Пояснювальна записка до звіту про виконання бюджету м. Теплодар за 9 місяців 2018 року

І. Загальні підсумки виконання бюджету м. Теплодар

по доходам і видаткам.

Теплодарською міською радою 22 грудня 2017 року прийнято рішення №345-VІІ „Про бюджет міста Теплодар на 2018 рік” по доходам – 80 494,350 тис.грн, в тому числі по загальному фонду – 78 652,400 тис.грн., по спеціальному фонду – 1 841,950 тис.грн. і видаткам в сумі – 56 352,9 тис.грн., у тому числі загального фонду –54 568,3 тис.грн., спеціального фонду – 1 784,6 тис.грн. Протягом звітного періоду проводились уточнення планових показників, як доходної так і видаткової частини бюджету, які після уточнення склали – доходи 80 679,04925 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 73 704,300 тис.грн., спеціальний фонд – 6 974,74925 тис.грн., видатки 85 802,75617 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 76 702,34161 тис.грн., спеціальний фонд –   9100,41456 тис.грн.

В бюджет міста при уточненому плані  за 9 місяців 2018 р. загального фонду           57 686,3966 тис.грн. фактично надійшло 61 023,61073 тис.грн., що складає 105,79 відсотки. По спеціальному фонду при уточненому плані на 9 місяців 2018 р.   5 435,69856 тис.грн. фактично надійшло 5 130,02639 тис.грн., виконання складає  94,38 відсотків.

Виконання плану доходів загального фонду (без трансфертів) складає 117,17 відсотки. В бюджеті міста при уточненому плані на  9 місяців 2018 р. 18 154,355 тис.грн. фактично надійшло 21 271,634 тис.грн. Виконання плану доходів спеціального фонду (без трансфертів) складає 159,06 відсотків. В бюджет міста при уточненому плані на  9 місяців 2018 р. 2 295,54356 тис.грн. фактично надійшло 3 651,026 тис.грн.

Базова дотація, що одержується з державного бюджету при плані на 9 місяців 2018 р. 5 155,300 тис.грн. фактично надійшла в сумі 5 155,300 тис.грн., або 100,0 відсотків.

Субвенції загального фонду при уточненому плані на 9 місяців 2018 р. 34 596,6765  тис.грн. фактично надійшли у сумі 34 596,6765  тис.грн., або 100 відсотків.

В тому рахунку до місцевого бюджету за 9 місяців 2018 року надійшли:

  • Освітня субвенція у сумі 7 715, 700 тис.грн.
  • Медична субвенція у сумі 6 945,200 тис.грн.

План по видаткам загального фонду бюджету міста виконаний на 74,59 відсотки до річних планових призначень, при плані на 2018 рік – 76 702,342 тис.грн. фактично витрачено 57 215,018  тис.грн.

План по видаткам спеціального фонду бюджету міста виконаний на 47,43 відсотки до річних планових призначень, при плані на 2018 рік – 9 100,415 тис.грн. фактично витрачено 4 316,178  тис.грн.

ІІ. Аналіз соціально-економічного розвитку за 9  місяців 2018 року

Промисловість

  Кількість діючих підприємств промислової галузі міста протягом 9 місяців 2018 року не змінилася. На даний час галузь  промисловості  представлена такими підприємствами : МКП «Одеська теплоелектроцентраль №2»,  – постачання тепла, виробництво електроенергії, ПП «Тріада-1» – виробництво пластикового одноразового посуду та паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення, ТОВ  «АВС Кемікалс Індастрі»  – виробництво паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення та хімічної продукції ( миючі, чистячі, пральні засоби та ін). В ІІ кварталі 2017 року зареєстровано ТОВ «Теплодарський енергетичний парк», який  в другому кварталі  2018 року розпочав реалізацію енергетичних проектів .

 На 01.10.2018 року відсутня інформація щодо обсягів реалізація промислової продукції підприємствами міста, так як обсяг реалізованої промислової продукції визначається Головним управлінням статистики в Одеській області за ціною продажу відвантаженої готової продукції, що зазначена в оформлених як підстава для розрахунків з покупцями (замовниками) документах (включаючи продукцію за бартерним контрактом). Дані щодо обсягів реалізації за видами промислової діяльності формується за функціональним підходом (по однорідних продуктах). Показник формуються на підставі даних державного статистичного спостереження “Економічні показники короткострокової статистики промисловості”, яке охоплює юридичних осіб та відокремлені підрозділи юридичних осіб, що забезпечують не менше 90% обсягу реалізованої промислової продукції  в цілому по області без поділу на райони та міста.

