Пояснювальна записка
до звіту про виконання бюджету
м. Теплодар за І півріччя 2017 року
І. Загальні підсумки виконання бюджету м. Теплодар
по доходам і видаткам.
Теплодарською міською радою 24 листопада 2016 року прийнято рішення №196-VІІ „Про бюджет міста Теплодар на 2017 рік” по доходам – 56 352,9 тис.грн, в тому числі по загальному фонду – 54 568,3 тис.грн., по спеціальному фонду – 1 784,6 тис.грн. і видаткам в сумі – 56 352,9 тис.грн., у тому числі загального фонду –54 568,3 тис.грн., спеціального фонду – 1 784,6 тис.грн. Протягом звітного періоду проводились уточнення планових показників, як доходної так і видаткової частини бюджету, які після уточнення склали – доходи 72 063,498 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 65 853,730 тис.грн., спеціальний фонд – 6209,769 тис.грн., видатки 73430,162 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 66899,900 тис.грн., спеціальний фонд – 6530,262 тис.грн.
В бюджет міста, при уточненому плані на І півріччя 2017 р. загального фонду 40 305,5 тис.грн., фактично надійшло 40 593,1 тис.грн., що складає 100,7 відсотків. По спеціальному фонду при уточненому плані на І півріччя 2017 р. 2 412,8 тис.грн., фактично надійшло 2 503,1 тис.грн., виконання складає 103,7 відсотки.
Виконання плану доходів загального фонду (без трансфертів) складає 102,8 відсотки. В бюджет міста при уточненому плані на І півріччя 2017 р. 9 738,1 тис.грн. фактично надійшло 10 006,7 тис.грн. Виконання плану доходів спеціального фонду (без трансфертів) складає 118,0 відсотків. В бюджет міста при уточненому плані на І півріччя 2017 р. 1 360,1 тис.грн. фактично надійшло 1 604,8 тис.грн.
Базова дотація, що одержується з державного бюджету, при плані на І півріччя 2017 р. 2 399,6 тис.грн. фактично надійшла в сумі 2 399,6 тис.грн., або 100,0 відсотків.
Субвенції загального фонду при уточненому плані на І півріччя 2017 р. 27 487,8 тис.грн. фактично надійшли у сумі 27 506,8 тис.грн., або 100,1 відсотки.
До місцевого бюджету за І півріччя 2017 року надійшли:
- Освітня субвенція у сумі 5 652,1 тис.грн.
- Медична субвенція у сумі 4 168,0 тис.грн.
План по видаткам (загальноний та спеціальний фонди разом) бюджету міста виконаний на 58,05 відсотки до річних планових призначень, при річному уточненому плані на 2017 рік – 73430,162 тис.грн, фактично витрачено 42631,928 тис.грн.
ІІ. Показники економічного розвитку регіону.
Промисловість
Кількість підприємств промислової галузі міста поступово збільшується. На даний час галузь промисловості представлена такими підприємствами : МКП «Одеська теплоелектроцентраль №2», – постачання тепла, виробництво електроенергії, ПП «Тріада-1» – виробництво пластикового одноразового посуду та паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення, ТОВ «АВС Кемікалс Індастрі» – виробництво паперових виробів санітарно-гігієнічного призначення та хімічної продукції (миючі, чистячі, пральні засоби та ін). В четвертому кварталі 2016 року на території промислової зони розпочато роботу філії ТОВ «Грегорі Арбер» ( пошиття джинсового одягу) та ТОВ «ВЕЛК» – перероблення морепродуктів.
На 01.07.2017 року відсутня інформація щодо обсягів реалізація промислової продукції підприємствами міста, так як обсяг реалізованої промислової продукції визначається Головним управлінням статистики в Одеській області за ціною продажу відвантаженої готової продукції, що зазначена в оформлених як підстава для розрахунків з покупцями (замовниками) документах (включаючи продукцію за бартерним контрактом). Дані щодо обсягів реалізації за видами промислової діяльності формується за функціональним підходом (по однорідних продуктах). Показник формується на підставі даних державного статистичного спостереження “Економічні показники короткострокової статистики промисловості”, яке охоплює юридичних осіб та відокремлені підрозділи юридичних осіб, що забезпечують не менше 90% обсягу реалізованої промислової продукціїв цілому по області без поділу на райони та міста.
