Про затвердження статуту комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради

ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

Про затвердження статуту  комунального

некомерційного підприємства «Теплодарська

центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради

 

    Відповідно до  п.30 ст.26 Закону України  «Про місцеве самоврядування  в Україні», ст. 78  Господарського Кодексу України  та ст.ст.104 , 105, 106, 107, 108  Цивільного Кодексу України,  розпорядження Кабінету Міністрів № 1013-р від 30.11.2016 року «Про схвалення Концепції реформи фінансування системи охорони здоров»я» Теплодарська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити статут комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради (Додаток 1)

 

  1. Затвердити Положення про матеріальне стимулювання працівників комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради (Додаток 2).

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні депутатські комісії:

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;

– з питань депутатської діяльності, етики, законності, правопорядку та соціального захисту населення.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                        Рішенням виконавчого комітету

       Теплодарської міської ради

       Одеської області

 

Міський голова                              

 

 

СТАТУТ

 

КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«ТЕПЛОДАРСЬКОЇ ЦЕНТРАЛЬНОЇ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ»

Теплодарської міської ради

 

 

м.Теплодар-2018

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  • Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня » Теплодарської міської ради (надалі – Підприємство)є неприбутковим Підприємством, що засноване на комунальній власності територіальної громади міста Теплодар і віднесено до сфери охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації і Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Одеської обласної державної адміністрації.

Засновником та власником Підприємства є територіальна громада міста Теплодар від імені якої виступає Теплодарська міська рада.

 

  • Підприємство створено на підставі рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області за № 375-VII від 25 січня 2018року     «Про припинення юридичної особи Теплодарська центральна міська лікарня в результаті її реорганізації(шляхом перетворення)в комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня » Теплодарської міської ради.

 

  • Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, рішеннями Теплодарської міської ради, розпорядженнями виконавчого  органу Теплодарської міської ради, наказами Департаменту охорони здоров’я одеської обласної державної адміністрації, цим Статутом та іншими нормативними актами.

 

  • Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність , спрямовану на досягнення збереження та зміцнення здоров’я населення та інших соціальних результатів.

 

  • Підприємство проходить державну реєстрацію, акредитацію та отримує ліцензію на здійснення медичної практики відповідно до законодавства.

 

  • Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, печатку зі своїм найменуванням встановленого зразка, зразок якої затверджується У правлінням охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації, інші штампи, печатки, бланки.

 

  • Підприємство здійснює бухгалтерський і первинний медичний облік, складає фінансову статистичну звітність у встановленому законодавством порядку, всі фінансові операції здійснює через органи Державної казначейської служби України та установи банку за місцем знаходження.

 

  • Найменування Підприємства:

Повна назва Підприємства: Комунальне некомерційне підприємство «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради.

Скорочена назва  : КНП «ТЦМЛ» ТМР

Місцезнаходження Підприємства: 65490, Одеська область, м.Теплодар, вул.Польова2

 

  • Місце впровадження господарської діяльності:
  • відділення ЗПСМ- м.Теплодар, вул.Польова 2
  • стаціонарне відділення терапевтичного профілю – м.Теплодар, вул.Польова 6
  • кабінет рентгенологічного дослідження та флюорографії- м.Теплодар, блок технічного обслуговування за гуртожитками по вул.Піонерна 27 та 26

 

 

ІІ. МЕТА І ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ

 

2.1. Основною метою діяльності Підприємства є:

– надання населенню згідно з вимогами відповідних нормативно-правових актів медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я;

– здійснення іншої діяльності, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров’я та медичного контролю за перебігом вагітності

– організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування.

 

2.2.   Основними завданнями Підприємства є:

2.2.1.  Організація надання прикріпленому населенню первинної медико-санітарної допомоги ( далі – ПСМД) та вторинної медичної допомоги в поліклінічних та стаціонарних умовах..

2.2.2 Забезпечення належної доступності та якості ПСМД для прикріпленого населення.

2.2.3 Організація взаємодії із закладами охорони здоров’я , що надають вторинну(спеціалізовану) медичну допомогу ( надалі- ВМД), третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу (надалі- ТМД) та екстрену медичну допомогу (надалі- ЕМД).

2.2.4 Організація та надання невідкладної медичної допомоги населенню.

2.2.5 Планування розвитку ПМСД.

