16 листопада 2023 р. №448-VIII
Про затвердження міської Програми реформування
і розвитку житлово-комунального господарства
міста Теплодар на 2024-2026 роки
Відповідно до ст. 25,26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах, відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів, та оплати за фактично надані послуги, Теплодарська міська рада Одеського району Одеської області
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити міську програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки, згідно додатку (додається).
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (ОДАРИЧ С.) здійснювати фінансування заходів даної програми, згідно затвердженого бюджету на відповідний рік.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії:
– з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, освіти, культури та спорту;
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.
Міський голова Олександр ЧУЙКО
Додаток
до рішення
міської ради
від «16» листопада 2023 року
№448-VIII
Міська Програма
реформування і розвитку житлово-комунального
господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки
м.Теплодар – 2023
ЗМІСТ
1.Паспорт Програми |
3
|
2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма |
4
|
2.1.Аналіз стану житлово-комунального господарства та висновки щодо тенденцій його розвитку
|
5-10 |
2.2 Аналіз існуючих проблем щодо функціонування та розвитку житлово-комунального господарства
|
10-11 |
2.3. Фінансово-економічний стан житлово-комунальних підприємств
|
11-12 |
3.Визначення мети Програми |
12
|
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми |
12-13
|
5. Обсяг та джерела фінансування. Строки та етапи виконання Програми |
13-14
|
6. Напрями діяльності, завдання та заходи Програми |
14
|
7.Очікувані результати виконання Програми |
15
|
8. Координація та контроль за ходом виконанням Програми |
15
|
9. Додаток “ Заходи щодо виконання міської Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки” |
16-24 |
Паспорт
Міської Програми реформування і розвитку житлово-комунального
господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки
Назва програми |
Міська Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки |
Ініціатор розроблення програми |
Теплодарська міська рада |
Підстава для розроблення програми |
Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України “Про житлово – комунальні послуги”, Закон України “Про охорону навколишнього природного середовища” та інші нормативно – правові акти |
Розробник програми та відповідальний виконавець |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, підприємства, установи, організації, суб’єкти господарювання |
Учасники програми |
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, підприємства, установи, організації, суб’єкти господарювання |
Головна мета програми |
Забезпечення реалізації державної політики реформування житлово-комунального господарства, визначення першочергових цілей, спрямованих на його розвиток, встановлення завдань по реформуванню і розвитку житлово-комунального господарства міста та розробленню заходів щодо їх виконання. |
Термін реалізації програми |
2024-2026 роки |
Джерела фінансування |
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, обласного та міського бюджетів, інвестицій, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством |
Загальний обсяг фінансування |
Надходження коштів на реалізацію заходів програми в межах видатків, що затверджені бюджетом міста на відповідний рік. |
- Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма
Житлово-комунальне господарство – одна з найбільших галузей у господарському комплексі держави, результати діяльності якої значною мірою визначають соціально-економічні показники розвитку суспільства.
У результаті децентралізації міська громада прийняла низку повноважень від держави, але не доотримала додаткові кошти, які могли б бути направлені на покращання інфраструктури міста. При цьому загострилися проблеми з фінансуванням ремонтів чи будівництва великих структурних та соціально визначених об’єктів, які мають загальнодержавне значення, але не мають державної підтримки.
Недосконала тарифна політика зумовила хронічну і постійно зростаючу збитковість підприємств.
Система соціального захисту населення у сфері надання житлово-комунальних послуг, неузгодженість норм законодавства щодо регулювання взаємовідносин споживачів і виробників/виконавців житлово-комунальних послуг зумовлюють зростання незадоволення серед населення та заборгованість за спожиті послуги.
Зрушити ситуацію, що склалася, можливо лише за умов реформування галузі, забезпечення достатнього фінансування цільових програм, спрямованих на розвиток житлово-комунального господарства, розбудову відповідної нормативної бази тощо. При цьому реформа ЖКГ має бути законодавчо, організаційно та економічно забезпечена на чотирьох рівнях: державних органів виконавчої влади; органів місцевого самоврядування; житлово-комунальних підприємств різних форм власності; споживачів послуг.
Створення умов ефективного функціонування житлово-комунального господарства на місцевому рівні сприятиме покращанню інфраструктури міста Теплодар, розв’язанню соціально-економічних проблем галузі і забезпеченню її ефективності в цілому.
Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки (далі – Програма) спрямована на розв’язання проблем та забезпечення ефективного функціонування житлово-комунального господарства міста. На підставі аналізу результатів виконання Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства м.Теплодар на 2021-2023 роки за кожним напрямком діяльності сформульовані нагальні проблеми, цілі та пріоритети, шляхи розв’язання головних проблем та досягнення цілей.
Програму розроблено у зв’язку із закінченням дії Програми Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства м.Теплодар на 2021-2023 роки
2.1. Аналіз стану житлово-комунального господарства та висновки щодо тенденцій його розвитку
Загальна характеристика житлово-комунального господарства міста.
