Про погодження істотних умов та повного тексту договору державно-приватного партнерства (змішаного договору) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар

У К Р А Ї Н А

 ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

 

Про погодження істотних умов договору

державно-приватного партнерства (змішаного договору)

з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар

 

 

Розглянувши лист  товариства з обмеженою відповідальністю “Нова Генерація-Південь” від 19.02.2018 №2-02/18, протокол проведення  громадських слухань щодо  врахування інтересів громади м. Теплодар під час реалізації проекту державно-приватного партнерства з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар з метою гарантованого забезпечення споживачів теплом від 11.02.2018, відповідно до ст.ст. 25, 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст. 6,7 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, ст. 5,14 Закону України “Про державно-приватне партнерство”, п. 23 Порядку проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної, комунальної власності та об’єктів, які належать Автономній Республіці Крим, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 № 384 “Деякі питання організації здійснення державно-приватного партнерства”, Теплодарська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Погодити істотні умови договору державно-приватного партнерства (змішаного договору) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар (додаток 1).
  2. Уповноважити міського голову Жовніра М.В. укласти договір державно-приватного партнерства (змішаний договір) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар  з товариством з обмеженою відповідальністю “НОВА ГЕНЕРАЦІЯ-ПІВДЕНЬ” після затвердження Теплодарською міською радою звіту про незалежну експертну оцінку майна, що може бути передано в управління приватному партнеру при модернізації ПРК м. Теплодар.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на депутатські комісії:

– з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

ДОГОВІР

державно-приватного партнерства (змішаний договір)

з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар

 

 

м. Теплодар                                                                                       «__» _____________ 2018р.

 

Теплодарська міська рада Одеської області, що далі йменується “Державний партнер”, в особі міського Голови Жовніра М.В., який діє на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування” та рішення Теплодарської міської ради від 29.03.2018 № _____ – VII “Про погодження істотних умов договору державно-приватного партнерства (змішаний договір) з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар”, з одного боку, та

Товариство з обмеженою відповідальністю “НОВА ГЕНЕРАЦІЯ-ПІВДЕНЬ”, що далі йменується “Приватний партнер”, в особі директора Дашковського С.С., який діє на підставі Статуту, з іншого боку, які разом при сумісному згадуванні йменуються “Сторони”, а кожна окремо – “Сторона”, уклали цей договір (далі – Договір) про наступне:

 

  1. Предмет договору

 

  • Відповідно до умов цього Договору Державний партнер та Приватний партнер дійшли до згоди спільно діяти (без здійснення будь-яких внесків Сторін та без створення спільного майна) в порядку та на умовах, визначених цим Договором, з метою модернізації окремих складових пуско-резервної котельної м. Теплодар, а саме: модернізація парового котла № 4 шляхом підвищення температури пари з 250 до 350 градусів за Цельсієм, а також зміна виду палива з природного газу на альтернативні види палива (біопаливо, за виключенням RDF-палива), для забезпечення її стабільної роботи та надання якісних послуг з виробництва теплової енергії та теплопостачання (далі – Послуги) для забезпечення теплом об’єктів та користувачів різних форм власності, розташованих в Промисловій зоні, а при потребі – всім категоріям споживачів м. Теплодар (далі – Користувачі). Надання Послуг всім категоріям споживачів м. Теплодар здійснюється у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з такими суб’єктами господарювання, за умов наявності технічної можливості у Приватного партнера.
  • З метою досягнення мети, зазначеної в пункті 1.1 цього Договору, Державний партнер передає в управління (експлуатацію) Приватному партнеру на умовах концесії майно комунальної власності (далі – Об’єкт концесії), що належить територіальній громаді м. Теплодар, перелік якого міститься в Додатку 1, до рішення Теплодарської міської ради від 05.03.2018 № 397- VII.
  • З метою досягнення мети, зазначеної в пункті 1.1 цього Договору, Державний партнер передає в управління Приватному партнеру на умовах управління майном майно комунальної власності (далі – Об’єкт управління), що належить територіальній громаді м. Теплодар, перелік якого міститься  в Додатку 2, до рішення Теплодарської міської ради від 05.03.2018 № 397- VII.
  • Сторони несуть ризики, які можуть виникнути під час реалізації цього Договору відповідно до аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства, висновки якого затверджені рішенням Теплодарської міської ради від 05.12.2017   № 338-VII.
  • Вартість Об’єкта концесії за результатами його оцінки, проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність станом на 21.03.2018 становить ______________ грн. без ПДВ.
  • Вартість Об’єкта управління за результатами його оцінки, проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність станом на 21.03.2018 становить ______________ грн. без ПДВ.