2.2.6 Проведення організаційно –методичної роботи за напрямом ПСМД.

2.2.7 Здійснення фінансового, матеріально-технічного та кадрового забезпечення ПСМД.

2.2.8 Забезпечення взаємодії між підрозділами Підприємства в інтересах збереження та зміцнення здоров’я населення.

 

2.2.    Відповідно до покладених до нього завдань Підприємство здійснює   та забезпечує:

2.2.1 Надання населенню первинної та вторинної медико-санітарної допомоги.

2.2.2 Реалізацію права громадян вільно вибирати  лікаря, що надає ПМСД(лікар загальної практики сімейної – сімейний лікар, у тому числі лікар загальної практики – сімейний лікар, що проводить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа-підприємиць, що перебуває з Підприємством у цивільно-правових відносинах, лікар-терапевт\педіатр дільничий).

2.2.3 Наступність та послідовність обстеження, лікування та реабілітації пацієнтів у взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я відповідно до медичного маршруту пацієнта.

2.2.4 Скерування пацієнтів для отримання медичної допомоги на вторинному та третинному рівнях.

2.2.5 Здійснення диспансеризації населення.

2.2.6 Діяльність з придбання , перевезення, зберігання, відпустку, використання та знищення наркотичних засобів, їх аналогів, прекурсорів, отруйних чи сильнодіючих речовин або отруйних чи сильнодіючих засобів, психотропних речовин за наявності ліцензії на здійснення відповідних видів діяльності у Підприємстві, амбулаторіях як його відокремлених підрозділах у порядку , встановленому законодавством.

2.2.7 Надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на  полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів.

2.2.8 Проведення санітарно- просвітницької роботи, навчання населення здоровому способу життя, основам надання самодопомоги та взаємодопомоги.

2.2.9 Раннє виявлення та профілактику неінфекційних захворювань.

2.2.10 Раннє виявлення та профілактику соціально небезпечних захворювань.

2.2.11 Проведення разом із санітарно-епідеміологічною службою заходів масової та індивідуальної профілактики інфекційних захворювань.

2.2.12 Встановлення наявності показань та здійснення відбору хворих для отримання санітарно-курортного лікування.

2.2.13 Проведення експертизи тимчасової непрацездатності.

2.2.14 Направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу, спрямування пацієнтів на медико-соціальну реабілітацію.

2.2.15 Виписку рецептів для пільгового забезпечення медикаментами окремих груп населення відповідно до законодавства України.

2.216 Взаємодію своїх структурних підрозділів з дитячим дошкільними закладами, навчальними закладами, , соціальними службами, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, громадськими організаціями в інтересах збереження  та зміцнення  здоров’я населення

2.2.17 Управління та контроль якості надання медичної допомоги у структурних підрозділах Підприємства.

2.2.18 Організаційно-методичну роботу з надання ПМСД та ВМД у структурних підрозділах Підприємства за такими напрямами:

 

–  Збір, узагальнення та контроль достовірності статистичної інформації.

–  Звітування відповідно до підпорядкування та надання оперативної інформації

–  Аналіз стану здоров’я населення.

–  Вивчення і прогнозування потреби населення у ПМСД, ВМД.

–  Планування лікувально-профілактичних заходів відповідно до потреб населення.

–  Аналіз доступності ПСМД для населення, планування розвитку мережі та її кадрового забезпечення.

–  Організація підвищення кваліфікації кадрів , у тому числі  безперервне навчання кадрів без відриву від виробництва (разом з вищим медичними навчальними закладами).

–  Впровадження сучасних методів профілактики, діагностики лікування та реабілітації хворих, передового досвіду щодо організації ПСМД,  сучасних інформаційних технологій.

–  Впровадження та вдосконалення системи управління якістю надання ПСМД.

 

2.2.19 Аналіз стану фінансового забезпечення Підприємства і його структурних підрозділів та розробка фінансових планів.

2.2.20 Здійснення закупівлі лікарських засобів , виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентарю, інших засобів, необхідних для функціонування Підприємства та його підрозділів.

2.2.21 Утримання будівель, споруд і технічних засобів Підприємства та його підрозділів у належному стані.

2.2.22 Належна експлуатація та функціонування медичного обладнання у підрозділах Підприємства.

2.2.23 Контроль за використанням матеріально-технічних ресурсів у підрозділах Підприємства.