Будівництво. Капітальні інвестиції.
Інформація щодо обсягу будівельно-монтажних робіт виконаних підрядними підприємствами будівельно-монтажного комплексу міста Теплодар є конфіденційною. Дані не оприлюднюються з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну статистику» щодо конфіденційності інформації.
Протягом першого півріччя 2017 року на території міста не було введення в експлуатацію житла.
Обсяг капітальних інвестицій за І квартал 2017 року становив 121,0 тис. грн., що становить 11,5 грн. на одного жителя.
Роздрібна торгівля та сфера послуг
В основному, майже всі об`єкти торгівлі та сфери послугна території міста Теплодар належать фізичним особам-підприємцям, які згідно Закону України «Про державну статистику не надають звітності. Станом на 01.07.2017 року року відсутня інформація щодо обсягів роздрібної торгівлі за звітний період 2017 року.
За перший квартал 2017 року обсяг реалізованих нефінансових послуг наданих підприємствами міста Теплодар становить 3175,9 тис. грн, в т. ч. населенню реалізовано 2044,5 тис. грн.
Частка послуг, реалізованих насенню міста Теплодар, в загальному обсязі реалізованих послуг становить 64,4 %
Розвиток підприємництва
Станом на 01.01.2013 року на обліку у виконкомі Теплодарської міської ради перебувало 252 юридичних осіб та 1040 фізичних осіб – підприємців. Всього, з урахуванням державної реєстрації започаткування та припинення підприємницької діяльності на 01.07.2013 року, на обліку знаходилося 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб – підприємців.
З 01.07.2013 року повноваження з питань державної реєстрації передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції.
В даний час, в зв`язку з переданням з 01.05.2016 року повноважень з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців від реєстраційної служби Біляївського міськрайоного управління юстиції до виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області триває робота щодо приймання передавання-реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Також законодавством передбачено принцип екстериторіальності, щодо здійснення процедури державної реєстрації, відповідно якому, державна реєстрація бізнесу здійснюється в межах області будь яким державним реєстратором, після чого документи в паперовому вигляді передаються до відповідного органу реєстрації за місцезнаходженням заявника. За даними попередньої інвентаризації, на обліку у виконавчому комітеті станом на 01.07.2017 року знаходиться 970 фізичних осіб – підприємців. За даними головстатистики в Одеській області в ЄДРПОУ по м. Теплодар налічується 279 юридичних осіб ( з них суб»єктів господарювання – малих підприємств 105 одиниціь. Проте, враховуючи екстериторіальний принцип державної реєстрації та те, що облік суб»єктів господарювання в ЄДР ведеться в цілому по Біляївському району та місту Теплодар, ці показники не є точними і можуть бути уточнені в подальшому.
В середньому в розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення міста налічується 105 малих підприємств, кількість зайнятих в малому підприємництві ( юридичні особи – СПД та ФОП) становить близько 2 тис. осіб.
З метою спрощення процесу надання адміністративних послуг у місті при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в 1 кварталі 2013 року створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) до складу якого ввійшов дозвільний центр. ЦНАП успішно співпрацює з управлінням Держгеокадастру в Біляївському районі Одеської області, Теплодарським міським сектором міграційної служби в Одеській області та суб»єктами надання адміністративних послуг виконавчого комітету .
Демографічна ситуація
Демографічна ситуація в місті за останні три роки характеризується відносною стабільністю чисельності населення. За даними Головного управління статистики чисельність наявного населення міста Теплодар в середньому становить 10,3 тис чоловік, постійного 10,5 тис.
На відміну від ситуації в Одеській області, де залишається суттєвим перевищення кількості померлих над кількістю живонароджених: на 100 померлих – 68 живонароджених, Теплодар одне з небагатьох міст України де рівень народжуванності перевищує рівень смертності.
З метою якнайшвидшого повернення незайнятих громадян до продуктивної праці міський центр зайнятості спільно з обласною службою зайнятості реалізує на ринку праці активні заходи сприяння зайнятості населення – працевлаштування, залучення до громадських робіт та професійне навчання. Безробітних, для яких на ринку праці відсутня підходяща робота, центри зайнятості залучають до підприємництва ( після проходження відповідного навчання) шляхом одноразової виплати допомоги для започаткування підприємницької діяльності.
