АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за І квартал 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року

За І квартал 2019 року до виконавчого комітету Теплодарської міської ради загалом надійшло 708 (678)  звернень.

            За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 130  звернень.  

Запити щодо надання публічної інформації – 13

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

Звернення депутатів міської ради – 12:

майнові питання – 6;

питання стосовно  будівництва – 1;

питання забезпечення законності  – 3;

інші –  2.

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 12.

Через центр надання адміністративних послуг – 562:

майнові питання –  35

земельні питання –  29

питання сім’ї та молоді – 22

питання архітектури – 33

житлова політика – 102

соціальний захист населення – 341

 

– 479 вирішено позитивно;

  • 1 відмовлено у задоволенні;
  • 82 в роботі.

 

            Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання соціального захисту – 362 (246)  (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок);
  • житлова політика – 123 (104) (щодо надання адресних довідок про адресу, про надання висновків та будівельних паспортів, дозволів на будівництво індивідуальних житлових та садових будинків.

            За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету  надійшло 4 (9) колективних звернень:

  • у кількості 37 і 6 підписів заявники звернулися з питанням щодо перевірки тарифу на тепло. Відповідь надана в установлені терміни.
  • у кількості 36 підписів заявники звернулися з проханням щодо утеплення фасаду. Заявники отримали відповідь.
  • у кількості 6 підписів звернулися мешканці щодо порушення тиші в громадських місцях. Була проведена адміністративна комісія. Порушники були попереджені.

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено  2 особистих прийома громадян, на яких розглянуто  4 (5)  звернень. Із них задоволено 0 (1);  роз’яснено –4 (4); відмовлено – 0; у стадії розгляду 0.

            На початку березня відбувся звіт міського голови Жовніра М.В.  та депутата Одеської обласної ради Губерника А.О. перед громадою міста про роботу виконавчих органів ради за 2018 рік.

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи зареєстровані звернення:

– від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп, ветеранів праці 13 (0)– (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО – 11 (4)  (щодо надання земельної ділянки та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            З урядової гарячої лінії надійшло 12 звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: нарахування коштів, надання субсидій, щодо комунального господарства. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю і оргроботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2019 р. на апаратній нараді виконавчого комітету Теплодарської міської ради в кінці квітня 2019 р.

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та   керуючої справами виконавчого комітету.    

Відділ діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

 

Начальник відділу діловодства,

контролю і організаційної роботи                                                           Л.М.Терзян