2.2.24 Облік матеріальних цінностей, у т.ч. медичного обладнання та інвентарю.

2.2.25 Планування ремонтно-будівельних робіт, оснащення медичним обладнанням та інвентарем.

2.2.26 Медична практика.

ІІІ     УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ

 

 

3.1. Підприємство має право безпосередньо надавати лише ті види медичних послуг та медичної (лікувально-профілактичної) допомоги, що дозволені йому на підставі відповідної ліцензії та результатів державної акредитації. Зазначені послуги Підприємство може надавати з використанням як власних кадрових та матеріально-технічних ресурсів, так і шляхом залучення до їх надання на договірній основі  людських та матеріально – технічних ресурсів інших юридичних і фізичних осіб.

 

3.2. В разі, коли особа, яка звернулася до Підприємства, потребує медичних послуг, що не можуть бути надані ним безпосередньо з використанням його власних або залучених на підставі договорів кадрових та матеріально-технічних ресурсів, Підприємство зобов’язане направити таку особу до іншого закладу охорони здоров’я чи фахівця, якій може забезпечити надання відповідних послуг.

 

3.3. Єдиною підставою для отримання медичних послуг, що надаються Підприємством, є стан здоров’я особи та необхідність надання таких послуг, підтверджена наявністю в конкретної особи відповідних медичних показань. Підприємство не має права відмовляти у наданні медичних послуг будь – якій особі через те, що постійне місце її проживання знаходиться поза межами м.Теплодар, Одеської області  чи з огляду на інші не пов’язані зі станом здоров’я обставини.

 

3.4. Доступ пацієнтів до послуг, що надаються Підприємством , регулюється загальною чергою, що визначається часом звернення. В невідкладних випадках черговість доступу до медичних послуг, що надаються Підприємством , регулюється, виключно медичними критеріями терміновістю необхідності надання послуг, що ґрунтуються на оцінці ступеню загрози життю та здоров’ю конкретної особи. Поза чергою доступ до Підприємства отримують особи, які згідно з законом мають право на позачергове чи першочергове медичне обслуговування в державних та комунальних закладах охорони здоров’я.

 

3.5. Забезпечення населення медичними послугами, що надаються Підприємством , здійснюється на підставі сформованого окремо для кожного лікаря загальної практики(сімейного лікаря), якій працює в складі Підприємства, списку пацієнтів з числа осіб які постійно проживають на території м.Теплодар Одеської області.

 

3.6. Список пацієнтів кожного лікаря загальної практики(сімейного лікаря)формується на підставі вільного волевиявлення кожного пацієнта шляхом подання відповідної письмової заяви обраному ним лікарю та Керівнику Підприємства, але не може містити кількості пацієнтів більшої , ніж встановлена відповідними нормами, затвердженими Міністерством охорони здоров’я України . У разі, коли список пацієнтів лікаря загальної практики(сімейного лікаря), якого бажає обрати пацієнт, вже досяг граничної кількості осіб, встановлених вказаним вище нормативами, Керівник Підприємства має запропонувати пацієнту обрати іншого лікаря.

 

3.7. Кожен пацієнт має право в будь-який час шляхом подання відповідної письмової заяви на адресу свого лікаря загальної практики(сімейного лікаря)  та керівника Підприємства відмовитися від подальшого обслуговування у раніше обраного ним лікаря загальної практики(сімейного лікаря) та подати відповідну письмову заяву , зазначену у п.3.6 цього Статуту, про включення до списку пацієнтів іншого лікаря загальної практики(сімейного лікаря).

 

3.8.Зазначені у п. 3.5 списки пацієнтів з врахуванням уточнень, внесених у них в порядку, встановленому п. 3.7. цього Статуту, щомісячно передаються кожним лікарем, який працює у складі Підприємства , його Керівнику (не пізніше 10 числа наступного місяця) для врахування оплати праці лікарів в залежності від реального навантаження.

 

3.9. Надання безоплатних медичних послуг вдома здійснюється лише у разі , коли пацієнт, який звернувся за одержанням таких послуг, за станом здоров’я чи з іншої поважної причини не може прибути до кабінету обраного ним лікаря загальної  практики  чи іншого медичного працівника, який надає первинну медичну допомогу. В інших випадках оплата вартості візиту медичного працівника додому до пацієнта здійснюється за рахунок коштів пацієнтів.