 

 

  1. Фінансування заходів державно-приватного партнерства
    • Внесення інвестицій для здійснення заходів державно-приватного партнерства здійснюється Приватним партнером самостійно за рахунок власних та/або залучених коштів в обсязі не менше 35 000 000 (тридцять п’ять мільйонів) грн. 00 коп.
    • Фінансування утримання Об’єкта концесії здійснюється  згідно  з  кошторисом витрат на його утримання, який складається Приватним партнером самостійно.
    • Приватний партнер за власний рахунок придбає майно (технологічне обладнання), сертифіковане в Україні, яке працює або дозволяє працювати на біопаливі (тріска, пеллета та інша біомаса, за виключенням RDF-палива), і інше майно, необхідність в якому виникне в процесі модернізації Об’єкту концесії та яке буде передане до комунальної власності згідно з умовами цього Договору.
    • Право власності на об’єкти, що добудовані, перебудовані, реконструйовані тощо в рамках державно-приватного партнерства за цим Договором належать Державному партнеру.
    • Фінансова участь Державного партнера у заходах державно-приватного партнерства не передбачається.

 

 

  1. Права та обов’язки сторін

 

  • Державний партнер зобов’язаний:
    • Належним чином і у встановлений строк виконувати умови цього Договору.
    • Передати Приватному партнеру протягом одного місяця з моменту підписання цього Договору на умовах концесії Об’єкт концесії, перелік якого міститься у Додатку 1 до рішення Теплодарської міської ради від 05.03.2018 № 397- VII.
    • Передати Приватному партнеру протягом одного місяця з моменту підписання цього Договору на умовах управління майном Об’єкт управління, перелік якого міститься в Додатку 2 до рішення Теплодарської міської ради від 05.03.2018 № 397- VII.
    • Забезпечити Приватному партнеру можливість укладення угоди з комунальним підприємством «ОТЕЦ-2» щодо використання майна (у разі необхідності).
    • Зберігати та не розголошувати конфіденційну інформацію Приватного партнера.
    • Здійснити заходи із закупівлі Послуг відповідними розпорядниками бюджетних коштів для забезпечення теплом об’єктів бюджетної сфери, розташованими в м. Теплодар, у відповідності до вимог законодавства України з публічних закупівель.
    • Не втручатися у господарську діяльність Приватного партнера.
    • Забезпечити надання Приватному партнеру земельної ділянки, необхідної для здійснення заходів державно-приватного партнерства, передбачених цим Договором, у порядку, встановленому Земельним кодексом України.
    • Протягом строку дії цього Договору за мотивованим зверненням Приватного партнера приймати рішення про передачу додаткового майна до складу Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління після проведення незалежної оцінки такого майна з внесенням відповідних змін до цього Договору.
    • Забезпечити в межах компетенції виконання всіх необхідних заходів щодо збереження Об’єкта концесії та Об’єкта управління.
  • Державний партнер має право:
    • Перевіряти виконання Приватним партнером умов Договору, отримувати від Приватного партнера інформацію (звіти) про їх виконання.
    • Вимагати від Приватного партнера надання Послуг належної якості.
    • Отримувати від Приватного партнера концесійні платежі за управління (експлуатацію) Об’єктом концесії.
    • Отримувати від Приватного партнера всі вигоди від використання майна, в тому числі відповідні платежі від використання майна, що входить до складу Об’єкта управління.
    • Вимагати від Приватного партнера звіт про використання амортизаційних відрахувань.
    • Здійснювати заходи з контролю за станом Об’єкта концесії та Об’єкта управління за умови, що такі заходи не здійснюють перешкод Приватному партнеру у проведенні ним своєї господарської діяльності.
    • Інші права, встановлені чинним законодавством України.
  • Приватний партнер зобов’язаний:
    • Належним чином і у встановлений строк виконувати умови цього Договору.
    • Здійснити модернізацію пуско-резервної котельної м. Теплодар відповідно до пункту 1.1 Договору в строк до 15.10.2018.
    • Здійснити інвестиції в Об’єкт концесії з метою модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар в обсязі не менше 35 000 000 (тридцять п’ять мільйонів) грн. 00 коп.
    • Надавати Послуги належної якості Користувачам, розташованих в промисловій зоні м. Теплодар, а за потреби — всім категоріям споживачів м. Теплодар у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними за умови наявності технічної можливості у Приватного партнера. Якість Послуг, що надаються Приватним партнером повинна відповідати нормативам, нормам, стандартам, порядкам і правилам, що діють у цій сфері.
    • Використовувати на  Об’єкті  концесії  матеріали та сировину переважно вітчизняного   виробництва  відповідно  до  умов  цього Договору.
    • Здійснювати управління Об’єктом управління в інтересах Державного партнера.
