У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Е К Т Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження місцевої програми інформатизації
міста Теплодар на 2021 – 2025 роки “Електронна громада”
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Законом України «Про Національну програму інформатизації», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року «Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні», регіональної програми інформатизації Одеської області на 2018-2020 роки «Електронна Одещина», Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити міську програму інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки «Електронна громада» (далі – Програма), що додається.
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету Теплодарської міської ради (Одарич С.П.) при формуванні бюджету на відповідний рік передбачити кошти на фінансування даної програми.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії:
- з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;
- з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку.
Додаток
до проєкту рішення міської ради
від _____________ року
№ ______________
ПРОГРАМА
інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки
«Електронна громада»
м.Теплодар – 2021
З М І С Т
- Паспорт Програми 3
2.Вступ 4
- Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма 6
- Мета, завдання та пріоритетні напрями Програми 8
- Принципи формування та виконання Програми 10
- Строки та стан виконання Програми 11
- Ресурсне забезпечення Програми 11
- Очікувані результати реалізації Програми 12
Додаток 1: Перелік завдань і заходів Програми інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки «Електронна громада» 14
Додаток 2: Ресурсне забезпечення Програми інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки «Електронна громада» 16
І. Паспорт
Програми інформатизації міста Теплодар на 2021 – 2025 роки «Електронна громада»
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Відділ діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради |
2. |
Дата, номер і назва документа про розроблення Програми |
Закон України від 04.02.1998 № 74/98-ВР «Про Національну програму інформатизації», Бюджетний кодекс України |
3. |
Розробник Програми |
Відділ діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради |
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Відділ діловодства, контролю, організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради |
5. |
Учасники програми |
Розпорядники та одержувачі коштів міського бюджету |
6. |
Термін реалізації Програми |
2021-2025 роки |
7. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми |
Міський бюджет |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: |
1160,00 тис.грн. |
ІІ. Вступ
Серед напрямів формування та здійснення публічної політики на місцевому рівні в сучасних реаліях провідне місце в Україні має відводитися створенню умов для інноваційного розвитку економіки, соціального прогресу, задоволення інформаційних потреб в реалізації прав громадян, їх об’єднань, підприємств та організацій, органів місцевого самоврядування на основі формування і використання інформаційних ресурсів і сучасних технологій.
Попередження потенційних та розв’язання існуючих проблем у розрізі зазначеного напряму публічної політики може бути здійснене завдяки розробці та реалізації місцевої програми інформатизації. Власне, інформатизація й передбачає сукупність взаємопов’язаних організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на формування умов для забезпечення потреб і реалізації прав громадян і суспільства на засадах створення, розвитку, використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, побудованих на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки.
Міська програма інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки «Електронна громада» (далі – Програма) визначає основні засади реалізації політики у сфері інформатизації.
Відповідно до чинного законодавства Програма розроблена як складова Національної програми інформатизації України та регіональної програми інформатизації Одеської області з урахуванням їх завдань та визначає комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно-правового забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування, її соціально-економічного розвитку шляхом упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) в усі сфери життєдіяльності громади.
Програма також спрямована на подальший розвиток електронного урядування (далі – е-урядування) та електронної демократії (далі – е-демократія). Запровадження технологій е-урядування та е-демократії має на меті стимулювати політичну активність особистості та сприяти її політичній соціалізації. З іншого боку, на якісно новий рівень виходять відносини між органами влади і громадянами та бізнесом. Для координації своїх дій держава отримує максимально повні дані про позицію громадян, а останні мають відкритий доступ до офіційної інформації, можливість висловлювати свої побажання та слідкувати за їх виконанням, підтримувати реальний діалог з представниками влади в он-лайн-режимі, лобіювати прийняття важливих законів чи рішень.
Програма враховує положення щодо напрямів публічної політики в Україні, які знайшли відображення у законах України: “Про доступ до публічної інформації”, “Про публічні закупівлі”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, Указі Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015 “Про Стратегію сталого розвитку “Україна – 2020”, постанові Верховної Ради України від 31 березня 2016 року № 1073-VIII “Про Рекомендації парламентських слухань на тему: “Реформи галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України”, постанові Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2016 року № 294 “Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів України”, розпорядженнях Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 386-р “Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні”, від 24 червня 2016 року № 474-р “Деякі питання реформування державного управління України”, рішеннях обласної ради від 03 березня 2020 року №1228-VII “Стратегії розвитку Одеської області на період 2021-2027 роки ” та від 14 березня 2018 року № 658-VII “ Про затвердження регіональної програми інформатизації Одеської області на 2018-2020 роки «Електронна Одещина» ”.