 

3.10. При наданні медичних послуг Підприємство зобов’язане забезпечувати дотримання відповідних пов’язаних з наданням  медичної допомоги особистих немайнових прав фізичної особи, встановлених Цивільним кодексом та іншими законами України, а також затверджених у встановленому порядку стандартів якості медичної допомоги, клінічних протоколів та керівництв і вимог санітарно – гігієнічного протиепідемічного режиму.

 

3.11. Госпіталізація у стаціонарні відділення Лікарні здійснюється лише у разі наявності в пацієнта медичних показань, що зумовлюють необхідність цілодобового медичного контролю за станом здоров’я пацієнта та/або цілодобового безперервного медичного втручання, які не можуть бути забезпечені поза стаціонаром, або у разі, коли госпіталізація є обов’язковою у зв’язку з вимогами законодавства.

 

3.12. Рішення про госпіталізацію у стаціонарні відділення Лікарні приймається лікарем, уповноваженим на це Головним лікарем (директором) Лікарні, після ознайомлення із станом здоров’я особи та отримання згоди цієї особи, її законного представника (за винятком випадків, коли згідно з законом така згода для госпіталізації не є потрібною).

 

3.13. У разі, коли стан здоров’я особи вимагає невідкладної госпіталізації до Лікарні, але при цьому в Лікарні відсутні вільні місця, або Лікарня не має права надавати необхідні зазначеній особі медичні послуги за умовами ліцензування та державної акредитації, або госпіталізація зазначеної особи до Лікарні є неможливою за епідеміологічними умовами та критеріями, Лікарня після надання невідкладної допомоги забезпечує в разі потреби перевезення пацієнта до іншого закладу охорони здоров’я за попереднім погодженням цього питання з відповідним закладом охорони здоров’я. При цьому до іншого закладу охорони здоров’я, куди спрямовується пацієнт, передається копія відповідної медичної документації інформацією про стан здоров’я особи та заходи, вжиті у Лікарні.

 

3.14.  Якщо інше не передбачено законодавством, виписка з стаціонарних відділень Лікарні здійснюється у разі:

 

  • коли стан здоров’я госпіталізованої особи не вимагає подальшого лікування в умовах стаціонару;

 

  • наявності бажання госпіталізованої особи чи її законного представника;

 

 

  • коли госпіталізована особа порушує правила внутрішнього розпорядку Лікарні, але при цьому відсутня небезпека того, що відмова від продовження перебування такої особи в стаціонарі чи припинення надання їй медичних послуг можуть спричинити безпосередню загрозу для її життя чи здоров’я або для життя чи здоров’я інших осіб.

 

3.15 Якщо законний представник госпіталізованої особи наполягає на виписці цієї особи із стаціонарного відділення Лікарні, а стан здоров’я зазначеної особи вимагає       продовження лікування в стаціонарних умовах,  Головний лікар (директор) Лікарні чи уповноважений ним лікар може відмовити у виписці до моменту винесення рішення у цій справі відповідним органом опіки та піклування чи судом, за винятком випадків, коли законодавством встановлений інший порядок вирішення цього питання.

 

3.16.  Особа, яка вимагає виписки зі стаціонарного відділення Лікарні за власним бажанням, повинна бути поінформована лікарем про можливі наслідки, які можуть бути спричинені для її здоров’я припиненням лікування у стаціонарі. Така особа має письмово засвідчити факт виписки з лікарні за власним бажанням та отримання зазначеної у цьому пункті інформації лікаря. У випадку відмови особи від такого засвідчення лікар зобов’язаний зробити відповідний запис у медичній документації зазначеної особи.

 

3.17.  Якщо законний представник, опікун чи піклувальник не забирає неповнолітню чи недієздатну особу після виписки із стаціонарного відділення Лікарні, Лікарня має невідкладно повідомити про це місцеву раду за місцем проживання виписаної особи. Транспортування такої особи до постійного місця проживання забезпечується за рахунок коштів відповідної місцевої ради.

 

3.18.  При наданні медичних послуг Лікарня зобов’язана забезпечувати дотримання відповідних пов’язаних з наданням медичної допомоги особистих немайнових прав особи, встановлених Цивільним кодексом України та іншими законами України.

