№26/В-2019 Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку у м. Теплодар та закріплення території обслуговування за Теплодарською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Теплодарської міської ради Одеської області

30 січня 2019р.                                                                                №26/В-2019

 

Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку у м. Теплодар та закріплення території обслуговування за Теплодарською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Теплодарської міської ради Одеської області

      

Відповідно до ст.ст.32, 40  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  п. 2 ст. 66 Закону України «Про освіту», п. 1 ст. 18 Закону України «Про загальну середню освіту», керуючись ст. 140, 146 Конституції України, постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів» (зі змінами від 19.09.2018 № 806), п.9,  р.1″ Порядку  зарахування  ,  відрахування  та  переведення  учнів  до  державних  та  комунальних  закладів  освіти  для  здобуття  повної  загальної  середньої  освіти”,   затвердженого  наказом МОН України    від  16  квітня  2018  року  за  № 367,    з метою запровадження Концепції реалізації політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»,  забезпечення  здобуття  громадянами  України  повної  загальної  середньої  освіти  і  організованого  та  якісного  щорічного  обліку  дітей дошкільного, шкільного  віку та учнів  на  закріплених  за закладами освіти  територіях  обслуговування, виконавчий комітет  Теплодарської міської ради 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити Порядок ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку, згідно додатку.

2.Закріпити територію міста Теплодар за Теплодарською загальноосвітньою школою I-III ступенів Теплодарської міської ради Одеської області  (43 багатоквартирні будинки та будинки садових кооперативів: “Ветеран”, “Енергетик” та “Радуга-1” та ЖБК “Вишневий сад-2006 Т”).

  1. Покласти обов’язки за ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів шляхом створення та постійного оновлення реєстру даних про них на відділ освіти, управління освіти, культури та спорту та міський методичний кабінет.

3.Управлінню праці та соціального захисту населення (Полюк Т.М.), відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб (Самойлова С.М.), службі у справах дітей (Гріщук Н.М.), комунальне некомерційне підприємство”Теплодарська центральна міська лікарня”Теплодарської міської ради” (Чуйко А.Н.) надавати інформацію та організаційну допомогу в межах своєї компетенції щодо проведення обліку дітей і підлітків.

4.Визначити таким, що втратили чинність рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради від 23.03.2017 року №56/В-2017 “Про закріплення території за Теплодарською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Теплодарської міської ради Одеської області для організації обліку дітей і підлітків на 2017-2018 навчальний рік” та від 30.05.2018 року №96/В-2018 “Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів у м. Теплодар”.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, начальника управління освіти, культури та спорту Ковальова О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                               М.В.Жовнір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                   Додаток

                                                                                                  до рішення

                                                                                                  виконавчого комітету

                                                                                                  Теплодарської міської ради

                                                                                                  від «30» січня 2019р.

   № 26/В-2019

                                                                                                    

ПОРЯДОК

              ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів у м. Теплодар

 

Вступ

 

Порядок ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів у м. Теплодар (далі – Порядок) визначає механізм обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів у м. Теплодар з урахуванням вимог законодавства в галузі освіти, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», “Про дошкільну освіту”,«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», інших чинних нормативно-правових документів.

У цьому Порядку визначені функції органів, установ та організацій м. Теплодар з метою забезпечення здобуття дітьми дошкільного, шкільного віку та учнями загальної середньої освіти. 

Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

вихованці – особи, які здобувають дошкільну освіту в закладі дошкільної освіти або структурних підрозділах інших закладів освіти;

діти дошкільного віку – особи віком від 3 до 6 (7) років;

діти шкільного віку – особи у віці від 6 до 18 років, які повинні здобувати загальну середню освіту;

учні – особи, які здобувають загальну середню освіту у навчальному закладі;

 заклад освіти  – заклад освіти ( його структурний підрозділ ), що забезпечує  здобуття дошкільної та/або загальної середньої освіти.

 

  1. Організація ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку

 

  1. Облік дітей дошкільного, шкільного віку ведеться в межах м. Теплодар.
  2. Відділ освіти управління освіти, культури та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області та міський методичний кабінет:

2.1. Організовують ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, які проживають чи перебувають в межах м. Теплодар, шляхом створення та постійного оновлення реєстру даних про них (на кожний рік окремо) (далі – реєстр).

2.2. Відповідальними особами, які відповідають за постійне оновлення реєстру, призначаються головний спеціаліст відділу освіти та завідувачка міського методичного кабінету.

  1. Відповідальні особи:

3.1. Вносять до реєстру персональні дані дітей дошкільного та шкільного віку (далі – дані): прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дату народження, місце проживання чи перебування, місце навчання (навчальний заклад, форма навчання та належність до категорії осіб з особливими потребами).

