№519-VII Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар

18 грудня  2018р.                                                                                 №519-VII

 

 

Про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності

територіальної громади м. Теплодар

 

 

Відповідно до ст. 142  Конституції України, пункту 30 частини 1 статті 26, частини 1 статті 59, частини 5 статті 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Цивільного кодексу України, Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна”, Теплодарська міська рада Одеської області

 

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити  Положення про приватизацію (відчуження)  об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар  (додаток 1)

2.Затвердити Перелік об’єктів незавершеного будівництва й основних фондів, які підлягають приватизації (додатку 2).

3.Затвердити Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації (додаток 3).

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії:

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;

– з питань депутатської діяльності, етики, законності, антикорупційної політики, конфлікту інтересів, правопорядку та соціального захисту населення.

 

 

 

 

Міський голова                                                                             М.В.Жовнір

 

 

                                                                                                          Додаток 1

                                                                                                          до рішення

                                                                                                          Теплодарської міської ради

                                                                                                          від «18» грудня  2018року

                                                                                                          №519-VII

 

 

            Положення про  приватизацію 

обєктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар

ВСТУП

           Відповідно до вимог чинного законодавства України територіальним громадам належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, землю, природні ресурси, підприємства, установи, організації тощо. Оскільки органи місцевого самоврядування – ради є представницькими органами територіальних громад, вони від імені та в інтересах територіальних громад здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об’єктами права комунальної власності, у тому числі виконують усі майнові операції, в тому числі продавати, відчужувати тощо. Доцільність, порядок та умови відчуження об’єктів права комунальної власності територіальної громади м. Теплодар визначаються Теплодарської міською радою Одеської області. Доходи від відчуження об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар зараховуються до міського бюджету і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку. 

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    • Положення про приватизацію (відчуження) об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар (далі – Положення)  розроблено відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна” та інших актів, що регулюють питання відчуження об’єктів комунальної форми власності.
    • Правовідносини щодо приватизації комунального майна територіальної громади м. Теплодар не врегульовані даним Положенням підлягають врегулюванню у відповідності вимог та положень Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна”, інших законодавчих актів, дія яких розповсюджується на приватизацію (відчуження) майна територіальних громад, в особі органів місцевого самоврядування.

1.3. Положення визначає основні цілі, пріоритети, завдання і способи приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар,  які підлягають приватизації, обсяги приватизації та відповідні заходи щодо виконання цього Положення .

1.4. Положення розроблене з метою залучення надходжень від приватизації до міського бюджету, сприяння подальшого розвитку економіки міста.

  • Джерелами фінансування реалізації цілей, передбачених даним Положенням є кошти місцевого бюджету, кошти суб’єктів господарювання та фізичних осіб, кредитні ресурси банківських установ.

            1.6. Органом приватизації є Теплодарська міська рада, яка здійснює свої повноваження щодо приватизації та супроводження процесу приватизації майна комунальної власності в тому числі через  управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради відповідно до “Положення управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради”, затвердженого рішенням  Теплодарської міської ради № 379-VII від 25.01.2018 р.

1.7. Питання землекористування під об’єктами та щодо їх подальшої експлуатації вирішуються Теплодарською міською радою за участю відділу земельних ресурсів, відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Теплодарської міської ради і враховується у договорах купівлі-продажу при продажі об’єктів.

1.8.Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради контролює дотримання покупцями умов договорів купівлі-продажу майна, а при порушенні вказаних умов вживає заходи впливу згідно з чинним законодавством України.

1.6. Це Положення діє до затвердження Теплодарською міською радою чергового положення про приватизацію об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар.

 

  1. МЕТА ПРИВАТИЗАЦІЇ

2.1. Основною метою приватизації комунального майна територіальної громади м. Теплодар є підвищення ефективності використання майна, створення конкурентного середовища, залучення інвестицій з метою забезпечення соціально-економічного розвитку м. Теплодар, а також забезпечення надходження коштів від приватизації до міського бюджету.

 

 

  1. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Основними принципами приватизації є:

3.1.досягнення максимального економічного ефекту від продажу об’єкта приватизації;

3.2.вибір способу приватизації об’єкта, у порядку передбаченому даним Положенням та нормативно-правовими актами;

3.3. індивідуальний підхід під час підготовки об’єкта до приватизації;

3.4.визначення економічної доцільності приватизації об’єкта.