 

 

ІV. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

4.1.  Підприємство для виконання покладених на нього завдань має право самостійно:

 

4.1.1 Укладати договори, угоди, які не суперечать законодавству України та предмету діяльності Підприємства, бути позивачем та відповідачем у суді.

4.1.2. Здійснювати розподіл фінансових та майнових ресурсів між своїми підрозділами.

4.1.3. Організовувати свою діяльність щодо забезпечення виконання договору про медичне обслуговування населення.

 

4.2.Підприємство має право виключно за згодою власника або Органу управління майном: відчужувати закріплене за ним майно; здавати в оренду або в безоплатне користування (позичку);  передавати в заставу нерухоме майно, обладнання, інвентар та інші цінності, а також списувати з балансу основні засоби в установленому порядку.

 

4.3. Власник та Орган управління майном не відповідають за зобов’язаннями Підприємства, а Підприємство не відповідає за зобов’язанням Власника та Органу управління майном, крім випадків, передбачених законодавством.

 

4.4.Підприємство визначає організаційну структуру, численність працівників, складає штатний розпис і подає на затвердження до Департаменту Охорони здоров’я одеської обласної державної адміністрації.

 

4.5.Підприємство здійснює в повному обсязі свої права та  обов’язки в сферах планування , матеріально-технічного постачання , організації фінансово – господарської діяльності, організації праці  та її оплати, бере участь в місцевих та державних заходах, що проводяться в районі, вирішує інші питання в межах, передбачених законодавством України.

 

4.6. Підприємство для виконання покладених на нього завдань має право за погодженням із Засновником:

 

4.6.1. Укладати договори про медичне обслуговування населення у межах бюджетної програми та відповідно до чинного законодавства з лікарями загальної практики- сімейними лікарями, які провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи-підприємці.

 

4.6.2. Укладати договори з іншими комунальними та державними закладами охорони здоров’я про проведення діагностичних досліджень, що входять до компетенції ПМСД, але для їх виконання у Підприємстві відсутні умови.

 

4.6.3. Підприємство має право здійснювати іншу, ніж надання медичної допомоги, господарську діяльність, не заборонену законодавством.

 

4.7.    Підприємство забезпечує:

 

4.7.1. Надання медичної допомоги відповідно до договору про медичне обслуговування населення за бюджетні кошти та інших укладених договорів.

4.7.2. Дотримання встановленого порядку звітування .

4.7.3. Надання оперативної інформації за запитом відповідно до підпорядкування.

4.7.4. Належне ведення обліково-звітної документації.

4.7.5. Координацію взаємодії лікарських амбулаторій та організації, де є організовані контингенти населення, щодо надання невідкладної медичної допомоги, проведення заходів диспансеризації та масової профілактики інфекційних захворювань.

4.7.6. Своєчасну сплату податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

4.7.7. Цільове використання закріпленого за ним майна та виділених бюджетних коштів.

4.7.8.Утримання у належному стані рухомого і нерухомого майна.

4.7.9. Створення належних умов для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки.

4.7.10. Здійснення заходів з удосконалення плати праці працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості у результатах особистої роботи та у загальних результатах діяльності Підприємства.

 

4.8. Відповідає за виконання покладених на Підприємство завдань та функцій, дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, пожежної безпеки його Директор. Обов’язки та права інших працівників Підприємства визначаються посадовими інструкціями, затвердженими Директором.

 

 

  1. V. УПРАВЛІННЯ

 

5.1.   Управління Підприємством здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав власника, Уповноважених ним органів щодо  господарського використання комунального майна та участі в управління трудового колективу.

 

5.2.   Керівництво Підприємством  здійснює Директор. Директор Підприємства несе персональну відповідальність за діяльність Підприємства і здійснення ним своїх функцій.

 

5.3.   Директор Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням голови Департаменту охорони здоров’я одеської обласної держаної адміністрації на контрактній основі .

          Заступники Директора Підприємства призначаються на посаду і звільняються з посади наказом Директора Підприємства за погодженням

          директора Департаменту охорони здоров’я одеської обласної держаної адміністрації.

          Інші працівники призначаються на посаду та звільняються з посади наказом директора Підприємства відповідно до чинного законодавства України у встановленому порядку.

 

5.4.   Керівник бухгалтерської служби Підприємства призначається на посаду і звільняється з посади наказом директора Підприємства за погодженням із органом Державної казначейської служби України за місцем знаходження.