Будівництво. Капітальні інвестиції.

      Інформація щодо обсягу будівельно-монтажних робіт виконаних підрядними підприємствами будівельно-монтажного комплексу міста  Теплодар   є конфіденційною . Дані не оприлюднюються з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну статистику» щодо конфіденційності інформації.  Обсяг капітальних інвестицій  за 2017 рік становить 2 068,0 тис. грн. Станом на 01.07.2018 року освоєно ( використано) капітальних інвестицій в сумі 914,0 тис. грн., що становить 87,5 грн. на 1 особу

Роздрібна торгівля та сфера послуг

  В основному  майже всі об»єкти торгівлі та сфери послуг на території міста Теплодар належать фізичним особам-підприємцям, які згідно Закону України «Про державну статистику не надають звітності.

За 6 місяців 2018 року  року обсяги роздрібного товарообороту який здійснено  підприємствами торгівлі м. Тепдлодар ( юридичними осоьами) становить 47 253,5 тис. грн, що на 21,2 % більше від аналогічного показника 2017 року.

    За січень – червень 2018 року обсяг реалізованих нефінансових послуг в м. Теплодар  становить 12 412,2 тис. грн. ( з них населенню  6 185,2 тис. грн., що становить 49,8 % від загального обсягу реалізованих послуг). 

 Розвиток підприємництва

Станом на 01.01.2013 року на обліку у виконкомі Теплодарської міської ради  перебувало 252 юридичних осіб   та 1040 фізичних осіб – підприємців. Всього, з урахуванням державної реєстрації започаткування та припинення підприємницької діяльності  на 01.07.2013 року на обліку знаходилося 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб – підприємців.     

З 01.07.2013 року повноваження з питань державної реєстрації передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

           З 01.05.2016 року передано повноваження з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців від реєстраційної служби Біляївського міськрайоного управління юстиції  до виконавчого комітету  Теплодарської міської ради Одеської області. Враховуючи, що законодавством передбачено принцип екстериторіальності  щодо здійснення процедури державної реєстрації,  відповідно якого, державна реєстрація бізнесу здійснюється  в межах області будь яким державним реєстратором, після чого, документи в паперовому вигляді передаються до  відповідного органу реєстрації за місцезнаходженням заявника.

    Всього на обліку у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради станом на 01.01.2018 року знаходилось 580 фізичних осіб – підприємців та 283 юридичних особи з них: 52 об»єднань громадян, 24 бюджетні організації, та 207 суб»єктів господарювання (СПД), з яких реально проводять фінансово-господарську діяльність  в середньому 90-100 підприємств.

     За І квартал 2018 року зареєстровано 3 новостворених юридичних осіб, припинено  2 юридичні особи та зареєстровано зміни  10 юридичних осіб.  За І півріччя всього зареєстровано 6 новостворених юридичних осіб, припинено 4 юридичні особи  та  проведено держреєстрацію  змін до відомостей про юридичних осіб в кількості 21 дія.

   За 9 місяців 2018 року. Зареєстровано 9 новостворених юридичних осіб, та припинено  6 юридичних осіб

   Щодо фізичних осіб –підприємців,то протягом січня-вересня  2018 року зареєстровано 36 новостворених ФОП, припинено 64 ФОП, внесено зміни – 22 ФОП.

    Всього  на обліку у виконавчому комітеті станом на 01.07.2018 року знаходиться 550 ФОП та  286 юридичних особи. Станом на 01.10.2018 року спостерігається тенденція поступового зменшення кількості фізичних осб-підприємців. Проте, враховуючи екстериторіальний принцип державної реєстрації та те, що облік суб»єктів господарювання в ЄДР ведеться в цілому по Біляївському району та місту Теплодар, ці  показники  можуть бути уточнені в подальшому.

        В середньому в розрахунку  на 10 тис. осіб наявного населення міста  налічується 105 малих підприємств, кількість зайнятих в малому підприємництві ( юридичні особи – СПД та ФОП) становить близько 2  тис. осіб.

З метою спрощення процесу надання адміністративних послуг    у  місті при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в 1 кварталі 2013 року створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) до складу якого ввійшов дозвільний центр. ЦНАП успішно співпрацює з   управлінням Держгеокадастру  в Біляївському районі Одеської області, Теплодарським  міським  сектором  міграційної служби в Одеській області та суб»єктами надання адміністративних послуг виконавчого комітету .