 

  1. ЗАВДАННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

4.1.Виходячи з мети, пріоритетів та основних принципів приватизації, визначених цим Положенням, встановлюються завдання щодо:

  • приватизації об’єктів, подальше перебування у комунальній власності яких є економічно недоцільним;
  • забезпечення надходження коштів від приватизації комунального майна у сумі, передбаченій у міському бюджеті на відповідний рік.

 

  1. ОБ’ЄКТИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

5.1. Об’єкти приватизації та їх класифікація визначені Законом України “Про приватизацію державного та комунального майна” (далі – Закон). До об’єктів  комунальної власності, що підлягають приватизації, належать усі об’єкти права комунальної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена Законом України “Про приватизацію державного та комунального майна”, іншими законами України, рішеннями Теплодарської міської ради Одеської області.

5.2. Приватизація (відчуження) комунального майна здійснюється з дотриманням вимог чинного законодавства України на підставі Цивільного, Господарського кодексів України, законів України з питань приватизації, нормативних актів Фонду державного майна України, інших профілюючих міністерств та відомств, рішень Теплодарської міської ради, виконкому Теплодарської міської ради, розпоряджень міського голови.

5.3. Продаж земельних ділянок комунальної власності, на яких розташовані об’єкти, що підлягають приватизації, здійснюється відповідно до Земельного кодексу України.

5.4. Перелік  об’єктів  комунальної власності територіальної громади м. Теплодар, які підлягають приватизації, затверджується рішенням  Теплодарської міської ради (Додаток 3).

5.5. Умови збереження профілю об’єктів незавершеного будівництва визначаються  Теплодарською міською радою.

5.6.  Об’єкти, що потребують капітального ремонту, відновлення, реконструкції продаються з інвестиційними зобов’язаннями покупця. Умови та термін виконання  інвестиційних зобов’язань, а також штрафні санкції за їх невиконання, вносяться до договору купівлі-продажу та контролюються органом приватизації та управлінням майна та інвестицій Теплодарської міської ради.

 

  1. СУБЄКТИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

 

6.1. Суб’єктами приватизації є:

  • Продавець –  орган приватизації (Теплодарська міська рада, у випадках регламентованих Теплодарською міською радою – Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради );
  • Покупці – фізичні та юридичні особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна”;

 

  1. ПОДАННЯ ЗАЯВИ НА УЧАСТЬ У ПРИВАТИЗАЦІЇ

7.1.Потенційні покупці зобов’язані подати разом із заявою у довільній формі інформацію та документи на участь у приватизації, передбачені ст. 14 Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна”.

7.2. Відповідальність за недостовірність, неповному поданих документів, а також відсутність ознак, передбачених ч. 2 ст. 7 Закону, покладається на Покупця.

 

  1. 8. СПОСОБИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

8.1. Приватизація об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар здійснюється такими способами: 

  • продаж на аукціоні (в тому числі аукціон з умовами, аукціон без умов, аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій, аукціон із зниженням стартової ціни, аукціон за методом вивчення цінових пропозицій);
  • викуп об’єктів приватизації;

8.2.Способи приватизації (відчуження)  об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Теплодар, зміни способів приватизації та умов продажу, інші умови відчуження затверджуються рішеннями  Теплодарської міської ради.

8.3. Приватизація об’єктів комунальної власності шляхом продажу на аукціоні (в тому числі на аукціоні з умовами, аукціоні без умов, аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій, аукціон із зниженням стартової ціни, аукціоні за методом вивчення цінових пропозицій), проводиться в порядку, встановленому Законом України “Про приватизацію державного та комунального майна”.

8.4.Об’єкти малої приватизації продаються виключно на електронних аукціонах, в  порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. Відбору операторів електронних майданчиків для організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації, авторизації електронних майданчиків, розмір та порядок сплати плати за участь, визначення переможця за результатами електронного аукціону, а також порядок визначення додаткових умов продажу здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

            Електронний аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається з організатором аукціону та оператором електронних майданчиків.

            Для продажу об’єктів малої приватизації органом приватизації протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта утворюється аукціонна комісія, діяльність якої регулюється положенням, що затверджується Теплодарською міською радою.         До складу аукціонної комісії входять не менш як п’ять осіб.

