ЗВІТ про роботу відділу соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області за 2018 рік

      У відділі соціально-економічного розвитку працює 2 чоловіки: начальник відділу та головний спеціаліст. Протягом 2018 року працівниками відділу  розроблено  та винесено на розгляд Теплодарської міської ради проекти:

Про затвердження Програми розвитку конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва в м.Теплодар на 2018-2020 роки

– Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м.Теплодар на 2018-2020 роки

– Про затвердження  Програми “Локалізація та ліквідація амброзії полинолистої на території м.Теплодар на 2018-2020 роки”

– Про продовження терміну дії рішення Теплодарської міської ради № 173-VI від 29 грудня 2011 року  «Про затвердження ставок єдиного податку для суб’єктів господарювання (фізичних осіб – підприємців),  які здійснюють господарську діяльність на території  м.Теплодар» (зі змінами від 01.03.2012 року № 207-VI)

Про  встановлення    ставок податку на нерухоме майно,  відмінне від  земельної ділянки на території Теплодарської міської ради

 – Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання  на території м. Теплодар

    Спеціалісти відділу приймали участь в розробці  інших місцевих програм, займалися розробкою інших  нормативних актів місцевого значення, які відносяться до компетенції відділу. Проведено відповідну роботу  щодо розробки Перспективного плану розвитку міста на 2019-2021 роки, який затверджено рішенням Теплодарської міської ради 31.01.2019 року

    Протягом  2018  року,  спеціалістами відслідковувалося чинне законодавство та у разі необхідності   готувалися для   винесення на розгляд сесії Теплодарської міської ради рішення про  внесення змін до відповідних  рішень Теплодарської міської ради.

  В роботі відділ співпрацює з усіма структурними підрозділами міськвиконкому, бюджетними установами,  комунальними підприємствами та підприємствами ЖКГ, а також, з Департаментом  економічної політики і стратегічного планування, департаментом ЖКГ, департаментом фінансів ОДА, Одеським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України,  Державною регуляторною службою України, Держпродспоживслужбою та у разі необхідності з іншими органами державної та виконавчої влади.

     Для  зручності для  жителів міста, спеціалістами відділу надаються консультації з питань захисту прав споживачів (в межах компетенції відділу) та у разі необхідності, надаються контакти спеціалістів Держпродпоживслужби. На офіційному сайті Теплодарської міської ради започатковано підрозділ «Захист прав споживачів» в якому розміщується відповідна інформація  для відома населення.

    Відділом, через ЦНАП, надається адміністративна послуга з надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Всього за 2018  рік  надійшло 2  звернення щодо  розміщення реклами, з них:  видано  2 дозволи на розміщення реклами на стаціонарних засобах комунальної власності.   

     Протягом звітного року постійно проводилася  робота щодо аналізу  дислокації підприємств торгівлі, послуг та ресторанного господарства.

       Спеціалістами відділу постійно надається роз’яснювально – консультаційна та методична допомога суб’єктам господарювання. З метою недопущення порушень у зв’язку із змінами в законодавстві  копії законодавчих актів,  розпорядження облдержадміністрації та ін. публікуються в місцевій газеті, оприлюднюються на сайті  та (у разі необхідності) роздаються під підпис безпосередньо суб’єктам господарювання. У разі надходжень, розглядаються звернення суб’єктів господарювання щодо погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери побуту та при необхідності дані питання виносяться на розгляд  виконкому.

     Начальник відділу соціально-економічного розвитку є секретарем тендерного комітету, до повноважень якого  входить планування закупівель, підготовка відповідної документації та проведення закупівель,  організація роботи тендерного комітету. За 2018 рік проведено  процедуру закупівлі   послуги теплопостачання для опалення приміщення виконавчого комітету Теплодарської міської ради, своєчасно розміщувалася відповідна інформація, яка передбачена законодавством,  на електронному порталі Держзакупівель, постійно надавалася допомога  бюджетним установам з питання організації та проведення закупівель та інших тендерних питань ( у разі потреби).