У такий спосіб у межах реалізації Програми в громаді вирішуватимуться завдання переходу до орієнтованого на інтереси людей, спрямованого на розвиток інформаційного суспільства, відкритого та прозорого публічного управління, здійснення економічної діяльності на засадах результативності та ефективності, створення умов для розвитку як самої інфраструктури інформатизації, так і забезпечення сталого інноваційного розвитку громади в цілому.
Завдання місцевої програми інформатизації враховують наступні напрями:
- нормативно-правове, організаційне та методичне забезпечення інформатизації в громаді;
- створення та розвиток інформаційної інфраструктури;
- інформаційне забезпечення діяльності місцевих органів виконавчої влади, потреб населення, підприємств, установ та організацій.
У Програмі застосовуються такі терміни:
інформатизація – сукупність взаємопов’язаних організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на створення умов для задоволення інформаційних потреб, громадян та суспільства на основі створення, розвитку й використання інформаційних систем, мереж, ресурсів, інформаційних технологій, які ґрунтуються на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки;
інформаційна технологія – цілеспрямована організована сукупність інформаційних процесів з використанням засобів обчислювальної техніки, що забезпечують високу швидкість обробки даних, швидкий пошук інформації, розосередження даних, доступ до джерел інформації незалежно від місця їх розташування;
засоби інформатизації – електронно-обчислювальні машини, програмне, математичне, лінгвістичне й інше забезпечення, інформаційні системи або їх окремі елементи, інформаційні мережі та мережі зв’язку, що використовуються для реалізації інформаційних технологій;
е-урядування – форма організації державного управління, яка сприяє підвищенню ефективності, відкритості і прозорості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій для формування нового типу держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян;
е-демократія – форма суспільних відносин, за якої громадяни та організації залучаються до державотворення й державного управління, а також до місцевого самоврядування шляхом широкого застосування ІКТ;
електронна послуга – послуга, надана громадянам та організаціям у електронному вигляді за допомогою ІКТ (далі – е-послуга);
інформаційна інфраструктура – сукупність різноманітних інформаційних (автоматизованих) систем, інформаційних ресурсів, телекомунікаційних мереж і каналів передачі даних, засобів комунікацій та управління інформаційними потоками, а також організаційно-технічних структур, механізмів, що забезпечують їх функціонування;
інформаційне суспільство – орієнтоване на інтереси людей суспільство, в якому кожен міг би створювати й накопичувати інформацію та знання, мати до них вільний доступ, користуватися, обмінюватися ними, щоб надати можливість кожній людині повною мірою реалізувати свій потенціал, сприяти суспільному, особистому розвитку та підвищувати якість життя.
ІІІ. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма
Загальносвітовою тенденцією є трансформація індустріального суспільства у постіндустріальне, що відбувається в умовах посилення глобалізаційних процесів, розширення сфери послуг і нематеріального виробництва у результаті науково-технічного прогресу, у тому числі масштабного, глибинного та динамічного проникнення інформаційно-комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності особи, суспільства, суб’єктів господарювання та держави.
Процес інформатизації в Теплодарській міській раді та її виконавчих органах характеризується наступними показниками:
- корпоративна електронна пошта у домені gov.ua;
- регіональна система захищеної електронної пошти у домені gov.ua;
- розміщення документів на файловому сервері;
- централізований антивірусний захист;
- хостинг веб-сторінок;
- оснащеність персональними комп’ютерами виконавчого комітету Теплодарської міської ради становить 100%;
- доступ до мережі Інтернет 100 % ;
- 100% посадових осіб виконкому Теплодарської міської ради виконують свої посадові обов’язки з використанням інформаційних технологій;
- виконавчий комітет не оснащений типовим програмним забезпеченням з кадрового та архівного діловодства;
- виконавчий комітет не оснащений доступом до регіональної системи електронного листування;
- Теплодарська міська рада та її виконавчі органи не оснащені технічними засобами аудіо-, фото-, відео- фіксації та онлайн-трансляції;
- Теплодарська міська рада не оснащена системою електронного голосування.