У системі соціального захисту значна увага приділялася обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, наданню грошової та натуральної допомоги.
В місті працюють 4 програми з питань соціального захисту населення: „Міська програма зайнятості”, „Програма соціальної допомоги малозабезпеченим ветеранам війни та праці, інвалідам та сім’ям з дітьми”, „Програма з надання дотацій населенню м. Теплодар у сфері ЖКП”, міська програма „Дешевий хліб”.
За даними Головного управління статитстики за січень- червень 2017 року з питання отримання субсидій звернулося 1900 сімей. З початку року призначено субсидії 663 сім»ям. Всього сума призначених субсидій станом на 01.07.2017 року становить 567 648,0 грн.
За даними Головного управління статистики в Одеській області середньооблікова кількість штатних працівників на підприємствах, установах і організаціях міста в першому кварталі 2017 року становить 664 чол., середньомісячна заробітна плати за січень – березень 2017 року становить 4167,0 грн., що на 48,4 % більше від показника за січень – березень 2016 року і становить 71,3 % від середньообласного показника за перший квартал 2017 року.
Заборгованість із виплати заробітної на підприємствах міста станом на 01.07. 2017 року за даними Головного управління статистики в Одеській області становить 113,0 тис. грн..
Сплата житлово-комунальних послуг
Інформація щодо сплати населенням за спожиті житлово-кумунальні послуги формується по Україні в цілому та по регіонах за видами житлово-комунальнихпослуг. В середньому заборгованність за спожиті житлово-комунальні послуги становить 5,5-6,0 млн. грн.
ІІІ. Підсумок виконання доходної частини бюджету.
За І півріччя 2017 року до місцевого бюджету м.Теплодар з урахуванням міжбюджетних трансфертів надійшло 43 096,2 тис.грн., у тому числі:
- загальний фонд – 40 593,1 тис.грн.
- спеціальний фонд – 2 503,1 тис.грн.
За І півріччя 2017 року до місцевого бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів надійшло податків, зборів та інших неподаткових платежів у обсязі 11 611,5 тис.грн., виконання склало 104,6%. Порівняно з відповідним періодом 2016 року надходження збільшились на 3 314,7 тис.грн., або на 140,0 %.
До Загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 10 006,7 тис.грн., виконання за І півріччя 2017 2017 р. склало 102,8% (+268,6 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом 2016 року надходження збільшились на 3 094,3 тис.грн. або 144,8%.
Податок на доходи фізичних осіб. Надходження за І півріччя 2017 2017 року склали 3 961,9 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 104,2%. Питома вага в загальному фонді складає 39,6%. Надходження порівняно до минулого року збільшились на 168,5 % або на 1611,0 тис.грн. Надходження збільшились у зв’язку з підвищення мінімальної заробітної плати (з 01.01.2017р. – 3 200,0 грн.)
Надходження податку на доходи фізичних осіб в розрізі галузей економіки розподіляється наступним чином:
► бюджетна сфера 52,4 %;
► інші (в т.ч. будівництво) 13,2 %;
► промисловість 13,4 %;
► суб’єкти підприємництва 11,0 %;
► транспорт, зв’язок 5,1 %;
► торгівля 3,8 %;
► фінансові установи 1,1 %.
Виконання надходжень плати за землю за І півріччя 2017 2017р. складає 100,7%. Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати:
Надійшло плати за землю 2 145,0 тис.грн., виконання складає 100,7%:
- Орендної плати – 1 696,9 тис.грн., виконання склало 100,8% (+14,1 тис.грн.).
- Земельного податку – 448,1 тис.грн., виконання склало 100,2% (+0,9 тис.грн.).
|
|
|
Порівняно до минулого року надходження збільшились на 117,9% або +324,9 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок збільшення орендної плати з юридичних осіб.
- орендна плата збільшилась на 127,7 % або +367,7 тис.грн., за рахунок таких платників як: ТОВ «ГАЗТРОН – ТРЕЙД» – на суму 240,6 тис.грн.; ТОВ «Інжинірінг Груп» – на суму 26,4 тис.грн.; ТОВ «Фараон – 12» – на суму 98,9 тис.грн., ФОП Мушинський А.Ю. – на суму 3,1 тис.грн. та ФОП Петкевич В.В. – на суму 6,1 тис.грн.