    • Самостійно від свого імені укладати трудові договори з працівниками з метою виконання заходів державно-приватного партнерства, передбачених цим Договором.
    • Забезпечити права працівників відповідно до положень законодавства про працю та створити нові робочі місця.
    • Надавати Державному партнеру звіти про виконання умов Договору.
    • Отримати ліцензії, необхідні для виконання заходів та видів діяльності, передбачених цим Договором, в термін до 01.06.2018. Отримати документи дозвільного характеру в строк, що забезпечить можливість надання Послуг Приватним партнером згідно з цим Договором.
    • Застрахувати Об’єкт концесії, Об’єкт управління та/або інше майно, придбане для виконання Договору протягом одного місяця з моменту фактичної передачі Об’єкта концесії, Об’єкта управління та/або придбання іншого майна.
    • Передати Державному партнеру (або визначеному ним суб’єкту) Об’єкт концесії, Об’єкт управління та/або інше майно, придбане Приватним партнером для виконання Договору, а також припинити будь-яку діяльність на території об’єкту державно-приватного партнерства після закінчення дії Договору. Зазначені  об’єкти повинні бути передані Державному партнеру в  належному  технічному  стані з урахуванням нормального зносу. Оформлення передачі зазначених об’єктів державно-приватного партнерства здійснюється за актом приймання-передачі, що складається та підписується представниками Сторін.
    • Використовувати права інтелектуальної власності, пов’язані з Об’єктом концесії та Об’єктом управління на підставі окремих договорів, укладених з Державним партнером.
    • Використовувати амортизаційні відрахування на відновлення основних фондів Об’єкта концесії згідно з вимогами чинного законодавства України.
    • Погоджувати з Державним партнером  передачу повністю або частково третім особам своїх майнових прав, що випливають з цього Договору.
    • Утримувати Об’єкт концесії та Об’єкт управління в належному технічному стані згідно з вимогами державних стандартів, норм та правил, що діють у відповідній сфері діяльності.
    • Використовувати Об’єкт концесії та Об’єкт управління за цільовим призначенням відповідно до профілю виробничої діяльності підприємства, що раніше здійснювало експлуатацію цих об’єктів.
    • Здійснити виробництво (надання) Послуг у гарантованих обсягах і належної якості.
    • Нести відповідальність за виконання умов цього Договору та законодавства України третіми особами,  які залучені до виконання спеціальних робіт на Об’єкті концесії та Об’єкті управління.
    • Забезпечити ведення у встановленому   законодавством   порядку   обліку наданих Послуг.
    • Вжити заходи для  ощадливого   використання   енергетичних ресурсів.
    • Проводити розрахунки у   повному   обсязі   за   спожиті енергоносії.
    • Погоджувати з Державним партнером списання (виведення з експлуатації) майна в складі Об’єкта концесії та Об’єкта управління.
    • Забезпечити в межах компетенції виконання всіх необхідних заходів щодо збереження Об’єкта концесії та Об’єкта управління.
    • Забезпечити витрати енергоресурсів на одиницю Послуг, що надаються, у розмірі не вище 184 кг УП/Гкал та 210 г/кВт/год.
    • Забезпечити обсяги втрат і технологічних витрат теплової енергії на одиницю Послуг, що надаються, у розмірі не вище 21,34%.
    • Щоквартально та щорічно надавати Державному партнеру звіт про виконання умов цього Договору, який має містити відомості про внесені інвестиції протягом звітного періоду, а також кількісні та інші показники надання Послуг Користувачам. Форма звіту визначається Сторонами договору на основі Форми, передбаченої Постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2011 № 81 “Про затвердження Порядку надання приватним партнером державному партнеру інформації про виконання договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства”.
    • Нести інші обов’язки, передбачені цим Договором та законодавством України.
  • Приватний партнер має право:
    • Здійснювати господарську діяльність з надання Послуг Користувачам, розташованим в промисловій зоні м. Теплодар, а за потреби — всім категоріям споживачів м. Теплодар, у разі відсутності інших суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, або за домовленістю з ними.
    • Отримувати плату за надані Послуги.
    • Отримувати плату за управління Об’єктом управління у випадку отримання прибутку від здійснення такого управління.
    • У разі розірвання Договору через порушення істотних умов Державним партнером його умов отримати від Державного партнера компенсацію внесених інвестицій та майна, що підлягає передачі у комунальну власність, в сумі, що не була компенсована Приватним партнером за рахунок прибутку, отриманого протягом дії Договору.
    • Інші права, встановлені чинним законодавством України.