Місто Теплодар Одеської області географічно розташовано близько до обласного центру Одеси та м.Біляївка – відповідно 45 км та 16 км. Загальна площа земель у межах міста – 773 га, інженерно-будівельні умови міста сприятливі. Зсувонебезпечні території та території, що підтоплюються відсутні. Місто Теплодар має адміністративний статус міста обласного підпорядкування.
Житлово-комунальне господарство – це важлива соціальна галузь, яка забезпечує населення, підприємства та організації необхідними житлово-комунальними послугами, суттєво впливає на розвиток економічних взаємовідносин у місті.
Житлово-комунальне господарство є найбільш технічно відсталою галуззю економіки з багатьма проблемами, які останнім часом особливо загострилися.
Дійшов критичної межі технічний стан мереж і споруд, які експлуатуються підприємствами житлово-комунального господарства. Планово-попереджувальний ремонт поступився місцем аварійно-відбудовним роботам.
Проблеми та причини, які не дозволяють сьогодні якісно утримувати житлово-комунальне господарство та якісно надавати послуги населенню:
– несвоєчасне оновлення основних фондів підприємств;
– недостатній рівень впровадження енергозберігаючих технологій;
– незавершена комплексна система обліку та регулювання споживання води, газу, теплової енергії на всіх етапах виробництва, транспортування, постачання та споживання житлово-комунальних послуг;
– хронічне недофінансування капітального ремонту житлового фонду та, як наслідок, значне погіршення технічного стану інженерного обладнання, окремих конструктивних елементів будівель, наявність ветхого та аварійного житла. Це не дозволяє розпочати роботу з реконструкції житлових будинків першої масової забудови;
– недостатність бюджетних коштів, які передбачаються на утримання об’єктів благоустрою міста, капітальний ремонт доріг, мостів, мереж зовнішнього освітлення, озеленення тощо;
– недостатність залучення у галузь інвестицій та обігових коштів, що призвело до морального та фізичного зносу основних фондів підприємств, підвищення аварійності комунальних об’єктів, збільшення питомих та непродуктивних витрат матеріальних та енергетичних ресурсів, що негативно впливає на рівень та якість надання житлово-комунальних послуг;
– недосконалість нормативно-правових актів, які не сприяють завершенню процесу формування ефективного власника багатоквартирних будинків як цілісного житлового комплексу;
– малоефективний механізм стягнення заборгованості з населення за житлово-комунальні послуги;
– відсутність дієвого механізму контролю за якістю житлово-комунальних послуг споживачами та їх представниками – ОСН та громадськими об’єднаннями;
– недостатня компетенція ОСН, громадських об’єднань як контролерів якості послуг;
– недостатня компетенція ОСББ для управління, утримання житла;
– недостатня конкуренція на ринку товарів і послуг у сфері житлово-комунального господарства;
– традиція неощадливого використання ресурсів.
Наявна законодавча та нормативна база недостатня і недосконала, не забезпечує правових засад реформування житлово-комунального господарства, взаємовідносин підприємств і організацій галузі та споживачів послуг.
Усе це свідчить про наявність системної кризи в галузі та про міжгалузевий характер проблем, для розв’язання яких і для забезпечення переходу до нової моделі сталого функціонування житлово-комунального господарства необхідне проведення житлово-комунальної реформи.
Житлово-комунальне господарство міста – це розгалужена сфера народного господарства, підприємства якої надають різноманітні послуги з водо- та теплопостачання, водовідведення, експлуатації та ремонту житла, доріг, благоустрою, озеленення міста.
Водночас житлово-комунальне господарство, як основа соціальної сфери життя людини, є однією з найменш сучасно оснащених галузей народного господарства. Кризові явища в суспільстві та залишковий принцип фінансування галузі призвели до подальшого суттєвого загострення її проблем.
Ситуація в житлово-комунальному господарстві продовжує ускладнюватися, відсутні позитивні зміни у становленні ринкових засад господарювання, розвитку конкуренції та залученні приватних інвестицій у підприємства галузі.
Нестача власних та бюджетних фінансових ресурсів, відсутність дієвого механізму залучення позабюджетних коштів не сприяють вирішенню завдань
технічного переоснащення житлово-комунальних підприємств та розвитку комунальної інфраструктури.
Населення міста складає 10,3 тис. мешканців.
У м.Теплодар діє понад 290 юридичних та близько 700 фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які виробляють промислові товари, продукти харчування, надають транспортні, побутові та інші послуги. Основними бюджетоутворюючими підприємствами є ТОВ ЖЕБП “Наше місто 21”, МКП “Теплодарводоканал”, КБМП “Електропівденьзахідмонтаж”, ПП “Омега Брокерс”, ТОВ “Бріг-Трейд”, ТОВ“Азімут-Юг”, ТОВ “Сильпо-Фуд”, ТОВ “ПІВІ”, ПП“Тріада-1”.
Пасажирські перевезення в місті Теплодар здійснює ТОВ “Чорноморська транспортна компанія” .
Житлово-комунальне господарство:
Житловий фонд комунальної власності міста складає 43 будинки, загальною площею 183 тис.м2.
З них 41 будинок є комунальною власністю, 2 будинки – об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та ЖБК.
