АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому  комітеті Теплодарської  міської ради за  2018 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року

За 2018 рік до виконавчого комітету Теплодарської міської ради загалом надійшло 3063 (4164) звернень.

            За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 558  звернень. 

Запити щодо надання публічної інформації – 63

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

Звернення депутатів міської ради – 61:

майнові питання – 36;

інші –  25.

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 85.

Через центр надання адміністративних послуг – 2236:

майнові питання –  111

земельні питання –  173

питання сім’ї та молоді – 173

питання архітектури – 309

інші – 1470

  • 2168 вирішено позитивно
  • 19 відмовлено у задоволенні
  • 49 в роботі.

 

            Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання соціального захисту – 1127 (276)  (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок);
  • питання будівництва та підприємництва – 363 (253) (щодо надання адресних довідок про адресу, про надання висновків та будівельних паспортів, дозволів на будівництво індивідуальних житлових та садових будинків).

                        За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету  надійшло 53(36) колективних звернень:

  • у кількості 63 підписи заявники звернулися з питанням щодо усунення недоліків постачання тепла, через відсутність лічильників в будинку. Звернення знаходиться в роботі;
  • у кількості 54 підписи надійшли звернення щодо благоустрою прибудинкових територій;
  • у кількості 45 підписів надійшли звернення стосовно розритої траншеї за жилим будинком. Питання вирішено;
  • у кількості 43 підписи надійшло звернення від мешканців одного будинку щодо проведення енергоаудиту. Відповідь заявники отримали;
  • у кількості 42 підписи стосовно заміни унітазів та механізмів для вікон груп в дитячому садку. Питання вирішили;
  • у кількості 39 підписів мешканці міста звернулись щодо утеплення фасаду будинку. Відповідь отримали в зазначений термін;
  • у кількості 28 підписів надійшло звернення щодо тарифу на опалення. В будинках було встановлено лічильники, у кожному будинку різний тариф Відповідь надана в установлений термін;
  • у кількості 26 підписів надійшло звернення щодо облаштування дитячого майданчика. Відповідь надана;
  • у кількості 19 підписів надійшло звернення від військовослужбовців на контракті щодо пільгового перевезення. Обґрунтована відповідь була надана;
  • у кількості 15 підписів було звернення батьків дітей, які навчаються в музичній школі щодо призначення директора музичної школи Було проведена комісія, директора призначено.

Взагалі найбільша кількість колективних звернень була прийнята стосовно ремонту даху на будинках, викосу трави, відновлення дитячих майданчиків, встановлення «лежачих поліцейських» біля будинків, ремонт між квартальних доріг

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено  22 особистих прийомів громадян, на яких розглянуто  26 (30) звернень. Із них задоволено 1 (0); роз’яснено –25 (30); відмовлено – 0 (0); у стадії розгляду 0 (0).

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи зареєстровані звернення:

– від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп, ветеранів праці 31 (21)– (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО – 60 (13)  (щодо надання земельної ділянки та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            З урядової гарячої лінії надійшло 85 звернення, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: про реєстрацію за місцем проживання, оплата праці, нарахування коштів, надання субсидій, діяльність посадових осіб.  Велика кількість звернень стосується питання щодо нарахування та виплати субсидій. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю і оргроботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за 2018 р. на засіданні виконавчого комітету Теплодарської міської ради в січні 2019 р.

            Відповідно  до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови за звітний період проведено 48  «прямих телефонних ліній» за участю керівництва виконавчого комітету Теплодарської міської ради, начальників структурних підрозділів та керівників організацій, підприємств міста, звіти яких друкуються щотижнево в газеті «Теплодарський вісник» та розміщуються на веб-сайті.

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та   керуючої справами виконавчого комітету.   

Відділ діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює у засобах масової інформації  та на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.