- земельний податок зменшився на 91,3 % або -42,7 тис.грн. за рахунок таких платників як: ТОВ «Гермес» – на суму 5,1 тис.грн., ТОВ ВКФ «Діалог» – на суму 1,7 тис.грн., ТОВ «Інжинірінг Груп» – на суму 13,6 тис.грн., СУІП «Кораса» – на суму 38,2 тис.грн., Коляда В.Т. – на суму 1,9 тис.грн., Мушинська І.В. – на суму 0,6 тис.грн.
|
|
|
Надходження по платі за оренду майна що перебуває у державній та комунальній власності за І півріччя 2017 2017 року склали 1 347,1 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 100,0 %. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 106,4 % або 81,0 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок збільшення надходжень від таких платників: ТОВ «Грегорі Арбер» на 82,4 тис.грн., ТОВ «ТЕРА» на 30,0 тис.грн., Казіміров О.О. на 9,0 тис.грн.
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконаний на 100,6 відсотків. Надходження склали 264,9 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 28,7 тис.грн. На зменшення надходження коштів вплинуло зменшення від ТОВ «Катран» у сумі 61,8 тис.грн., ТОВ «Фараон» – 12» на суму 27,9 тис.грн.; ФОП Короткий В.В. – на 1,4 тис.грн.
Акцизний податок (пальне) виконаний на 101,4 відсотка, або +1,4 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 105,0 тис.грн.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки виконаний на 101,0 відсоток, надходження склали 0,6 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 8,5 тис.грн.
Єдиний податок виконаний на 102,4 відсотка. Надходження склали у сумі 1 886,4 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 429,4 тис.грн. або на 178,5% за рахунок надходжень від:
– фізичних осіб +652,2 тис.грн. Це пов’язано з підвищенням ставки податку яка залежить від мінімальної заробітної плати., з 1 січня 2017 року підвищення мінімальної зарплати склало 1600,00 грн. (з 1600 (станом на грудень 2016 р) до 3200 грн.).
– юридичних осіб +177,2 тис.грн. за рахунок збільшення надходжень від ТОВ «Теплобудком» на суму 58,6 тис.грн.; ПП «Одесгазсервіс» на суму 22,4 тис.грн., МПП Фірма «Політех» на суму 15,8 тис.грн., ПП «Спеценергоремонт» на суму 54,5 тис.грн., ТОВ «Котамиш-БУД» на суму 1,5 тис.грн, ТОВ «СВ-Бетон» на суму 4,2 тис.грн.
Державне мито виконано на 99,9 відсотки. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 9,0 тис.грн. або на 125,9%. (за рахунок збільшення платників).
Плата за надання інших адміністративних послуг виконана на 162,2 відсотка, надходження склали 110,1 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 103,2 тис.грн.
Адміністративний збір виконаний на 100,2 відсотки, надходження склали 30,5 тис.грн.
Інші надходження виконані на 100,1 відсотки, надходження склали 12,0 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 5,5 тис.грн.
До спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 1 604,8 тис.грн., виконання за 6 міс. 2017 р. склало 118,0% (+244,7 тис.грн.). Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 220,4 тис.грн., у тому числі:
Власні надходження бюджетних установ та організацій надійшло у сумі 882,0 тис.грн., відповідно до минулого року надходження збільшились на 162,5 тис.грн., або 122,6%. за рахунок плати за послуги що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями +707,4 тис.грн. та за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків отриманими бюджетними установами +174,6 тис.грн.;
Екологічний податок надійшов у сумі 8,3 тис.грн., виконання за 6 міс. 2017 р. склало 113,9%.
По бюджету розвитку надходження склали 714,6 тис.грн., виконання складає 100,0%. До минулого року надходження збільшились на 57,0 тис.грн.
- Надходження від відчудження майна що знаходиться у комунальній власності склали 614,6 тис.грн. виконання за 6 міс. 2017 р. склало 100,0%. Порівняно до минулого року надходження зменшились на 42,9 тис.грн.