 

   Демографічна ситуація

     Демографічна ситуація в місті за останні три роки характеризується відносною стабільністю чисельності населення. За даними Головного управління статистики чисельність наявного населення міста Теплодар станом на 01.08.2018 року  становить 10 217 чол. (середня чисельність протягом січня-липня 10 225 чол.), постійного населення – 10 425 чол.

На відміну від ситуації в Одеській області, де залишається суттєвим перевищення кількості померлих над кількістю народжених, Теплодар одне з небагатьох міст України де рівень народжуванності перевищує рівень смертності.Станом на 01.08.2018 року кількість народжених становить  50 немовлят, кількість померлих 41 особа.

З метою якнайшвидшого повернення незайнятих громадян до продуктивної праці міський центр зайнятості спільно з обласною службою зайнятості реалізує на ринку праці активні заходи сприяння зайнятості населення – працевлаштування, залучення до громадських робіт та професійне навчання. Безробітних, для яких на ринку праці відсутня підходяща робота, центри зайнятості залучають до підприємництва ( після проходження відповідного навчання) шляхом одноразової виплати допомоги для започаткування підприємницької діяльності.

 

У системі соціального захисту значна увага приділялася обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, наданню грошової та натуральної допомоги.

    В місті працюють  4 програми з питань соціального захисту населення:  „Міська програма зайнятості”, „Програма соціальної допомоги малозабезпеченим ветеранам війни та праці, інвалідам та сім’ям з дітьми”, „Програма з  надання дотацій населенню м. Теплодар у сфері ЖКП”, міська програма „Дешевий хліб”. 

     Середньооблікова кількість штатних працівників  на підприємствах, установах і організаціях міста   за І квартал 2018 року становить 749 чол., за ІІ квартал 760 чол.

  За даними Головного управління статистики в Одеській області заборгованість із виплати заробітної на підприємствах міста станом на 01.10. 2018 року   відсутня.

 

                            Сплата житлово-комунальних послуг

Інформація  щодо сплати населенням за спожиті  житлово-комунальні послуги формується по Україні в цілому та  по регіонах за видами житлово-комунальних послуг. В середньому, по м Теплодар, заборгованність за спожиті житлово-комунальні послуги, з урахуванням заборгованності за минулі роки, становить 6,0 – 7,0 млн. грн.

 

ІІІ. Підсумок виконання доходної частини бюджету.

Бюджет м. Теплодар  на 2018 рік затверджений рішенням Теплодарської міської ради  від 22 грудня 2017 року № 345-VІІ обсягом 80 494 350,00 грн.

Уточнений обсяг бюджету міста Теплодар визначено в сумі 80 679,04925 тис.грн, у тому числі доходи загального фонду 73 704,300 тис.грн, доходи спеціального фонду 6 974,74925 тис.грн, у тому числі бюджету розвитку 5 632,79925 тис.грн.

Бюджет міста Теплодар за 9 місяців 2018 року за доходами всього виконано в сумі 66 153,63712 тис.грн. або на 82,0 % від затверджених річних планових показників на 2018 рік. 

 

У порівнянні з відповідним періодом 2017 року надходження доходів бюджету збільшилися на 4670,26814 тис.грн. або на 107,6 %

 

Основну частину надходжень до бюджету міста Теплодар, а саме 47,0 % складають надходження інших міжбюджетних трансфертів.

 

До загального фонду бюджету міста Теплодар (без урахування трансфертів) за 9 місяців 2018 року  надійшло  21271,634 тис.грн.,  або 117,17 % від планових показників на 9 місяців 2018 року. Додаткові надходження за 9 місяців 2018 року склали 3117,279 тис.грн.

 

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року надходження доходів загального фонду бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на  5 327,662 тис.грн або на 133,41 %.

 

Одним із базових джерел наповнення загального фонду бюджету міста Теплодар  за 9 місяців 2018 року залишається податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого за 9 місяців  2018 року склала 34,0% від обсягу доходів загального фонду бюджету міста Теплодар (без урахування міжбюджетних трансфертів).

Податок на доходи фізичних осіб. Надходження за 9 місяців 2018 року склали 7144,19389 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 106,77 %. Питома вага в загальному фонді складає 34%. Надходження порівняно до минулого року збільшились на 122,73 % або на 1322,92865 тис.грн. Надходження збільшились у зв’язку з підвищення мінімальної заробітної плати (з 01.01.2018р. – 3 723,0 грн.)