Всі будинки міста багатоповерхові, класу В-1 та В-2, мають централізоване опалення, каналізацію, холодне водопостачання, 25 будинків обладнанні ліфтами.
Відповідно до проведеного конкурсу управителем багатоквартирних будинків м.Теплодар визначено ТОВ “ЖЕБП “Наше місто 21”, яке утримує спільне майно багатоквартирних будинків та прибудинкової території.
Через недостатність фінансування за останні роки значно погіршився стан
наявного житлового фонду. В місті не проводяться комплексні капітальні ремонти житлових будинків. У результаті окремі конструктивні елементи будинків, особливо покрівлі, балконні козирки, міжпанельні шви, фасади, внутрішньо будинкові мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, сходів, ліфтів внаслідок тривалої експлуатації перебувають у незадовільному технічному стані.
Капітальний ремонт житла фінансується з місцевого бюджету. Але в зв’язку з його обмеженістю сума коштів, яка щорічно виділяється на капітальний ремонт житлового фонду, недостатня для того, щоб утримувати будинки і внутрішньо будинкові мережі у технічно справному стані.
В ліфтовому господарстві міста знаходиться 62 ліфти, з яких 3 ліфти потребують обов’язкової заміни, а більша частина потребує модернізації. Необхідне поступове оновлення ліфтового господарства.
Альтернативним варіантом утримання і експлуатації житла, а також реалізації права громадян щодо їх участі у місцевому самоврядуванні є створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Наразі у місті Теплодар проводиться робота з організації проведення зборів мешканців з питання створення ОСББ у житлових будинках міської комунальної власності територіальної громади.
Санітарний стан та благоустрій м. Теплодар визначено “Правилами благоустрою території м.Теплодар”.
Вивезення твердих побутових відходів здійснює ТОВ “ЖЕБП “Наше місто 21” відповідно до проведеного конкурсу.
Протяжність вулично-дорожньої мережі складає – 22,0 км (100% – з твердим покриттям).
На жаль сума коштів, що виділяється на утримання та ремонт вулично – дорожньої мережі недостатня і не дозволяє їх утримувати в належному стані.
Протяжність мереж зовнішнього освітлення доріг та вулиць м. Теплодар складає – 3,1 км.
Теплопостачання
Безперебійне теплопостачання міста забезпечується міським комунальним підприємством “Одеська теплоелектроцентраль №2” .
Котельня є комунальною власністю територіальної громади міста.
На сьогоднішній день забезпечення міста тепловою енергією здійснюється за рахунок однієї котельної (таблиця1), на якій розміщено чотири котли, один з яких непрацюючий, один законсервовано, а два в робочому стані. Обладнання має достатньо великий термін експлуатації та потребує модернізації, що дозволить підвищити КПД котлів та зменшити витрату енергоресурсів.
На сьогоднішній день послуга з гарячого водопостачання не надається, проте потужності котельної дозволяють задовольнити потребу у даній послуги.
Діяльність теплогенеруючого підприємства характеризується наступними показниками:
- Параметри теплоносія 110-70 °С.
- Вид теплоносія-гаряча вода.
- Система теплопостачання- закрита.
- Регулювання відпуску тепла- якісно-кількісне.
- Схема підключення споживачів до теплових мереж-незалежна.
- Вид прокладки теплових мереж- наземна, підземна, канальна.
- Наявність резервних трубопроводів- відсутні.
Загальна протяжність теплових мереж становить 28,150 км у двотрубному вимірі. Трубопровід на ділянці від котельної до вводу в місто пролягає над землею, частково ізольований та знаходиться в незадовільному стані. В межах міста теплотраси прокладено у лотках під землею. Через погану герметизацію лотків під час опадів в них накопичується волога, що завдає шкоди як ізоляції, так і трубі. Це і значний термін експлуатації труб, втрати на цій ділянці сягають 40%. Для зменшення впливу атмосферної вологи та зниження теплових втрат може бути проведена заміна труб на труби ППУ (5330 м у двотрубному обчисленні), що характеризуються високими теплоізоляційними властивостями та герметичністю ізоляційного матеріалу. Загальні експлуатаційні витрати теплової енергії становлять 21% на всю довжину теплотрас, тоді як за КТМ-204 вони не повинні перевищувати 13%.
Таблиця 1
№ з/п Адреса котельні |
Тип котлів, кількість |
Рік встанов-лення котлів |
Встановлена потужність котельні, Гкал/год (МВт) |
Підключене теплове навантаження, Гкал/год |
Паливо |
Димова труба (висота, діаметр, м) |
||||
|
|
|
|
на опалення |
на вентиляцію |
на гаряче водопостачання |
загальне навантаження |
Г-газ М-мазут В-вугілля |
Фактич. Витрата палива за минулий рік, т.у.п. |
|
м.Теплодар, промплощадка |
ГМ-50-240/14 ГМ-50-350/14 |
1987 1988 |
120 |
18,1 |
— |
17,5 |
35,6 |
Г М |
|
Н=42/3,5 |
Основними споживачами теплової енергії у місті є:
– житлові будинки м.Теплодар – 90%
– об’єкти бюджетної сфери міста – 5%
– підприємства комунальної енергетики та житлово-комунального господарства міста – 5%
Водопровідно-каналізаційні мережі та споруди
У місті Теплодар послуги з водопостачання, водовідведення та очистку стоків здійснює міське комунальне підприємство “Теплодарводоканал”.