- Надходження від продажу землі за 6 міс. 2017р. склали 100,0 тис.грн. За ІІ квартал 2017р. надійшли кошти від продажу земельної ділянки ПП «Данай» у сумі 100,0 тис.грн.
- Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту за 6 міс. 2017р. – відсутні.
ІV Видатки та заборгованість
За І півріччя 2017 року загальна сума видатків бюджету міста з урахуванням трансфертів становила 42631,928 тис. грн., що становить 58,06 % річних призначень. По загальному фонду видатки проведені в обсязі 40967,735 тис.грн., або 61,24 % річних призначень, по спеціальному фонду 1664,192 тис. грн. (25,48 %). Виконання капітальних видатків, що здійснювалось за рахунок спеціального фонду (бюджету розвитку) становить 982,353 тис. грн.
Додаток 1
Таблиця 1. Аналіз видатків в розрізі загального та спеціального фонду, поточних та капітальних видатків
На захищенні статті протягом І півріччя 2017 року спрямовано 16938,988 тис.грн. (76,38% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).
За аналогічний період 2016 року на захищені статті видатків було спрямовано 16431,246 тис.грн. (91,52% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).
При цьому, у поточному році на захищені видатки спрямовано на 507,742.т. грн.. більше, ніж за аналогічний період минулого року, що обумовлено ростом тарифів на енергоносії, мінімальної заробітної плати. Простежується позитивна динаміка в структурі видатків загального фонду бюджету, тобто зменшується питома вага захищених видатків, збільшується фінансування інших видатків та програм.
Таблиця 2
Видатки загального фонду м. Теплодар за І півріччя 2016-2017 р.р, т. грн
Назва статті |
за І півріччя 2016 року |
за І півріччя 2017 року |
|
||
тис,грн |
Питома вага,% |
тис,грн |
Питома вага,% |
Т.р.,% |
|
2111 |
11171,310 |
62,22 |
12449,815 |
56,14 |
111,44 |
2120 |
2381,814 |
13,27 |
2693,845 |
12,15 |
113,10 |
2111+2120 |
13553,124 |
75,49 |
15143,660 |
68,29 |
111,74 |
2220 |
197,268 |
1,10 |
0,000 |
0,00 |
0,00 |
2230 |
650,268 |
3,62 |
93,953 |
0,42 |
14,45 |
2270 |
2030,586 |
11,31 |
1701,375 |
7,67 |
83,79 |
Разом по захищенним статтям |
16431,246 |
91,52 |
16938,988 |
76,38 |
103,09 |
Інші видатки |
1522,693 |
8,48 |
5237,385 |
23,62 |
343,96 |
Всього (БЕЗ ТРАНСФЕРТІВ ) |
17953,939 |
100,00 |
22176,373 |
100,00 |
123,52 |
На видатки соціально-культурної сфери у цілому за І півріччя 2017 року спрямовано 35305,224 тис.грн., в т.ч.:
-по загальному фонду— 35595,257 тис. грн., або 62,01% від обсягу видатків загального фонду бюджету;
– по спеціальному фонду – 709,97 тис. грн., або 48,10 % від обсягу видатків спеціального фонду бюджету.
Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатків соціально-культурної сфери займають видатки на освіту – 11985,562 тис.грн. (29,26%), соціальний захист з урахуванням субвенцій з державного бюджету – 11018,368 тис.грн. (43,25%) та охорону здоров”я – 4037,623тис.грн. (9,89%).
Додаток 2.
Таблиця 3.1.Структура фактичних видатків бюджету м.Теплодар І півріччя 2017 року за функціональною ознакою
Таблиця 3.2.Структура фактичних видатків соціально-культурної сфери м.Теплодар за
І півріччя 2017 року за функціональною ознакою
Оплата праці працівникам бюджетних установ посідає найвагоміше місце серед захищених видатків та складає 68,29% в загальному обсязі видатків бюджету міста. На зазначену мету І півріччя 2017 року спрямовано 15143,660 тис.грн. .За аналогічний період 2016 року на ці видатки було профінансовано 13553,124 тис грн., що на 1590,536 т. грн більше ніж 2016 рку. Такий ріст видатків пояснюється збільшенням мінімальної заробітної плати працівникам бюджетної сфери а також збільшенням посадових окладів педагогічним працівникам.