    Спеціалістами відділу постійно проводиться робота щодо дотримання ЗУ «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та виконання Наказу Мінрегіонбуду №390 від 30.07.2012 року «Про затвердження порядку доведення до споживачів інформації про житлово-комунальні послуги та структуру тарифів..», тобто, всі акти органу місцевого самоврядування, які є регуляторними або стосуються тарифів на ЖКП, проходять відповідну процедуру прийняття та доведення до відома населення, а в подальшому відстежуються згідно вимог ЗУ. Протягом  звітного року проведено відстеження 7 регуляторних актів, за  результатами яких 2 регуляторних акти знято з обліку. Розпорядженням міського голови від 11.12.2017 року № 415 -Р був затверджений план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік. Згідно даного Плану передбачалося прийняття  трьох  регуляторних актів .  Прийнято 1 регуляторний акт «Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар», два регуляторних акта стосувалися місцевих податків та зборів, які згідно прикінцевих положень Податкового Кодексу розроблялися  без проходження регуляторної процедури. В квітні 2018 року Одеською ОДА було проведено перевірку делегованих повноважень виконавчим комітетом Теплодарської міської ради щодо дотримання вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності». В ході перевірки вагомих зауважень до регуляторної діяльності Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету не відмічено. Вся регуляторна діяльність Теплодарської міської ради та її виконавчого комітету висвітлена на офіційному веб-сайті  Теплодарської міської ради в підрозділі регуляторна політика. Там же розміщено реєстр діючих регуляторних актів. В реєстрі вказано терміни  здійснених заходів з відстеження результативності регуляторних актів та заплановані  терміни наступних відстежень. Всього станом на 01.01.2019 року  до реєстру увійшло 28  регуляторних актів.

   На головного спеціаліста відділу з жовтня 2015 року покладено також обов’язки секретаря адмінкомісії: розгляд скарг, заяв та інших звернень,  підготовка та проведення засідання адмінкомісії. Адміністративною комісією виконавчого комітету Теплодарської міської ради протягом 2018 року розглянуто  47 звернень на які  надано  96 відповідей,  проведено 12 засідань, які оформлено протоколами. Розглянуто 4 справи про адміністративне правопорушення, з них:

 ст.152 Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою території населених пунктів – 2 справи;

-ст.150 – Порушення Правил користування житловими будинками та жилими приміщеннями  – 2 справа.

   На підставі розглянутих адміністративних справ. притягнуто до адміністративної відповідальності 4 осіб та призначено покарання у вигляді штрафу на суму 1292 грн сплачено  1241 грн., в зв’язку з тим, що одна адмінсправа повернута виконавчою службою без прийняття до виконання.

Протягом 2018 року надавалися приписи та попередження суб’єктам господарювання незалежно від форм власності щодо дотримання чистоти, порядку та благоустрою на закріплених територіях. Періодично проводяться рейди по місту з метою виявлення осіб, які порушують правила торгівлі, правила благоустрою.

   На підставі звернень громадян, суб’єктів господарювання та за дорученням керівництва проводяться акти обстеження житлових будинків та прибудинкових територій. Протягом 2019 року було проведено 9 обстежень.

   З травня 2016 року  на начальника відділу було покладено обов’язки щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. За  2018 рок зареєстровано новостворених 71 фізичних осіб-підприємців (121 в 2017 році) та 12 юридичних осіб (2017 р. 8 осіб). Проведено державну  реєстрацію припинення 82  (2017 р.-161) ФОП та 8  юридичних осіб (2017 р. -2 особи), проведено інших реєстраційних дій по ФОП – 15  (2017 р.-30) реєстраційних дій, по юридичним особам – 21 (2017 р.-36) реєстраційна дія.  Постійно надаються консультації з різноманітних питань стосовно державної реєстрації  бізнесу.

    Працівники відділу постійно приймають активну участь у організації, підготовці та проведені всіх святкових   загальноміських заходів.