісії є:

– дотримання вимог чинного законодавства;

– дотримання принципів соціальної справедливості, гласності та прозорості у своїй роботі.

  1. Забезпечення діяльності Комісії
  2. 1. Організаційне та інші види забезпечення діяльності Комісії здійснює управління труда та соціального захисту населення.

7.2. Протоколи засідань направляються  до обласної державної адміністрації, як головному розпоряднику коштів.