            Аукціонна комісія розробляє умови продажу, що затверджуються органом приватизації.

            Стартова ціна об’єкта малої приватизації визначається аукціонною комісією на рівні балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації. У разі відсутності балансової вартості об’єкта  така вартість встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом міністрів України.

             Після затвердження умов продажу орган приватизації не пізніш як через 10 робочих днів публікує інформаційне повідомлення про приватизацію об’єкта малої приватизації на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради та в електронній торговій системі.  Аукціони з продажу об’єктів малої приватизації проводяться не раніше ніж через 20 днів, але не пізніше 35 днів після опублікування інформаційного повідомлення про приватизацію об’єктів малої приватизації.

            Протокол про результати електронного аукціону формується та оприлюднюється електронною торговою системою автоматично в день завершення аукціону в електронній формі. У разі відмови переможця аукціону від підписання протоколу аукціону або від укладення договору купівлі-продажу, що підтверджується відповідним актом, електронною торговою системою автоматично формується та оприлюднюється новий протокол аукціону. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або договору купівлі-продажу, позбавляється права на участь у подальших аукціонах з продажу того самого об’єкта.

            Після закінчення аукціону сплачений потенційними покупцями гарантійний внесок повертається потенційним покупцям, які не стали переможцями аукціону, у строк, що не перевищує 10 робочих днів із дня затвердження протоколу аукціону органом приватизації.

            У разі відмови переможця аукціону від підписання протоколу аукціону або відмови переможця аукціону від укладення договору купівлі-продажу гарантійний внесок йому не повертається та підлягає перерахуванню до міського бюджету. Покупцеві, який придбав об’єкт приватизації та підписав договір купівлі-продажу, зазначені грошові кошти зараховуються під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації.

            Продаж об’єктів на аукціоні, крім аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій, здійснюється за наявності не менше двох учасників аукціону та вважається таким, що відбувся, у разі здійснення на аукціоні не менше одного кроку аукціону на підвищення стартової ціни.

            У разі якщо для участі в аукціоні подано заяву на участь в аукціоні від одного покупця, аукціон визнається таким, що не відбувся, а орган приватизації приймає рішення про приватизацію зазначеного об’єкта шляхом викупу безпосередньо такому покупцеві за запропонованою ним ціною, але не нижче стартової ціни.

            У разі якщо об’єкт, який пропонувався для продажу на аукціоні, не продано (крім випадку, коли для участі в аукціоні подано заяву на участь в аукціоні від одного покупця та аукціон визнано таким, що не відбувся) проводиться повторний аукціон із зниженням стартової ціни на 50 відсотків.

            Якщо повторний аукціон зі зниженням стартової ціни визнається таким, що не відбувся, у разі якщо для участі у такому аукціоні подано заяву на участь від одного покупця, то орган приватизації приймає рішення про приватизацію зазначеного об’єкта шляхом викупу безпосередньо такому покупцеві за запропонованою ним ціною, але не нижче стартової ціни, з урахуванням зниження стартової ціни.

            У разі якщо об’єкт приватизації не продано в вищевказаному порядку, проводиться аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій зі зниженням стартової ціни на 50 відсотків. Продаж об’єктів на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подання цінових пропозицій здійснюються за наявності не менш як одного учасника аукціону.

            До проведення першого аукціону з продажу об’єкта малої приватизації аукціонна комісія одночасно встановлює стартові ціни та умови продажу об’єкта малої приватизації на аукціонах.

8.5.Орендар одержує право на викуп орендованого майна (будівлі, споруди, нежитлового приміщення) за ціною, визначеною за результатами його незалежної оцінки, якщо виконується кожна з таких умов:

– орендарем здійснено поліпшення орендованого майна, які неможливо відокремити від відповідного об’єкта без заподіяння йому шкоди, в розмірі не менш як 25 відсотків ринкової вартості майна, визначеної суб’єктом оціночної діяльності для цілей оренди майна;

– орендар отримав письмову згоду орендодавця на здійснення невід’ємних поліпшень, які надають йому право на приватизацію майна шляхом викупу;

– невід’ємні поліпшення виконані в межах трирічного строку з дати визначення ринкової вартості майна для цілей укладання договору оренди або для цілей продовження договору оренди;

– здійснення і склад невід’ємних поліпшень, у тому числі невід’ємний характер поліпшень, підтверджені висновком будівельної експертизи, а вартість невід’ємних поліпшень, -підтверджених висновком будівельної експертизи, визначена суб’єктом оціночної діяльності;

– орендар належно виконує умови договору оренди, відсутня заборгованість з орендної плати;

договір оренди є чинним на момент приватизації.