 

 

  1. Умови, розмір і порядок розрахунків між Сторонами

 

  • Приватний партнер в установленому порядку робить перший квартальний концесійний платіж за квартал (за три місяці) за право управління (експлуатації) Об’єктом концесії на рахунок Державного партнера у розмірі, визначеному пунктом 4.2 Договору протягом 10 робочих днів з дня  фактичної передачі Об’єкта концесії.
  • Розмір концесійного платежу за кожний квартал (за три місяці) за право управління (експлуатації) Об’єктом концесії визначається згідно з пунктом 4.3 Договору, але не може становити суму меншу, ніж визначена наступним чином:

 

Кпл = ((Вн х 16%) х Iк + (Вр х 10%) х Iк)/4

 

Кпл – розмір концесійного платежу за кожний квартал (за три місяці)  за право управління (експлуатації) Об’єктом концесії;

Вн – вартість нерухомого майна, яке входить до складу Об’єкта концесії, за результатами його оцінки (переоцінки), проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність;

Вр – вартість нерухомого майна, яке входить до складу Об’єкта концесії, за результатами його оцінки (переоцінки), проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність;

Iк – індекс інфляції з дати проведення оцінки (переоцінки) Об’єкта концесії до моменту нарахування концесійного платежу за попередній період (квартал).

 

Якщо розмір концесійного платежу, визначений в порядку, встановленому пунктом 4.3 Договору менший, ніж розмір концесійного платежу, визначений в порядку, встановленому пунктом 4.2, Приватний партнер сплачує концесійний платіж в розмірі, встановленому пунктом 4.2 Договору.

  • Приватний партнер зобов’язується за кожний квартал дії Договору сплачувати концесійний платіж за право управління (експлуатації) Об’єктом концесії, який розраховується як частка (у відсотках) вартості Об’єкта концесії за результатами його оцінки, проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність відповідно до Методики розрахунку концесійних платежів, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 639 “Про затвердження Методики розрахунку концесійних платежів” в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2016 № 130 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000р. № 639» з наступними змінами та доповненнями, за такою формулою:

 

 

де

Кпл – розмір концесійного платежу за кожний квартал (за три місяці)  за право управління (експлуатації) Об’єктом концесії;

 

Вф – вартість Об’єкта концесії, скоригована на індекс інфляції за відповідний період;

X% – ставка концесійного платежу, відсотків;

n – звітний період (квартал) = 4;

 

 

де Вб – вартість Об’єкта концесії  за результатами його оцінки (переоцінки), проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність;

Iк – індекс інфляції з дати проведення оцінки (переоцінки) Об’єкта концесії до моменту нарахування концесійного платежу за попередній період (квартал).

