Пояснювальна записка

Пояснювальна записка

до звіту про виконання бюджету

м. Теплодар за І квартал 2017 року

 

І. Загальні підсумки виконання бюджету м. Теплодар

по доходам і видаткам.

 

Теплодарською міською радою 24 листопада 2016 року прийнято рішення №196-VІІ „Про бюджет міста Теплодар на 2017 рік” по доходам – 56 352,9 тис.грн, в тому числі по загальному фонду – 54 568,3 тис.грн., по спеціальному фонду – 1 784,6 тис.грн. і видаткам в сумі – 56 352,9 тис.грн., у тому числі загального фонду –54 568,3 тис.грн., спеціального фонду – 1 784,6 тис.грн. Протягом звітного періоду проводились уточнення планових показників, як доходної так і видаткової частини бюджету, які після уточнення склали – доходи 62 852,5 тис.грн., у тому числі: загальний фонд –                       60 953,3 тис.грн., спеціальний фонд – 1 899,2 тис.грн., видатки 66 941,183 тис.грн., у тому числі: загальний фонд – 61 322,658 тис.грн., спеціальний фонд –   5 618,525тис.грн.

В бюджет міста при уточненому плані на І квартал 2017 р. загального фонду  19 675,4 тис.грн. фактично надійшло 19 810,0 тис.грн., що складає 100,7 відсотки. По спеціальному фонду при уточненому плані на І квартал 2017 р.   862,6 тис.грн. фактично надійшло 1072,4 тис.грн., виконання складає 124,3 відсотків.

Виконання плану доходів загального фонду (без трансфертів) складає 103,0 відсотки. В бюджет міста при уточненому плані на на І квартал 2017 р.     4 475,7 тис.грн. фактично надійшло 4 610,3 тис.грн. Виконання плану доходів спеціального фонду (без трансфертів) складає 124,3 відсотків. В бюджет міста при уточненому плані на на І квартал 2017 р. 862,6 тис.грн. фактично надійшло 1 072,4 тис.грн.

Базова дотація, що одержується з державного бюджету при плані на І квартал  2017 р. 1 199,6 тис.грн. фактично надійшла в сумі 1 199,6 тис.грн., або 100,0 відсотків.

Субвенції загального фонду при уточненому плані на І квартал 2017 р. 14 000,1 тис.грн. фактично надійшли у сумі 14 000,1 тис.грн., або 100,0 відсотків.

До місцевого бюджету за І квартал 2017 року надійшли:

  • Освітня субвенція у сумі 2 119,1 тис.грн.
  • Медична субвенція у сумі 2 119,1 тис.грн.

План по видаткам загального фонду бюджету міста виконаний на 32,96 відсотки до річних планових призначень, при плані на 2017 рік – 61 322,658 тис.грн. фактично витрачено 20 211,969  тис.грн.

ІІ. Показники економічного розвитку регіону.

 

Промисловість

 

За на І квартал 2017 року очікувані  обсяги реалізованої промислової продукції підприємствами міста Теплодар в  становлять  в середньому 50,0 млн, грн. Станом на 01.04.2017 року обсяг реалізованої продукції  підприємствами основного кола становив 27,1 млн. грн.

 

Будівництво. Капітальні інвестиції.

 

Інформація щодо обсягу будівельно-монтажних робіт виконаних підрядними підприємствами будівельно-монтажного комплексу міста  Теплодар та обсягів капітальних інвестицій згідно Закону України «Про державну статистику» є конфіденційною. Протягом І кварталу 2017 року  на території міста не було введення  в експлуатацію житла.

Роздрібна торгівля та сфера послуг

В основному  майже всі об’єкти торгівлі та сфери послуг на території міста Теплодар належать фізичним особам-підприємцям, які згідно Закону України «Про державну статистику не надають звітності. Станом на 01.04.2017 року  відсутня інформація щодо обсягів роздрібної торгівлі за 2016 рік. Станом на 01.04.2017 року обсяг реалізованих нефінансових послуг наданих підприємствами міста становить 15 082,0 тис. грн, в т. ч. населенню реалізовано  послуг на суму 6 110,9 тис. грн.                        

Розвиток підприємництва

 

Станом на 01.01.2013 року на обліку у виконкомі Теплодарської міської ради  перебувало 252 юридичних осіб   та 1040 фізичних осіб – підприємців. Всього, з урахуванням державної реєстрації започаткування та припинення підприємницької діяльності  на 01.07.2013 року на обліку знаходилося 248 юридичних осіб та 1041 фізичних осіб – підприємців.     