Водопостачання у місті відбувається наступним чином: ВНС-1, яка розташована на відстані 3-х км від м.Теплодар і виконує для міста функцію водозабору з 5-го та 6-го господарсько-питних магістральних водогонів Біляївка-Одеса, подає питну воду до 2-х резервуарів ( V-2 тис.м3 кожний) ВНС-2, яка розташована безпосередньо у м.Теплодар та резервуари ВНС-3 промислового майданчика.
Централізоване водопостачання та водовідведення охоплено 100 % населення. В середньому за рік подається близько 429,100 тис.м.куб води. Зношеність водопровідно-каналізаційних мереж складає 65-70 %.
На території міста діє бюветний комплекс з артезіанською свердловиною.
Водовідведення у місті забезпечують КНС-1 (розташована у місті), та КНС-2, яка розташована на відстані 6-ти км від міста на промзоні. Об’єм стоків, які перекачують КНС-1 та КНС-2 складає від 2-х до 2,5 тис.м3.
Режим роботи КНС-1 залежить від об’єму стоків, які надходять до приймального резервуару. Середньодобовий об’єм перекачаних стоків 1-1,2 тис.м3, а довжина мереж господарсько-фекальної самопливної каналізації міста складає 27300 м. З КНС-1 по двох напірних каналізаційних колекторах діаметром 325 мм і довжиною 6315 м кожний, прийняті стоки перекачуються до КНС-2.
КНС-2 розташована на відстані 6-ти км від м.Теплодар на промзоні та призначена для прийому та перекачки стоків міста, підприємств і установ промислової зони на очисні споруди.
Режим роботи КНС-2 залежить від об’єму стоків, які находять до приймального резервуару. Середньодобовий об’єм перекачаних стоків 2-2,5 тис.м3, а довжина мереж господарсько фекальної самопливної каналізації промислової зони складає 5450м. З КНС-2 по трьох напірних каналізаційних колекторах діаметром 325мм і довжиною 12000м кожний прийняті стоки перекачуються до очисних споруд.
Протяжність усіх каналізаційних мереж, включаючи колектори, складає 94805м.
Очисні споруди введені в експлуатацію у 1989 році і складаються з декількох об’єктів та кількох технологічних циклів очистки стічних вод:
- Приймальна камера для погашення напору поступальних стоків;
- Будинок решіток, де встановлено дві механічні решітки РМУ для затримання великих плаваючих речовин;
- Блок резервуарів, який забезпечує повну біологічну очистку стічних вод і до складу яких входять перший та другий відстійники, аеротенки та аеробний мінералізатор з ущільненням;
- Мулонасосна станція, яка призначена для спорожнення блоку резервуарів, відкачки осадку на мулові майданчики, плаваючих речовин та побутових стоків у приймальну камеру;
- Компресорна, до складу якої входять три компресора ТВ 80-1,б, потужністю 160 кВт (1-робочий, 2-резервних) і яка забезпечує блок резервуарів зжатим повітрям для аерації у аеротенках, роботу ерліфтів та фільтрів доочисток №1 і №2;
- Доочистка №1, яка призначена для фільтрації біологічно очищених стоків після блок резервуарів;
- Доочистка №2, яка призначена для доочистки фільтрацій через гравійну засипку знизу-уверх;
- Водонасосна станція, до складу якої входять чотири насоси Д 320-70, з електродвигунами потужністю N-75 кВт і яка забезпечує очищені стоки на скидання;
- Піскові майданчики, де відбувається відділення піску від рідини та його осушення;
- Мулові майданчики, які зневоднюють мул, скинутий з мінералізаторів;
- Виробничо-адміністративна будівля, до складу якої входить слюсарна майстерня, лабораторія, адміністративні, побутові та підсобні приміщення.
Запроектована потужність очисних споруд 17 тис.м3, а існуюча добова продуктивність складає від 3,5 до 6 тис.м3, з яких від 2-х до 2,5 тис.м3 складають стоки м.Теплодар. Відвід очищених стоків з очисних споруд здійснюється до лівої пойми, засадженої відповідною водною рослинністю, на відстань 1500м від р.Дністер, а потім, після природної доочистки стоки потрапляють у річку.
Очисні споруди м.Теплодар працюють на 30-35% своєї потужності. Зношення обладнання складає – 90 %, будівельні конструкції мають пошкодження та тріщини, значну корозію металевих конструкцій та арматури, енергетичне обладнання очисних споруд енергоємне, що значно підвищує рівень енергетичної складової у тарифах на водовідведення, негативний вплив на навколишнє середовище.
Виходячи з незадовільного технічного стану існуючих очисних споруд та з того, що зменшились кількісні показники стоків виникла потреба в будівництві локальних очисних споруд на території м.Теплодар.