На розрахунки за спожиті бюджетними установами енергоносії протягом І півріччя 2017 року з місцевого бюджету загального фонду спрямовано 1701,374 тис. грн, у тому числі на тепло- 1266,665 тис.грн., воду- 58,331 тис.грн., електроенергію – 376,378 тис.грн. Найбільшу питому вагу в структурі оплати видатків по оплаті за енергоносії займають видатки на оплату за теплопостачання (74,45%).
Таблиця 4
т. грн
Назва показника |
Станом на 01.07.2015 |
Питома вага, % |
Станом на 01.07.2016 |
Питома вага, % |
Відхилення |
|
грн |
Т.р.,% |
|||||
Теплопостачання |
1647,575 |
81,14 |
1266,665 |
74,45 |
-380,910 |
76,88 |
Водопостачання |
70,761 |
3,48 |
58,331 |
3,43 |
-12,430 |
82,43 |
Електроенергія |
312,248 |
15,38 |
376,378 |
22,12 |
64,130 |
120,54 |
Всього видатків по енергоносіям |
2030,584 |
100,00 |
1701,374 |
100,00 |
-329,210 |
83,79 |
Зменшення видатків по тепловій енергії у звітному періоді 2017 року порівняно до аналогічного періоду 2016 року вплинуло те, що розрахунки за теплову енергію по деяким бюджетним установам міста здійснювались відповідно до лічильників теплової енергії. Також наявна економія коштів, які фінансуються на розрахунки за водопостачання, в зв”язку із введенням жорстких заходів з економії води в сумі 12,430 т грн .
Структура виконання міського бюджету по видаткам на розрахунки за спожиті енергоносії
Фінансування регіональних програм та заходів місцевого значення здійснювалось в межах помісячного розпису на підставі розпоряджень міського голови відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів та, головним чином, за наявності фінансового ресурсу. У цілому по загальному та спеціальному фонду разом з місцевого бюджету профінансовано за звітний період 2636,925, з них 1029,309 тис грн – фінансова підтримка об»єктів житлово-комунального господарства.
Додаток 3
Таблиця 5. Виконання міських програм за І півріччя 2017 року
З резервного фонду місцевого бюджету кошти впродовж звітного періоду не виділялись.
За рахунок коштів місцевого бюджету розвитку ( капітальні видатки) профінансовано кошти в сумі 611,810 тис.грн, відповідно до актів про виконані роботи та проектно-кошторисних документів головних розпорядників коштів.
Додаток 4.
Таблиця 6.Перелік об`єктів, фінансування яких у І півріччі 2017 року здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету розвитку
На виконання інвестиційних проектів, які фінансуються з обласного бюджету заплановані кошти в сумі 4300,793 тис. грн, видатки впродовж звітного періоду склали- 357,910 тис грн, які також проводились відповідно до наданої проектно-кошторисної документації та актів та про виконання капітальних робіт.
Таблиця 7.Перелік об`єктів, фінансування яких у І півріччі 2017 року здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету розвитку
- V. Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
На I півріччя 2017 року затверджено планові призначення ( зі змінами ) по 2х субвенціях з Державного бюджету місцевим бюджетам на суму 17650,116 тис.грн. Надійшло з Державного бюджету коштів на фінансування соціальної допомоги, пільг та субсидій за звітний період на суму 17650,116 тис.грн.. Профінансовано розпорядника коштів та перераховано отримувачам соціальної допомоги, пільг та субсидій 17650.116 тис. грн. Залишок невикористаних коштів станом на 01.07.2017 року відсутній.
- По субвенції на виплату допомоги сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам , тимчасової державної допомоги та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу на І півріччя 2017 року передбачено планові призначення у сумі 5836,0 тис.грн.
Соціальної допомоги малозабезпеченим сім»ям з дітьми за звітний період надано на суму 5836,0 тис.грн.. Отримано коштів з держбюджету та профінансовано розпорядника коштів у повному обсязі.
Нарахована сума соціальної допомоги за І півріччя 2017 року склала 5836,0 тис.грн , що більше від суми нарахованої соціальної допомоги у відповідному періоді минулого року ( 5147,3 тис.грн ) на 13,4 % або на 688,7 тис.грн..