З 01.07.2013 року повноваження з питань державної реєстрації передано до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

В даний час, в зв’язку з переданням з 01.05.2016 року повноважень з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців від реєстраційної служби Біляївського міськрайоного управління юстиції  до виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області проводиться робота щодо приймання передавання-реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. За даними попередньої інвентаризації на обліку у виконавчому комітеті станом на 01.04.2017 року знаходиться 960 фізичних осіб – підприємців та 271 юридичних осіб ( з них суб’єктів господарювання – малих підприємств 103 одиниці). Проте, враховуючи екстериторіальний принцип державної реєстрації та те, що облік суб’єктів господарювання в ЄДР ведеться в цілому по Біляївському району та місту Теплодар, ці  показники не є точними і можуть бути уточнені в подальшому.

В середньому в розрахунку  на 10 тис. осіб наявного населення міста  налічується 103 малих підприємств, кількість зайнятих в малому підприємництві становить близько 2  тис. осіб.

З метою спрощення процесу надання адміністративних послуг    у  місті при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради в 1 кварталі 2013 року створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) до складу якого ввійшов дозвільний центр. ЦНАП успішно співпрацює з управлінням Держгеокадастру  в Біляївському районі Одеської області, Теплодарським  міським  сектором  міграційної служби в Одеській області та суб’єктами надання адміністративних послуг виконавчого комітету.

 

Демографічна ситуація

 

Демографічна ситуація в місті за останні три роки характеризується відносною стабільністю чисельності населення. За даними Головного управління статистики чисельність наявного населення міста Теплодар в середньому  становить 10,3 тис чоловік, постійного 10,5 тис. Станом на 01.01.2017 року наявне населення міста становило 10 276 чол, постійне – 10 484 чол. Протягом даного періоду народилося 87 немовлят, померло 67 чол., природний приріст становить 21 чоловік. Міграційне скорочення становило 41 чоловік ( вибуло 60, прибуло 19 чол.)

З метою якнайшвидшого повернення незайнятих громадян до продуктивної праці міський центр зайнятості спільно з обласною службою зайнятості реалізує на ринку праці активні заходи сприяння зайнятості населення – працевлаштування, залучення до громадських робіт та професійне навчання. Безробітних, для яких на ринку праці відсутня підходяща робота, центри зайнятості залучали до підприємництва шляхом одноразової виплати допомоги по безробіттю.

 

У системі соціального захисту значна увага приділялася обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, наданню грошової та натуральної допомоги.

В місті працюють  4 програми з питань соціального захисту населення:  „Міська програма зайнятості”, „Програма соціальної допомоги малозабезпеченим ветеранам війни та праці, інвалідам та сім’ям з дітьми”, „Програма з  надання дотацій населенню м. Теплодар у сфері ЖКП”, міська програма „Дешевий хліб”. За даними Головного управління статитстики за січень- березень 2017 року з питання отримання субсидій звернулося  246 сімей.  З початку року призначено субсидії 301 сім»ї. Всього в м. Теплодар отримують субсидію 1635 сімей. Середній розмір субсидії 632,5 грн.

         За даними Головного управління статистики в Одеській області середньооблікова кількість штатних працівників  на підприємствах, установах і організаціях міста   за І квартал 2017 року становить 734 чол., середньомісячна заробітна плати за січень – грудень 2016 року становить 3036  грн., що  на 18,3 % більше від  показника за січень – грудень  2015 року і становить 63,1 % від середньообласного показника  за чотири квартали 2016 року.

Заборгованість із виплати заробітної на підприємствах міста станом на 01.04. 2017 року  відсутня .

 

Сплата житлово-комунальних послуг

 

Всього населенню м. Теплодар, за останніми статистичними даними, станом на 01.04.2017 року, нараховано за спожиті  житлово-комунальні послуги  5914,3 тис. грн., сплачено за січень-квітень    2017 року 6911,0   тис. грн. що становить 116,9 % від нарахованої суми , проте, слід зазначити, що до сплаченої суми ввійшли платежі по заборгованості за спожиті послуги.  Всього на початок липня   2016 року заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги становить 5977,8 тис.  грн.