 

5.5.   Повноваження директора:

 

5.5.1.Здійснює загальне керівництво Підприємством.

5.5.2. Спрямовує і координує заходи, що належать до компетенції Підприємства.

5.5.3. Призначає та звільняє керівників підрозділів Підприємства.

5.5.4.Здійснює прийом працівників на роботу та звільнення з роботи на Підприємстві за погодженням з керівниками структурних підрозділів.

5.5.5. Затверджує плани роботи Підприємства та його структурних підрозділів.

5.5.6. Затверджує режим роботи Підприємства та його структурних підрозділів за поданням їх керівників.

5.5.7. Організує контроль за виконанням планів та дотримання графіків роботи підрозділів Підприємства.

5.5.8 Видає накази по Підприємству.

5.5.9. Затверджує посадові інструкції працівників Підприємства.

5.5.10. Забезпечує впровадження і вдосконалення системи управління якістю на підприємстві.

5.5.11. Забезпечує впровадження і вдосконалення системи мотивації праці на Підприємстві.

5.5.12. Заохочує працівників та накладає стягнення у встановленому законодавством порядку.

5.5.13. Укладає договори від імені Підприємства.

5.5.14 Представляє інтереси Підприємства в органах судової влади.

5.5.15. Від імені роботодавця підписує колективний договір з одним або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом Підприємства органами,а у разі відсутності таких  органів – представниками, обраними  і уповноваженими трудовим колективом Підприємства.

 

  1. VI. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА.

 

6.1.   Структурними підрозділами Підприємства є:

 

6.1.1. Адміністративна частина\управління

6.1.2. Господарська частина

6.1.3. Лікувально-профілактична служба, що складається зі стаціонару, поліклінікі та відділення ЗПСМ, які мають статус структурних або відокремлених структурних підрозділів Підприємства.

 

VIІ. ВЗАЄМОДІЯ ТА КОНТРОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ

 

7.1.   Підприємство підзвітне Департаменту охорони здоров’я одеської обласної державної адміністрації, Теплодарській міській раді Одеської області

 

7.2.   Орган управління майна здійснює контроль за використанням та збереження та збереженням належного Підприємству майна  і має право вилучити у Підприємства майно, яке не використовується або використовується не за призначенням, та розпорядитися ним у межах своїх повноважень.

 

7.3.   Відносини Підприємства з підприємствами, установами , організаціями та громадянами в усіх сферах господарської діяльності будуються на договірних засадах відповідно до законодавства України.

 

7.4.  Підприємство взаємодіє із закладами охорони здоров’я та іншими закладами, громадськими організаціями при вирішення питань організації і надання ПМСД.

 

7.5.За необхідності надання пацієнту ТМД Підприємство направляє пацієнтів згідно з показаннями до закладів охорони здоров’я ТМД відповідної спеціалізації.

 

7.6 За необхідності надання пацієнту екстреної медичної допомоги або наявності показань до екстреної госпіталізації(консультації) ТМД Підприємство здійснює виклик бригади швидкої медичної допомоги.

 

7.7. Контроль якості надання медичної допомоги хворим у Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості надання медичної допомоги  вимогам державних стандартів, нормативів, клінічних протоколів , інших документів з медичної практики.

 

7.8. Здійснення вибіркового контролю якості роботи підрозділів Підприємства покладається на заступника директора Підприємства.

7.9. Здійснення внутрішнього контролю якості надання медичної допомоги покладається на завідувачів відділень.

 

7.10. Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань організації управляння якістю медичної допомоги в Підприємстві покладається на медичну раду Підприємства , яке очолює Директор.

 

VIІІ. ДЖЕРЕЛА  ФІНАНСУВАННЯ

 

8.1.Підприємство є одержувачем бюджетних коштів в межах затверджених бюджетних асигнувань.

 

8.2 Утримання Підприємства і оплата праці здійснюється за рахунок бюджетних коштів, а також коштів, отримання яких передбачено діючим законодавством.

 

8.3. Матеріально-технічну базу і кошти підприємства складають основні фонди та оборотні кошти , а також інші матеріальні цінності та фінансові ресурси, вартість яких відображена у його самостійному балансі.

 

8.4. Майно Підприємства належить до комунальної власності територіальної громади м.Теплодар і закріплюється за ним на праві оперативного управління.