            Надання згоди орендодавця на здійснення невід’ємних поліпшень здійснюється в порядку, визначеному та затвердженому Теплодарською міською радою Одеської області.

78об’єкта шляхом викупу.

            У разі якщо органом приватизації прийнято рішення про приватизацію на аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід’ємних поліпшень, вартість таких поліпшень компенсується покупцем.

            Ціна продажу об’єкта приватизації зменшується на суму компенсації невід’ємних поліпшень.

8.5.2.Договір оренди зберігає чинність для нового власника приватизованого майна, а в разі якщо покупцем переданого в оренду об’єкта державного майна є орендар, дія відповідного договору припиняється з дня, за яким об’єкт оренди переходить у його власність.

 

  1. 9. ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ

 9.1.Порядок приватизації комунального майна територіальної громади м. Теплодар передбачає:

– формування та затвердження Теплодарською міською радою переліку об’єктів, що підлягають приватизації;

– опублікування переліку об’єктів, що підлягають приватизації, в місцевій газеті “Теплодарський вісник”, на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради, у випадку передбаченому законодавством – в електронній торговій системі;

– прийняття Теплодарською міською радою рішення про приватизацію об’єкта комунальної власності;

– опублікування інформації про прийняття рішення про приватизацію об’єкта та у випадках, передбачених Законом України “Про приватизацію державного та комунального майна” (далі Закон), інформації про вивчення попиту для визначення стартової ціни;

– проведення інвентаризації та оцінки відповідно до законодавства;

– проведення у випадках, передбачених законом, аудиту, екологічного аудиту об’єкта приватизації;

– перетворення комунального підприємства в господарське товариство у процесі приватизації у випадках, передбачених  Законом;

– затвердження у випадках, передбачених Законом, умов продажу об’єктів приватизації, розроблених аукціонною комісією;

– опублікування інформації про умови продажу, в тому числі стартову ціну об’єкта приватизації;

– проведення аукціону, укладення договору купівлі-продажу;

– укладення договору купівлі-продажу в разі приватизації об’єкта шляхом викупу;

– опублікування інформації про результати приватизації;

– прийняття рішення про завершення приватизації.

9.2. Приватизація об’єкта вважається завершеною з моменту його продажу та переходу до покупця права власності  і закінчується прийняттям Теплодарською міською радою рішення про завершення приватизації об’єкту.

9.3.Ініціювати приватизацію об’єктів може орган приватизації або покупці. Перелік об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, затверджується Теплодарською міською радою. Включення нових об’єктів до цього переліку здійснюється шляхом ухвалення окремого рішення щодо кожного об’єкта комунальної власності.

9.4. Заяви про включення об’єктів права комунальної власності до переліків об’єктів, що підлягають приватизації, подаються покупцями до Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради через Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради.

                Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради протягом 30 днів розглядає заяви від покупців та готує проект рішення на чергове засідання Теплодарської міської ради щодо включення до переліку об’єктів малої приватизації, що підлягають приватизації, і в п’ятиденний строк з моменту прийняття відповідного рішення Управління майна та інвестицій письмово повідомляє про це заявника.

  1. 10. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНИ ОБ’ЄКТІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ

10.1.Стартова ціна об’єкта великої приватизації визначається радником (у разі залучення).  У разі необрання радника у процесі конкурсного відбору стартова ціна обєкта великої приватизації встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом міністрів України.

10.2.Стартова ціна об’єкта малої приватизації визначається аукціонною комісією на рівні балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації. У разі відсутності балансової вартості об’єкта така вартість встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом міністрів України.

10.3.Незалежна оцінка  ринкової вартості об’єктів  комунальної власності територіальної громади м. Теплодар затверджується  рішенням  Теплодарської міської ради.

 

11.ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІІВЛІ_ПРОДАЖУ

11.1.Під час приватизації об’єкта державної або комунальної власності шляхом його продажу на аукціоні, викупу між продавцем і покупцем укладається відповідний договір купівлі-продажу.