 Надходження податку на доходи фізичних осіб в розрізі галузей економіки розподіляється наступним чином:

(тис.грн.)

Види галузей

Обсяги сплати ПДФО за 9 місяців  2018 року

Питома вага

Бюджетна сфера

3502,5

49,0

Промисловість

949,2

13,3

Транспорт, зв”язок

168,4

2,4

Торгівля

347,0

4,9

Фінансові установи

76,7

1,1

Суб”єкти підприємництва

706,7

9,9

Будівництво

371,6

5,2

Інші

1022,1

14,3

Всього ПДФО

7144,2

100,0

 

Виконання

776,20% 

(+85,087 тис.грн.)

 

Виконання

119,65 %  

(+26,052 тис.грн.)

 

 

Виконання

104,5%

(+285,99 тис.грн.)

 

Виконання

106,77 %

(+453,30. грн.)

 

Виконання

101,87%             (+1,788 тис.грн.)                             

 

Темп росту

122,06 %

(+1204,02 тис.грн.)

 

Темп росту

122,72%

(+1322,93 тис.грн.)

 

Темп росту

71,81 %

(-57,99 тис.грн.)

 

Темп росту

971,6 %

 (+139,27 тис.грн.)

 

Темп росту

126,77 %

(+37,71 тис.грн.)

 

Виконання надходжень плати за землю за 9 місяців  2018р. складає 125,8 %. Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати:

 

Надійшло плати за землю 5984,6 тис.грн., виконання складає 125,8 %:             

  • Орендної плати – 5122,571 тис.грн., виконання склало130,76 % (+1204,88 тис.грн.).
  • Земельного податку – 861,97 тис.грн., виконання склало 102,7 % (+22,62 тис.грн.).

 

Виконання

102,7 %

(+22,60 тис.грн)

 

Виконання

197,82 %

(+2533,0 тис.грн)

 

Виконання

125,8 %

(+1227,55 тис.грн)

 

 

Порівняно до минулого року надходження збільшились на 153,13 % або + 2076,25 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок збільшення орендної плати з юридичних осіб.

  • орендна плата збільшилась на 162,23 % або +1334,85 тис.грн., за рахунок збільшення надходжень від таких платників як: ТОВ «Азімут ЮГ» на 787,8 тис.грн., ТОВ «Теплодарський енергетичний парк» – на 1959,0 тис.грн, та зменшення надходжень від: МПП «Данай» на суму 118,88 тис.грн. та ТОВ «Ігромікс» на суму 22,352 тис.грн.
  • земельний податок збільшився на 114,85 % або +111,41 тис.грн. за рахунок таких платників як: ТОВ «Авантаж Інвест» – на суму 64,74 тис.грн.,  ТОВ «Ігромікс» – на суму 20,3 тис.грн., ТОВ «Блумі» – на суму 45,725 тис.грн. ПП «Дністер» – на суму 13,802 тис.грн, МПП «Данай» – на суму 22,019 тис.грн, ТОВ «АВС Кемікалс ІНДАСТРІ» – на суму 12,83 тис.грн, та інш.

Темп росту

773,70%

(+750,56 тис.грн.)

 

Темп росту

162,23 %

(+4806,85 тис.грн.)

 

Темп росту

183,07 %

(+2715,60 тис.грн.)

 

Надходження по платі за оренду майна що перебуває у державній та комунальній власності за 9 місяців  2018 року склали 2284,64916 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 108,95 %. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 105,62 % або +121,39 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок надходжень від таких платників: ТОВ «Бріг Трейд» на 55,374тис.грн., ТОВ «Інтертелеком» на суму 43,578 тис.грн., ТОВ «ТБФ-ЕКО» – на суму 56,039 тис.грн.

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконаний  на 113,42 відсотків. Надходження склали 473,64 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на               72,89 тис.грн. На збільшення надходження коштів вплинуло збільшення перерахувань від ТОВ «СІЛЬПО – ФУД» – на суму 291,578 тис.грн.

Акцизний податок (пальне) виконаний на 154,42 відсотка, або +25,25 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 34,89 тис.грн.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки виконаний на 149,41 відсотків, надходження склали +69,14 тис.грн.  Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 91,3 тис.грн.

