АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2020 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року

 За 2020 рік  до виконавчого комітету Теплодарської міської ради загалом надійшло 2497 (2562)  звернень.

За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради надійшло 701  звернень.  

Запити щодо надання публічної інформації – 60

Надано роз’яснення на всі запити в термін.

Звернення депутатів міської ради – 42:

земельні питання – 5.

майнові питання – 5;

питання забезпечення законності  – 12;

інше -20

Звернення на «урядову гарячу лінію» – 72

Через центр надання адміністративних послуг –1602:

майнові питання –  49

земельні питання –  155

питання сім’ї та молоді –98

питання архітектури – 172

питання щодо реєстрації місця проживання – 383

соціальний захист населення, надання довідок – 745.

  • 1572  вирішено позитивно;
  • 9  відмовлено у задоволенні;
  • 5 відкликано;
  • 16 в роботі.

 Найбільш актуальні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

  • питання соціального захисту – 1080 (825)  (щодо надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання довідок);
  • питання комунального господарства – 345 (307) (питання щодо вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, про благоустрій прибудинкової території);

            За звітний період до відділу діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету  надійшло 19  (18) колективних звернень:

– у  кількості 28, 8, 4,3 підписів надійшли звернення стосовно ремонту покрівлі будинку. Було проведено обстеження та надана відповідь.

– у кількості 20 підписів мешканці звернулися щодо надання роз’яснень по тарифам на водопостачання;

–  у кількості 13 підписів надійшло звернення щодо встановленої орендної плати на міському ринку.

– у кількості 15 і 5 підписів надійшла ініціатива щодо підвозу дітей до школи з дачних кооперативів (ініціатива знаходиться в роботі);

– у кількості 24, 4, 7 підписів мешканці звернулися щодо благоустрою прибудинкової території. Звернення опрацювали та надали відповідь.

– у кількості 10 і 6 підписів заявники звернулися щодо спилу сухого дерева. Дерево спилили.

– три звернення було у кількості 8, 7 та 7  підписів щодо  користування комірною у під’їзді;

– у кількості 6 підписів батьки звернулись щодо заміни унітазу в дитячому садочку. Була проведена заміна унітаза.

– у кількості 8 підписів було звернення щодо стерилізації безпритульних собак. Робота було проведена.

            Розпорядженням міського голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Теплодарської міської ради. За звітний період за участю міського голови проведено 8 (11) особистих прийоми громадян, на яких розглянуто  20 (24)  звернень. Із них задоволено 3 (3);  роз’яснено –17 (17); відмовлено – 0 (0); у стадії розгляду (0).

            На при кінці лютого відбувся звіт міського голови Жовніра М.В.  та депутата Одеської обласної ради Губерника А.О. перед громадою міста про роботу виконавчих органів ради за 2019 рік.

            Під постійним контролем знаходиться розгляд  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, Героїв України (за звітний період звернень даної категорії не надходило).

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи зареєстровані звернення:

– від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп, ветеранів праці 65 (53)– (питання про надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування);

– від учасників бойових дій,  із зони АТО – 35 (31)  (щодо надання, приватизації земельної ділянки, та зарахування до списку осіб на отримання житла. Учасники АТО були зараховані до черги).

            Також приділяється особлива   увага   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються  громадяни, що постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які потребують соціального захисту та підтримки.

            З урядової гарячої лінії надійшло 72 (43) звернень, які реєструються та зберігаються окремо від інших звернень: нарахування коштів, надання субсидій, щодо комунального господарства. Всі звернення обробляються та надається вичерпна відповідь.

            Згідно плану роботи виконавчого комітету заплановано заслухати доповідь начальника відділу діловодства, контролю і оргроботи виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за 2020 рік на засіданні виконавчого комітету Теплодарської міської ради у січні 2021 р.

            Відділом діловодства, контролю і організаційної роботи постійно   контролюється робота підрозділів виконавчого комітету та установ, організацій та підприємств міста щодо звернень громадян на предмет задоволення  законних  вимог  заявників,  проявів   упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

            Відповіді на звернення громадян  не залишаються без належного розгляду згідно чинного законодавства. За час виконання звернень, які надходили до виконавчого комітету у громадян не виникало потреб знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень.

            При необхідності вживаються заходи для поновлення  прав  і  свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,  притягнення  винних  осіб у встановленому  порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за  невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян. За звітний період у виконавчому комітеті таких заходів не було.

Питання про роботу із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови та   керуючої справами виконавчого комітету.    

Відділ діловодства, контролю і організаційної роботи виконавчого комітету Теплодарської міської ради  щоквартально висвітлює на офіційному  веб-сайті Теплодарської міської ради відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 

В.о.начальника відділу діловодства,

контролю і організаційної роботи                                                                      М.О.Бабина