Основні проблеми, які потребують вирішення:
Аналіз сучасного стану інформатизації або цифрового розвитку міста дозволяє визначити такі основні проблеми, що потребують вирішення:
- рівень стандартизації діяльності, пов’язаної з використанням ІКТ, автоматизованих інформаційних систем, соціальних мереж у публічному управлінні;
- захист персональних даних у документах, які супроводжують процедури надання послуг в електронному вигляді;
- забезпечення інформаційної безпеки інформаційно-телекомунікаційних систем, що використовуються органами місцевого самоврядування;
- велика кількість морально та фізично застарілої комп’ютерної техніки у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради, її структурних підрозділах;
- низький рівень використання відкритого програмного забезпечення;
- компетентність посадових осіб місцевого самоврядування, представників громадських об’єднань, а також громадян щодо використання технологій е-урядування та е-демократії;
- необізнаність мешканців та суб’єктів господарювання міста щодо послуг, які надаються за допомогою ІКТ;
- недостатня кількість мобільних програмних сервісів е-урядування та е-демократії у зв’язку зі стрімким зростанням чисельності користувачів 3G.
Вирішення проблемних питань може бути здійснено лише шляхом реалізації комплексу взаємопов’язаних заходів та проектів, спрямованих на реалізацію пріоритетних напрямів Програми, узгоджених із міжнародними, національними та регіональними пріоритетами цифрового розвитку економіки та суспільства.
ІV. Мета, завдання та пріоритетні напрями інформатизації міста
Метою Програми є забезпечення доступу громадян до процесів цифрового розвитку суспільства через упровадження інноваційних підходів, інструментів та технологій електронного урядування, електронної демократії, інших сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій шляхом модернізації системи публічного управління соціально-економічним розвитком міста, розвитку інфраструктури відкритих даних, телекомунікаційного середовища та забезпечення рівності громадян в дотриманні їх конституційних прав.
Положення Програми мають передбачати:
- врахування основних напрямів соціально-економічного розвитку міста, Національної програми інформатизації, Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України, Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні, Регіональної програми інформатизації Одеської області на 2018 – 2020 роки «Електронна Одещина»;
- реалізацію завдань Програми на 2021 – 2025 роки за принципами спадковості, поступовості та безперервності;
- сприяння розвитку нормативно-правової бази у сфері створення, розповсюдження й використання інформаційних ресурсів, а також надання електронних послуг;
- забезпечення організаційних і фінансових засад для реалізації завдань та заходів Програми;
- здійснення перерозподілу та концентрації ресурсів на користь найбільш актуальних і результативних напрямів інформатизації за результатами моніторингу виконання завдань;
- надання пріоритету завданням інформатизації, що передбачають використання відкритого коду (вільне програмне забезпечення).
Цілями Програми є:
- прискорення процесу розробки та впровадження сучасних телекомунікаційних та цифрових технологій у сфері публічного управління;
- підвищення якості електронних сервісів, зокрема, за критеріями доступності та зручності;
- розширення доступу до інформації про діяльність органів місцевого самоврядування та надання можливості безпосередньої участі як інститутів громадянського суспільства, так і громадян у процесах прийняття управлінських рішень;
- забезпечення цифровими навичками та компетенціями посадових осіб і громадян, у тому числі шляхом створення системи освіти, орієнтованої на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій та безперервності навчання;
- сприяння міжнародній співпраці у галузі інформатизації, е-урядування та е-демократії;
- поліпшення організаційної спроможності виконавчих органів Теплодарської міської ради щодо використання комп’ютерних, телекомунікаційних та цифрових технологій в їх діяльності, впровадження і застосування технологій е-урядування та е-демократії;
- удосконалення та підтримка стану інформаційної безпеки інформаційно-телекомунікаційних систем органів місцевого самоврядування;
- технічна підтримка та модернізація існуючих автоматизованих інформаційно-комунікаційних систем, що використовуються в виконавчому комітеті Теплодарської міської ради.
Пріоритетними напрямами Програми є:
- Організаційне та методичне забезпечення Програми.
- Упровадження технологій е-урядування в Теплодарській міській раді та її виконавчих органах.
- Розвиток телекомунікаційного середовища міста та організація захисту інформації.
- Підтримка працездатності та забезпечення функціонування існуючих систем.
Програмою передбачено виконання таких заходів:
- Організаційне та методичне забезпечення Програми:
- проведення оцінки стану цифрового розвитку міста за визначеними показниками;
- інвентаризація інформаційних та програмно-технічних ресурсів усіх структурних підрозділів виконавчого комітету Теплодарської міської ради з урахуванням вимог нормативно-правових актів стосовно використання комп’ютерних програм;
- розробка нормативно-правових та технічних документів, методичних рекомендацій щодо: організації виконання завдань Програми, створення упровадження та адміністрування інформаційних систем, програмно-технічних комплексів, засобів інформатизації, механізмів інтеграції систем; організації цифрових робочих місць посадових осіб;
- організація навчання фахівців Теплодарської міської ради та її виконавчих органів, у тому числі на базі спеціалізованих установ та підприємств, з питань цифрових навичок та компетенцій;
- сприяння формування потреб населення у використанні цифрових технологій громадянами та розвитку відповідних цифрових компетенцій, у тому числі шляхом виготовлення та розповсюдження мультимедійної та печатної продукції тощо;
- проведення конференцій, семінарів, круглих столів, відеоконференцій за участю керівників органів влади, науковців, представників громадських організацій та бізнес-структур щодо впровадження новітніх інформаційних технологій, електронного урядування тощо.
