АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за І півріччя 2017р. в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року

            За І півріччя 2017 року до виконавчого комітету Теплодарської міської ради загалом надійшло 2409 звернень.

            За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 275  звернень.  

Запити щодо надання публічної інформації – 21

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

Звернення депутатів міської ради – 17:

майнові питання – 11

соціальний захист – 2

інші –  4

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 28

Через центр надання адміністративних послуг – 2051:

майнові питання – 88

земельні питання – 1022

питання сім’ї та молоді – 107

питання архітектури – 131

інші – 703

      –    1229   вирішено позитивно

  • 38 відмовлено у задоволенні
  • 784 в роботі.

            Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання земельних відносин – 1070 (210)  (виділення земельних ділянок для садівництва, для будівництва);
  • питання житлової політики – 714 (267) (приватизація квартир, надання довідок про склад сім’ї);
  • питання комунального господарства – 214 (207) (питання щодо вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, про благоустрій прибудинкової території);
  • питання соціального захисту – 100 (52) (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок);
  • питання будівництва, економічної політики – 145 153 (дозволи на будівництво садівничих будинків, житлових будинків, торгівля);
  • питання сім’ї, дітей – 117 (102) (надання путівок до дитячих таборів, стосовно питань опікунства, надання посвідчень багатодітних сімей).

     За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету  надійшло 9 (26) колективних звернень:

  • у кількості 30 підписів було звернення про введення в експлуатацію лічильника теплової енергії на будинок. Питання вирішено позитивно.
  • у кількості 30 підписів було звернення про  пільгове перевезення  мешканців до м.Одеси. Заява знаходиться в роботі.
  • у кількості 15 та 7 підписів було звернення щодо ремонту в під’їзді будинку. Питання знаходиться на розгляді.
  • у кількості 14 підписів батьки учнів звернулися щодо вибору класного керівника. Питання вирішено.
  • у кількості 8 підписів мешканці звернулися щодо ремонтних робіт крівлі та парапету на будинку №87. Надана обґрунтована відповідь.
  • у кількості 3 підписів було звернення щодо неналежної якості опалення в квартирах. Питання було вирішено силами ТОВ ЖЕБП «Наше місто».

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено  13 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто  16 (20) звернень. Із них задоволено –0(5); роз’яснено –16 (14); відмовлено – 0 (1).

            Заступниками міського голови проведено 12 особистих прийомів на яких було розглянуто 45 усних звернень громадян. Із них задоволено – 38, роз’яснено – 7 відмовлено – 0.

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи зареєстровані звернення:

– від пенсіонерів, інвалідів ІІ групи – 44 (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування, про безоплатну рибалку на водосховищі);

– від підприємців –  16 (надання приміщень в оренду, питання стосовно розірвання договору оренди приміщень);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО – 6 (5)  (щодо надання земельної ділянки та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            З урядової гарячої лінії надійшло 28 звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: про реєстрацію за місцем проживання, оплата праці, нарахування коштів, надання субсидій, діяльність посадових осіб.  Велика кількість звернень стосується питання щодо нарахування та виплати субсидій. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

                        Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю і оргроботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 р. на засіданні виконавчого комітету Теплодарської міської ради в липні місяці.

            Відповідно  до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови за звітний період проведено 24  «прямих телефонних ліній» за участю керівництва виконавчого комітету Теплодарської міської ради, начальників структурних підрозділів та керівників організацій, підприємств міста, звіти яких друкуються щотижнево в газеті «Теплодарський вісник» та розміщуються на веб-сайті.

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та   керуючої справами виконавчого комітету.    

Відділ діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює у засобах масової інформації  та на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

 

Начальник відділу діловодства,

контролю і організаційної роботи                                                          Л.М.Терзян