11.2 До договору купівлі-продажу включаються передбачені умовами аукціону, викупу зобов’язання сторін щодо: збереження основних видів діяльності підприємства; технічного переозброєння, модернізації виробництва (сума інвестицій) та енергомодернізації об’єкта; виконання встановлених мобілізаційних завдань; вимог та додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо користування об’єктом; оплати послуг юридичних та фізичних осіб (у разі їх залучення), пов’язаних із виконанням заходів з приватизації об’єктів державної власності, зокрема: проведення обов’язкового екологічного аудиту у випадках, передбачених законодавством; надання послуг радника у випадках, передбачених  Законом; проведення оцінки майна в процесі приватизації у випадках, передбачених  Законом.

11.3.Виключними умовами для розірвання договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в порядку, передбаченому законодавством, є:

1) несплата протягом 60 днів коштів за об’єкт приватизації з дня укладення договору купівлі-продажу відповідно до його умов;

2) невиконання умов продажу об’єкта і зобов’язань покупця, визначених договором купівлі-продажу, в установлений таким договором строк;

3) подання органу приватизації неправдивих відомостей;

4) сплата за об’єкт приватизації коштів, отриманих з порушенням вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

5) продаж або в інший спосіб відчуження покупцем приватизованого об’єкта особам, визначеним частиною другою статті 8 Закону, протягом виконання зобов’язань за договором купівлі-продажу.

11.4.Договір купівлі-продажу повинен містити положення щодо відповідальності (звільнення від відповідальності) у разі виникнення форс-мажорних обставин (стихійне лихо, обставини непереборної сили тощо).

11.5. Договір купівлі-продажу не підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, передбачених законом.

Усі пов’язані з нотаріальним посвідченням договору купівлі-продажу витрати у випадках, якщо нотаріальне посвідчення договору передбачене законодавством, покладаються на покупця.

11.6. Для нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу об’єкта незавершеного будівництва органи приватизації подають нотаріусу такі документи:

копія рішення Теплодарської міської ради Одеської області про включення об’єкта незавершеного будівництва до переліку об’єктів власності, що підлягають приватизації;

копія рішення Теплодарської міської ради про приватизацію об’єкта;

акт обстеження об’єкта незавершеного будівництва (опис об’єкта);

витяг з інформації про приватизацію об’єкта, опублікованої в місцевій газеті Теплодарський вісник або інших офіційних друкованих виданнях.;

копія затвердженого протоколу про проведення аукціону;

довіреність на право представництва інтересів  Теплодарської міської ради.

11.7.Право власності на придбаний об’єкт переходить до покупця після сплати в повному обсязі ціни продажу об’єкта.

11.8. Якщо об’єкт приватизації знаходиться на земельній ділянці комунальної  власності, Теплодарська міська рада Одеської області вживає заходів для передачі в оренду покупцю об’єкта приватизації земельної ділянки в частині, необхідній для обслуговування і використання приватизованого об’єкта за призначенням, у шестимісячний строк з моменту реєстрації покупцем права власності на об’єкт приватизації.

 

  1. 12. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПОЛОЖЕННЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА РЕАЛІЗАЦІЄЮ ПОЛОЖЕННЯ

 

12.1. Кошти, одержані від приватизації комунального майна, інші надходження, безпосередньо пов’язані з процесом приватизації (за подання заяви на приватизацію, суми штрафних санкцій за несвоєчасні розрахунки за придбані об’єкти приватизації, відсотки, нараховані на суму відстрочених платежів тощо), зараховуються до міського бюджету.

12.2. Фінансування видатків на забезпечення процесу приватизації передбачається в міському бюджеті на поточний рік.

12.3. Зазначені у пункті 11.2 кошти використовуються відповідно до затверджених у встановленому порядку кошторисів доходів і видатків за напрямками:

  • оплата послуг, що надаються:

особами та організаціями, залученими до робіт з проведення обов’язкового екологічного аудиту, аудиту, експертизи технічного стану, охорони та збереження об’єктів власності в особі органів приватизації до їх подальшого продажу, надання юридичних послуг;

суб’єктами оціночної діяльності;

суб’єктами господарювання, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації (корпоратизації), оцінки об’єктів приватизації, повернутих за рішенням суду в державну або комунальну власність;

особами та організаціями, залученими до робіт з виготовлення технічної документації на об’єкт;