  • Мінімальний розмір ставки концесійного платежу визначається Мінекономрозвитку за зверненням Державного партнера, який повинен звернутися з таким зверненням не пізніше ніж протягом 1 (одного) місяця з моменту укладення цього Договору.
  • Державний партнер зобов’язаний повідомити Приватного партнера про мінімальний розмір ставки, визначеної Мінекономрозвитку за зверненням Державного партнера, в строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Державним партнером відповіді Мінекономрозвитку на звернення, зазначене у пункті 4.4 Договору.
  • Концесійні платежі сплачуються Приватним партнером в грошовій формі не пізніше 10 робочих днів з початку кварталу, за який здійснюється відповідний концесійний платіж, незалежно від результатів господарської діяльності Приватного партнера.
  • Реалізація заходів, передбачених цим Договором щодо розвитку (збільшення вартості) Об’єкту концесії, здійснених за рахунок Приватного партнера, не тягне за собою перегляду розміру концесійного платежу.
  • Концесійні платежі зараховуються до місцевого бюджету. Суми концесійного платежу, надмірно перераховані до бюджету, зараховуються в наступні платежі.
  • У разі якщо протягом строку дії Договору певні активи, надані Приватному партнеру у складі Об’єкта концесії, виводяться з експлуатації у зв’язку з їх списанням, внаслідок чого такі об’єкти не використовуються Приватним партнером у його господарській діяльності, відбувається перерахунок розміру концесійних платежів шляхом зменшення бази розрахунку концесійних платежів на вартість таких активів, визначену на день надання їх в управління (експлуатацію) Приватному партнеру.
  • Розмір концесійних платежів збільшується в разі надання протяґом строку дії Договору в управління (експлуатацію) Приватному партнеру інших об’єктів, створених за рахунок коштів місцевого, або в разі проведення поліпшень Об’єкта концесії Державним партнером за згодою Приватного партнера за рахунок коштів місцевого або державного бюджетів. Приватний партнер, що дав згоду на проведення Державним партнером поліпшень, не має права заперечувати проти збільшення розміру концесійного платежу, пов’язаного з таким поліпшенням. Вартість проведених поліпшень визначається як різниця між вартістю поліпшеного основного засобу, визначеною шляхом проведення незалежної оцінки, та його вартістю до поліпшення з урахуванням індексу інфляції з дати проведення попередньої незалежної оцінки цього основного засобу. Датою збільшення вартості Об’єкта концесії є дата незалежної оцінки поліпшень (майна), проведеної за рахунок Державного партнера. Про збільшення вартості Об’єкта концесії Сторони укладають відповідну додаткову угоду до цього Договору.
  • Приватний партнер сплачує на користь Державного партнера всі вигоди, отримані від використання Об’єкта управління, в грошовій формі не пізніше 10 робочих днів з початку кварталу, наступного за кварталом, за який здійснюється відповідний платіж, незалежно від результатів господарської діяльності Приватного партнера.
  • Приватний партнер має право на отримання плати за управління Об’єктом управління, в розмірі 10 (десяти) відсотків від прибутку, отриманого від операцій з управління Об’єктом управління.
  • Приватний партнер утримує належну йому плату за управління Об’єктом управління, з платежів, що підлягають сплаті на користь Державного партнера, в якості прибутку отриманого від операцій з управління Об’єктом управління.
  • Приватний партнер має право на отримання плати відповідно до пункту 4.12 Договору тільки за умови отримання прибутку від управління Об’єктом управління.

