Про затвердження штатного розпису дошкільного закладу освіти № 2 “Сонечко”

 УКРАЇНА

 ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 ПРОЕКТ   РІШЕННЯ

 

 

Про затвердження  штатного розпису

дошкільного закладу освіти № 2

“Сонечко”

 

        Відповідно до ст. ст. 28, 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 39 Закону України  “Про дошкільну освіту” та з метою вдосконалення організації освітнього процесу в закладах освіти міста виконавчий комітет Теплодарської міської ради

 

 

              ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити штатний розпис дошкільного закладу освіти №2″Сонечко” з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року згідно додатку.

 

  1. Дане рішення затвердити на черговій сесії Теплодарської міської ради.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, начальника управління освіти, культури та спорту Ковальова О.М.

 

 

 

                                                                                                         Додаток до проекту рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

                                                                                                          Теплодарської міської ради

 

 

              Штатний розпис дошкільного закладу освіти № 2

                                  “Сонечко” на 2019 рік

 

Посада

Кількість ставок

Завідувач  ДНЗ

1,00

Вихователь – методист

1,00

Вихователь

12,25

Музичний керівник

1,75

Практичний психолог

0,75

Інструктор з фізкультури

0,75

Сестра медична старша

1,00

Сестра медична з дієтичного

Харчування

0,50

Заступник завідувача ДНЗ з господарства

0,50

Помічник вихователя

8,00

Діловод

0,50

Кухар

3,00

Машиніст із прання та ремонту спецодягу ( білизни )

1,50

Кастелянка

1,00

Підсобний робітник

1,00

Комірник

0,50

Двірник

1,50

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків

1,75

Сторож

3,00

Всього

41,25

 

 

Начальник фінансового управління                       С.П. Одарич