 

 

ІІІ. Підсумок виконання доходної частини бюджету.

 

За І квартал 2017 року до місцевого бюджету м.Теплодар з урахуванням міжбюджетних трансфертів надійшло 20 882,4 тис.грн., у тому числі:

  • загальний фонд – 19 810,0 тис.грн.
  • спеціальний фонд – 1 072,4 тис.грн.

Загальний фонд – 94,8% 19810,0 тис.грн.

 

Спеціальний фонд – 5,1%     1072,4 тис.грн.

 

За І квартал 2017 року до місцевого бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів надійшло податків, зборів та інших неподаткових платежів у обсязі 5 682,7 тис.грн., виконання склало 106,5%. Порівняно з відповідним періодом 2016 року надходження збільшились на 2 377,6 тис.грн., або на 71,9 %.

До Загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 4 610,3  тис.грн., виконання за І квартал 2017 р. склало 103,0% (+134,6 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом 2016 року надходження збільшились на 1 328,6 тис.грн. або 40,5%.

Податок на доходи фізичних осіб. Надходження за І квартал 2017 року склали 1 798,5 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 103,6%. Питома вага в загальному фонді складає 39,0%. Надходження порівняно до минулого року збільшилися на 71,7 % або на 750,7 тис.грн. Надходження збільшились у зв’язку з підвищення мінімальної заробітної плати (з 01.01.2017р. – 3 200,0 грн.)

 

Надходження податку на доходи фізичних осіб в розрізі галузей економіки розподіляється наступним чином:

► бюджетна сфера                       55,1 %;

► інші (в т.ч. будівництво)         7,5 %;

► промисловість                          15,7 %;

► суб’єкти підприємництва          11,3 %;

► транспорт, зв’язок                      5,1 %;

► торгівля                                       4,1 %;

► фінансові установи                     1,2 %.

 

Виконання

101.6 %   (+0.8.грн.)

 

 

Виконання

112.7 %  (+0.5 т.грн.)

 

Виконання

140.3 %             (+28.9 т.грн.)                             

 

Виконання

103,6 %

(+62.5 т.грн.)

 

Виконання

102.0 %

(+32.3 т.грн.)

 

Темп росту

164,3 %

(+643,2 тис.грн.)

 

Темп росту

171.7%

(+750.7 тис.грн.)

 

Темп росту

423,5 %

(+76,9 тис.грн.)

 

Темп росту

150,9 %

 (+1,5 тис.грн.)

 

Темп росту

243,8 %

(+29,1 тис.грн.)

 

 

 

Виконання надходжень плати за землю за І квартал 2017р. складає 100,8%. Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати:

 

Надійшло плати за землю 923,9 тис.грн., виконання складає 100,8%:

  • Орендної плати – 731,8 тис.грн., виконання склало 100,4% (+2,8 тис.грн.).
  • Земельного податку – 192,1 тис.грн., виконання склало 102,3% (+4,3 тис.грн.).

 

 

Виконання

100,8 %

(+7,1 тис.грн)

 

Виконання

102,3 %

(+4,3 тис.грн)

 

Виконання

100,4 %

(+2,8 тис.грн)

 

 

Порівняно до минулого року надходження зменшились на 99,7% або       2,3 тис.грн. Надходження зменшились за рахунок зменшення земельного податку з юридичних осіб.

  • орендна плата збільшилась на 108,3 % або +56,0 тис.грн., за рахунок таких платників як: МПП «Данай» на суму  4,2 тис.грн., ПП  «Авгіт» на суму 2,0 тис.грн., ПрАТ  «МТС УКРАЇНА» на суму 4,7 тис.грн.,  ПАТ «Концерн Галнафтогаз» на суму 3,4 тис.грн., ПП «Рембудматериали» на суму 3,6 тис.грн.,  ПП «Омега-брокерс» на суму 2,5 тис.грн., ТОВ «Теплодар ПІВІ» на суму 108,4 тис.грн. ; Васильева Н.В. на суму 0,6 тис.грн, Ксюк  Г.Г. на суму 0,6 тис.грн., Пейчева З.Д.  на суму 0,3 тис.грн.
  • земельний податок зменшився на 58,9 % або -56,5 тис.грн. за рахунок таких платників як: КТВП «Гермес» на суму 5,1 тис.грн., ТОВ ВКФ «Діалог» на суму 0,8 тис.грн.,  КБМП «Електропiвдензахiдмонтаж» на суму 5,2 тис.грн., ТОВ «Інжинірінг Груп» насуму 2,6 тис.грн., ПП «Дністер» на суму 4,0 тис.грн., СУІП «Кораса» на суму 14,0 тис.грн., КП «Одесская ТЭЦ-2» на суму 4,0 тис.грн., ПП «Тайфун» на суму 2,0 тис.грн., ТОВ «ВЕЛК» на суму 2,1 тис.грн., ТОВ «Одеський гофрокомбінат» на суму 15,8 тис.грн.;  Бігунова О.М. на суму 2,2 тис.грн., Герасютенко Я.М. на суму 1,7 тис.грн.