Єдиний податок виконаний 113,53, відсотка. Надходження склали у сумі 3943,436 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 1008,30 тис.грн. або на 134,36 % за рахунок надходжень від:

– фізичних осіб + 607,55 тис.грн. Це пов’язано з підвищенням ставки податку яка залежить від мінімальної заробітної плати., з 1 січня 2017 року підвищення мінімальної зарплати склало +523,00 грн. (з 3200 (станом на грудень 2017 р) до 3723 грн.). 

– юридичних осіб + 400,75 тис.грн. за рахунок збільшення надходжень від            ТОВ «Укр півд. мереж. інф. центр» на суму 182,59 тис.грн, ТОВ «Теплобудком» на суму 66,30 тис.грн.; ПП «Одесгазсервіс» на суму 15,89 тис.грн., ПП «Спеценергоремонт-Юг» на суму 49,13 тис.грн..

Державне мито виконано на 110,71  відсотки. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 19,880 тис.грн. або на 126,24 %. (за рахунок збільшення платників).

Плата за надання інших адміністративних послуг виконана на 165,06 відсотка, надходження склали 607,901 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 299,40 тис.грн.

Адміністративний збір виконаний на 153,54 відсотки, надходження склали        78,70 тис.грн.

Інші надходження виконані на 296,85 відсотки, надходження склали 68,794 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 48,59тис.грн.

До спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло       3 651,026 тис.грн., виконання 9 місяців  2018 року склало 159,05% (+1355,49 тис.грн.). Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 1 552,98 тис.грн., у тому числі:

Власні надходження бюджетних установ та організацій надійшло у сумі 2 339,425 тис.грн., відповідно до минулого року надходження збільшились на  1 217,14 тис.грн., або 208,45 %. За рахунок плати за послуги що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями – 1 391,967 тис.грн. та за рахунок інших джерел власних надходжень  – 947,458  тис.грн.;

Екологічний податок надійшов у сумі 21,683 тис.грн., виконання за 9 місяців  2018  року склало 343,36 %.

По бюджету розвитку надходження склали 1289,918 тис.грн. До минулого року надходження збільшились на 343,148  тис.грн.

  • Надходження від відчуження майна що знаходиться у комунальній власності склали 864,693 тис.грн. виконання за 9 місяців 2018 року склало +0,18 тис.грн. Порівняно до минулого року надходження зменшились на 102,077 тис.грн.
  • Надходження від продажу землі за 9 місяців 2018 року склали 75,225 тис.грн.
  • Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 350,0 тис.грн.

 

  1. VI. Видатки та заборгованість

 

За 9 місяців 2018 року загальна сума видатків бюджету міста з  урахуванням трансфертів  становила 61 531,19568 тис. грн., що становить  71,71 % річних призначень. По загальному фонду видатки проведені в обсязі  57 215,01775 тис.грн., або 74,59 % річних призначень, по спеціальному фонду 4 316,17793 тис. грн. (47,43 %). Виконання капітальних видатків, що здійснювалось за рахунок спеціального фонду (бюджету розвитку,власних надходжень бюджетних установ) становить  2 744,4038 тис. грн.

 

Додаток 1

Таблиця 1. Аналіз видатків в розрізі загального та спеціального фонду, поточних та капітальних видатків

 

 

На захищенні статті протягом 9 місяців 2018 року спрямовано 34295,564 тис.грн. (88,47% загального обсягу видатків без урахування трансфертів по галузі «Соціальне забезпечення»).

За аналогічний період 2017 року на захищені статті видатків було спрямовано 28071,004 тис.грн. (89,28% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).       

При цьому, у періоді на захищені видатки спрямовано на  6224,56тис . грн.. більше, ніж за аналогічний період минулого року, що обумовлено підвищенням мінімальної заробітної плати (2017 рік- 3200 грн; 2018 рік – 3723 грн). Також значний вплив справив ріст  тарифів на енергоносії (всі види енергоносіїв).

Протягом  9 місяців 2018 року  профінансовано незахищених видатків  на суму  4470,254  тис грн. За аналогічний період в 2017 році на суму 3372,122 тис грн.. До речі, порівнюючи фінансування незахищених статей за періоди 9 місяців 2017 року та 9 місяців 2018 року спостерігається також збільшення фінансування вищезазначених видатків на 1 098,132 тис грн.,  що неможливо не відмітити, як позитивну динаміку у структурі виконання видатків бюджету міста Теплодар., а також відображається на позитивних зрушеннях у функціонування бюджетних установ міста, як наприклад, оновлення матеріально технічної бази, поточні ремонти, тощо. Також дещо знижується питома вага захищених статей по відношенню до аналогічного періоду 2017 року  в загальному обсязі профінансованих видатків.