-особами та організаціями, залученими до роботи із забезпечення функціонування єдиної комп’ютерної мережі органів приватизації, придбання і супроводження програмного забезпечення для здійснення процесу приватизації державного майна;

-закладами і центрами з навчання та підвищення кваліфікації кадрів органів приватизації та осіб, представників держави або територіальної громади, які беруть участь у загальних зборах товариств, та осіб, які включені до складу наглядових рад, ревізійних комісій;

2) витрати, пов’язані із:

-провадженням інформаційної діяльності з питань проведення приватизації;

-виконанням науково-дослідних робіт;

-придбанням комп’ютерної та офісної техніки, засобів зв’язку, обладнання, інвентарю,  амних продуктів.

12.4. Витрати, пов’язані з підготовкою до приватизації та продажем об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Теплодар, в повному обсязі відшкодовуються покупцем до місцевого бюджету.

12.5.Контроль за реалізацією Положення здійснює Теплодарська міська рада.

12.6.Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради періодично, звітує про результати виконання Положення.

 

 

                                                                                        Додаток  2

                                                                                                             до рішення

                                                                                                             Теплодарської міської ради

                                                                                                              від «18» грудня 2018 року

                          №519-VII

 

Перелік обєктів  незавершеного будівництва й основних фондів, які

підлягають приватизації у 2019-2021 рр.

 

Найменування об”єктів та їх місцерозташування

 

Спосіб приватизацii

1

2

3

 

Балансоутримувач Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

 

 

І. Промзона

 

 

1.Незавершенне будівництво

 

1.1

«Адміністративно-інженерний корпус», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 5

шляхом продажу на аукціоні

1.2

«Службово-побутовий корпус бази ЮТЕМ;», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул. Кордонна, 9

шляхом продажу на аукціоні

1.3

«Майстерня сантехнічних робіт», розташована за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 85

шляхом продажу на аукціоні

1.4

«Відкритий майданчик для зберігання труб і сантехнічних установок», розташована за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 86-А

шляхом продажу на аукціоні

1.5

«Виробнича база “Енерговисотспецбуд” №№  69а, 98, 118»

шляхом продажу на аукціоні

1.6

«Виробничий корпус № 64 з відділенням покраски СЕМВ», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Хімічна, 64

шляхом продажу на аукціоні

1.7

«Службово-побутовий корпус СЕВМ», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Хімічна, 64

шляхом продажу на аукціоні

1.8

«Відкритий склад готової продукції № 65», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Хімічна, 64  

шляхом продажу на аукціоні

1.9

«Закритий склад матеріалів і обладнання № 67 СЕМВ», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Хімічна, 64,

шляхом продажу на аукціоні

1.10

«Головний корпус з установкою 4хТ250/300-240,4хКП-1000-25,5-545», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 12

шляхом продажу на аукціоні

1.11

«Градирні  4х3200м2», розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 12

шляхом продажу на аукціоні

1.12

«Об’єднаний допоміжний корпус (ОДК-1) (в складі ХВО, складу реагентів, майстерень і лабораторії ХВО)», розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 12

шляхом продажу на аукціоні

1.13

«Відкритий розподпристрій 330 кВ з будівлею релейних панелей і компресорною», який розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 10

шляхом продажу на аукціоні

1.14

Фундаменти бетонного заводу СБ-145,

розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 68

шляхом продажу на аукціоні

1.15

Автодороги  і площадки будбази ( в районі бетонного заводу СБ-145), розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 68

 

шляхом продажу на аукціоні

1.16

Кабельні мережі 0,4кВт  ( в районі бетонного заводу СБ-145), розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 68

 

шляхом продажу на аукціоні

1.17

«Димова труба з газоходами H-120м», розташована за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, проїзд Котельний, 74-А

шляхом продажу на аукціоні

1.18

«Залізничні колії будбази»

шляхом продажу на аукціоні

1.19

«Огорожа території ТЕЦ-2»

шляхом продажу на аукціоні

1.20

«Внутрішньомайданчикові теплові мережі будбази»

шляхом продажу на аукціоні

1.21

Побутові приміщення №2В (фундаменти), розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 2-В

шляхом продажу на аукціоні

01.01.22

Частина будівлі ТП АІК, площею 103,7 м² з прилеглою бетонною площадкою 85 м², розташована на території 422 м², за адресою: Одеська обл., м. Теплодар, Промзона, вул. Хімічна, 4

 

шляхом продажу на аукціоні

 

2. Основні фонди

 

2.1

Склад заповнювачів з підвищеним шляхом № 68 (який відноситься до бетонного заводу СБ-145)

на території знаходяться освітлювальні щогли-2шт.