- Впровадження технологій е-урядування в Теплодарській міській раді та її виконавчих органах; формування системи міських електронних інформаційних ресурсів:
- розвиток системи електронного документообігу;
- упровадження пілотних проектів із реалізації електронних сервісів та систем в органах місцевого самоврядування, територіальних громадах;
- запровадження проектів зі створення інструментів (сервісів) із застосуванням відкритих даних тощо;
- запровадження та розвиток проектів електронної демократії;
- співфінансування спільних проектів (програм), спрямованих на розвиток е-урядування, з державними, міжнародними, громадськими організаціями (фондами).
- Підтримка працездатності та забезпечення функціонування існуючих систем:
- придбання засобів інформатизації для Теплодарської міської ради та її виконавчих органів, обладнання та ліцензійного програмного забезпечення;
- поновлення ліцензій на використання раніше придбаного програмного забезпечення.
- Принципи формування та виконання програми
Принципи формування Програми передбачають:
- відкритість та прозорість процесу формування завдань та заходів Програми, забезпечення участі в ньому громадян та бізнесу;
- системність, комплексність, взаємоузгодженість та наукову обґрунтованість завдань та заходів Програми;
- ресурсну забезпеченість Програми;
- випереджаючий розвиток нормативно-правової бази регулювання відносин учасників створення та реалізації Програми.
Реалізація Програми має здійснюватися з додержанням таких основних принципів:
- узгодженість міських пріоритетів інформатизації з основними напрямами соціально-економічного розвитку міста та Національної програми інформатизації;
- спадковість, поступовість і безперервність при реалізації завдань Програми на наступні роки;
- відкритість, прозорість процесу виконання завдань та заходів Програми;
- випереджаючий розвиток нормативно-правової бази з врегулювання відносин учасників створення, розповсюдження й використання інформаційних продуктів і послуг;
- моніторинг та оцінювання виконання завдань.
Успішність реалізації Програми забезпечується:
- належним ступенем координації, розробки та реалізації міської програми інформатизації щодо цілей, етапів, ресурсів та об’єктів робіт;
- належним рівнем організаційного і фінансового забезпечення реалізації завдань інформатизації;
- ефективним управлінням ресурсами (їх перерозподілом та концентрацією на користь пріоритетних та найбільш результативних напрямів інформатизації) на основі постійного моніторингу виконання завдань.
Завданнями Програми передбачено продовження напрямів розвитку інформатизації міста, започаткованих у програмах інформатизації за попередні роки.
- VI. Строки та етапи виконання Програми
Виконання завдань Програми розраховано на 5 років. Програма реалізується поетапно.
VII. Ресурсне забезпечення Програми
Передбачаються такі джерела фінансування Програми:
- кошти обласного бюджету (у разі необхідності досягнення загальнодержавних цілей – кошти державного бюджету на засадах співфінансування);
- кошти місцевого бюджету (у тому числі на засадах співфінансування);
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
VIII. Очікувані результати реалізації Програми
У результаті досягнення цілей Програми значними надбаннями цифровізації, що прискорять успіх у вирішенні завдань соціально-економічного розвитку міста Теплодар, стануть:
- отримання громадянами рівного якісного доступу до послуг;
- створення потужних інформаційних ресурсів для надання електронних адміністративних послуг;
- підвищення ступеня інтегрованості міста в сучасний інформаційний простір;
- побудова сучасної місцевої системи публічного управління.