Основною проблемою залишається відсутність коштів на виготовлення проектно-кошторисної документації та на будівництво локальних очисних споруд господарсько-побутових стічних вод м.Теплодар продуктивністю 1700м³/добу.
2.2 Аналіз існуючих проблем щодо функціонування та розвитку житлово-комунального господарства.
В останній час у житлово-комунальному господарстві міста виникають проблеми, які впливають на рівень та якість послуг та діяльність підприємств ЖКГ:
– у житловому господарстві – відсутність достатнього обсягу коштів на проведення капітального та поточного ремонту будинків.
– у теплопостачанні – частина основного та допоміжного обладнання котельні, теплових мереж потребує капітального ремонту або заміни, що потребує значного обсягу фінансування; постійно зростає вартість палива.
– у водопостачанні та водовідведенні – відсутність достатнього обсягу фінансування для проведення ремонтів або заміни мереж водопостачання та водовідведення, заміни енергоємного обладнання на менш енергоємне, відсутність кваліфікованих спеціалістів в зв’язку з низьким рівнем оплати праці.
– у сфері збору, переробки та утилізації відходів – необхідність відновлення парку сміттєвозів, сміттєконтейнерів;
– у сфері благоустрою – обмеження коштів не дозволяє у повному обсязі проводити роботи по ремонту доріг, пішохідних зон, утриманню зовнішнього освітлення, кладовища, озелененню.
2.3. Фінансово-економічний стан житлово-комунальних
підприємств
Складні економічні умови діяльності житлово-комунальної сфери через
неврегульованість нормативно-правових актів стосовно оподаткування, взаємовідносин між суб’єктами господарювання, недосконалість тарифної
політики призводять до поглиблення фінансової кризи підприємств.
Сьогодні 80% відсотків їх від загальної кількості працюють нерентабельно. Подорожчання паливно-енергетичних ресурсів, зростання мінімальної заробітної плати унеможливлюють передбачення зазначеного при
затвердженні тарифів і в кінцевому результаті збільшують збитки підприємств. В структурі собівартості послуг найбільшу питому вагу займають енергоресурси, матеріальні витрати.
Глобальною проблемою житлово-комунального господарства залишається заборгованість споживачів за надані послуги.
Не зважаючи на прийняті конкретні заходи, вжиті підприємствами щодо стягнення заборгованості з неплатників, а саме, подання позовів до суду, проведення обходів безпосередньо по квартирах, розгляд справ на засіданнях
комісій, борги досить великі.
Скрутний фінансовий стан, збитковість, обмеженість матеріальних ресурсів позбавляє підприємства можливостей для забезпечення виробничих процесів, а також впливає на рівень оплати праці спеціалістів підприємств галузі.
Наявна законодавча та нормативна база у житлово-комунальній сфері недостатня і недосконала, не забезпечує правових засад реформування житлово-комунального господарства, взаємовідносин підприємств і організацій галузі та споживачів послуг.
Підприємства житлово-комунального господарства не мають вагомих економічних стимулів до оптимізації структури тарифів і зниження нераціональних витрат матеріально-технічних ресурсів. Через постійну нестачу власних оборотних коштів підприємства житлово-комунального господарства не можуть утримувати належним чином основні засоби, у повному обсязі проводити їх поточний і капітальний ремонт, своєчасно виплачувати заробітну плату, здійснювати розрахунки за використані енергоносії та внески до бюджетів усіх рівнів. Це наслідки технічної відсталості житлово-комунальної галузі, незадовільного фінансового стану підприємств, зумовленого, насамперед, постійно зростаючою заборгованістю за спожиті житлово-комунальні послуги з боку населення, підприємств; великої кількості пільг, передбачених законодавством для окремих категорій населення, та заборгованістю бюджетів різних рівнів з відшкодування цих пільг.
Незадовільний фінансовий стан підприємств і організацій житлово- комунального господарства унаслідок невідповідності рівня доходів населення вартості виробництва житлово-комунальних послуг, невпорядкованість системи пільг та їх фінансування призводить до неспроможності надати якісні та в повному обсязі послуги, знизити їх собівартість.
У цілому це свідчить про наявність системної кризи в житлово – комунальній галузі та необхідність прискорення проведення житлово – комунальної реформи і переходу до роботи в ринкових умовах.
- Визначення мети програми.
Мета Програми полягає у реалізації державної політики реформування житлово-комунального господарства, здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності його функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів та стандартів.
Реформування галузі проводиться з урахуванням інтересів кожної конкретної людини та передбачає підтримку розвитку різних форм самоорганізації і широке роз’яснення процесу і результатів реформ.
Для виконання поставлених завдань пропонується вдосконалити механізми стимулювання створення ОСББ та ОСН, сприяти розвитку конкурентного середовища на ринку ЖКГ, залученню в міське господарство інвестиційних надходжень, зокрема на засадах публічно-приватного партнерства для вирішення проблемних питань.
