КНП « Теплодарський ЦПМСД» звертається до декларантів з проханням звернутися до свого сімейного лікаря для оновлення персональних даних, у зв’язку зі змінами в роботі в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ).
Для оновлення даних необхідно звернутися з наступними оригіналами документів:
– Паспорт
– Ідентифікаційний код
– Свідоцтво про народження дитини
✅ Метод автентифікації пацієнтів в ЕСОЗ – це не лише технічна інформація. Це надзвичайно важливі дані для гарантування безпеки персональних і медичних даних та фундамент для запуску особистого кабінету пацієнта. Саме особистий кабінет пацієнта надасть кожному українцю можливість зручно й безпечно отримувати інформацію про власне лікування.
🔹Такі дії спрямовані на:
підвищення рівня безпеки даних пацієнтів;
забезпечення відповідності порядку ведення Реєстру пацієнтів та іншим нормативно-правовим актам;
підготовку до запуску особистого кабінету пацієнта. У майбутньому це дозволить пацієнту самостійно отримувати інформацію про своє лікування через особистий кабінет, контролювати дані та взаємодіяти з медичною системою онлайн.
🔹Якщо метод автентифікації пацієнта не відповідав вимогам, його було автоматично деактивовано. Важливо зазначити: це не є помилкою системи, а заплановане оновлення, спрямоване на приведення даних у відповідність до встановлених правил.
Що робити медичному працівнику, якщо у пацієнта немає активного методу автентифікації?
🔸Для дієздатних пацієнтів: під час наступного прийому пацієнта додайте новий метод автентифікації з типом, який обере пацієнт (номер телефону або документ).
🔸Для недієздатних пацієнтів: під час наступного візиту потрібно зареєструвати звʼязок між пацієнтом і його законним представником. Метод автентифікації через такого представника створиться автоматично.