Темп росту

76,5 %

(-58,9 тис.грн.)

 

Темп росту

99,7 %

(-2,9 тис.грн.)

 

Темп росту

108,3 %

(+56,0 тис.грн.)

 

Надходження по платі за оренду майна що перебуває у державній та комунальній власності за 3 міс. 2017 року склали 650,0 тис.грн. Виконання плану забезпечено на 103,3 %. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 101,0 % або 6,2 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок збільшення надходжень від таких платників: ТОВ «Белнет» на 2,2 тис.грн., ТОВ «Котамиш-Буд» на 2,8 тис.грн., МТС УКРАЇНА ПрАТ(ЗАО УМС) на 9,4 тис.грн.,  Кирил В.Б. на 3,3 тис.грн.

Акцизний податок виконаний  на 109,0 відсотків. Надходження склали 138,3 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 8,9 тис.грн. На збільшення надходження коштів вплинуло збільшення від ТОВ Катран» у сумі 6,6 тис.грн. (підприємство працює з 2016 року), ФОП Тарабіцина Л.І. – на 1,0 тис.грн.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки виконаний на 101,1 відсотків, надходження склали 16,5 тис.грн.  Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 4,3 тис.грн. за рахунок надходжень від юридичних осіб нежитлової нерухомості, а саме  від МП «Альтернатива-91» на 1,4 тис.грн., МПП «Данай» на 1,6 тис.грн. ТОВ ВКА «Маяки» на 2,0 тис.грн.

Єдиний податок виконаний на 102,3 відсотка. Надходження склали у сумі 955,9 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 462,8 тис.грн. або на 193,9% за рахунок надходжень від:

– фізичних осіб +387,6 тис.грн. Це пов’язано з підвищенням ставки податку яка залежить від мінімальної заробітної плати., з 1 січня 2017 року підвищення мінімальної зарплати склало 1600,00 грн. (з 1600 (станом на грудень 2016 р) до 3200 грн.). 

– юридичних осіб +75,2 тис.грн. за рахунок збільшення надходжень від ПП «Одесгазсервіс» на суму 8,5 тис.грн., МПП Фірма «Політех» на суму 10,1 тис.грн., ПП «Спеценергоремонт» на суму 42,2 тис.грн., ТОВ «Котамиш-БУД» на суму 1,5 тис.грн, ТОВ «СВ-Бетон» на суму 2,0 тис.грн.

Державне мито виконано на 110,7 відсотків. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження зменшились на 12,8 тис.грн. або на 219,8%. Надходження збільшились за рахунок державного мита, не віднесене до інших категорій – на 13,7 тис.грн.

Плата за надання інших адміністративних послуг виконана на 115,0 відсотків, надходження склали 20,6 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 17,9 тис.грн., за рахунок збільшення кількості проведених адміністративних послуг.

Інші надходження виконані на 100,0 відсотків, надходження склали 9,8 тис.грн. Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 4,7 тис.грн. Надходження збільшились за рахунок надходжень від ПП «Тайфун» на 6,6 тис.грн.

До спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 1072,4  тис.грн., виконання за 3 міс. 2017  р. склало 124,3% (+209,8 тис.грн.). Порівняно до відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 1048,9 тис.грн., у тому числі:

Власні надходження бюджетних установ та організацій надійшло у сумі 454,9 тис.грн., відповідно до минулого року надходження збільшились на 434,2 тис.грн., або 193,3%. за рахунок плати за послуги що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями +339,8 тис.грн. та за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків отриманими бюджетними установами +94,4 тис.грн.;

Екологічний податок надійшов у сумі 2,9 тис.грн., виконання за               3 міс. 2017  р. склало 110,8%..