У результаті виконання завдань і заходів Програми очікується:
- забезпечення доступу для громадян та бізнес-структур міста до систем електронних сервісів через розвиток телекомунікаційного середовища та впровадження електронних сервісів у сфері освіти, охорони здоров’я та житлово-комунального господарства тощо;
- охоплення системами безпаперового документообігу усіх структур виконавчого комітету Теплодарської міської ради з використанням електронного цифрового підпису та інших систем ідентифікації для чого:
- запровадити систему безпаперового розгляду звернень громадян в Теплодарській міській раді;
- запровадити он-лайн сервіси, вебінари, інфографіку та інше з правил користування електронними послугами, різноманітними пошуковими системами та сервісами;
- запровадити сучасні технології електронного урядування та електронної демократії у сфері надання адміністративних послуг, шляхом підключення до інформаційної системи «Вулик» та інтеграції з додатком «Дія»;
- оснастити ЦНАП при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради обладнанням “Мобільний офіс ЦНАП” – унікальна валіза з комплектом портативної техніки для обслуговування осіб з інвалідністю та людей, які через стан здоров’я обмеженні у пересуванні, безпосередньо за місцем їх знаходження, без відвідування центру;
- подальший розвиток веб-сайту Теплодарської міської ради, який повинен бути направлений на впровадження зручних сервісів для мешканців громад з доступними засобами ідентифікації для доступу до адміністративних послуг, отримання запитів на звернення, участі в обговоренні проектів рішень, бюджетів розвитку, розвитку інфраструктури громад тощо, з використанням хмарних сервісів, таких як: система електронного документообігу, реєстр територіальної громади, віртуальний офіс електронних послуг, платформа створення веб-сайтів тощо);
- запровадити систему електронного голосування – апаратно-інформаційний комплекс, котрий забезпечує можливість автоматизації повного циклу роботи ради в процесі підготовки та проведення засідань, публікації результатів та аналізу роботи депутатів і ради.
Застосування передових інноваційних технологій у рамках виконання заходів Програми дозволить забезпечити подальший розвиток цифрової економії та інформаційного суспільства у місті Теплодар, а також збільшити інвестиційну привабливість міста.
Додаток 1
до Програми інформатизації
міста Теплодар на 2021-2025 роки
«Електронна громада»
Заходи реалізації Програми інформатизації міста Теплодар на 2021-2025 роки «Електронна громада»
№ з/п |
Заходи |
Виконавець |
1 |
2 |
3 |
1 |
Придбання комп’ютерної та оргтехніки, комплектуючих до них |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
2 |
Придбання ліцензованого програмного забезпечення |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
3 |
Забезпечення захисту комп’ютерної та оргтехніки від коливань напруги в електричній мережі (придбання ДБС та акумуляторів до них, тощо) |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
4 |
Заходи з підвищення продуктивності ПК |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
5 |
Розширення локальної мережi виконавчого комітету, придбання телекомунікаційної шафи для мережевого обладнання, серверів, ІР-телефонів та WIPI точок доступу, облаштування вільних WIFI зон, тощо
|
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
6 |
Розвиток системи електронного документообігу, впровадження технології використання електронного підпису з метою переходу на безпаперовий документообіг, створення можливостей прийняття та обробки електронних звернень громадян до державних установ, подання електронної звітності до відповідних органів фізичними та юридичними особами, отримання адміністративних послуг в електронному вигляді, тощо |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
7 |
Підтримка, хостинг, модернізація офіційного порталу Теплодарської міської ради http://trada.gov.ua/ |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради
|
8 |
Фінансування програмного забезпечення «Бюджет Міста» |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
9 |
Створення системи надання електронних послуг на базі інформаційної системи «Вулик» |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
10 |
Оснащення ЦНАП при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради обладнанням “Мобільний офіс ЦНАП” |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
11 |
Підтримка проектів інформатизації міста, що фінансуються за рахунок коштів міжнародних фондів, установ та організацій
|
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
12 |
Запровадження в Теплодарській міській раді системи електронного голосування
|
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради
|
13 |
Участь в тематичних семінарах, конференціях, Виставках та їх проведення |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
14 |
Розробка, виготовлення соціальної реклами, довідкових та іміджевих матеріалів по місту |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
Секретар міської ради Наталія САМОЧОРНА
Додаток 2
до Програми інформатизації
міста Теплодар на 2021-2025 роки «Електронна громада»
Ресурсне забезпечення Програми інформатизації міста Теплодар 2021–2025 роки «Електронна громада»
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Строки виконання Програми |
Усього витрат на виконання Програми (тис.грн.) |
||||
2021 рік (тис.грн.) |
2022 рік (тис.грн.) |
2023 рік (тис.грн.) |
2024 рік (тис.грн.) |
2025 рік (тис.грн.) |
||
Усього, у т.ч.: |
150,0 |
250,0 |
250,0 |
250,0 |
260,0 |
1160,00 |
Міський бюджет |
150,0 |
250,0 |
250,0 |
250,0 |
260,0 |
1160,00 |
Секретар міської ради Наталія САМОЧОРНА