3.2. Видаляють дані дитини з реєстру у випадку: досягнення повноліття, здобуття нею повної загальної середньої освіти, наявності письмово підтвердженої інформації про взяття її на облік (включення до реєстру) на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, її вибуття на постійне місце проживання за межі України (з припиненням здобуття загальної середньої освіти в Україні).

3.3. Отримують, з метою оновлення реєстру, дані про дітей дошкільного, шкільного віку від служби у справах дітей, спеціальних установ та закладів, які здійснюють їх соціальний захист і профілактику правопорушень, відділів ведення реєстру територіальної громади, житлово-експлуатаційних організацій та закладів освіти.

3.4. Використовують для створення та оновлення реєстру отримані дані, у тому числі з інших реєстрів або баз даних.

             3.5. Протягом 10 робочих днів з дня отримання даних здійснюють їх обробку, звіряють їх з даними реєстру та у разі потреби вносять до нього відповідні зміни та доповнення; дані можуть також бути внесені до реєстру відповідно до письмової заяви батьків (одного з батьків) дитини дошкільного та шкільного віку чи інших законних представників або її сканованої копії.

3.6. У випадку, коли місце навчання (навчальний заклад) дитини дошкільного та шкільного віку не встановлено, протягом 5 робочих днів з дня встановлення відповідного факту надають наявні в реєстрі її дані до сектору ювенальної превенції Біляївського відділу поліції та служби у справах дітей міста для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом права дитини на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти.

3.7. Складають і подають на підставі даних реєстру статистичний звіт про кількість дітей дошкільного та шкільного віку за формою та у порядку, затвердженому Міністерством освіти і науки України.

 

  1. Організація ведення обліку вихованців та учнів

 

  1. Облік вихованців і учнів ведуть заклади освіти м. Теплодар, які забезпечують здобуття дошкільної та загальної середньої освіти.
  2. Заклади освіти:

  2.1. Подають щороку, не пізніше 15 вересня, відділу освіти управління освіти, культури та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради та міському методичному кабінету дані всіх вихованців та учнів, жителів м. Теплодар, які до них зараховані.

2.2. Подають не пізніше 15 числа наступного місяця з дня зарахування вихованців та учнів, які здобували дошкільну та загальну середню освіту в  закладах освіти інших адміністративно – територіальних одиниць, їх дані уповноваженому органу або його структурному підрозділу адміністративно – територіальної одиниці, на території якої розташовані заклади освіти, у якому вихованці та учні здобувають дошкільну та загальну середню освіту.

2.3. Невідкладно надають відділу освіти, службі у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради дані вихованців та учнів, які не досягли повноліття і відсутні на навчальних заняттях протягом 10 днів поспіль з невідомих або без поважних причин для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти.

2.4. Забезпечують зберігання в особовій справі вихованця та учня протягом поточного навчального року відповідних медичних довідок закладів охорони здоров’я або письмових  пояснень батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для вихованців та учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що підтверджують причини відсутності вихованців та учнів на навчальних заняттях.

2.5.  Подають не пізніше 15 числа наступного місяця з дня переведення або вибуття вихованця та учня відділу освіти управління освіти, культури та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради та міському методичному кабінету дані такого вихованця та учня, у тому числі місце продовження здобуття ним загальної середньої освіти.

  1. Під час переведення учня до іншого закладу освіти, з якого він переводиться, подаються:

3.1. Заява батьків (одного з батьків) учня чи інших його законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або заява учня (для повнолітніх учнів).

3.2. Письмове підтвердження або його сканована копія з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного учня.

  1. Під час вибуття учня на постійне місце проживання за межі України до закладу освіти, з якого він вибуває, подаються:

4.1. Заява батьків (одного з батьків) учня чи інших його законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або заява учня (для повнолітніх учнів).

4.2. Копія або сканована копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон, з яким перетинає державний кордон дитина, або її проїзного документа із записом про вибуття на постійне місце проживання за межі України чи відміткою про взяття на постійний консульський облік у дипломатичному представництві або консульській установі України за кордоном (для учнів, які не досягли повноліття).

  1. Заклади освіти ведуть відповідну документацію з обліку учнів, передбачену діючим законодавством.

 

  1. Контроль за веденням обліку дітей дошкільного та шкільного

віку  та учнів

 

  1. Контроль за веденням обліку дітей дошкільного та шкільного віку в межах м. Теплодар здійснює управління освіти, культури та спорту.
  2. Контроль за веденням обліку вихованців та учнів закладами освіти здійснюють відділ освіти управління освіти, культури та спорту виконавчого комітету Теплодарської міської ради та міський методичний кабінет створений згідно з пп. 2.2 п. 2 розділу 1 цього Порядку.

 

 

 

 

 

 

Керуюча справами                                                                                                    О.П.Зорило