 

8.5. Майно та кошти Підприємства формуються з :

– майна та коштів , переданих йому Власником або Органом управління майном;

– бюджетних коштів, одержаних за виконання відповідного замовлення по медичному обслуговуванню населення;

– коштів за надання платних медичних послуг, які надаються у встановленому порядку;

– гуманітарної допомоги , благодійних (добровільних) внесків та пожертв вітчизняних та закордонних підприємств, установ, фондів, організацій та громадян у грошовій формі, а також у формі товарів, робіт, послуг.

 

8.6. Підприємство має право отримувати плату за надання послуг, виконання робіт у порядку, визначеному законодавством, залучати матеріальні та фінансові ресурси в установленому порядку , визначеному законодавством України  для бюджетних установ.

 

8.7. Підприємство зобов’язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому чинним законодавством України порядку державні замовлення та замовлення Органу управління майном , враховувати їх при формуванні фінансового плану, визначенні перспектив економічного та соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати фінансовий план  на кожен наступний рік.

 

8.8. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності і надає фінансову , статистичну та іншу звітність у порядку, встановленому законодавством України.

 

8.9. Фінансова звітність Підприємства надається до Фінансового управління комунальної власності м.Теплодар виконавчого комітету Теплодарської міської ради в установленому порядку.

 

8.10. План використання бюджетних коштів Підприємством , що затверджується його директором, погоджується Департаментом охорони здоров’я одеської обласної державної адміністрації.

 

8.11. Планування фінансово-господарської діяльності здійснюється Підприємством шляхом складання річних фінансових планів у порядку та за формою, що визначаються виконавчим органом Теплодарської міської ради, та затверджуються Департаментом охорони здоров’я одеської облдержадміністрації.

           Підприємство звітує про стан виконання річного фінансового плану в порядку та за формою, що визначається Департаментом охорони здоров’я одеської облдержадміністрації.

 

8.12 Вартість робіт та послуг, що здійснюються Підприємством , встановлюються відповідно до законодавства України

 

IX ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

 

9.1. Працівники мають право  брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів , професійні спілки, , які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань захисту соціально-економічних і трудових прав працівників.

         Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності – вільно обрані працівниками представники , представляють інтереси працівників в органах управління Підприємством відповідно до законодавства.

         Підприємство зобов’язане створювати умови , які б забезпечували участь працівників в його управлінні.

 

9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.

 

9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Директор Підприємства. Повноваження цих органів відзначаються відповідно до законодавства України.

 

9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються трудовим договором.

 

9.5. Право укладання колективного договору від імені роботодавці надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу один перед одним не менш ніж один раз на рік.

 

9.6.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства України , цього Статуту та колективного договору.

 

9.7. Оплата праці працівників Підприємства Здійснюється в першочерговому порядку . Всі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.

9.8. Працівники  Підприємства проводять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку згідно з законодавством  України.

 

Х. ПРИПИНЕННЯ    ПІДПРИЄМСТВА

 

10.1 Припинення Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації(злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації- за рішенням Теплодарської міської ради Одеської області, а у випадках, передбаченим чинним законодавством України, за рішенням суду або відповідних органів державної влади. Припинення Підприємства здійснюється комісією з припинення, яка утворюється органом , що прийняв рішення або припинення, або Органом Управлянні майном.

 

10.2 З моменту призначення комісії з припинення до неї переходять повноваження по Управлінню справами Підприємством. Комісія з припинення складає ліквідаційний баланс (передавальний акт, розподільчий баланс)Підприємства і подає його на затвердження в установленому порядку.

 

10.3. У разі ліквідації підприємства його активи, майно будуть передані іншій неприбутковій організації  відповідного виду, або зараховані до доходу бюджету. Претензії кредиторів до Підприємства, що ліквідується, задовольняються за рахунок його майна , якщо інше не передбачено законодавством України.

 

10.4. Підприємство вважається припиненим з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ

КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОДАРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ » ТЕПЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Положення про матеріальне стимулювання працівників Комунального некомерційного підприємства «Теплодарська центральна міська лікарня» Теплодарської міської ради (далі – Положення) розроблене відповідно до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про оплату праці», наказу Мінпраці та МОЗ України від 05.10.2005 № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», спільного наказу Міністерства соціальної політики України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.10.2015 № 1008/675 «Про внесення змін до Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення».