Таблиця 2

Видатки загального фонду м. Теплодар за 9 місяців   2017-2018 р.р

 

 

Назва статті

за 9 місяців 2017 року

за 9 місяців 2018 року

Т.р.,%

тис,грн

Питома вага,%

тис,грн

Питома вага,%

2111

20736,944

53,49

25377,023

65,46

122,38

2120

4506,845

11,63

5432,881

14,01

120,55

2111+2120

25243,789

65,12

30809,904

79,48

122,05

2220

357,521

0,92

349,755

0,90

97,83

2230

422,51

1,09

430,537

1,11

101,90

2270

2047,184

5,28

2705,368

6,98

132,15

Разом по захищенним статтям

28071,004

89,28

34295,564

88,47

122,17

Інші видатки

3372,122

10,72

4470,254

11,53

132,57

Всього (БЕЗ ТРАНСФЕРТІВ по соціальному забезпеченню)

31443,126

81,11

38765,818

100,00

123,29

 

На видатки соціально-культурної сфери у цілому за 9 місяців  2018 року спрямовано 48 406,481  тис.грн.,  при загальному обсязі видатків – 61 531,196 тис грн, це складає 78,67%.

Виходячи з вищезазначених аналітичних даних, можна сказати, що  бюджет міста Теплодар як і минулі роки залишається бюджетом соціального спрямування.

В тому числі в розрізі:

-по загальному фонду— 47337,578 тис. грн.,або 82,74 %  від обсягу видатків загального фонду бюджету;

– по спеціальному фонду – 1068,903 тис. грн., або 24,77 % від обсягу видатків спеціального фонду бюджету.

Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатків соціально-культурної сфери займають видатки на освіту – 20 781,955 тис.грн. (42,93%), соціальне забезпечення з урахуванням субвенцій з державного бюджету – 19 634,315  тис.грн. (40,56%) та охорону здоров”я –  6767,949 тис.грн. (13,98%).

 

Додаток 2.

Таблиця 3.1.Структура фактичних видатків бюджету м.Теплодар за 9 місяців 2018 року за функціональною ознакою

 

Таблиця 3.2.Структура фактичних видатків соціально-культурної сфери м.Теплодар за

9 місяців 2018 року за функціональною ознакою

 

Оплата праці працівникам бюджетних установ посідає найвагоміше місце серед захищених видатків та складає  79,49 % в загальному обсязі видатків бюджету міста. На зазначену мету за 9 місяців 2018 року спрямовано  30 809,904 тис.грн. .За відповідний період 2017 року на ці видатки було профінансовано 25 243,789 тис грн., що на 5 566,15 тис грн. більше аналогічного періоду 2017 року. Таке зростання профінансованого обсягу видатків на заробітну плату пояснюється підвищенням посадових окладів по галузі  «Державне управління», яке  відбулося  в  травні 2018 року .Також зросла мінімальна заробітна плата ( з 2018 року вона становить – 3723 грн).

 

На розрахунки за спожиті бюджетними установами  енергоносії протягом  9 місяців 2018 року з місцевого бюджету  загального фонду спрямовано  2 705,368 тис. грн, що на 658,184 тис грн. більше аналогічного періоду 2017 року, у тому числі на теплопостачання витрачено – 1987,739 тис.грн., водопостачання та водовідведення витрачено – 106,520 тис.грн., на електроенергію витрачено – 611,109 тис.грн.

Найбільшу питому вагу в структурі оплати видатків по оплаті за енергоносії  традиційно займають видатки на оплату за теплопостачання  і цей показник складає 73,47 %.

Таблиця4

 

Назва показника

Станом на 01.10.2017

Питома вага, %

Станом на 01.10.2018

Питома вага, %

Відхилення

 

грн

Т.р.,%

2271

Теплопостачання

1397,85313

68,28

1987,739

73,47

589,886

142,20

2272

Водопостачання

98,23389

4,80

106,520

3,94

8,286

108,44

2273

Електроенергія

551,09686

26,92

611,109

22,59

60,012

110,89

2270

Всього видатків по енергоносіям

2047,184

100,00

2705,368

100,00

658,184

132,15

               
 

РS.Збільшення  видатків по КЕКВ 2270 в розрізі всіх складових енергоносіїв по відношенню до аналогічного періоду 2017 року пояснюється значним ростом тарифу на теплопостачання з початку опалювального періоду 2017-2018 року та збільшенням тарифу за водопостачання та водовідведення  (збільшення по КЕКВ 2271 склало- 589,886 тис грн;з КЕКВ 2272- 8,286 тис грн)

 

Разом з тим значно зросли видатки за спожиту електричну енергію, що споживаются бюджетними установами (на 60,012тис грн, у відсотковому відношенні це збільшення склало 10,89%), що пояснються динамічним ростом  тарифу протягом аналізуємого періоду 2017-2018 р.р.

