№393-VIІ Про внесення змін в додаток до рішення Теплодарської міської ради від 05 грудня 2017 року №338-VII “Про затвердження Програми соціально- економічного та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки”

 05 березня 2018р.                                                                                         №393-VIІ

 

Про внесення змін в додаток  до рішення Теплодарської міської ради  від 05 грудня 2017 року №338-VII “Про затвердження Програми соціально- економічного  та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки”

 

 

Відповідно до ст.ст. 25, 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст.6,7 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, ст. 15 Закону України “Про державно-приватне партнерство”, Теплодарська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни в додаток до рішення Теплодарської міської ради від 05 грудня 2017 року №338-VII “Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Теплодар на 2017-2019 роки”, а саме: викласти два останніх абзаци в такій  редакції:

“Таким чином, залучення приватного партнеру для здійснення державно-приватного партнерства у формі змішаного договору з метою поставки теплової енергії з біомаси для споживачів промислової зони міста Теплодар дозволять суттєво зменшити тарифи та повернути вкладені кошти у період до 15 років. При цьому комунальне підприємство зможе перейти на сталу прибуткову роботу та уникнути банкрутства.”

2.Затвердити додаток до рішення Теплодарської  міської ради від 05 грудня 2017 року №338-VII в новій редакції.

  1. Оприлюднити дане рішення в газеті “Теплодарський вісник” та розмістити на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на депутатські комісії:

– з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;

– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.

 

Міський голова                                                                                    М.В.Жовнір

Додаток   до рішення

Теплодарської міської ради

від «05» грудня 2017 р.

№338-VIІ

                                                                                                                                                                                                                                                                           В новій редакції

від «05» березня 2018року

                                                                                                                №393-VIІ

 

Висновок

за результатами аналізу ефективності здійснення ДПП.

 

Проведеним аналізом ефективності здійснення ДПП встановлено:

– можливість досягнення мети сталого та прибуткового забезпечення теплом споживачів промислової зони, а за потреби м. Теплодару в процесі здійснення ДПП;

– законодавчі обмеження, які забороняють або суттєво ускладнюють здійснення ДПП — відсутні;

– фінансовий результат (показники NPV, IRR) є позитивними для державного партнера;

– розподіл ризиків між державним і приватним партнерами під час здійснення ДПП є оптимальними;

– існує система управління екологічними ризиками під час здійснення всіх етапів ДПП, яка попереджує виникнення катастроф та будь-яких негативних наслідків впливу на навколишнє природне середовище.

 

Основні показники для підготовки висновку про результати проведення аналізу ефективності                                                   

                                                                                                                                                                  Таблиця 16

з/п

Показники Відмітка про виконання (виконано / не виконано*) Висновок про прийнятність (так/ні)
1 Перший етап
1.1 Аналіз загальних характеристик ДПП Виконано Так
1.2 Аналіз ринкового середовища ДПП Виконано Так
1.3 Аналіз системи управління ДПП Виконано Так
1.4 Аналіз соціально-економічних результатів ДПП Виконано Так
1.5 Аналіз екологічних наслідків та впливу здійснення ДПП на навколишнє природне середовище Виконано Так
2 Другий етап
2.1 Аналіз альтернативних варіантів досягнення мети ДПП Виконано Так
2.2 Фінансовий аналіз ДПП Виконано Так
3 Третій етап
3.1 Аналіз ризиків здійснення ДПП Виконано Так
4 Четвертий етап
4.1 Аналіз форми здійснення ДПП Виконано Так

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
щодо фінансової ефективності досягнення мети ДПП із залученням

 та без залучення приватного партнера

з/п

Показники Базова фінансова модель (із залученням приватного партнера) Альтернативний варіант (без залучення приватного партнера)
1 Індекс прибутковості (співвідношення доходів і витрат на досягнення мети ДПП), розрахований для проекту в цілому (PI1) 1,093 0,786
2 Індекс прибутковості (співвідношення доходів і видатків державного та місцевих бюджетів на досягнення мети ДПП (бюджетний ефект)), розрахований для заінтересованих сторін (PI2) 1,021 0,786
3 Чиста приведена вартість досягнення мети ДПП, розрахована для проекту (NPV1) 23 млн.грн – 6,9 млн. грн
4 Чиста приведена вартість досягнення мети ДПП, розрахована для заінтересованих сторін проекту (NPV2)

19 млн грн

+ 4 млн грн

– 6,9 млн. грн
5 Внутрішня норма рентабельності, розрахована для проекту (IRR1) 18,3%
6 Внутрішня норма рентабельності, розрахована для заінтересованих сторін проекту (IRR2) 17, 1%
7 Дисконтований період окупності (DPP) 5,4 роки

Таким чином, залучення приватного партнеру для здійснення державно-приватного партнерства у формі змішаного договору з метою поставки теплової енергії з біомаси для споживачів промислової зони міста Теплодар дозволять суттєво зменшити тарифи та повернути вкладені кошти у період до 15 років.

При цьому комунальне підприємство зможе перейти на сталу прибуткову роботу та уникнути банкрутства.”