Об´єкти розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 68

 

шляхом продажу на аукціоні

2.2

Гараж на 25 машин, розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 25

шляхом продажу на аукціоні

2.3

Площадка площею 3760 м2, яка розташована за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, проїзд Котельний, 63 зі складу „Автодороги та майданчики будбази”

шляхом продажу на аукціоні

2.4

Службово – технічний будинок №89А,

який розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Енергетиків, 89А

шляхом продажу на аукціоні

2.5

Побутові приміщення № 2Г, розташовані за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Хімічна, 2-Г

шляхом продажу на аукціоні

2.6

«КПП генпідрядника»

шляхом продажу на аукціоні

2.7

Тепловозне депо, розташоване за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 89

шляхом продажу на аукціоні

2.8

Допоміжний корпус тепловозного депо, розташований за адресою: 65490, Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул.Асфальтова, 90

шляхом продажу на аукціоні

2.9

Під’їзна колія від станції Вигода –  20671 м

шляхом продажу на аукціоні

2.10

Під’їзна колія до бази ВРП

шляхом продажу на аукціоні

2.11

Залізничні колії № 1,2 пром.майданчика

шляхом продажу на аукціоні

2.12

Залізничні колії будбази-участки 3,4

шляхом продажу на аукціоні

2.13

Внутрімайданчикова залізнична колія ділянка № 1 колія №3

шляхом продажу на аукціоні

2.14

Залізнична колія буд бази-участки 3,4,5

шляхом продажу на аукціоні

2.15

«Зовнішнє освітлення будбази (прожекторні щогли 24 штуки)»

шляхом продажу на аукціоні

2.16

«Внутрішньомайданчикові теплові мережі будбази»

шляхом продажу на аукціоні

2.17

«Внутрішні тепломережі бази механізації»

шляхом продажу на аукціоні

2.18

«Внутрішньомайданчикові тепломережі бази механізації»

шляхом продажу на аукціоні

2.19

Теплові мережі будбази

шляхом продажу на аукціоні

 

ІІ. На території м.Теплодар

 

 

1 Незавершене будівництво

 

1.1

Авто вагова на базі  ВРП, розташована за адресою: м.Теплодар, вул.Комунальна

шляхом продажу на аукціоні

1.2

«Житлово-експлуатаційна контора № 114»,

розташована за адресою: м.Теплодар, пр-т Енергетиків,114

шляхом продажу на аукціоні

1.3

Частина земляного насипу (площею 458 м2) обєкту „Дитяче містечко”, розташованого за адресою: м.Теплодар, між вул. Плієва та Піонерна

шляхом продажу на аукціоні

1.4

«Лікарняний комплекс: пусковий комплекс з 2-х інфекційних корпусів по 25 ліжок кожний і госпдвір»,  який розташований за адресою: Одеська обл., м. Теплодар, пр-т Енергетиків.

шляхом продажу на аукціоні

 

2. Основні фонди

 

2.1

 Громадський туалет, розташований за адресою: вул.Комунальна , 12-В                                                                                                                                                                                                             

шляхом продажу на аукціоні

2.2

Частина приміщень  блоку обслуговування гуртожитків № 88 по пр. Енергетиків площею до 200 м2

шляхом продажу на аукціоні

2.3

Бетонний майданчик площею 9859 м2 розташований за адресою: Одеська обл., м.Теплодар, вул.Комунальна, 1Г (із складу: “Відкрита стоянка на 60 автомашин, відкрита стоянка автомашин, автошляхи та майданчики” )

шляхом продажу на аукціоні

2.4.

Частина території, включаючи огорожу  та бетонний майданчик  об’єктів «Автодороги і майданчики Бази механізації» та «Огородження території бази механізації»

шляхом продажу на аукціоні

2.5.