 

 Структура виконання міського бюджету по видаткам на розрахунки за спожиті енергоносії

 

Фінансування регіональних програм та заходів місцевого значення здійснювалось в межах помісячного розпису на підставі розпоряджень міського голови відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів та, головним чином, за наявності фінансового ресурсу. У цілому по загальному та спеціальному фонду разом з місцевого бюджету профінансовано за звітний період  4697,30 тис грн, з них 2576,93  тис грн – це програма  Розвитку житлово-комунального господарства ; 1100,57 тис грн. – Програма з благоустрою міста.

 

 

Додаток 3

Таблиця 5. Виконання міських програм за 9  місяців 2018 року

 

З резервного  фонду місцевого бюджету кошти впродовж звітного періоду не виділялись.

 

  На 2018 рік план по місцевому бюджету розвитку з урахуванням змін затверджений  в сумі  2023,10 тис грн.

 За рахунок коштів місцевого бюджету розвитку  ( капітальні видатки) профінансовані кошти в сумі  1089,15  тис.грн, головним чином, це капітальні видатки та видатки на капітальний ремонт дорожнього покриття міста Теплодар, капітальні ремонти навчальних закладів, придбання комп»ютерної техніки та обладнання, відповідно до наданих головним розпорядником коштів актів про виконані роботи та  оформленої відповідним чином проектно-кошторисної документації.

Додаток 4. 

Таблиця 6.Перелік об`єктів, фінансування яких за  9 місяців 2018 року здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету розвитку

 

        На виконання інвестиційних проектів, які фінансуються з обласного бюджету розвитку заплановані кошти в сумі  4 293,061 тис. грн., впродовж звітного періоду були проведені видатки у сумі 1389,99 тис грн., відповідно до затвердженого переліку об»єктів, які фінансуються з обласного бюджету розвитку, затвердженим рішенням Одеської обласної ради  від 11 вересня 2018 року №796-VII.

Додаток 5. 

Таблиця 7.Перелік об`єктів, фінансування яких за  9 місяців 2018 року здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету розвитку

 

  1. V. Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам

                 На    9 місяців 2018 року  затверджено планові призначення  ( зі  змінами ) по 3х субвенціях з Державного бюджету місцевим бюджетам  на суму 18973,0 тис.грн.  Надійшло з Державного бюджету  коштів на фінансування соціальної допомоги, пільг та субсидій  за звітний період на суму 18464,0 тис.грн..    Профінансовано розпорядника коштів та перераховано отримувачам соціальної допомоги, пільг та субсидій 18449,2 тис. грн.  Залишок невикористаних коштів станом на 01.09.2018 року  складає 14,8 тис. грн.

 

  • По субвенції на надання допомоги сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам , тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу  на  9 місяців 2018 року передбачено планові призначення у сумі 8696,4 тис.грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Нарахована сума соціальної допомоги, відповідно до розрахунків наданих УПСЗН, за  звітний період  2018 року склала  8359,5  тис.грн  , що менше від суми нарахованої соціальної допомоги  за відповідний період  минулого року ( 8669,2 тис.грн )  на  3,7%  або на  309,7 тис.грн. незважаючи на те , що у 2018 році добавлені нові види соціальної допомоги : « Надання допомоги  особам , які не мають права на пенсію та інвалідам»      ( ТПКВКМБ 0813082),  « Надання компенсаціъ особі, яка доглядає за інвалідом І гр. чи  80ти річ. віку» ( ТПКВКМБ 0813085), а з червня – «Надання тимчасової допомоги особам ,які не мають права на пенсію» ( ТПКВКМБ 0813084, нарахована сума яких за звітний період склала  281,0 тис.грн.

Зменшення видатків відбулося по таким соціальнім допомога:

– ТПКВКМБ 0813043 « Надання допомоги при народженні дитини» на 86,7%, або на 598,8 тис.грн;

– ТПКВКМБ 0813047 « Надання соціальної допомоги малозабезпеченим сім»ям»  на 70,3 %  або  на 329,5 тис.грн.