По бюджету розвитку надходження склали 614,6 тис.грн., виконання складає 113,6%. До минулого року надходження збільшились на 614,6 тис.грн.

 

  • Надходження від відчудження майна що знаходиться у комунальній власності склали 614,6 тис.грн. виконання за 3 міс. 2017 р. склало 113,6% (+73,8 тис.грн.). Порівняно до минулого року надходження збільшились на 614,6 тис.грн. За 3 міс. 2017р. надійшло від ТОВ ЖЕБП «Наше місто» у сумі 0,2 тис.грн., від ПП «Васкос» у сумі 426,2 тис.грн., від ТОВ «Італ-Дніпро» у сумі 188,2 тис.грн.
  • Надходження від продажу землі за 3 міс. 2017р. відсутні. У 2016р. надійшло 61,7 тис.грн. за рахунок продажу земельної ділянки підприємцям Гілка О.І. та Лоза А.В.
  • Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту за 3 міс. 2017р. також відсутні.

 

 

 

ІV Видатки та заборгованість

 

За І квартал 2017 року загальна сума видатків бюджету міста з  урахуванням трансфертів  становила 20 769,9 тис. грн., що становить  31,02 % річних призначень. По загальному фонду видатки проведені в обсязі  20211,969 тис.грн., або 32,97 % річних призначень, по спеціальному фонду 557,944 тис. грн. (9,93 %). Виконання капітальних видатків, що здійснювалось за рахунок спеціального фонду (бюджету розвитку) становить  281,510, тис. грн.

 

 

Додаток 1

Таблиця 1. Аналіз видатків в розрізі загального та спеціального фонду, поточних та капітальних видатків

На захищенні статті протягом І кварталу 2017 року спрямовано 9702,445 тис.грн. (92,55% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).

За аналогічний період 2016 року на захищені статті видатків було спрямовано 8031,47 тис.грн. (92,59% загального обсягу видатків без урахування трансфертів).       

При цьому, у поточному  році на захищені видатки спрямовано на  1 670,973тис . грн.. більше, ніж за аналогічний період минулого року, що обумовлено ростом тарифів на енергоносії (особливо на електричну енергію, мінімальної заробітної плати. При цьому спостерігається ріст фінансування незахищених статей (на 137,975 тис грн більше аналогічного періоду 2016 року).Також дещо збільшується питома вага незахищених статей по відношенню до аналогічного періоду 2016 року  в загальному обсязі профінансованих видатків.

Таблиця 2

Видатки загального фонду м. Теплодар за І квартал   2016-2017 р.р

 

Назва статті

за  Іквартал 2016 року

за І квартал 2017 року

 

тис,грн

Питома вага,%

тис,грн

Питома вага,%

Т.р.,%

2111

5080,725

58,57

6472,300

61,74

127,39

2120

1079,512

12,45

1383,340

13,20

128,14

2111+2120

6160,237

71,02

7855,640

74,94

127,52

2220

82,079

0,95

336,790

3,21

410,32

2230

244,929

2,82

100,705

0,96

41,12

2270

1544,227

17,80

1409,310

13,44

91,26

Разом по захищенним статтям

8031,472

92,59

9702,445

92,55

120,81

Інші видатки

642,600

7,41

780,575

7,45

121,47

Всього (БЕЗ ТРАНСФЕРТІВ по соціальному забезпеченню)

8674,072

100,00

10483,020

100,00

120,85

На видатки соціально-культурної сфери у цілому за І квартал  2017 року спрямовано 18 283,257 тис.грн., в т.ч.:

-по загальному фонду— 17 991,242 тис. грн.,або 63,87 %  від обсягу видатків загального фонду бюджету;

– по спеціальному фонду – 557,94 тис. грн., або 52,34 % від обсягу видатків спеціального фонду бюджету.

Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатків соціально-культурної сфери займають видатки на освіту – 5 532,719 тис.грн. (19,33%), соціальний захист з урахуванням субвенцій з державного бюджету – 9 807,063  тис.грн. (34,26%) та охорону здоров”я – 2 043,943тис.грн. (7,14%).

Додаток 2.

