20 лютого 2020р. №33/В-2020
Про роботу Центру надання адміністративних
послуг при виконавчому комітеті
Теплодарської міської ради за 2019рік
Відповідно до ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та заслухавши звіт начальника, адміністратора Центру надання адміністративних послуг Трачук М.В. «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2019рік», виконавчий комітет Теплодарської міської ради
ВИРІШИВ:
1.Звіт начальника, адміністратора Центру надання адміністративних послуг Трачук М.В. «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2019 рік» прийняти до відома (додається).
- Начальнику, адміністратору Центру надання адміністративних послуг продовжити роботу щодо виконання посадових обов’язків та завдань протягом 2020 року.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Жовніра М.В.
Міський голова М.В.Жовнір
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Теплодарської міської ради
від «20» лютого 2020р.
№33/В-2020
ЗВІТ
про роботу Центру надання адміністративних послуг
при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2019 рік
Центр надання адміністративних послуг Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».
Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.
На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 105 видів послуг, перелік яких затверджено рішенням Теплодарської міської ради від 18 грудня 2018р. №515-VII.
За суб’єктами надання послуги розподілились наступним чином:
Теплодарська міська рада та її виконавчий комітет |
69 |
65,7% |
Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби |
1 |
1,0% |
Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області |
12 |
11,4% |
Головне територіальне управління юстиції у Одеській області |
16 |
15,2% |
документи дозвільних органів |
7 |
6,7% |
На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.
На офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради створено і постійно оновлюється розділ «Адміністративні послуги», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів.
У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось близько 8000 суб’єктів звернень. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою електронної пошти та по телефону.
Протягом 2019 року адміністраторами Центру:
– зареєстровано – 2894 звернення, що на 9,3% менше ніж в 2018 році:
Суб’єкт надання адміністративних послуг |
2019 рік |
2018 рік |
Показник результативності |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради: |
2615 |
2557 |
+2,3% |
– відділ земельних ресурсів |
186 |
279 |
|
– відділ у справах сім’ї та молоді |
186 |
173 |
|
– відділ соціально-економічного розвитку |
2 |
1 |
|
– відділ архітектури та містобудування |
183 |
164 |
|
– відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб |
1360 |
1444 |
|
– керуюча справами (надання довідок) |
396 |
35 |
|
– реєстратор речових прав на нерухоме майно |
205 |
334 |
|
– реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
97 |
127 |
|
Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради |
114 |
110 |
+3,6% |
Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби |
48 |
126 |
-61,9% |
Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області |
116 |
398 |
-70,8% |
Головне управління Держпраці в Одеській області |
1 |
0 |
— |
– видано – 2692 результатів надання адміністративних послуг, що на 15,7% менше, ніж за протягом 2018 року:
Суб’єкт надання адміністративних послуг |
2019 рік |
2018 рік |
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради |
2442 |
2550 |
– відділ земельних ресурсів |
123 |
273 |
– відділ у справах сім’ї та молоді |
172 |
171 |
– відділ соціально-економічного розвитку |
2 |
1 |
– відділ архітектури та містобудування |
119 |
168 |
– відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб |
1346 |
1481 |
– керуюча справами (надання довідок) |
394 |
— |
– реєстратор речових прав на нерухоме майно |
189 |
329 |
– реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
97 |
127 |
Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради |
92 |
111 |
Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби |
45 |
126 |
Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області |
112 |
407 |
Головне управління Держпраці в Одеській області |
1 |
— |
Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг по 31 зверненню. Кількість відмов зменшилась на 53,0% в порівнянні з кількістю відмов протягом 2018 року.
Безпосередньо заявниками з різних причин було анульовано 20 звернень.
Адміністративні послуги надаються на безоплатній основі, крім тих, платність яких передбачена законом.
Протягом 2019 року до місцевого бюджету від надання платних адміністративних послуг надійшло 68540грн., а саме:
- 29250,00 грн. – адміністративний збір за реєстрацію речових прав на нерухоме майно;
- 5980,00 грн. – адміністративний збір від державної реєстрації змін до відомостей юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- 7548,00грн. – адміністративний збір від реєстрації місця проживання фізичних осіб;
- 4995,00грн. – адміністративний збір за отримання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
Фактично протягом поточного року діяльність Центру забезпечувало 2 адміністратори, Середня кількість звернень протягом дня становить 26 осіб, навантаження на 1 адміністратора становить в середньому 13 осіб на день.
З метою комплексного обслуговування відвідувачів укладено договір з Ощадбанком по підключенню Центру до програмного комплексу СБОН+ торговий еквайринг для оплати адміністративного збору за надання платних адміністративних послуг.
З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям та суб’єктам господарювання навколишніх сіл, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна.
Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 No144, в приміщенні Центру здійснюється видача документів, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Протягом 2019 року адміністраторами Центру видано 97 документів, що замовлені шляхом on-line замовлення.
Нажаль, але приміщення діючого Центру на сьогодні не відповідає всім сучасним вимогам надання якісних адміністративних послуг. Проблемними питаннями залишаються відсутність:
– достатньо комфортних умов для очікування та обслуговування громадян, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з дітьми;
– надання супутніх послуг (банківські послуги, кава-машина, вільна WI-FІ зона);
Пріоритетами роботи на 2019 рік є:
– впровадження стандартів якісного обслуговування відвідувачів в Центрі, що суттєво підвищить рівень ефективності та культури обслуговування користувачів адміністративних послуг;
– розширення переліку видів послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг;
– вдосконалення системи електронного документообігу в органах місцевого самоврядування, у тому числі щодо надання адміністративних послуг.
Керуюча справами
виконавчого комітету О.П.Зорило