 

 

  1. Умови передачі та повернення Об’єкта концесії та Об’єкта управління

 

  • Передача Об’єкта концесії здійснюється протягом одного місяця з моменту підписання цього  Договору  і  оформляється актом приймання-передачі, що підписується повноважними представниками обох Сторін.
  • Передача Об’єкта концесії здійснюється за умови   розроблення  Приватним партнером  та  погодження  Державним партнером бізнес-плану беззбиткової діяльності. Бізнес-план беззбиткової діяльності повинен містити строки виконання робіт, які здійснюються Приватним партнером в рамках державно-приватного партнерства за цим Договором та строки здійснення інвестицій Приватним партнером.
  • Об’єкт концесії включається до  балансу Приватного партнера  із  зазначенням,  що  це  майно отримане у концесію.
  • Правовий статус  Об’єкта концесії визначається  з урахуванням Закону України “Про концесії”.
  • Передача Об’єкта управління здійснюється протягом одного місяця з моменту підписання цього  Договору  і  оформляється актом приймання-передачі, що підписується повноважними представниками обох Сторін.
  • Після закінчення  строку,  на  який  було  укладено  цей Договір,  у разі його розірвання,  ліквідації Приватного партнера, в тому числі   у   зв’язку   з   визнанням  його  банкрутом,  Приватний партнер зобов’язаний повернути Державному партнеру Об’єкт концесії, Об’єкт управління та інше майно, придбане Приватним партнером для виконання Договору, в  належному технічному стані з урахуванням нормального зносу.
  • Повернення Об’єкта концесії, Об’єкта управління та передача іншого майна, придбаного Приватним партнером для виконання Договору, здійснюється протягом 30 календарних днів після припинення дії цього Договору  і  оформлюється  актом приймання-передачі.

 

 

  1. Умови страхування Об’єкта концесії та Об’єкта управління

 

  • Ризик випадкової загибелі або пошкодження Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління та/або майна, створеного відповідно до умов цього Договору, несе Державний партнер.
  • Об’єкт концесії, Об’єкт управління та майно, створене (придбане) відповідно до умов цього Договору, страхується Приватним партнером за рахунок власних коштів на користь Державного партнера.
  • Приватний партнер зобов’язаний протягом одного місяця з дня отримання Об’єкта концесії та Об’єкта управління укласти угоду про страхування майна.
  • Приватний партнер зобов’язаний протягом одного місяця з дня введення в експлуатацію майна, створеного (придбаного) відповідно до умов цього Договору, застрахувати таке майно за рахунок власних коштів на користь Державного партнера.
  • У разі настання страхового випадку, страхові суми (страхове відшкодування), що виплачуються страховиком, повністю спрямовуються на відновлення робочого стану Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління та/або майна, придбаного (створеного) відповідно до умов цього Договору. Роботи з відновлення робочого стану відповідних об’єктів повинні розпочатися не пізніше 60 днів після настання страхового випадку.
  • Державний партнер має бути ознайомлений з усіма страховими полісами, отриманими Приватним партнером на виконання умов цього Договору.

 

 

  1. Порядок та умови списання майна

 

  • Списанню підлягає майно в складі Об’єкта концесії, Об’єкта управління, що:

7.1.1. непридатне для подальшого використання (фізично та морально зношене);

7.1.2. пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є неможливим або економічно недоцільним).

  • За наявності підстав для списання майна, визначених у пункті 7.1 цього Договору, Приватний партнер має право звернутись до Державного партнера з відповідним зверненням. Державний партнер протягом 60 календарних днів з дня отримання відповідного звернення Приватного партнера та проекту додаткової угоди до цього Договору укладає таку додаткову угоду про зміну складу Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління у зв’язку зі списанням майна або приймає обґрунтоване рішення про відмову у списанні майна.
  • Списання майна після виконання заходів, передбачених пунктом 7.2 Договору, оформлюється відповідним актом Приватного партнера, складеним відповідно до законодавства України. Зазначений акт, рішення Державного партнера та укладена Сторонами додаткова угода є підставою для виключення даного майна зі складу Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління та відповідно для подальшого зменшення розміру платежів за цим Договором.
  • Роботи з демонтажу майна, що пропонується до списання зі складу Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління, здійснюються Приватним партнером за власний рахунок.
  • Окреме майно у складі Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління може тимчасово виводитись Приватним партнером з експлуатації у разі необхідності проведення капітальних ремонтів, здійснення перевірки технічного стану майна і т. п., з наступним введенням в експлуатацію. Виведення окремого майна з експлуатації та його введення в експлуатацію здійснюється Приватним партнером самостійно без додаткового погодження з Державним партнером. Таке виведення майна з експлуатації не тягне зменшення розміру платежів, які підлягають сплаті Приватним партнером на користь Державного партнера відповідно до цього Договору.