Таблиця 3.1.Структура фактичних видатків бюджету м.Теплодар І квартал 2017 року за функціональною ознакою

 

Таблиця 3.2.Структура фактичних видатків соціально-культурної сфери м.Теплодар

І квартал 2017 року за функціональною ознакою

Оплата праці працівникам бюджетних установ посідає найвагоміше місце серед захищених видатків та складає  74,94 % в загальному обсязі видатків бюджету міста. На зазначену мету  І квартал 2017 року спрямовано  7 855,40  тис.грн. .За аналогічний період 2016 року на ці видатки було профінансовано 6 160,237 тис грн. Такий ріст видатків пояснюється тим перш за все тим, що з 2017 року ЗУ «Про Державний бюджет України» була визначена мінімальна заробітна плата в розмірі 3200,00 грн. Також іншими законодавчими актами були значно змінені умови оплати праці педагогічних працівників ЗОШ (збільшені тарифні стаки).

На розрахунки за спожиті бюджетними установами  енергоносії протягом  І кварталу 2017 року з місцевого бюджету  загального фонду спрямовано  1 406,610  тис. грн, у тому числі на тепло-  1138,210 тис.грн., воду- 33,320  тис.грн., електроенергію – 235,080   тис.грн. Найбільшу питому вагу в структурі оплати видатків по оплаті за енергоносії займають видатки на оплату за теплопостачання (80,92%).

Таблиця4

Назва показника

Станом на 01.04.2016

Питома вага, %

Станом на 01.04.2017

Питома вага, %

Відхилення

грн

Т.р.,%

Теплопостачання

1344,681

87,08

1138,210

80,92

-206,471

84,65

Водопостачання

39,285

2,54

33,320

2,37

-5,965

84,82

Електроенергія

160,260

10,38

235,080

16,71

74,820

146,69

Всього видатків по енергоносіям

1544,226

100,00

1406,610

100,00

-137,616

91,09

 

РS. Зменшення видатків по КЕКВ 2271 по відношенню до аналогічного періоду 2016 року пояснюється тим, що в період 2016-2017 років по бюджетним установам міста були проведені заходи щодо енергозбереження (утеплення стін та установка лічильників).

 

Разом з тим значно зросли видатки за спожиту електричну енергію, що споживаються бюджетними установами (на 137,616 тис грн), що пояснюється суттєвим ростом тарифу протягом 2016 року.

 Структура виконання міського бюджету по видаткам на розрахунки за спожиті енергоносії

Фінансування регіональних програм та заходів місцевого значення здійснювалось в межах помісячного розпису на підставі розпоряджень міського голови відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів та, головним чином, за наявності фінансового ресурсу. У цілому по загальному та спеціальному фонду разом з місцевого бюджету профінансовано за звітний період  803,6 тис грн, з них 310,809 тис грн – це програма  Розвитку житлово-комунального господарства (надання фінансової підтримки  КП ОТЕЦ-2) .

Додаток 3

Таблиця 5. Виконання міських програм за І  квартал 2017 року

 

З резервного  фонду місцевого бюджету кошти впродовж звітного періоду не виділялись.

 

 На 2017 рік план по місцевому бюджету розвитку з урахуванням змін затверджений  в сумі 696,06 тис грн.

За рахунок коштів місцевого бюджету розвитку  ( капітальні видатки) профінансовано кошти в сумі  263,01  тис.грн, головним чином, це капітальні видатки та видатки на експертизу об»єктів громади міста, відповідно до наданих головним розпорядником коштів актів про виконані роботи та  оформленої відповідним чином проектно-кошторисної документації.

Додаток 4. 

Таблиця 6.Перелік об`єктів, фінансування яких у  І кварталі 2017 року здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету розвитку

        На виконання інвестиційних проектів, які фінансуються з обласного бюджету заплановані кошти в сумі  3 690,194 тис. грн видатки впродовж звітного періоду не проводились.

 

 

 

ІІІ .    Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам

 

                            На   I квартал 2017 року  затверджено планові призначення  ( зі  змінами ) по 2х субвенціях з Державного бюджету місцевим бюджетам  на суму 9796,38  тис.грн.  Надійшло з Державного бюджету  коштів на фінансування соціальної допомоги, пільг та субсидій  за звітний період на суму 9796,38  тис.грн..    Профінансовано розпорядника коштів та перераховано  отримувачам соціальної допомоги, пільг та субсидій 9796,38  тис. грн.  Залишок невикористаних коштів станом на 01.04.2017 року  відсутній.