Це Положення приймається з метою матеріального стимулювання працівників підприємства за сумлінне і якісне виконання поставлених перед ними завдань, забезпечення належного рівня медичного обслуговування, виконавчої та трудової дисципліни.

Матеріальне стимулювання працівників КНП «Теплодарської ЦМЛ» Теплодарської міської ради (далі матеріальне стимулювання) здійснюється шляхом виплати матеріальної допомоги, в тому числі на оздоровлення, надбавки до посадового окладу, премії за результатами роботи, з нагоди державних та професійних свят, ювілеїв тощо з метою покращення показників діяльності, матеріальної зацікавленості, підвищення престижності професії, створення належних умов для ефективної діяльності працівників.

Рішення про матеріальне стимулювання (наказ) приймає головний лікар Комунального некомерційного підприємства «теплодарської центральної міської лікарні» Теплодарської міської ради у межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисі доходів і видатків на поточний рік, за погодженням з профспілковим комітетом підприємства.

Матеріальне стимулювання здійснюється за підсумком роботи за місяць, квартал, рік у межах затвердженого фонду оплати праці.

Премія виплачується працівникові відповідно до особистого вкладу у загальні результати роботи.

При визначенні розміру премії враховується:

  • виконання заходів та завдань, передбачених виробничими планами, виконання плану амбулаторних відвідувань;
  • виконавська дисципліна (виконання окремих доручень керівництва тощо);
  • трудова дисципліна;
  • ведення планово-фінансової і облікової діяльності відповідно до вимог чинного законодавства;
  • своєчасне і якісне подання статистико-фінансової звітності на адресу контролюючих органів.

       Для усіх категорій працівників обов’язковою є відсутність порушень трудової дисципліни (дисциплінарних стягнень).

Можливе преміювання працівників підприємства з нагоди державних і професійних свят, ювілейних дат (50,55,60 років, 20,30,40 років трудової діяльності в галузі охорони здоров’я) в межах затвердженого фонду оплати праці, понад мінімальну заробітну плату.

Розмір премії кожного працівника визначається, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) з урахуванням кваліфікаційної категорії, розряду або середньомісячної заробітної плати, та залежить  від особистого внеску в загальні результати роботи підрозділу, підприємства і граничними розмірами не обмежується.

При визначені розміру премії враховується вмотивована думка безпосередньо керівника підприємства.

         При звільненні працівника в зв’язку з виходом на пенсію встановити одноразову матеріальну винагороду в залежності від стажу роботи в розмірі (за рахунок економії  фонду заробітної плати ):

 

  • стаж роботи понад 25 років – 3 оклади
  • понад 15 років – 2 оклади
  • понад 10 років – 1 оклад

Керівник підприємства має право позбавляти премії частково або повністю у разі порушення трудової, виробничої дисципліни і внутрішнього трудового розпорядку.

Зниження розміру премії або позбавлення її повністю, оформляється наказом головного лікаря за період, у якому було допущено порушення, із зазначенням причин.

Працівникам, які відпрацювали неповний місяць, у зв’язку з призовом до лав Збройних сил України, переведенням  на іншу роботу, виходом на пенсію, звільненням у зв’язку зі скороченням штатів та з інших поважних причин, які передбачені трудовим законодавством, виплата премій може здійснюватися за фактично відпрацьований час.

Преміювання головного лікаря КНП «Теплодарська ЦМЛ» Теплодарської міської ради, встановлення йому стимулюючих надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги, здійснюється за рішенням органу вищого рівня.

Преміювання заступників головного лікаря та головного бухгалтера, встановлення стимулюючих надбавок та доплат, здійснюється щоквартально у межах фонду заробітної плати, затвердженого кошторисом у порядку та розмірах,  визначених у наказі керівника підприємства.

Головний лікар має право надавати працівникам матеріальну допомогу, у тому числі на оздоровлення, в розмірі не більше одного посадового окладу (тарифної ставки) на рік, крім матеріальної допомоги на поховання.

Матеріальна допомога на поховання розміром посадового окладу (тарифної ставки) на обмежується.

Матеріальна допомога надається штатним працівникам закладу за рішенням керівника закладу, в межах фонду оплати праці, на підставі особистої заяви працівника, у зв’язку із важким матеріальним становищем працівника або на оздоровлення.

 

Керуючий справами виконкому                                                         О.П.Зорило