 

  1. Види діяльності та ліцензування

 

  • Відповідно до умов цього Договору Приватний партнер здійснює виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом.
  • Приватний партнер зобов’язується за  свій  рахунок   одержати ліцензії  на  здійснення підприємницької діяльності,  яка згідно з законодавством України підлягає ліцензуванню, в строк до 01.06.2018.
  • Ліцензії одержуються Приватним партнером до початку  виконання відповідних   видів  робіт.  Копії  одержаних  ліцензій  надаються Державному партнеру для ознайомлення.

 

  1. Умови та обсяги поліпшення об’єкта концесії та порядок компенсації зазначених поліпшень

 

  • Приватний партнер здійснює поліпшення (створення) майна та/або придбання майна з метою модернізації окремих складових пуско-резервної котельної м. Теплодар, для забезпечення її стабільної роботи та надання якісних Послуг для забезпечення теплом Користувачів.
  • Фінансування поліпшення (створення)  майна  та/або придбання майна здійснюється  за рахунок Приватного партнера в обсязі не менше ніж визначено пунктом 3.3.3 Договору.

 

  1. Порядок використання амортизаційних відрахувань

 

  • Протягом всього строку дії цього Договору Приватний партнер у порядку,  передбаченому  законодавством  України   нараховує  суми амортизаційних відрахувань.
  • Амортизаційні відрахування, нараховані на основні фонди,  отримані Приватним партнером як  Об’єкт концесії, Об’єкт управління або придбані (створені) у зв’язку з виконанням умов цього  Договору,   залишаються    у    розпорядженні    Приватного партнера  і  використовуються   виключно   на   відновлення   основних  фондів,  отриманих Приватним партнером як  Об’єкт концесії, Об’єкт управління та/або або придбаних (створених) у зв’язку з виконанням умов цього  Договору.

 

  1. Умови встановлення цін та тарифів

    • Ціни (тарифи) на Послуги, що надаються Приватним партнером Користувачам, відповідно до цього Договору, встановлюються та затверджуються відповідно до вимог чинного законодавства.
    • Зміна цін (тарифів) на Послуги, що надаються Приватним партнером Користувачам, відповідно до цього Договору, здійснюється у  порядку,  передбаченому законодавством України.

 

  1. Особливі умови

 

  • При виконанні цього Договору для надання Послуг Приватний партнер використовує матеріали, сировину переважно вітчизняного виробництва.
  • Під час провадження діяльності за цим Договором Приватний партнер використовує працю працівників – громадян України.
  • Приватний партнер зобов’язується прийняти на роботу всіх працівників комунального підприємства «ОТЕЦ-2», вивільнених у зв’язку з передачею майна Приватному партнеру за цим Договором в строк до 01.05.2018.
  • Заміна Приватного партнера в зобов’язаннях можлива лише за згодою Державного партнера.
  • Договори оренди майна, що входить до складу Об’єкта концесії та/або Об’єкта управління, укладені Державним партнером до моменту укладення цього Договору, зберігають свою чинність протягом всього строку, на який вони укладені та можуть бути продовжені на новий строк.

 

  1. Відповідальність сторін за виконання зобов’язань

 

  • У разі порушення  будь-яких  умов,  встановлених  цим Договором,  винна Сторона компенсує іншій Стороні в повному обсязі шкоду, завдану таким порушенням умов Договору, в повному обсязі.
  • Державний партнер несе відповідальність за незабезпечення можливості здійснювати діяльність Приватному партнеру з використання Об’єкту концесії, Об’єкту управління та доступу до комунікацій.
  • Приватний партнер несе відповідальність за несвоєчасне проведення робіт з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар, в строк встановлений п. 3.3.2 Договору, у вигляді обов’язку сплатити на користь Державного партнера штраф у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості невиконаних робіт з модернізації пуско-резервної котельної м. Теплодар за кожний день прострочення виконання таких робіт.
  • Приватний партнер несе відповідальність за якість наданих Послуг.
  • За порушення строків    внесення    концесійних   платежів  Приватний партнер сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми відповідного платежу за кожний день прострочки.
  • За порушення строків перерахування всіх вигід, отриманих від використання Об’єкту управління, Приватний партнер сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми відповідного платежу за кожний день прострочки.
  • Сплата штрафу не звільняє  Сторони  від  виконання  ними зобов’язань за цим Договором.
  • У разі коли Приватний партнер допустив погіршення стану Об’єкта концесії та/або Об’єкту управління або їх загибель, він повинен відшкодувати Державному партнеру  збитки, які не компенсовані страховиком, якщо не доведе, що погіршення або загибель відповідного об’єкта сталися  не з його вини.