Першочерговими цілями на цьому напрямку є:
– забезпечення населення житлово-комунальними послугами належних рівня та якості відповідно до національних стандартів;
– формування нової системи управління житлово-комунальним господарством, що базується на системі договірних відносин;
– створення сприятливих умов для беззбиткової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, накопичення інвестиційних ресурсів з метою їх технічного переоснащення та розвитку комунальної інфраструктури;
– зменшення технологічних витрат та втрат ресурсів, впровадження прогресивних технологій шляхом реалізації інвестиційно-інноваційних проектів.
4.Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми
Важливо розв’язання проблеми забезпечення фінансової стабілізації житлово-комунального комплексу, що є головною передумовою формування економічних взаємовідносин у цій галузі економіки, в першу чергу здійснити подолання збитковості підприємств житлово-комунального господарства, забезпечення їх стабільного і достатнього поточного фінансування при наданні житлово-комунальних послуг.
Основними важелями, утворюючими достатній рівень фінансування підприємств та організацій житлово-комунального господарства є забезпечення 100-відсоткової оплати споживачами вартості послуг, подолання збитковості підприємств.
Аналіз діяльності підприємств житлово-комунального господарства показує, що ці послуги в останні роки є збитковими внаслідок постійного зростання витрат (собівартості) з незалежних від підприємств причин, а саме це: зміни в законодавстві та нормативних актах, зміни розмірів тарифів та цін на енергоносії, підвищення мінімальної заробітної плати тощо.
Шляхи розв’язання проблем передбачають наступне:
- створення розвинутого конкурентного середовища на ринку обслуговування житла;
- забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово-комунального господарства;
- технічного переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів, необхідних для виробництва (надання) житлово-комунальних послуг, у тому числі створення дієвого і прозорого механізму стимулювання використання альтернативних джерел енергії та видів палива;
- залучення інвестицій;
- залучення громадськості до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства;
- створення умов для стабільного та якісного надання житлово-комунальних послуг споживачам;
- підвищення ефективності використання енергоносіїв, зниження енергоємності виробництва;
- підвищення рівня управління житлом та комунальною інфраструктурою;
- створення рівних умов для всіх суб’єктів господарювання у сфері житлово-комунального господарства;
- стимулювання інвестиційної діяльності підприємств галузі з метою модернізації та реконструкції виробничо-технологічних фондів;
- забезпечення ефективного використання фінансових і матеріальних ресурсів виробниками та виконавцями житлово-комунальних послуг;
- реформування системи поводження з ТПВ.
- Обсяг та джерела фінансування.
Строки та етапи виконання Програми
Фінансування заходів Програми передбачається з таких джерел: міський бюджет, обласний або державний бюджети, кошти з інших джерел, не заборонених законодавством України.
За рахунок коштів місцевого, обласного або державного бюджетів фінансування здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених бюджетом шляхом спрямування коштів відповідним виконавцям.
В ході реалізації заходів Програми можливі корегування, пов’язані з фактичним надходженням коштів на реалізацію розділів Програми, уточненням обсягів робіт і виходячи з реальних можливостей бюджету.
Виконання заходів Програми передбачається на 3 роки, з 2024 року по 2026 рік.
Етапи виконання програми:
І етап – 2024 рік; ІІ етап – 2025 рік; ІІІ етап 2026 рік.
Програма переглядається щороку з метою уточнення завдань, які необхідно вирішити у наступному році. Також, у разі необхідності протягом поточного року можуть вноситися зміни щодо прогнозних обсягів фінансування, переліку завдань та заходів, тощо. Пропозиції щодо внесення змін до Програми готує Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради.
Заходи щодо виконання міської Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки” зазначені у додатку (додається).
- Напрями діяльності, завдання та заходи Програми
Для організації ефективного управління та надання житлово-комунальних послуг плануються наступні завдання та заходи:
– пріоритетність прав споживачів щодо задоволення їх потреб у якісних та за прийнятну ціну (в межах затверджених норм споживання) житлово-комунальних послугах;
– доступність житлово-комунальних послуг для громадян з низьким рівнем доходів, адресність соціального захисту малозабезпечених верств населення щодо оплати послуг;
– беззбитковість функціонування підприємств усіх форм власності, що працюють у сфері житлово-комунального обслуговування;
– державна підтримка щодо забезпечення сталого функціонування галузі;
– стимулювання інвестиційного процесу та ефективного використання енергетичних і матеріальних ресурсів виробниками та споживачами послуг;
– пріоритетність інноваційного розвитку систем життєзабезпечення населених пунктів;
– гласність та прозорість прийняття рішень, організації громадських слухань з проблемних питань житлово-комунального господарства;
– підзвітність та підконтрольність підприємств і організацій комунальної власності, які працюють у сфері житлово-комунального обслуговування, місцевим органам виконавчої влади;
– проведення інвентаризації майна у сфері житлово-комунального господарства, (щорічно управління майна та інвестицій за участю житлово – експлуатаційних підприємств);
– формування системи ефективних договірних відносин між усіма суб’єктами надання житлово-комунальних послуг (власник – виробник – постачальник – виконавець – споживач);
– формування інституту управителів багатоквартирними будинками;
– утворення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та їх асоціацій, стимулювання цього процесу (надання з місцевих бюджетів одноразової фінансової допомоги під час організації об’єднання за відповідним техніко-економічним обґрунтуванням, спрощення процедури реєстрації, надання допомоги на обладнання будинків приладами обліку, фінансування робіт з капітального ремонту жилих будинків );
– утворення органів самоорганізації населення (будинкових комітетів);
7.Очікувані результати виконання Програми
Реалізація Програми дозволить:
– підвищити рівень і якість житлово-комунальних послуг, забезпечити надійну роботу інженерних систем життєзабезпечення;
– забезпечити господарську самостійність підприємств житлово-комунального господарства, їх відповідальність за якість обслуговування населення;
– перебороти критичний рівень зносу основних фондів житлово-комунального господарства;
– зменшити нераціональні витрати матеріальних і енергетичних ресурсів, створити економічний механізм стимуляції економії паливно-енергетичних ресурсів;
– мінімізувати технологічний вплив ЖКГ на навколишнє середовище і людину в цілому;
– залучити додаткові інвестиції надходження на вирішення проблемних питань у міському господарстві;
– стимулювати розвиток ОСББ, створення ОСББ в будинках комунальної власності міста;
– розвивати конкурентне середовище на ринку житлово-комунальних послуг.