Частина приміщень  “Блоку обслуговування гуртожитків 26, 27, 28” по вул. Піонерній площею 77,7 м2

шляхом продажу на аукціоні

2.6

Частина приміщень  “Блоку обслуговування гуртожитків 26, 27, 28” по вул. Піонерній площею 70,5 м2

шляхом продажу на аукціоні

 

2.7

Нежитлові підвальні приміщення в «Будівлі переходу між гуртожитками №225, №226 по вул.Польовій” загальною площею 71,2м²

шляхом продажу на аукціоні

 

2.8.

Нежитлові приміщення на 1-му поверсі Службово-побутового корпусу загальною площею 317,5 м², за адресою: 65490, м. Теплодар, вул. Комунальна, 1

шляхом продажу на аукціоні

 

Примітка:

  1. Зазначений перелік не є вичерпним, до нього можуть вноситися зміни та доповнення на підставі відповідних рішень міської ради.
  2. У разі виникнення розбіжностей між площею об’єктів, зазначених в рішенні, договорах оренди та у технічній документації, виготовленій БТІ, остаточними вважаються дані, зазначені в технічній документації БТІ.
  3. До об’єкта, що підлягає приватизації, додатково можуть розглядатися приватизація прилягаючих бетонних майданчиків, мереж комунікацій, огородження, прожекторних щогл.                                                                                                                 
  4. Сума доходу в бюджет буде визначена після експертної оцінки при приватизації об’єкта.

                                                                                     Додаток 3

                                                                                                          до рішення

                                                                                                          Теплодарської міської ради

                                                                                                          від «18» грудня 2018 року

                       №519-VII

 

 

 

Положення про діяльність

аукціонної комісії з продажу об’єктів малої

приватизації комунальної власності територіальної громади м. Теплодар

 

  1. Загальні положення

1.1. Положення про діяльність аукціонної комісії з продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м. Теплодар (далі – Положення) розроблене відповідно до частини 4 статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», визначає порядок утворення аукціонної комісії з продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м. Теплодар (далі – комісія), її повноваження, права та порядок роботи. 

1.2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України та Положенням. 

                                    II. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження 

2.1. Комісія є тимчасово діючим колегіальним органом, що утворюється розпорядженням міського голови для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м. Теплодар протягом 10-ти робочих днів з дня прийняття Теплодарською міською радою рішення про приватизацію об’єкта. 
2.2. До складу комісії входять не менше п’яти представників, з них представники Управління майна та інвестицій, виконавчого комітету Теплодарської міської ради та представники депутатського корпусу. 

2.3.Основні принципи діяльності комісії: 

-дотримання вимог чинного законодавства України; 

-колегіальність у прийнятті рішень; 

-професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії. 

2.4. Склад комісії та зміни до нього затверджуються розпорядженням міського голови. 
2.5.До основних повноважень комісії належить: 

– розроблення умов продажу об’єктів малої приватизації та їх подання на затвердження до Теплодарської міської ради Одеської області; 

– визначення стартової ціни в порядку та у випадках, визначених законодавством України; 

-розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону. 
2.6. Комісія має право: 

– під час розроблення умов продажу вносити пропозиції  щодо надання запитів до органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств стосовно подання пропозицій щодо умов продажу, а також надання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу; 

– вносити пропозиції щодо надання запитів фахівцям, експертам; 

– заслуховувати пояснення експертів, консультантів та інших фахівців

 

III. Порядок роботи комісії

 

3.1.Зі складу комісії призначаються голова та секретар комісії. 

На період тривалої відсутності голови комісії (хвороба, відпустка тощо) його повноваження покладаються на будь-якого іншого члена комісії. 

3.2. Голова комісії очолює комісію та організовує її роботу. 

3.3.Організаційною формою роботи комісії є засідання. 

3.4.Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування («за» або «проти»), результати якого заносяться до протоколу. 

3.5.Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менш як двох третин членів від її складу. 

3.6.Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним. 

3.7. Під час засідання комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії, присутніми на засіданні, та подаються на затвердження Теплодарській міській раді. 

3.8. Секретар комісії забезпечує: 

– підготовку матеріалів для розгляду комісією; 

– виконання доручень голови комісії; 

– підготовку, ведення та оформлення протоколів засідань комісії. 

3.9.Члени комісії зобов’язані брати участь у роботі комісії. 

У разі, якщо засідання комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання комісії переноситься на інший день. 

3.10.Діяльність комісії припиняється розпорядженням міського голови.