 

  1. Підстави звільнення від відповідальності

 

  • Підстави звільнення від відповідальності визначаються чинним законодавством та Договором, а саме:
    • Настання форс-мажорних обставин.
    • Порушення іншою Стороною своїх зобов’язань.
    • Відсутність вини у діях Сторон.
  • Про настання форс-мажорних обставин, Сторона що підверглася дії форс-мажору, має невідкладно повідомити іншу Сторону Договору в цілях забезпечення можливості зменшення негативного впливу таких обставин.
  • У разі довготривалої дії форс-мажорних обставин Сторони зобов’язуються здійснювати перегляд умов Договору, зокрема мають право продовжити строк його дії.

 

  1. Строк дії договору

 

  • Строк дії Договору становить 15 років з моменту набрання чинності Договором.
  • Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами Договору, його нотаріального посвідчення та державної реєстрації.
  • Приватний партнер має переважно право перед іншими особами на продовження з ним строку дії Договору у разі виконання   Приватним партнером   умов   цього Договору  та  за погодженням з Державним партнером.

 

  1. Порядок припинення дії, зміни умов і розірвання Договору

 

  • Дія цього Договору припиняється у разі:
    • закінчення строку, на який його було укладено;
    • загибелі Об’єкта концесії  або  заподіяння  йому шкоди,  яка виключає можливість його подальшої експлуатації;
    • ліквідації Приватного партнера за  рішенням  суду, в  тому  числі у зв’язку з визнанням його банкрутом, у випадку відсутності правонаступника Приватного партнера.
  • Цей Договір може бути розірвано за письмовим погодженням Сторін  з  визначенням  порядку  компенсації витрат та інших умов.
  • Реорганізація Приватного партнера  –  юридичної особи не є підставою для зміни умов та/або розірвання цього Договору.
  • Дострокове припинення Договору здійснюється за згодою Сторін.
  • Державний партнер має право  в  судовому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання  істотних  умов  Договору  з вини Приватного партнера,  що призвело до порушень прав Державного партнера, та  з  інших  підстав,  передбачених  законодавством України.
  • На вимогу  Приватного партнера  цей  Договір  може  бути розірвано  за  рішенням  суду  у  разі невиконання або неналежного виконання  істотних  умов  Договору Державним партнером, що призвело до порушень прав Приватного партнера, та  з  інших  підстав,  передбачених  законодавством України.
  • У випадках, передбачених пунктами 16.5, 16.6 Договору, датою розірвання Договору є дата набрання законної сили судовим рішенням про розірвання Договору.
  • Внесення змін до Договору допускається лише за згодою Сторін. У разі істотної зміни обставин, якими Сторони керувалися при укладенні Договору (зміна економічної ситуації, прийняття актів законодавства тощо) Сторони зобов’язуються протягом одного місяця з моменту виникнення таких обставин внести зміни до цього Договору

 

  1. Порядок вирішення спорів

 

  • Спори між Сторонами вирішуються шляхом переговорів. Досудовий порядок розгляду спорів за цим Договором є обов’язковим.
  • У разі неможливості вирішити спір шляхом переговорів, спір вирішується в судовому порядку.

 

  1. Прикінцеві положення

 

  • Договір укладено  українською мовою у  трьох  примірниках  (по одному  для  кожної  із  Сторін, один залишається у справах приватного нотаріуса),  що мають однакову юридичну силу.
  • Усі додатки до цього Договору є невід’ємною  його частиною.