ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про призначення ХХХХХХ ХХХХХХ опікуном дітей, позбавлених батьківського піклування ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження (нова редакція)
Відповідно до пп. 4 п. “б” ч. 1 ст. 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, Законом України «Про охорону дитинства», статтею 5 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», ст.ст. 243, 244, 249 Сімейного кодексу України, ст.ст. 55, 59, 61, 63, 69 Цивільного кодексу України, п.п. 3, 41, 42 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.08 № 866 ”Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”, враховуючи висновок Комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від 27.03.2024 року протокол №3 щодо доцільності призначення ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження (паспорт КЕ №ХХХХХХ, Теплодарським СВМ Центрального РВ УМВС України в Одеській області, 06.05.1997), опікуном малолітніх ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження (свідоцтво про народження серія І-ЖД №ХХХХХ, виконавчий комітет Маркушівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, актовий запис №6 від 25.10.2010 року), та ХХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження (свідоцтво про народження серія І-ЖД №ХХХХХХ, виконавчий комітет Маркушівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, актовий запис №6 від 02.09.2013 року), виходячи з інтересів останніх виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
ВИРІШИВ:
1. Призначити ХХХХХХ ХХХХХХ опікуном малолітніх ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження.
2. Визначити місце проживання дітей, позбавлених батьківського піклування ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, у квартирі ХХ будинку ХХ по вулиці ХХХХХХ міста Теплодар Одеської області.
- Покласти на громадянку ХХХХХХ обов’язок піклуватись про здоров’я, фізичний, моральний розвиток дітей, захищати їх права та інтереси, подавати службі у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради звіт про свою діяльність щодо захисту прав та інтересів підопічних дітей щорічно до 01 грудня.
- Рекомендувати громадянці ХХХХХХ ХХХХХХ звернутися до центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Теплодарської міської ради для призначення допомоги на дітей, позбавлених батьківського піклування ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження.
- Службі у справах дітей здійснювати систематичний контроль за вихованням і навчанням дітей, позбавлених батьківського піклування ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, забезпечити контроль дотримання прав дітей в сім’ї опікуна та щорічно готувати висновок про стан утримання зазначеної дитини.
- Комунальному некомерційному підприємству «Теплодарська центральна міська лікарня» забезпечити медичний супровід дітей, позбавлених батьківського піклування ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та ХХХХХХ ХХХХХХ, ХХ.ХХ.ХХ року народження, та щорічно до 01 грудня надавати службі у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради інформацію про стан здоров’я дитини.
- Відділу освіти, культури молоді та спорту забезпечити даних підопічних дітей право на здобуття освіти та щорічно до 01 грудня надавати службі у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради інформацію про рівень розвитку та знань дітей.
- Рекомендувати Одеському районному управлінню поліції №2 ГУНП в Одеській області надавати службі у справах дітей виконавчого комітету Теплодарської міської ради до 01 грудня звіт про наявність проявів асоціальної поведінки з боку опікуна та підопічних дітей.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.