 

Найбільші обсяги субвенції за  звітний період ( у відсотку до загальної суми нарахованої  соціальної допомоги 8359,5 тис.грн.) направлені на  надання допомоги :

  • при народженні дитини (ТПКВКМБ 0813043) – 46,7 % або 3903,9 тис.грн;
  • дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства (ТПКВКМБ 0813081) – 14,9 % або 1245,4тис.грн;
  • одиноким матерям(ТПКВКМБ 0813045) – 13,0 % або 1084,4 тис.грн;
  • малозабезпеченим сім»ям (ТПКВКМБ 0813047) – 9,3 % або 779,0 тис.грн.

 

Заборгованість станом на 01.10.2018 року відсутня.

 

На розрахунки з пільг та субсидій на оплату   комунальних послуг населення  на  9 місяців 2018 року передбачено планові призначення (зі змінами) в сумі 11099,6 тис.грн . Сума нарахованих пільг та субсидій  населенню за спожиті житлово-комунальні послуги та енергоносії за  відповідний період склала  7450,1 тис. грн., що менше суми витрат за відповідний період  минулого року (12313,7  тис.грн ) на  4863,6 тис. грн або на  165,3 % . В розрізі видів послуг зменшення  відбулося по всім видам послуг:

по електроенергії на 785,3 тис. грн. ( 1155,9-1941,2);

по теплопостачанню на 3291,2 тис.грн (3670,1-6961,2);

          по  водопостачанню на 401,1 тис.грн (1131,9-1533,0);

по квартплаті на 384,1 тис.грн (1492,2-1878,3).

          В розрізі  видів послуг , питома вага  нарахованих сум пільг та субсидій (у процентному відношенні до загальної суми нарахування (7450,1 тис.грн) , становить:

          – по електроенергії    —  1155,9 тис грн. або  15,5 % ;

– по теплопостачання –  3670,1  тис.грн.  або 53 % ;

– по водопостачання  –  1131,9  тис.грн. або на 15,2 % ;

– по квартплаті          –  1492,2  тис.грн або  на 20,0 % .

В розрізі пільг та субсидій :

Сума нарахованих пільг склала  1662,2 тис.грн, або 22,3% від загальної суми, субсидій – 5787,9 тис.грн, або 77,6%.

 

        Отримано коштів з державного бюджету на суму 11099,6, профінансовано розпорядника коштів на суму 11084,8 тис. грн. з урахуванням заборгованості станом на 01.01.2015 року ( 4096,0 тис.грн). Залишок невикористаних коштів станом на 01.10.2018 року становить 14,8 тис.грн.

           Станом на 01.10.2018 року  кредиторська заборгованість з пільг та  субсидій  склала 481,3 тис.грн . в т.ч  по  видам послуг :

          – по електроенергії      —        65,9 тис. грн.;

          – теплопостачанню      —     312,5 тис.грн ;

          – по водопостачанню   –        28,7 тис.грн.  ;

– квартплаті                 –        74,2 тис.грн.

 

  • На надання пільг з послуг зв’язку, інших пільг, визначених чинним законодавством та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян планові призначення (зі змінами) на 9 місяців 2018 року спрямовані з місцевого бюджету у сумі 23,4 тис. грн. За  відповідний період  нараховані  розпорядником  видатки  на суму 8,3 тис. грн., які профінансовані у повному обсязі.

Станом на 01.10.2018 року залишається  кредиторська заборгованість , яка утворилася станом на 01.01.2016 в сумі 22,66 тис. грн  та не профінансована з державного бюджету місцевому бюджету в т.ч. у розрізі видів послуг:

одноразовий проїзд – 3,36 тис.грн ;

послуги зв»язку      — 0,99 тис.грн ;

компенсація за пільгове перевезення іншої категорії громадян – 18,31 тис. грн. .

 

  • На надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та скрапленого палива і скрапленого газу  на  9 місяців 2018 року передбачено планові призначення (зі змінами) в сумі 3,0 тис.грн . Сума нарахованих пільг та субсидій  населенню за спожиті житлово-комунальні послуги за  відповідний період  складає 2,08 тис.грн . Профінансовано з державного бюджету з урахуванням   кредиторської заборгованості станом на 01.01.2018 року (0,14 тис.грн) 2,22 тис.грн. Заборгованість станом на 01.10.2018 року відсутня..

 

Начальник фінансового управління                                                      С.П.Одарич