Найбільше збільшення нарахованих сум відбулося
по КФК 1513048/090401 »Соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям» на 183,0 тис.грн ,
по КФК1513041/090302 «Допомога у зв»язку з вагітністю та пологами» на 12.1 тис.грн ,
по КФК1513045/090306 « Допомога на дітей одиноким матерям» на 150,5 тис.грн ,
по КФК1513049/091300 «Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» на 125,0 тис.грн .,
по КФК 1513044/090305 « Допомога на дітей ,над якими встановлено опіку» на 56,8 тис.грн,
по КФК1513043/090304 «Допомога при народженні дитини» на 172,7 тис.грн,
По КФК1513042/090303 відбулося зменшення нарахованої суми на 38,6 ти. грн.. З 01.07.2017 року припиняється нарахування цієї допомоги.
Найбільші обсяги субвенції за І півріччя 2017 року ( у відсотку до загальної суми нарахуваннях суми (5836,0 тисгрн.)
направлені на виплату соціальної допомоги :
- при народженні дитини ( КФК1513041/ 090304 ) – 51,5 % або 3007,72 тис.грн;
- на дітей одиноким матерям ( КФК1513045/ 090306 ) – 11,8 % або 694,2 тис.грн ;
- державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам ( КФК 1513049/091300/ ) – 13,1 % або 768,6 тис.грн ;
- соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям ( КФК1513048/ 090401 ) – 13,2 % або 768,6 тис.грн .
Кредиторська заборгованість станом на 01.07.2017 року відсутня.
На розрахунки з пільг та субсидій на оплату комунальних послуг населення на I півріччя 2017 року передбачено планові призначення зі змінами в сумі 11814.1 тис.грн . Сума нарахованих пільг та субсидій населенню за спожиті житлово-комунальні послуги за відповідний період склала 10379.7 тис. грн., що більше суми нарахувань за І півріччя 2016 року ( 5659,9 тис.грн ) на 4719,8 тис. грн або на 83,4 % .
В розрізі видів послуг питома вага нарахованих сум пільг та субсидій ( процентне відношення до загальної суми нарахування) має такий вигляд:
– електроенергії — на 1205,1 тис грн. або 11,6 % ;
– теплопостачання – на 6961,2 тис.грн. або 67,1 % ,
– водопостачання – на 960,0 тис.грн. або на 9.2 % ,
– квартплаті – на 1254,3 тис.грн або на 12,1 % . .
Найбільш значне збільшення нарахованої суми в порівнянні з відповідним періодом минулого року відбулося по субсидії ( 4540,8 тис. грн./8733,6 тис.грн ), а саме на 4192,8 тис.грн, або на 92,3%
Отримано коштів з державного бюджету та профінансовано розпорядника коштів на суму 11814,1 тис. грн. з урахуванням заборгованості станом на 01.01.2017 року ( 3541,0 тис.грн).
Станом на 01.07.2017 року кредиторська заборгованість з пільг та субсидій склала 2106,6 тис.грн . в т.ч по видам послуг :
– по електроенергії — 169,3 тис. грн.;
– по теплопостачанню – 675,5 тис.грн. ;
– по водопостачанню – 451,6 тис.грн. ;
– квартплаті – 810.2 тис.грн.
- На надання пільг з послуг зв’язку, інших пільг, визначених чинним законодавством та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян (субвенція була передана на місцевий бюджет з 2017 року без відповідного фінансового забезпечення) планові призначення (зі змінами) на І півріччя 2017 року склали 36,24 тис. грн.
- За відповідний період нарахувань зазначених пільг не було.
Станом на 01.07.2017 року залишається кредиторська заборгованість , яка утворилася станом на 01.01.2016 в сумі 22,66 тис.грн та не профінансована з державного бюджету місцевому бюджету в т.ч. у розрізі видів послуг:
одноразовий проїзд – 3,36 тис.грн ;
послуги зв»язку — 0,99 тис.грн ;
компенсація за пільгове перевезення – 18,31 тис. грн.
Начальник фінансового управління С.П. Одарич
Заступник начальника,
начальник відділу фінансування та
виконання місцевого бюджету І.В.Муталєнко
Начальник відділу планування
та аналізу доходів місцевого бюджету І.С. Казімір