  • По субвенції на виплату допомоги сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам , тимчасової державної допомоги та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу  на  І квартал 2017 року передбачено планові призначення у сумі 2897,8 тис.грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Соціальної  допомоги малозабезпеченим сім»ям з дітьми за  звітний період   надано на суму 2897,8  тис.грн..  Отримано коштів з держбюджету та профінансовано розпорядника коштів  у повному обсязі. 

Нарахована сума соціальної допомоги  за І квартал 2017 року склала  2897,8 тис.грн  , що більше від суми нарахованої соціальної допомоги  у відповідному періоді минулого року ( 2399,3 тис.грн )  на  20,8 %  або на  498,5 тис.грн.. 

Найбільше збільшення нарахованих сум відбулося

по КФК 1513048 / 090401 »Соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям» на 105,0 тис.грн ,

по КФК 090302 «Допомога у зв»язку з вагітністю та пологами»  на  2.7 тис.грн ,

по КФК 090306 « Допомога на дітей  одиноким матерям» на 188.2 тис.грн ,

по КФК 091300  «Державна соціальна допомога  інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» на 65.6 тис.грн .,

по КФК 1513044/090305 « Допомога на дітей ,над якими встановлено опіку» на 34,0 тис.грн, 

по КФК151304 3/ 090304  «Допомога при народженні дитини» на 87,6 тис.грн,

   По  КФК 090303  відбулося зменшення нарахованої суми на 16,5 ти. Грн.. :

 

 Найбільші обсяги субвенції за  2016 року ( у відсотку до загальної суми нарахуваннях суми  (10758,2 тисгрн.)

направлені    на  виплату  соціальної допомоги :

  • при народженні дитини ( КФК 090304 ) – 55,6 % або 5985,65 тис.грн;
  • на дітей одиноким матерям ( КФК 090306 ) –  10,5 % або  1125,8 тис.грн  ;
  • державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам ( КФК 091300/ ) – 12,3 % або 1326,5 тис.грн ;
  • соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям ( КФК 090401 ) – 11,5 % або 1233,9 тис.грн .

Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2017 року відсутня.

 

На розрахунки з пільг та субсидій на оплату   комунальних послуг населення  на I квартал 2017 року  передбачено планові призначення зі змінами в сумі 6899,6 тис.грн . Сума нарахованих пільг та субсидій  населенню за спожиті житлово-комунальні послуги за  відповідний період склала 7992,7  тис. грн., що більше суми нарахувань за І квартал 2016 року (4533,64  тис.грн ) на 3459,06 тис. грн або на  43,3 % .

          В розрізі  видів послуг питома вага  нарахованих сум пільг та субсидій має такий вигляд :

          – електроенергії    —  на 857,9 тис грн. або  10,5 % ;

– теплопостачання –  на 5498.9  тис.грн.  або 68.8 % ,

– водопостачання  –  на  719.3  тис.грн. або на 9.0 % ,

– квартплаті          –  на  936.7  тис.грн або  на 11.7 % . .

Найбільш значне збільшення  нарахованої суми в порівнянні з відповідним періодом минулого року  відбулося  по субсидії ( 3242,1 тис. грн. ), а саме на 2256,8 тис.грн, або на 41%

        Отримано коштів з державного бюджету та профінансовано розпорядника коштів на суму 6899,6 тис. грн.

           Станом на 01.04.2017 року  кредиторська заборгованість з пільг та  субсидій  склала  4634,2 тис.грн . в т.ч  по    видам послуг :

          – по електроенергії      —    300,0 тис. грн.;

          – по теплопостачанню  –   2995,8 тис.грн. ;

          – по водопостачанню   –     563,7 тис.грн. ;

– квартплаті                 –     743,0 тис.грн.

 

  • На надання пільг з послуг зв’язку, інших пільг, визначених чинним законодавством та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян планові призначення на І квартал 2017 року з місцевого бюджету 43,14 тис. грн. За І квартал нарахувань не було.

Станом на 01.04.2017 року залишається кредиторська заборгованість , яка утворилася станом на 01.01.2016 в сумі 22,66 тис.грн та не профінансована з державного бюджету місцевому бюджету в т.ч. у розрізі видів послуг:

одноразовий проїзд – 3,36 тис.грн ;

послуги зв»язку      — 0,99 тис.грн ;

компенсація за пільгове перевезення – 18,31 тис. грн. .