- Координація та контроль за ходом виконанням Програми
Координацію діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним та цільовим використанням коштів її виконавцями, залучення до виконання Програми в установленому законодавством порядку підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування здійснює Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради.
З метою дотримання принципу колегіальності, компетентності та прозорості фінансового забезпечення реалізації Програми, функції щодо здійснення системного моніторингу покладаються на постійні комісії міської ради:
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;
– з питань житлово – комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку.
Додаток
до Програми
Заходи щодо виконання міської “Програми реформування та розвитку житлово–комунального
господарства міста Теплодар на 2024-2026 роки”
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||
|
|
|
|
Всього по Програмі |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
|
Розділ 1 “Житлове господарство” |
||||||||
1 |
Капітальний ремонт, реконструкція та модернізація житлового фонду міста (покрівля, балконні козирки, міжпанельні шви, внутрішнішньобудинкові мережі водопостачання, каналізаційні мережі та мережі теплопостачання, відмостка, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
15000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту житлового фонду міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза кошторисної частини проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту житлового фонду міста, технічний нагляд за об’єктом будівництва, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
3000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
3 |
Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація, після експертний ремонт ліфтового господарства житлового фонду міста, ремонт окремих вузлів, обладнань, устаткувань, які є складовою частиною ліфтового господарства , здійснення експертного обстеження та періодичного технічного огляду ліфтів, тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
9000,0 |
3000,0 |
3000,0 |
3000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
4 |
Придбання для ліфтового господарства житлового фонду міста: обладнання, устаткування та складових (комплектуючих) до них, тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
5 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, придбання контейнерів для сміттєкамер житлових будинків міста, приладів обліку (води, теплової енергії, електричної енергії) тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
3000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
6 |
Повірка ( технічна перевірка) будинкових приладів обліку (води, теплової енергії, електричної енергії), ремонт приладів обліку (води, теплової енергії, електричної енергії), тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
7 |
Капітальний ремонт будинків ОСББ, ЖБК, на умовах співфінансування* |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
7500,0 |
2500,0 |
2500,0 |
2500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
8 |
Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація, експертне обстеження та післяекспертний ремонт, модернізація та заміна ліфтового господарства житлового фонду ОСББ, ЖБК, на умовах співфінансування* |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
7500,0 |
2500,0 |
2500,0 |
2500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
9 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією житлового фонду міста (заходи з технічного інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів,тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
4500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів житлового фонду міста в належному та безпечному стані |
|
Всього по розділу 1 “Житлове господарство” |
|
|
52500,0 |
17500,0 |
17500,0 |
17500,0 |
|
Розділ 2 “Теплопостачання м.Теплодар” |
||||||||||||||
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||||||
Всього по Програмі |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
|||||||||||
1 |
Будівництво модульних котелень в м.Теплодар Одеської області |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
416000,0 |
200000,0 |
200000,0 |
16000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання обʼєктів теплопостачання міста належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
||||||
2 |
Капітальний ремонт, реконструкція та модернізація об’єктів та мереж теплопостачання міста |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області |
24700,0 |
14700,0 |
5000,0 |
5000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
||||||
3 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту об’єктів теплопостачання міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза кошторисної частини проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів теплопостачання міста, технічний нагляд за об’єктом будівництва, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
||||||
4 |
Капітальний ремонт окремих вузлів, обладнань, устаткувань та систем, які є складовою частиною об’єктів та мереж теплопостачання міста |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
3000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
||||||
4 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, приладів обліку, тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
3650,0 |
1650,0 |
1000,0 |
1000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
||||||
6 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів теплопостачання міста (заходи з технічно- інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів теплопостачання міста в належному та безпечному стані, зменшення енерговитрат |
||||||
|
Всього по розділу 2 “Теплопостачання м.Теплодар” |
|
459350,0 |
221350,0 |
211000,0 |
27000,0 |
|
|||||||
Розділ 3. “Водопровідно-каналізаційне господарство м.Теплодар” |
||||||||||||||
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||||||
Всього по Програмі |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
|||||||||||
1 |
Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація обʼєктів та мереж водопровідно – каналізаційного господарства міста (очисні споруди, ВНС-1, ВНС-2,КНС-1,КНС-2, напірного каналізаційного колектору від КНС-1 до очисних споруд, зливова каналізаційна мережа, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
49500,0 |
16500,0 |
16500,0 |
16500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства міста в належному та безпечному стані |
||||||
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту, модернізації обʼєктів водопровідно – каналізаційного господарства міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза кошторисної частини проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту модернізація обʼєктів водопровідно – каналізаційного господарства міста, технічний нагляд за об’єктом будівництва, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства міста в належному та безпечному стані |
||||||
3 |
Капітальний ремонт окремих вузлів, обладнань, устаткувань та систем, які є складовою частиною обʼєктів та мереж водопровідно – каналізаційного господарства міста |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
3000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства міста в належному та безпечному стані |
||||||
4 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, приладів обліку, тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства міста в належному та безпечному стані |
||||||
5 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства міста (заходи з технічно – інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
4500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства міста в належному та безпечному стані |
||||||
|
Всього по розділу 3 “Водопровідно-каналізаційне господарство м.Теплодар”
|
|
64500,0 |
21500,0 |
21500,0 |
21500,0 |
|
|||||||
Розділ 4. “ Капітальний і поточний ремонти, реконструкція, завершення будівництвом та інші види робіт на об’єктах соціально-культурного призначення м.Теплодар” |
||||||||||||||
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||||||
Всього по Програмі |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
|||||||||||
1 |
Завершення будівництва об’єктів соціально-культурного призначення
|
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
30000,0 |
10000,0 |
10000,0 |
10000,0 |
Створення умов для розвитку, спорту, охорони здоров’я та освіти для населення міста Теплодар та прилеглих населених пунктів |
||||||
2 |
Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація об’єктів соціально-культурного призначення та інші види робіт на об’єктах соціально-культурного призначення |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
15000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
||||||
3 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту, модернізація об’єктів соціально-культурного призначення міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза кошторисної частини проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, модернізація обʼєктів соціально-культурного призначення міста, технічний нагляд за об’єктом будівництва, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
||||||
4 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
||||||
5 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів соціально-культурного призначення міста (заходи з технічно – інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
4500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів соціально – культурного призначення міста в належному та безпечному стані |
||||||
|
Всього по розділу 4. “ Капітальний і поточний ремонти, реконструкція, завершення будівництвом та інші види робіт на об’єктах соціально-культурного призначення м.Теплодар ” |
|
|
57000,0 |
19000,0 |
19000,0 |
19000,0 |
|
||||||
Розділ 5. “Будівництво, реконструкція, модернізація, капітальний і поточний ремонти та інші види робіт на інших об’єктах комунальної власності територіальної громади м.Теплодар” |
||||||||||||||
№ |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Розрахункова потреба по роках, тис.грн. ( в т.ч. з місцевого, обласного та державного бюджетів, інвестиції, коштів підприємств та інших джерел, не заборонених законодавством) |
Очікуваний результат |
|||||||||
Всього по Програмі |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
|||||||||||
1 |
Будівництво, реконструкція, модернізація, капітальні та поточні ремонти та інші види робіт на інших об’єктах комунальної власності міста |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
15000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
||||||
2 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітального ремонту інших об’єктів комунальної власності міста та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт(експертиза кошторисної частини проектів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту модернізація інших об’єктів комунальної власності міста, технічний нагляд за об’єктом будівництва, тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів
|
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
||||||
3 |
Придбання обладнання, устаткування, складових (комплектуючих) до них, приладів обліку, тощо |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
||||||
4 |
Здійснення інших заходів пов’язаних з утриманням, ремонтом, будівництвом, реконструкцією, модернізацією інших об’єктів комунальної власності міста (заходи з технічно- інженерного обстеження, виготовлення технічних паспортів тощо) |
2024-2026 роки |
Управляння житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна ТМР Одеського району Одеської області, бюджетних коштів |
4500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
1500,0 |
Поліпшення стану, а також утримання об’єктів в належному та безпечному стані |
||||||
|
Всього по розділу 5. “Будівництво, реконструкція, модернізація, капітальний і поточний ремонти та інші види робіт на інших об’єктах комунальної власності територіальної громади м.Теплодар ” |
|
|
27000,0 |
9000,0 |
9000,0 |
9000,0 |
|
||||||
|
Разом по Програмі реформування та розвитку житлового господарства міста на 2021-2023 роки |
|
|
660350,00 |
288350,00 |
278000,00 |
94000,00 |
|
||||||
|
* при наявності коштів у місцевому бюджеті, які спрямовані на підтримку ОСББ та ЖБК